עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by AcidBurn10,

    שלום חברים , אני צריך המלצה רק ללוח אם ומעבד. השימושים למחשב יהיו אינטרנט,שירים,סרטים בלי משחקים ... לפחות לא כבדים. התקציב הוא 1700 לוח אם עם כ.מסך מובנה ומעבד Dual Core .... בתקציב הזה נכנס רק ה-805 חשבתי על המפרט הבא ASUS P5LD2-VM (945) (תומך ב-Core 2 Duo) . מישהו יודע כמה זיכרון יש לכרטיס מסך המובנה ? Pentium D 805 התקציב הוא עד 1700 , לוח אם עם כרטיס מסך מובנה. מעבד Dual Core . יש למישהו הצעות אחרות? תודה!!!

    • 7 תגובות
    • 681 צפיות
  2. אוקיי לפני כמה חודשים העלתי פה הודעות לגבי זה שאני רוצה לקנות מחשב הצעתם לי פה לחכות לקונרו , וחיכיתי עכשיו אני רוצה לקנות מחשב אני רוצה מחשב שיתן לי MAX , בינתיים אין לי כיון תודה מראש לכל העוזרים

    • 27 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני רוצה לבנות מחשב ב4000 ש"ח למשחקים לא כבדים מאוד די פשוטים כמו הוקי 2006 וNBA 2006 וככה רק לשנים הבאות 2007 2008 וכו' והחלטתי לבחור במעבד Athlon64 3800+ (Socket AM2) X2 DUAL CORE שהוא אמור להיות טוב מאוד למשחקים וכאלה דברים אבל אני צריך הצלמה לשאר חלקי המחשב כמו למשל זיכרונות אני צריך לדעת אם AMD תומכים בDDR II או לא כי אם לא אולי עדיף ללכת על אינטל ולא על AMD מה אתם אומרים וגם אניט צריך המלצה ללוח אם של AMD אבל רק מKSP.CO.IL שם אני קונה אז תבדקו שיש את הלוח אם שם ואני צריך שהוא יוכל להפעיל את הכרטיס מסך 7600 GT

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  4. שלום לכולם ! אני רוצה לקנות מחשב חדש נוסף לבית (לאחר שנעזרתי בכם בעבר והקנייה הייתה מוצלחת) . שימושים : גלישה , הורדות וקצת משחקים והכי חשוב עמיד לאורך זמן... התקציב יחסית דל . אך אציין שאני לא צריכה מסך , מקלדת , עכבר ורמקולים . רק מארז ותכולה פנימית... אם אפשר אז רצוי שהמפרט יהיה מחנות KSP כי כבר קניתי שם מספר פעמים וגם 2 מטר מהבית . ראיתי במפרטים מומלצים אך לא כל החלקים שם ניתנים להשגה בחנות הנ"ל . כמו כן , באתר של KSP יש כל מיני מחשבי מבצע וחשבתי שאולי לקחת משהו משם ולשדרג קצת...אבל הבנתי כאן שזה לא הכי מומלץ. תודה מראש למי שעוזר

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שימו לב: הסטיקי לא מעודכן להיצעי החומרה החדשים. עם זאת, מרבית המושגים הטכניים רלוונטיים ונכונים. לגבי חידושים אחרונים בתחום המעבדים וכרטיסי המסך למחשבים ניידים מומלץ להתעדכן בקישורים הבאים: מעבדים למחשבים ניידים השוואת ביצועים של מעבדים למחשבים ניידים בבנצ'מארקים סינתטיים (מידע חלקי) כרטיסי מסך למחשבים ניידים http://www.notebookcheck.net/Comparison-of-Grafic-Cards.130.0.html השוואת ביצועים של כרטיסי מסך למחשבים ניידים http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html שאר השרשור יכול להיות מועיל למען הבנת העקרונות וההסטוריה, אך אינו כולל את החידושים בשנים האחרונות. =============================================================================== בד…

    • 3 תגובות
    • 104.2k צפיות
  6. עיקר השימוש במשחקים והמרות וידאו. אין צורך בתוספת הרכבה ובחלקים נוספים. AMD Athlon 64 Bit 3800 Dual Core Socket AM2 Box CPU 965 DFI Infinity NF Ultra II - M2 Socket AM2 Motherboard 554 LEADTEK WINFAST PX7600GS THD PCI-E 256MB DDR2 (2.5ns 128BIT) SLI TV-OUT+DVI 3Y 689 Twinmos 512MB DDR-II DDR 533 Memory 2*240 480 Western Digital 250GB 7200rpm 16MB Buffer S-ATAII HDD 469 Foxconn TLA397SB USB Front True Power 350W FSP Case 240 סה"כ: 3397 אשמח להארות/הערות והצעות נוספות. התלבטות נוספת היא לגבי המעבד. אני חושב שלצרכים שציינתי אין עדיפות לליבה כפולה, ואולי אפילו עדיף אינטל להמרות וידאו (אבל לא למשחקים). מצד שני כולם אומרים שלקנות היום מעבד שאינו בעל ליבה כפולה אינו משתלם…

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  7. Started by owen10,

    שלום לכולם! אני חדש פה יש לי שאלה אני רוצה לקנות כרטיס מסך טוב למשחקים ואני לא יודע איזה?! יש לי בסביבות ה 600 שקל ראיתי שיש את ה 6600 ו ATI X1600 ועוד סוגי כרטיסים אני לא מבין בזה אם אתם יכולים לעזור לי להחליט זה יהיה סבבה תודה ח'ברה

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  8. Started by asaf999,

    שלום לכולם. אני (יותר נכון חבר שלי..) מעוניין לקנות מחשב למשחקים + LCD 17 +שאר ציוד היקפי. אשמח לקבל מפרט כמה שיותר טוב (ב 5K כמובן). תודה לכולם..

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  9. אני צריך ספק שינצל את המעבד וגוף קירור למעבד ואולי גם לדיסק הקשיח המפרט : http://www.geocities.com/nim8201/comp.htm התקציב הכולל שלי למחשב הוא 7500-8000 שקל

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by trxman,

    שלוםם לכולםםם :} תראו, פתחתי כבר פוסט על מפרט ב5000, אך התקציב ירד ב 500, לא מצאתי לנכון להקפיץ שוב את הפוסט... ותודה רבה למי שהגיב! מכיוון שהמחשב לא מיועד לי, אלא לאחותי..שגרה בדרום.. אני מעדיף (ואם זה לא מתאפשר אין בעייה..אפשר כל חנות..) שזה יהיה בבאר שבע. לא צריך ציוד היקפי...קופסא נטו (עם צורב דיוידי ...). ו.. עדיף לקחת קונרו\amd? אני מבולבל. תודה רבה!! :}

    • 4 תגובות
    • 760 צפיות
  11. שלום ! אני מעוניין לקנות מחשב למשחקים. המליצו לי להמתין ליציאת מעבד ה"קונרו" .הבנתי שהוא יצא החודש ואני יודע שצפויה עוד הורדת מחירים בשבוע הקרוב...אתם יודעים מתי בדיוק? עכשיו,אני מעוניין במפרט של מחשב חזק,כזה שיריץ למשל את F.E.A.R ואת QUAKE 4 ,PREY בהגדרות ורזולוציות גבוהות בלי כל בעיה. התקציב הוא סביב 7500 ש"ח. מה שחשוב לי זה מסך 19 אינץ' דק וטוב,מארז עם מספיק מאווררים,רמקולים 5.1 איכותיים(עדיפות לקריאייטיב),מקלדת ועכבר אופטיים (לא אלחוטיים) ,צורב DVD,כונן קשיח 160 GB בשאר ,כרטיס מסך,סוג מסך ,לוח אם,מעבד ,זכרונות וכד' תרכיבו לפי איך שאתה מבינים ויודעים. אם תוכלו לציין מחירים ליד כל פריט זה יועיל מאוד. בתודה מראשלכל העוזרים ,אלעד

    • 6 תגובות
    • 675 צפיות
  12. Started by iliam,

    שלום לכם אני מתכוון לקנות מארז : Codegen SP6079 Midi Tower 400W http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_1567&products_id=9407 ולקנות אחד מכרטיסי המסך הבאים : Gainward Bliss GeForce 7300GT 256MB PCI-e ehttp://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_351_1556&products_id=14323 או Gainward GeForce 6600 256MB PCI-e http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_351_1556&products_id=8186 האם לספק תהיה בעיה "לסחוב" אותם ? כמו כן מה דעתכם על הלוח אם הבא שישולב עם AMD 3800 DUAL(המערכת הולכת לשמש אותי לשימוש כללי וגם למשחקים) : Gigabyte GA-M55plus-S3G nForce 430 AM2 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_86_2143&pro…

    • 7 תגובות
    • 642 צפיות
  13. קודם כל יש לי ספק כח חשד של 480 V אז במקום להוסיף מארז פשוט מוסיפים איזה 100 שקל למחיר הכללי. HD אני רוצה 80GB זה מספיק לי . כונני סידירום אין צורך לשים כי יש לי . זיכרון אני רוצה גיגה. מעבד אני מעדיף כפול ליבה , ועדיף מעבד מעולה . כרטיס מסך סביר , לא איזה תותח , משהו שיספיק לי למשחקים סבירים ולעבודה נורמלים בחשבים (משו בסביבות ה500-600) PCI X וכמובן ללא מסך , אם אתקציב יצא יותר גדול תרשמו בכל זאת את ההחלטה של DDR או DDR2 , וAMD או INTEL אני משאיר לכם , סה"כ המחשב הוא לצרכים ביתיים מוסיקה , תוכנות פה ושם , משחקםי פה ושם , ואני לא צריך את שיא היכולת שלו ליותר משנה כי אני כבר יהיה בצבא . אני סומך עליכם שתעשו את החישובים ואני יודה מאוד למי שירכיב לי מחשב.

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  14. Started by psycotix,

    שלום רב לכולם! אז ככה - ברשותי מארז S-VIKING מבית THERMALTAKE , שבו כידוע שני מאווררים מאוד רועשים של 120 מ"מ....הרעש שעומד בחדר שלי די חזק,ואני כבר מתחיל לקבל כאבי ראש מזה. היה לי קירור טוב למעבד - קירור מים של THERMALTAKE , אבל המשאבה שבמערכת נדפקה שלוש פעמים,אז וויתרתי על התענוג (החזרתי לחנות עם צעקות,וקיבלתי החזר של סכום + הוצאתי מהם קירור SONIC TOWER עם מאוורר 13 מ"מ). הבקשה שלי היא כזאת - אנא המליצו לי על מארז עם קירור טוב (רצוי 3-4 מאווררים),שלא יהיה MIDTOWER, ושיהיה שקט - מאוד חשוב השקט... :-) ספק כוח יש - TRUE POWER 450 של THERMALTAKE... חשבתי על לקחת את ה-S-ARMOR של THERMALTAKE , אבל אשמח לשמוע עוד המלצות שלכם... הסכום שעומד לרשותי הוא עד 1000 ש"ח....

    • 6 תגובות
    • 623 צפיות
  15. Started by owen10,

    שלום לכולם! אני חדש פה יש לי שאלה אני רוצה לקנות כרטיס מסך ואני לא יודע איזה אני מעוניין לקנות כרטיס מסך בסביבות ה 600 שקל משהו טוב בשביל משחקים וגרפיקה ראיתי שיש את ה 6600 ו X1600 ועוד המון בקיצור אין לי מושג לא ממש מבין בכרטיסי מסך מבקש עזרה בנושא תודה!

    • 3 תגובות
    • 536 צפיות
  16. מה אתם אומרים על ה CONFIGURATION ? הצעות ל שיפור אולי? אין צורך ב מסך צורב DVD 1.44 מקלדת - עכבר ורמקולים תודה מס' שם מוצר מחיר כמות סה''כ 0 Foxconn 3GTH061 USB&1394 Front 400W Thermaltake Case 459.00 ¤ 1 459 ¤ 1 Intel Core2 Duo 2.13GHz 2MB E6400 Box CPU 1475.00 ¤ 1 1475 ¤ 2 Sony/Citizen/Panasonic/Teac Black 1.44MB 3,5" FDD 48.00 ¤ 1 48 ¤ 3 Seagate 160GB 7200 rpm 8MB Buffer NCQ S-ATA II HDD 375.00 ¤ 1 375 ¤ 4 DFI Infinity Intel 975X/G Socket 775 Motherboard 1060.00 ¤ 1 1060 ¤ 5 Kingston K1GK-1024MB (2x512MB) DDR-II 667 Memory 752.00 ¤ 1 752 ¤ 6 Sapphire Radeon X1900GT PCI-e 256 MB VIVO Retail Video Card 1740.00 ¤ 1 1740 ¤ 5909 ¤ סוג תשלום: כרטיס …

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  17. אני בקושי מבין בכל עיניני החומרה ומה עדיף ממה .. אני רוצה שהמחשב העתידי שלי =] יסתדר עם האפשרויות הגראפיות בוינדוס ויסטה החדשה (בגירסה הגדולה של המערכת) .. חשבתי על כרטיס המסך GeForce PX7950GX2 כרטיס די חזק . אם בעתיד אני ארצה לקנות עוד GeForce PX7950GX2 אני אוכל לחבר אותם על הלוח אם .. ככה שיהיו לי שני כרטיסים שיתחלקו בדרישות .. אז אני צריך לוח אם שתומך באופצייה הזאת .. ו וכמובן 2 גייגה זיכרון ומעבד כפול ליבה ..ו LCD 19 תבנו לי משהו טוב עד 10 אלף בלי מקלדת עכבר רמקולים וכו' .. תודה מראש חבר'ה .. אחלה אתר

    • 24 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלומות! 8) אז ככה, אני צריך מפרט כפי שכתוב בכותרת וההערות הבאות: ללא מסך, לא כוננים אופטים וללא פלופי. מפרט למשחקים חזקים. שהכרטיס מסך ישרוד כמה שיותר זמן מבחינה טכנולוגית ושיהיה לו חיבור ישן ולא רק DVI... אני יחושב שקוראים לזה VGA... משהו כזהיש לו 15 פינים. רמת רעש לא כ"כ מזיזה לי אבל רצוי שהרעש יהיה ברמה סבירה כי אני ישן עם המחשב באותו החדר. מי שמביא מפרט יש לי רק עוד בקשה אחת... תביאו לי את האתר/שם של החנות שממנה אתם מביאים את המפרט. אגב אני גר במרכז. תודה רבה רבה מראש! ראיתי מפרטים ישנים של 5K אבל אני רוצה להתעדכן אחרי ירידת המחירים שהייתה לאחרונה. שוב תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  19. תודה לכולם מראש, מפרט הכי פשוט וזול רק בשביל אינטרנט מוזיקה וסרטים, לא משהו רציני אבל שיחזיק לי לכמה שנים. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  20. כך שאדע האם כדי באמת באמת לחכות ולהתאפק או שמא אלו המחירים לבערך חצי שנה - שנה קרובה

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  21. זה המחשב שאני רוצה בעיקרון: 2000# מעבד: Intel Conroe E6600 2.4Ghz 4MB 1066MHz Dual Core 2400# כרטיס מסך: CONNECT3D Radeon® X1900 XT 512MB GDDRIII with DVI-I VIVO+Arctic-Cooling Accelero X2 1200# זיכרון: lPQI TURBO DDR2 667MHZ 2048MB DUAL CHANNEL 700# לוח אם: GA-945P-S3 Intel Core™ 2 1066FSB DDR2 667MHZ 4 memory slots PCI Express x 16 2300# מסך: LG LCD 19 L1970HR 1400# רמקולים: MX5021 Altec Lansing 350# עכבר: Logitech G5 250# צורב: LG GSA-4167B D Dual Layer 200# מקלדת: Logitech Media Elite PS2 I USB Keyboard 500# כובן קשיח: HITACHI 200GB 7200rpm 8MB Buffer SATAII 150# כונן דיוידי: Asus 16/48 Silver Retail DVD-ROM 500# ספק כח: ENERMAX LIB…

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  22. CPU: Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz 2Mb Mother.Board: DFI INFINITY 975X/G Intel 975X LGA 775 DDR: DDRII 667 1GB Twinmos GFX CARD: Radeon X1900XT 512MB, 2xDVI, VIVO, PCI-E PSU: Thermaltake Silent Purepower TWV480w (http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4503) CASE: Sunbeam Samurai SILVER (http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/Samurai/samurai.htm) איך?הצעות?תגובות?

    • 7 תגובות
    • 682 צפיות
  23. Started by asafgolan,

    אני צריך מפרט שיתאים לתקציב הנ"ל (לא מיועד למשחקים). המחשב צריך לכלול גם מסך LCD, ואם יהיה אפשר להשאיר מקום גם לעכבר, מקלדת ורמקולים זה בכלל יהיה נהדר. תודה.

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  24. אהלן אנשים! החלטתי לקנות ACER 5672 שהמפרט נמצא כאן : http://www.yardenpc.co.il/Product.asp?productid=2750&catcode=507 עכשיו יש לי כמה שאלות... מישהו מכיר את אייסר? יש בעיות מיוחדות שכדאי לי לדעת עליו? זה שלא רשום במפרט של ירדן פיסי שיש למחשב הזה יציאת SVIDEO יכול להעיד שבאמת אין לו? למרות שהכרטיס מסך הוא ATIX1600 512 MB? ולשאלה החשובה ביותר... בעקבות עדכון המחירים ב AMD צפוי לדעתכם גם עדכון מחירים באינטל שבעקבותיו בעצם עדיף לי לחכות כחודשיים? (צריך את המחשב לסביבות אוקטובר). או שאין מה לפתח ציפיות לגבי הדגם הזה? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  25. חשבתי על משהו כזה מלוג'יק פיסי: 0 8688 Albatron Geforce 7600GT 256MB DDR III PCI-e DVI Video Card 1085.00 ₪ 1 1085 ₪ 1 8790 AMD Athlon 64 Bit 3800 Dual Core Socket AM2 Box CPU 965.00 ₪ 1 965 ₪ 2 8936 DFI Infinity NF-M2 Socket AM2 Motherboard 484.00 ₪ 1 484 ₪ 3 7825 Foxconn 3GTH061 USB&1394 Front 400W Thermaltake Case 459.00 ₪ 1 459 ₪ 4 8656 LG GSA-H10A 16x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW 200.00 ₪ 1 200 ₪ 5 7550 Twinmos 512MB DDR-II DDR 533 Memory 240.00 ₪ 2 480 ₪ 3673 ₪ יש לי כמה שאלות על מספר חלקים שנבחרו? 1. באותו המחיר בלוג'יק יש את זה EVGA e-Geforce 7600GT KO PCX 256MB DVI Video Card. האם הכרטיס של החברה הזו טוב…

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות

דיונים חדשים בפורומים