ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,478 דיונים בפורום זה
-
היי אנשים , אני לא בטוח שזה קשור לכאן , פשוט לא מצאתי מקום אחר טוב יותר. בכל מקרה , יש לי אפשרות לרכוש את המחשב נייד הזה : HP TC4200 בסביבות 4500 שקל. רציתי לדעת מה אתם חושבים עליו? מה היתרונות שלו בתור מחשב tablet ? האם זה מסך נגיעה ? לפי האתרים המחשב הזה עולה יותר מ 12 אלף שקל , ויש לו נתונים של מחשב במחיר של 5000-6000 , אז מה מייקר אותו כל כך? תודה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום אני ממש בדילמה... זה המחשב שכרגע ברשותי: ATHLON XP 64BIT 3000+ (754) 1GB DDR400 ADATA (עושה בעיות חייב זיכרון חדש) ATI RADEON 9500PRO 128MB עכשיו חשבתי לשדרג את הזיכרון ל 2GB ולקנות כרטיס מסך חדש (AGP) או שכדי כבר לקנות מחשב חדש לוח אם חדש (PCI E) זיכרונות חדשים (DDRII) וכרטיס מסך חזק .... מה אתם אומרים הכי כדי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
המצב כזה אחד המחשבים שלי הלך לעולמו ואני מעונין במפרט פחות או יותר סביב 2000 שח גם 2500 לא יהרוג אותי. ברשותי כבר: כרטיס מסך radeon9700p agp כך שהלוח יצטרך לתמוך agp ספק thermaltake 430w כונן דיסקטים מקלדת עכבר מסך הרדדיסק. אני מעונין: במפרט amd לא sempron או פנטיום אם אין ברירה.. במארז שיהיה חייב להיות מאוורר כמו שצריך כולל מאוורר לפני יחידת ההרדיסקים!(הבנתי שהcompucase 6a19 עונה על דרישתי ..?) צורב מטרת המחשב היא בעיקר לצורכי עבודה משרדית ומולטמדיה נב אפילו אם המחיר גולש מעבר ל3 או 4000 תנו הצעות שאני אראה איזה חלקים כדאיים היום ומה ניתן לשלב כגון לוח מעבד וכו... תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אז ככה פתחתי שני דיונים, באחד אמרתי שאני אחכה והשני שקע ללא קבלת מפרט אני לא מסוגל כבר לחכות.. אני חייב מחשב ועכשיו! אני צריך: מעבד לוח אם (תומך SLI או CF, אני מתלבט בין 7900GT לבין X1800XT בעתיד, מה יותר טוב? תתאימו לוח לפי זה) זיכרון ג'יגה לפחות. כרטיס מסך הכי זול שיש (זמני..) מארז (מומלץ אחד יפה עם חלון ומאוורר טוב) ספק שיחזיק SLI או CF תודה רבה מראש ואם אפשר לבנות מפרט מהחנות www.com4u.co.il כי שם אני אקנה (הרבה זיכויים P: )
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
היי! אני מחפש לקנות מחשב בחלקים בסכום שלא עולה על 2300 שקל.(אין לי יותר בתקציב :-\ ) מחשב בעל צרכים משרדיים - גלישה באינטרנט, שיחוק במשחקים אונליין, אופיס, אנטיוירוס, סרטים וכו'... לא משחקים... אולי טיפה טיפה אבל לא דום או פאר קריי, אלא קוואיק 3 או הירוס 3 או משהו בסיגנון.. מעבד - חובה: AMD Athlon 64bit 3200+ לפחות...(ניתן להתפשר על 3000+)(רצוי s939 אבל לא מחויב כמובן... כמו כן, בזמן האחרון לא התעמקתי במעבדים החדשים שיצאו ולכן אני לא יודע הרבה על תושבת AM2 אז עשו מה שנכון, לפי דעתכם..) [עכשיו, משיטוט בפורום ראיתי שהרבה עמבדים שהומלצו היו אינטל - אז אם אתם רוצים, גם אינטל בסדר(לא פרסקוט!!!!)... פשוט הם כעיקרון גם יותר יקרים..] לוח אם: כמובן תומך במעבד ואיכותי למדיי -…
-
- 52 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אין לי צורך במסך, מקלדת, עכבר, רמקולים, כרטיס רשת. אפשר להמתח עם קצת חריגה לא רצינית... תודה ושבת שלום אנשים..
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה החלק הזה עושה ? http://www.tomshardware.pl/motherboard/20030312/images/gigabyte-dps.jpg
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כותרת, עדיפות לכפול ליבה של אינטל תודה אבי
-
- 12 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש לי מסך sumsung syncmaster 710N אני צריך מארז עם כל החמוצים בפנים ובלי ציוד הקיפי.. קירור-ninja plus צורב DVD- LG המחשב למשחקים כבדים אז חשבתי על ה18xt מפה אתם תמשיכו תודה
-
- 7 תגובות
- 704 צפיות
-
-
-
שלום זה שוב אני שלחת לי תגובה ציטוט: זה הכרטיס הכי חזק שניתן כיום לקנות ל AGP http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=410859 PNY nVIDIA GeForce 7800GS 256MB 1653 shekel אחריו: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5559 GAINWARD GEFORCE 6800GS 256MB AGP 1390 shekel חשוב לדעת איזה ספק יש לך היום כי כולם דורשים ספק נורמלי. בדקתי את שני האתרים באינטרנט והם מדברים על כרטיסים ב-1600 וב-1400 שח פלוס ספק נורמלי 200-300 שח שזה יקר לי מאוד אני מעוניין בתקציב מינמלי 1) שאלתי האם כדאי ומה זה יתן לי עם אשדרג זיכרון מ-512 ל1GB או יותר מבחינת משחקים 2) שני הכרטיסים הם HIGH END? אולי יש כרטיסים זולים יותר שיתנו ביצועים מספקים היום ובעתיד ולא אצתרך לשדרג יותר למשך שנתיים הקרובות…
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
היי friends, comrades, pals, mates, buddies, cronies, amigos, fellers, members, fellows - בקיצור היי חבר'ה אני עדיין מתלבט על איזה מפרט ללכת. לאחר ביקורות ותגובות בניתי מפרט חדש עם קצת חריגה בתקציב. אשמח לקבל את דעתכם/תגובתכם. לוח אם 1200 Intel D975XBX כרטיס מסך 1250 SAPPHIRE Radeon® X1800 GTO 256MB GDDRIII Dual DVI-I + VIVO מעבד 1021 Intel Pentium D 930 Dual Core 3Ghz 2x2Mb L2 LGA 775 Box זכרון 620 PQI TURBO DDR2 667MHZ 1024MB DUAL CHANNEL כונן קשיח 459 WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII צורב 265 NEC ND-4550 Dual Layer DVD±R/W/DL 16X מסך 1500 SAMSUNG 730B 8MS …
-
- 8 תגובות
- 717 צפיות
-
-
אני מחפש מחשב ב 5000 שקל (יש לי כבר מסך , רמקולים , מקלדת ..) שיפעיל משחקים כבדים מכל הסוגים בצורה איכותית ומהירה. יש הצעות ?
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום. החלטתי לשדרג את המחשב סוף סוף. הבנתי שבעוד חודש יוצאים מעבדים חדשים אז החלטתי לחכות עד ישרדו המחירים על הישנים. המפרט שבניתי בינתיים: asus p5ld2 deluxe http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1109 geil dual ddr2 kit 2 gb http://digma.co.il/shop/product_info.php/cPath/26_147/products_id/1479?osCsid=fa97df8421cdbae9d9e32f77571ad65c Gigabyte ATI Radeon 1800XT http://digma.co.il/shop/product_info.php/cPath/27_68/products_id/2178?osCsid=fa97df8421cdbae9d9e32f77571ad65c מה אתם חושבים על המפרט הזה?
-
- 5 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום אני רוצא לשדרג את המחשב ולהחליף בו לוח אם מעבד וכרטיס מסך אבל אחר כך הבנתי שכניראה אני יצתרך להחליף זיכרון שיש לי שתיים של 512 כיוון שלא בטוח שייתמכו במעבד (קונרו)samsuong pc 3200 512 ddr אני יצתרך להחליף ספק יש 500W של BOXTER P-4 500WATX12V 77520+4 PINS כי אני הולך להסים שם כרטיס מסך ב2000+ ומארז של ESPERO לא יודע תדגם
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
רציתי לדעת איזה לאפטופ כדאי לי לקנות מחו"ל בתקציב של עד 6000 ש"ח.... הוא מיועד לטיפה סרטים ווהור עבודה עם תוכנות רשת וכו.... תודה נ.ב: היצרן לא כל כך משנה לי (אם יש אופציה לאחריות בארץ מה טוב, אם לא אז לא קריטי, ואם אפשר לציין זאת).
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
מסך אני כבר אקנה בנפרד אז תקחו בחשבון שזה איזה 500 שקל ככה שנשאר 4500 למפרט וככה חשבתי להשים 512*2 בזיכרון ולהשים בכרטיס מסך את הכרטיסATI Radeon X1600 PRO512MB או שאולי NVIDIA GeForce 7600GS מה אתם אומרים מה יותר שווה?! ודרך אגב איזה גרסאות של זכרון יש ל GeForce 7600GS תודה רבה..
-
- 26 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
תסתכלו רגע על המפרט הזה בבקשה: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=149&CatCode= הוא נראה לכם הגיוני??? זאת אומרת המחיר לא נמוך מדי?
-
- 8 תגובות
- 800 צפיות
-
-
מעבד : Athlon 3700 PLUS BOX לוח : ECS+ATI 939 כרטיס מסך : X300 PCIE זיכרון : 256MB * 2 = 512 DUAL CHANNEL HYNIX כונן קשיח : WD 160 GB צורב : NEC 3550 1.44 מארז : FRONTIER SPORTING 500W REAL W מחיר : 2500 ש"ח {: בניתי את המחשב מרכיבים הכי טובים שיש כרגע לספק שלי אז בלי הערות " כפול ליבה בלה בלה " או כל הערה אחרת ...תודה. יש טובים מהמפרט הזה אבל אני בטוח שזאת עדיין מערכת חזקה {: נ.ב. הספק שלי בשלב הזה לא מחזיק מעבדים כפולי ליבה של AMD רק אינטל ו..אני מעדיף את החד במחירים שיש כרגע .
-
- 30 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
M-P מערכת מחשב -iv 3hz dual core bord sand לוח אינטל 945 sandusky cpu ip4. 3d מעבד אינטל dual core p4 3ghz z-ddr512 זיכרון 512 ddr-2 =קניתי 2 יענו גי'גה disk-250s דיסק 250 ג'יגה sata 7200rmp card a.160 כרטיס מסך 512 מגה asus 1600 dvdr-sam צורב דיוידי סאמסונג case 3001 מארז atx טי-קיי 1150 מסך דק 17 אינץ' 740N סאמסונג
-
- 8 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני רוצה מפרט למחשב משרדי INTEL CELERON לא AMD בבקשה.. כונן לפחות 80 זיכרון 512 ומסך LCD דק 17 אלו הדרישות.. אשמח לקבל הצעות תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אוקי קודם כל פתחתי לפני שבוע וחצי דיון דומה ומישהו אמר לי לחכות חודש ליציאת הקונרו, כי אז יצאו לוחות שתימכו גם בקונרו וגם במעבדי PENTIUM D שכרגע קיימים, וש- 805 ירד ב- 50 דולר... הבעיה היא שאני לא יודע אם זה באמת בול בעוד חודש... אני כבר חודשיים וחצי תקוע עם ג'יפה 2 ואני לא מסוגל יותר! אני חייב מחשב משחקים! אז רציני עכשיו אם אני מחכה, בדיוק בעוד חודש המחירים בארץ ירדו? בכל אופן, אני צריך מפרט מהחנות www.com4u.co.il כי אני קונה שם (יש לי 800 שקל זיכוי שאני לא רוצה לבזבז וזה ליד הבית שלי) ואני צריך את הדברים הבאים: שילוש, כרטיס מסך הכי זול (כמובן ש- PCI-E והלוח גם עם PCI-E), מארז וספק. וקירור למעבד.. אפשר לעלות עד 3000 אבל מאד מאד להשתדל שלא... תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 867 צפיות
-
-
עריכה: (הכותרת נערכה בשנית). ------------------ אני חושב לקנות מחשב נייד. יש לי בסביבות 9k להוציא על מחשב + ציוד היקפי (אפשר לחרוג עד 10k, אבל לא שקל מעל זה). אני צריך מחשב בשביל לימודים (צריך להיות מספיק חזק בשביל להריץ Eclipse בסבבה), ובשביל קצת משחקים (לא חייבים להיות חדשים. סביבות HL2). אני צריך את הניידות כדי להקליד בהרצאות ולעבוד גם בבית וגם במעונות. חשבתי ללכת על ה P1-DUOE של LG, ולשדרג אותו ל 1GB זכרון. אני מנחש שהמחיר שלו יהיה בסביבות ה 8500 אחרי שדרוג הזכרון. מה דעתכם? האם יש הסתייגויות נוראיות, ניידים מקבילים שאתם יכולים להמליץ עליהם? איך האחריות שמספקת LG על הניידים שלה? (<- אם אסור לדבר על זה, תרגישו חופשי להסיר את השאלה) אני אשמח לכל תגובה
-
- 14 תגובות
- 976 צפיות
-
-
נמכר עקב צורך ב-$$$ P4 1.7Ghz MSI P4MAM-V 32X cdrom GENERIC PSU
-
- 6 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום חברים, אז ככה אני צריך מחשב ללא מסך, נראה לי שעדיף מבוסס אינטל ... המחשב הוא בעקרון לסרטים,אינטרנט,מוזיקה וכאלה... אני צריך צורב DVD, כרטיס טלוויזיה וזהו בעקרון... אם תוכלו לתת לי המלצות כי יש כ"כ הרבה מבחר ואין לי מושג על מה ללכת... תודה ויום טוב...
-
- 3 תגובות
- 537 צפיות
-


