עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום, אני מחפש נגן מדיה לאתר אינטרנט שתומך בכתוביות בנפרד (ויודע לחבר אותם, כמו ביו-טיוב). האם אפשר לקבל בבקשה קוד, או מידע נוסף על נגן כזה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. שלום לכולם. סתם חשבתי לעצמי אם אפשר לשנות את הכיתוב שמופיע בסוף על פעולה של תוכנה - "Press any key to continue" ? מדובר בשפה ++C , תמיד אחרי כל הרצת תוכנה מופיע ההודעה הזאת.. ולפעמים יש צורך במקש "מילוט" מהתוכנית אשר יהיה ספציפי.. אבל חוץ מיזה פשוט רציתי לדעת איך ניתן לשנות את הכיתוב הזה למשהו אחר. בנוסף, אם כבר אני ואתם פה.. יש לכם מקור עם מדריכים מומלצים על כל הקשור בפעולות חשבוניות ? אני פשוט קצת בשוק מכל התרגילים המתמטיים האלה והיישום שלהם ב ++C ... אם אפשר איזה מקור טוב שאני אוכל ללמוד את הדברים האלה.. עם תרגילים ודוגמאות זה יהיה נהדר.. תודה מראש

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. רציתי לדעת אם יש מודל, או איזשהו קוד, שמאפשר לי להכניס שורה של כתובת פרוקסי? ובכך מאפשר לי לעשות פעולות שונות באינטרנט באמצעות התוכנה שאני כותב דרך הפרוקסי?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  4. שלום, המטרה לקבל ולנתח מיילים שמגיעים SMTP לדוגמה לפלטר לפי שולח, נושא וכדומה דרך CMD או API אחר ??

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שלום אני צריך לכתוב תוכנית קטנה ב C (לא C++ )שתקלוט 3 מספרים. תעשה ממוצע בין המספר הגבוה לנמוך. תציג את התוצאה ובנוסף תציג את המספרים שנקלטו לפי הסדר(גודלם) תודה

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by binyamin1001,

    אני צריך לכתוב פונקציה, שמקבלת רשימה של מחלקה כלשהיא שכתבתי, ושומרת אותה בתוך קובץ XML. הבעיה מתחילה בעובדה, שהרשימה יכולה להכיל שני סוגים של איברים- בגלל פולימורפיזם. איך אני יכול לבדוק בקוד, לאיזו מחלקה ספציפית משתייך האיבר ברשימה, שאותו אני שומר עכשיו. הסבר קצת פחות מבולגן: תהי מחלקה אבסטרקטית A, ושתי מחלקות שונות, B ו-C היורשות אותה. תהי רשימה L, של אברי A. תהי פונקציה func, שתפקידה לשמור בקובץ XML את הרשימה L. איך אני יכול לדעת ב-func, האם האיבר הנוכחי הוא B או C. דוגמאת הקוד עד לרגע זה: public void insertEmployeeList(List<BE.Employee> l) { XElement EmployeeRoot; string FPath = @"employee.xml"; EmployeeRoot = new XElement("Empl…

  7. Started by WazZzap,

    פעם היה לי תוכנה כזאת חינמית שאני יכול לכתוב C/CPP ואז אני יכול לראות גם מה יצא לי במסך שחור קטן כזה מישהו יודע תשם/איפה מורידים? תודה רבה. עוד דבר: אני לומד C עם הספר "ללמוד C" מהדורה שלישית עשיתי בטוב שקניתי אותי? הוא טוב למתחילים? כי אין לי ידע קודם בשום שפת תכנות

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by SweeT_EviL,

    /*Nir Ben Ezri 20/11/07 fileSort*/ #include "stdio.h" #include "stdlib.h" #define int SIZE 10 struct strc { int id; int x; }; typedef struct strc strct; int fReadd(strct s[], int n, char* str); int fSort(char* str); void sScan(strct s[], int n); void sPrint(strct s[], int n); int main() { strct a[SIZE]; FILE *f; char str[]="\\struct.txt" sScan(a,SIZE); //file write f=fopen(str,"wb"); if(f==NULL) { printf("IO Error"); return 1; } fwrite(s, sizeof(strct), SIZE, f); fclose(f); fReadd(a,SIZE,"\\struct.txt"); sPrint(a,SIZE); fSort(str); fReadd(a,SIZE,"\\struct.txt"); sPrint(a,SIZE); return 0; } void sPrint(strct s[], int n) { int i; for(i…

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by FatherBoard,

    היי. רק רציתי לשאול איך גורמים לOptionBox לא להיות מסומן כשמפעילים את התוכנית. כי עשיתי כמה OptionBoxes ובכל פעם שאני מפעיל את הטופס, אז אחד הם מסומן. איך מבטלים את זה כך שאף OptionBoxe לא יהיה מסומן?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. שלום, בשדה קלט בטופס, אני מקליט מחרוזת בעברית. למשל: "אאא". כאשר אני מעביר את שדות הקלט ב" insert" לטבלה בשרת MySQL, השדה מופיע כמחרוזת סימני שאלה. כך: "???". חלק ה head בטופס הינו: מישהו יכול להסביר לי איך מוסיפים מחרוזות בעברית לשדות בטבלת MySQL? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. היי לכולם. האם יש בעייה לקבוע את גודל התמונה(רוחב או אורך) כאחוז מגודל העמוד? נניח משהו בסגנון הזה: <img src="images/try.gif" name="tryone" alt="" width="100%" height="10"/> כשאני מספק ערך מספרי זה עובד. כשאני מספק ערך באחוזים כמו בדוגמא הנ"ל זה לא עובד.

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  12. 1. צבע את העץ והשתמש בכמה שפחות צבעים. צביעה נכונה היא צביעת כל קודקוד בצורה כזו , שכל שני קודקודים צמודים יהיו בצבעים שונים. 2. נתונים N מספרים שלמים וחיובים D1, D2, ... ,DN אשר D1+D2+DN=2N-2 יש לבנות עץ עם N קודקודים שלכל I קיים קודקוד עם בדיוק DI צלעות -מבחינת עצים , אני מכיר אלגוריתמים של BFS , הופמן וPRIM אם זה עוזר לפיתרון תודה..

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by D-Viper,

    שלום, קיבלתי משימה לעשות פונקציה אשר בה Y=m*X כאשר המשתמש מכניס את הערך של m. ו-X הוא מספר בין 1-10, אני צריך לתכנת גרף לינארי אשר יראה את התוצאה של Y עבור כל X. השאלה שלי היא: איך אני מחבר קוים בין נקודה לנקודה? ניסיתי כבר כמה דברים, למשל: השתמשתי בספריית Graphics.h ובפונקציה line, אבל משום מה המהדר לא מכיר את הפונקציה line (אני משתמש ב-Borland C). אז איך אני אוכל לעשות את זה? תודה לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by assaf990,

    אפשר לקלוט רק מחרוזות עם ConsoleReadline

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by Exolite,

    היי, אני מנסה לעשות שיעורי בית שקיבלתי, מדובר על קורס מבוא למדעי המחשב אז ניתן להבין שאני ממש חדש בנושא, עוד לא עברו איתנו אפילו על Exceptions (זה רק בקורס הבא), בניתי שתי מחלקות, שתיהן צריכות לכתוב דברים לקובץ כולל שם שבמידה והוא שתי מילים יש להחליף את הרווח בסימן אחר (תלוי במחלקה). עובד לי מעולה במחלקה אחת: public void printToFile(PrintWriter pw){ pw.println(name.replaceFirst(" ",HASHTAG)+HASHTAG+passport+HASHTAG+suitcase); }//printToFile(PrintWriter pw) ובמחלקה השניה זורק לי IllegalArgumentException במידה ואני עושה רווח בשם, יש לציין שהמתודות זהות (כמו שניתן לראות למטה): public void printToFile(PrintWriter pw){ pw.print…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  16. Started by TheSlidead,

    אני מעוניין לבנות אתר אינטרנט בסדר גודל גדול מאוד, שיכלול תכני וידאו, תמונות ועיצוב מתקדם. האתר דומה מאוד ל YOUTUBE בקונספט הכללי, אשמח לפרטים. איזה חברה בארץ עושה את זה בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר? מה צריכה להיות העלות של אתר כזה?

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. ערב טוב לכולם! שאלה ראשונה שלי בפורום הזה, וכנראה שלא האחרונה, אשמח לקבל קצת עזרה בנושא. הביאו לי שיעורי בית לרשום תוכנית לא מסובכת ב C, שכבר סיימתי אותה, אך נשאר לי חלק קטן בו אני צריך להגביל את הקלט שאני מקבל מההשתמש במספר שלבים בתוכנית. בפעם הראשונה אני צריך לקלוט תו אחד בלבד (לא פחות ולא יותר) של אות (אחת משלוש אפשרויות), ואחרי זה להגביל קלט נוסף כך שיקבל מספרים בלבד - ובכל מקרה אחר שהתוכנית תסגר אחרי הצגת הודעת שגיאה. אני בטוח שלמנוסים ממני זו לא משימה קשה, לכן אשמח לקבל הכוונה או קטע קוד כיצד אני רושם את התנאי הזה. אציין שאני יושב כבר דיי הרבה זמן על החלק הזה, ויש עוד מלא שיעורים במקצועות אחרים... ??? תודה ושבוע מצויין לכולם!

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. היי, אני רוצה ללמוד לעבוד עם חלונות ב-C/C++, ושמעתי על 2 האפשרויות האלו, האם ניתן לציין יתרונות וחסרונות עבור כל אחד ?

  19. Started by sharon182,

    צריך הסבר מילולי אינטואיטיבי, לא ממש הבנתי את ההגדרה בויקיפדיה. תודה

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by 114508534,

    מישהו יכול להביא לי קישור למדריך מפורט לבניית אתר ב HTML

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  21. מקום לאינפוט שלכם...

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by PuLsE,

    שלום אשמח לדעת בבקשה רבה ומיוחלת איך עושים טיימר אשר יספור לדוג' 21 שניות ואז ימשיך בשאר התוכנית בתודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by sababchik,

    יש לי VISUAL STUDIO 2010 ןאני כותב בVB מישהו יודע איפה אני בוחר פרוייקט חדש כקובץ EXE? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. שלום. רציתי לדעת איך אני ממקם טבלה [עם גבול נראה לעין] במיקום מסויים בדף, במקרה הזה ספציפית 200 פיקסלים שמאלה כאשר הטבלה מיושרת לימין. תודה רבה. שאלה חדשה - איך אני מיישר לימין קו אופקי מפריד (hr) בעזרת CSS? [לא בעזרת align בתגית עצמה]

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. יש לי שבוע הבא מבחן במבוא למדעי המחשב. תודה רבה...

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים