תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מעוניין ליצור שרת שידע לעבד מידע שמתקבל מהקליינט. השרת עושה זאת ע"י פירסור התוכן ושימוש בדטאבייס מקומי ולאחר מכן מחזיר את התשובה בresponse. הקליינט מייצר בקשת POST עם דאטה, ובסרבר אני רוצה לקרוא את התוכן ולכתוב תוכן בתשובה שחוזרת אליו. בפייתון יש המון כלים, ואני לא רוצה לעשות בחירה שגויה ולגלות זאת בשלב מתקדם. כרגע אני משתמש ב BaseHTTPServer אבל זה לא לגמרי זורם ונראה מסובך לחלץ משם את הדאטה. האם קיימים דברים מפותחים יותר? אשמח להכוונה בנושא, תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
סיימנו לא מזמן בביה"ס ללמוד את שפת C ורציתי המלצה לשפה תכנות שאני אוכל ללמוד בהמשך . תודה רבה.
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, השפה שאני משתמש בה זה VB .net , אני מנסה להישתמש בSendinput API בשביל להישתמש בגלגלת של העכבר לגלול למטה ולמעלה, אבל יש לי בעיה מסויימת, ממה שהבנתי Windows Vista 64bit או ניראה לי שגם בכללי מערכות 64 ביט, פשוט לא מבצעות את הפעולה, קראתי על אפשרות לעשות Compile לתוכנה ישירות ל-32 אבל אני רוצה להשאיר את האפשרות הזו אחרונה... הינה הקוד: <DllImport("user32.dll", SetLastError:=True)> Private Shared Function SendInput(ByVal cInputs As Integer, ByRef pInputs As MOUSEINPUT, ByVal cbSize As Integer) As Integer End Function ''Mouse Input Const INPUT_MOUSE = 0 ''1 Scroll Const WHEEL_DELTA = 120 ''Mouse Scroll Event Const MOUSEEVENTF_WHEEL = &H8…
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי, אני חדש בתחם התכנות וקיבלתי משימה בעבודה לבצע שאיבה מאתר לתוך קובץ ולא משנה באיזו שפת תכנות ... אז מצאתי בVBS משהו רק שיניתי את שם האתר . אבל אני מקבל הודעת שגיאה : activex component can't create object code 800a01ad רצוי לציין שאין לי visual studio או עורך מתוחכם אחר . הכל דרך vbsedit זה הפתרון שניסיתי: http://stackoverflow.com/questions/2429477/cannot-use-createobject-from-vb-scripts-on-windows-7 זה הסקריפט רק תשנו את שם האתר www.sitename.com לאיזה אתר שבא לכם... אבל זה פשוט לא עובד Option Explicit Const HTMLFileIn=http://www.SitenName.com Const DocFileOut="c:\newfile.doc" Dim MyWord,oIE set MyWord=CreateObject("Word.Document") Set oIE = CreateObject("InternetEx…
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
השאלה אולי קצת לא נכונה כי תלוי באיזו שפה נכתב האתר אבל אם יש אתר כמו: http://www.pc4you.co.il/ שביקשו ממני לתחזק....סתם דוגמא האתר לצורך המחשה בלבד איזו שפה אני צריך עכשיו לשבת וללמוד כדי לתחזק את האתר? html,xml,c#,לא יודע אשמח לעזרה
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום תראו למדתי בקצרה פונקציות בשפת C אבל לא כלכך הבנתי אתם יכולים לכתוב לי פה רק איך נראת תוכנית בסיסית שמשלבת פונקציה תודה
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איך מוציאים מספר אקראי נורמלי? ב C++ הייתי עושה: srand(time(0)); random(); מה עושים ב C#?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום! אני מחפש אזו שהיא "תיבת טקסט" שתקשר בין המשתמש לדף אותו אני רוצה שהוא יראה. אוסיף עוד קצת: למשל שמשתמש רושם מספר או שם אז התיבת טקסט הזו מעבירה אותו לדף שאני קבעתי... (אני אכניס את הערכים ואם המשתמש רושם את הערך שאני הכנסתי אז הוא מועבר לעמוד שנקע מראש על ידי). תודה וחג שמח.... : )
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טוב אני מקווה שזה המקום לפרסם את זה, את המשחק הזה הכנתי בעזרת C++ ובעזרת הספריה SDL. (תכנתתי והכנתי גם את הגרפיקות). אני דיי מתחיל עכשיו במשחקים עם גרפיקה,ובמשחקי אונליין בכלל. אז הכנתי משחק איקס עיגול נחמד,עם אפשרויות צ'אט, (להורדה בלינק בסוף ההודעה), בשביל לשחק,צריך שמחשב אחד ישמש כSERVER בתפריט ואחד כCLIENT, בקובץ Configure.txt השורה הראשונה היא הIP של הסרבר והשורה השניה היא הפורט(הייתי ממליץ להשאיר על 2000). אז תהנו ותנו ביקורת (אבל לרחם קצת,משחק ראשון שלי ) http://rapidshare.com/files/116125724/Tic_Tac_Toe_Online.zip.html *תצפו בקרוב גם לשולה המוקשים אונליין .
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי מספר רב של תיקיות עם מוזיקה על המחשב, והייתי רוצה לבנות תוכנה שתאפשר לי לשמור מעין LOG של כל תיקיה שיש בה קבצי אאודיו (mp3, mpc, ogg וכו..) את התוכנה אני רוצה לבנות בC#, אך אני לגמרי מתחיל. במהלך התכנון נתקלתי במספר בעיות: א. במידה וארצה לסרוק כונן מסויים, ומתוכו ארצה לשלוף את כל התיקיות והתת-תיקיות שבהן יש קבצי מוזיקה, אני מניח שאצרך להשתמש בסוג של רקורסיה. איני יודע איך :\ וב. כיצד אני יכול לשלוף שם של תיקיה שבה נמצאים קבצים מסוג מסויים? אני מצטער אם השאלות שלי מגוחכות, ואודה לכל עזרה
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מנסה להריץ תוכנית פשוטה ב.net 2003 // message1.cpp #include <iostream.h> // Message class - display hello message to screen class Message { private: int id; public: void print() { cout << "hello C++!" << endl; } }; int main() { Message m; m.print(); return 0; } ומקבל שלא מוצא d:\davis documents\c_plus_plus_book\chap02\message1\message1\message1\message1.cpp(2): fatal error C1083: Cannot open include file: 'iostream.h': No such file or directory מה עלי לעשות?
-
- 10 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום רב , 2שאלות קטנות בקשר לעצים 1, במידה והעץ ריק, (בלי שורש כלל) הגובה שלו -1 אם יש לו רק שורש הגובה 0 ואם יש לו שורש עם בן הגובה 1? רק לוודא... 2.כאשר מוסיפים איבר ל AVL ייתכן שנצטרך לעשות גלגול 1 בלבד אבל כאשר נמחק איבר מ AVL ייתכן שנצטרך לעשות יותר מגלגול 1, מקסימום LOG N גלגולים(N זה מספר האיברים בעץ) מדוע יש הבדל בין המחיקה להוספה , שבהוספה מקסימום 1 ובמחיקה יותר? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.7k צפיות
-
-
חודש טוב וחנוכה שמח לכולם, מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך אני עובד על הפקודה RANDOM בPASCAL ? לדוגמא אני רוצה שיבחד מס' אקראי בין 1-10, איך אני כותב את זה בשפת פאסקל ? תודה מראש לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
הי, אני צריך להקים אתר חברה פנימי תוך 3 חודשים ורציתי לשאול כמה שאלות: 1. באיזה PHP FRAMEWORK כדאי להשתמש? חשוב שיהיה קל ללמידה תמיכה טובה ב -DB מאחר ורוב העבודה באתר היא מול DB 2. אשמח לקבל המלצות לדרך הכי טובה להציג DASHBOARD אם יש Open Source FW עדיף אפשר גם בתשלום אם זול יחסית חשוב שיהיה קל לשימוש
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת הייתי רוצה לדעת איך אני בונה מנוע חיפוש שמשלים לבד את הטקסט מתוך מסד נתונים קיים. (לדוגמה כמו בגוגל).
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני לומד קורס ראשון בC++ ועד אכשיו עשיתי את כל התרגילים בלי בעיה אבל בתרגיל האחרון הוא נתן לנו לעשות פונקציה רקורסיבית ואני לא מצליח אנא עזרו לי הוראות לתרגיל: עליכם ליצור מערך דו מימדי בגודל 5X6 המכיל מספרים אקראיים בתחום 1 עד 10 . את המערך הינכם יכולים להגדיר בצורה גלובלית. הדפיסו בצורה מפורמטת את המערך. עבור כל תא בשורה הראשונה עליכם לחפש את הסדרות המונוטוניות היורדות. הצגת הסדרות חייבת להתבצע ע"י פונקציה רקורסיבית המקבלת בפרמטרים את הקואורדינאטות של התא הנוכחי. הצהרת הפונקציה תהיה void monotonic(int,int) . כל סדרה תודפס בשורה נפרדת. אתם יכולים להסביר לי איך פתרתם כי העיניין של הרקורסיה חדש לי מי שצריך צירפתי את התרגיל גם בקובץ תודה לעוזרים. [attachment del…
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי. יש לי 2 רשימות מקושרות שנניח מכילות אובייקטים של חריגות. ואני רוצה לקבל את כל מה שנמצא ברשימה הראשונה אבל לא בשנייה. אז רציתי להשתמש ב removeAll שזה בעצם עושה את העבודה. רק ש LinkedList לא מממשת את removeAll. מה אני כן יכולה לעשות? :-\ תודה רבה מראש
-
- 14 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני מחפש מדריכים בעיקר סרטונים על השפה פייתון. אשמח להצעות שלכם. רקע יש קליל בJAVA.
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בניתי קובץ של מסד נתונים (.mdf) בעזרת Visual C# Express 2005. אל הקובץ הזה אני רוצה להתחבר בעזרת SQLConnection. הבעיה היא שב- ConnenctionString אני חייב לרשום את הכתובת המלאה של הקובץ, ואני לא יכול לרשום כתובת יחסית (כלומר אני חייב לרשום C:\Document and Settings וכו'). מישהו יודע על איזושהי דרך לתת כתובת יחסית ככה שזה יפעל על כל מחשב, ואני לא אצטרך לשנות את המיקום כל פעם? הוספתי גם את תרשים קבצי הפרוייקט שלי, מי שצריך. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מישהו יכול פעם אחת להסביר לי איך להשתמש בזקיף ? שאני צריך לקבל מהמשתמש סדרת מספרים עד זקיף כלשהו ? איך זה נראה בקוד ???
-
- 11 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, מישהו יודע למה זה מדפיס שורה אחרונה פעמיים? תודה #include <stdio.h> // functions fwrite(), fread() && fseek() struct studentData { char id[9]; char name[30]; char phone[11]; }; void main() { FILE *mf; struct studentData stD1= {"123456","Bill","052345678"}; struct studentData stD2= {"321654","Jonny","052987654"}; struct studentData stD3= {"987456","Hillary","0545241637"}; struct studentData temp; if((mf=fopen("studentData.dt","w+b"))==NULL) printf("\n Error open file!!"); else { fwrite(&stD1, sizeof(struct studentData),1,mf); fwrite(&stD2, sizeof(struct studentData),1,mf); fclose(mf); } mf=fopen("studentData.dt","r+b"); …
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני יודע HTML ו JAVASCRIPT טוב.. עכשיו אני צריך לבנות אתר עם טופס הרשמה כמו של פורומים שיהיה לכל אחד שם משתמש וססמא וזה ישלח לאימיל כזה לאישור בקיצור כמו שצריך וגם מערכת של דירוגים לדירוג כל מיני דברים וגם מערכת שאפשר להגיב להוסיף תגובות - אבל אך ורק מי שרשום בשביל לעשות את הפונקציות האלו.. איזה שפות אני צריך ללמוד והאם אפשר ללמוד את שלושת הדברים האלה בזמן כמו חודשים?
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום! ניסיתי להכניס קישור - HyperLink לתוך שדה בטבלת SQL, מתוך קוד #c. צירפתי חלק מהקוד בקובץ, ראו שם. אכן מופיע הטקסט הרצוי של הקישור בשדה שבטבלה. אבל זה רק הטקסט, ולא קישור! לא יודע איך ממש מסיימים את המשימה, שהקישור יופיע כקישור בטבלה. אני מציג את טבלת ה SQL ב-GridView. אז למעשה, אני צריך שהקישור יופיע ב-GridView. אשמח לעזרה! תודה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-


