עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by stingeR-,

    מה אתם הייתם מעדיפים : סה"כ מחיר ליח` כמות מוצר קטגוריה מק"ט 1,233.15 1,233.15 1 מעבד אינטל Core 2 Duo 1.86G 2MB 775 E6300 CONROE מעבדים INTEL CDUO18 987.69 987.69 1 לוח אם GIGABYTE דגם GA-965P-DS3 לוחות אם עבור INTEL G965PDS3 549.36 274.68 2 זכרון CORSAIR VALUE DDR2 512MB 533Mhz זכרונות VS512MB533D2 1,051.97 1,051.97 1 כרטיס מסך POINT OF VIEW דגם GeForce 7600GT 256MB כרטיסי מסך PCX VGA150812 374.04 374.04 1 דיסק קשיח מדגם 1600JS מבית WD בגודל 160GIGA +8MB SATAII דיסקים קשיחים 516846 245.46 245.46 1 מארז מבית FOXCONN מדגם TLA436 מארזים + ספקי כוח FOXCON436 6 פריטים בעגלה 4,441.67 ש"ח סכום כולל מע"מ את זה? או את זה ? : מק"ט 549.36 2…

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by omrit,

    ברשותי נייד בעל 1GB זיכרון פנימי, כאשר לכ.מסך (x1600) יש 128 זיכרון dedicated ועוד 384 מגה משותפים (shared). כאשר אני עובד בישומים אשר אינם דורשים עיבודים גרפים מהכרטיס מסך, האם ה 384MB המשותפים תפוסים ע"י הכ.מסך למרות שהם לא בשימוש ואי אפשר להשתמש בהם ביישומים אחרים?

    • 0 תגובות
    • 986 צפיות
  3. אני רוצה לקנות מחשב או כאן: http://www.pandas.co.il/ איך החנות פנדה? פשוט המליצו לאבא שלי. אמרו לו שפנדה קצת יקרים אבל המוצרים הכי טובים בשוק. ואתם יכולים לבנות לי מחשב טוב עד 4000 שקל למשחקים? פורמט מומלץ להודעה על מנת שנוכל לעזור לכם כמה שיותר ביעילות: 1. מה התקציב? האם הוא למזומן שטרות (למזומן המחיר יותר נמוך בד"כ ב2-3%) ?4000 שקל,לא יודע אם מזומן או אשראי,נראה לי מזומן. 2. מטרות המחשב? לדוגמה: עבודות משרדיות (אינטרנט ואופיס), משחקים (קלים או כבדים?), צפיה בסרטים, קולנוע בייתי, הורדות, מסיבות רשת, עריכה גרפית (דו מימדית, סרטים, או תלת מימד?)אני בעיקר באינטנט ומשחק קצת,לא גיימר כבד אבל אוהב לשחק ורוצה ביצועים של מדיום ככה. 3. האם אתם צריכים ציוד הקפי? לדוגמה: מסך, מקלדת…

    • 13 תגובות
    • 907 צפיות
  4. Started by AtR,

    שלום לכולם אני מעוניין להרכיב מפרט ב-4K כאשר אפשר לחרוג ב-200 ש"ח מקסימום אני מעוניין שיכלול מעבד קונרו E6300 וכן לוח טוב לאוברקלוק כמובן שרק המעבד והלוח ייקחו מחיר נכבד מכלל התקציב לכן אני אתפשר על חלקים אחרים, לא צריך כרטיס מסך ולא צריך שום ציוד היקפי תודה מראש לכל העוזרים

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by carmel134,

    שלום אני צריך מפרט בתקציב 3000 עם חריגה של 200 שקל מחשב לא למשחקים כבדים כולל ציוד הקפי (מסך משהו נחמד לא LCD ב500 שקל ) כולל הרכבה בחנות KSP עם יש חנות בת"א או ראשון חנות אחרת טובה ומחירים זולים אז סבבה רק תביאו לינק כדאי שאני יראה איך אני אוכל להגיעה לחנות אני משלם במזומן תודה לעזורים חברה אני חייב את המפרט אז בבקשה תפציצו אותי במפרטים

    • 36 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by LeftRight,

    אני חייב שתרשמו לי מפרט טוב ב3000 בערך המחשב מיועד לצפיה בגלישה באינטרנט (איסיקיו מסנג'ר צפיה בסירטונים וכו'..) וגם למשחקים כמו CS 1.6 ומשחקים כאלה (לא ממש כבדים..) אני צריך שהמפרט יכלול 1GB זכרון ומסך LCD שיהיה סבבה למשחקים כמו קונטר.. תודה =]

    • 6 תגובות
    • 670 צפיות
  7. Started by Avishay115,

    שלום. בניתי מפרט ואני מעוניין לקבל עליו חוות דעת. המפרט מ-K.S.P ראשון לציון. המחירים אחרי הנחות, כפי שמצויין באתר. התשלום במזומן. מעבד: E6300 - 1195₪ לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 (965P) ATX - 950₪ זכרונות: Twinmos DDR2 1GB 667MHz - 470₪ כרטיס מסך: GIGABYTE GeForce 6600 256 MB PCI-E - 495₪ כונן קשיח: Western Digital 250GB SATA II 16MB 7200RPM WD2500KS - 430₪ צורב די.וי.די: LG DVD±RW GSA-H10AB x16 Dual Layer x8‎ - 175₪ מארז: HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (No PSU) - 240₪ ספק כוח: Spire RockeTeer II 400W Silent (24pin) - 190₪ הרכבה: 100₪ סה"כ: ₪4245. האם ניתן לשפר משהו? האם הזכרונות הם DUAL?..אני מעדיף שני סטיקים של 512 מאשר אחר של ג'יגה תודה בכל אופן

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  8. Started by RS4,

    שלום אני מעוניין לקנות מחשב התקציב שלי הוא עד 6 וחצי אלף ש"ח אבל שיכלול גם מסך LCD מטרות המחשב הם משחקים (צריך כרטיס מסך טוב שיוכל להריץ משחקים חדשים גם בעתיד), סרטים, אינטרנט ושיוכל להריץ תווינודס החדש VISTA אז בבקשה מי שמבין בחומרה שימליץ לי על מחשב... תודה מראש

    • 34 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. טוב אז אני מחר הולך לקנות מחשב חדש מכמה חנויות. מעבד AMD 3800X2 BOX משחה טרמית ARCTIC COOLING MX-1 לוח אם ASUS M2N-E זיכרונות TWINMOS 512X2 MB DDR2 CL5 U-DIMM (מה זה U-DIMM??) דיסק קשיח SAMSUNG 160GB SATA 2 ספק ENERMAX LIBERTY 400W מארז COMPUCASE CI6A19 כרטיס מסך SAPPHIRE 1800XT 256 MB אז הכל מתאים?

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  10. Started by poltergeits,

    + מסך LCD 17 * מבוסס כפול ליבה , אולי ה 805 או אם אפשר יותר ... תודה ..

    • 4 תגובות
    • 665 צפיות
  11. או קיי , אז כמו שאמרתי , המפרט מיועד למשחקים כבדים ולאוברקלוק שייאפשר עוד עוצמה במשחקים זה הולך ככה , אני רוצה חוות דעת על המפרט האם הוא מתאים למטרות שציינתי ועם יש חלקים באותה יכולת במחיר יותר זול מפרט : מעבד : CORE 2 DOU E6300 (CORE TYPE : ALLENDALE) TRAY DEAL + THERMALTAKE BIG TYPHOON VX לוח אם : GIGABYTE GA-965P-DS4 LGA775 (אם אתם חושבים שזה כדאי , אני ארד לDS3 או אפילו לDFI INFINITY FOR LGA775 ) זכרונות : G.SKILL DDR II PC6400 800MHZ 2GB DUAL CHANNEL KIT CL 5 כרטיס מסך : CONNECT3D RADEON X1900XT + ARCTIC COOLING ACCELRO X2 דיסק קשיח : MAXTOR DIAMONDMAX 10 250 GB 7200 RPM צורב DVD : LG H10A ספק : ENERMAX 400W E400AWT LIBRETY 20/24 PIN POWER SUPPLY מארז : COOLER MA…

  12. דרישות עבודה : Matlab ועיבוד מתמטי בעיקר,לא למשחקים. אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מחשב נייד טוב ואם תאירו את עיני למה חשוב לשים לב. 1 גיגה זיכרון מינימום. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by shashkavil,

    שלום אנשים מחפש מחשב לשימושי אינטרנט/וורד אשר יתמוך בעתיד ב- vista מבקש דעתכם למפרט הבא: מחשב פנטיום 4 DUAL CORE כולל מסך 17 שטוח רק 2,560/2,850 ש"ח מארז קדמיות ואחוריות USB כולל יציאות ATX מעבד INTEL PENTIUM D 2.8GHz DUAL CORE 64BIT 820 בתוספת 290 שח DUAL CORE 3.4 ניתן לשדרג למעבד לוח אם ASUS או MSI PCI-E CHIPSET ATI כרטיס קול 7.1 ( 6 ערוצים) כרטיס רשת 10/100 דיסק קשיח 160GB SATA 7200 RPM (WD,MAXTOR,HITACHI) זיכרון פנימי 512MB DUAL DDR II 667MHz כונן אופטי צורב SONY/LG/NEC 16x DVD כרטיס מסך PCI-E בנפרד מלוח האם !!! GEFORCE 6200 UPTO 256MB PCI-E רק 115 שח ATI X550 תוספת לכרטיס מסך 256 רק 130 שח GEFORCE 7300 תוספת לכרטיס מסך רק 455 שח GeForce 7600GS 256M PCI-E…

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  14. Started by surfface,

    לחברי נשרף הלוח אם ויש לו תקציב נמוך יש לו DVD , הארד דיסק , סטיק זכרון של 512 , כרטיס מסך (AGP) , זקוק מכם למעבד + לוח + מארז וספק למרות שיש לו ספק ג'נרי + פנטיום 4 2.4 על סוקט 478 אפשרות ב' היא להשתמש בחלקים שיש לו אבל מומלץ שלא אין דרישות מציוד הקפי , צורך במחשב בסיסי לכן תקציב נמוך

    • 2 תגובות
    • 720 צפיות
  15. התקציב הוא 3000 לבין 4000 שקל. מעבד אינטל - חובה. לוח אם עדיף ASUS. ד"א, מה אתם אומרים על המפרט הזה? תודה.

    • 12 תגובות
    • 899 צפיות
  16. Started by er0101,

    דגם מחיר כמות AMD Athlon 64 3800+ AM2 BOX 720 ¤ 1 DFI INFINITY ULTRAII-M2 AM2 580 ¤ 1 TWINMOS DDR2 512MB 667mhz CL5 270 ¤ 2 WD 160GB 7200RPM 8MB SATAII 420 ¤ 1 LEADTEK WinFast PX7600 GS TDH 256MB PCI-E 700 ¤ 1 CoolerMaster Centurion 532 + 380W 525 ¤ 1 ARCTIC COOLING Freezer 64 Pro 160 ¤ 1 מחיר סופי: ¤ 3645 יש לכם שינויים שאתם ממליצים לבצע? אשמח לשמוע כל דבר אבל אם יש הערה אז להציע בדיוק דגם שכדאי להחליף אליו...

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  17. היי לכולם בחודשיים האחרונים עברה בי המחשבה לשדרג את המחשב. אז התחלתי לקורא קצת באתר בפורום באתרים בעולם במשך החודשיים האלה. ואני "די" סגור על מה אני רוצה. רק מה- אני בדיוק מבין מבחינת תאימות של החומרה. אז אם תוכלו לעזור לי אני יעריך את זה מאוד. אז ככה- המעבד- הוחלט ללכת על הקונרו E6600 כרטיס מסך- חשבתי והחלטתי לא לחכות ל DX10 אז הלכתי על ה X1900XT של רדאון. לוח אם- אחת הבעיות הגדולות שלי אני עברתי על הרבה לוחות אם אבל אני ממש איבדתי את עצמי אם למישהו יש משהו טוב להציע כי זה חלק שאני לא אוהב להתפשר בו. זכרונות- חשבתי לכיוון של 1gb אבל מקיראה בפורום ראית שלמחשב משחקים חזק מומולץ ללכת על 2gb ספק- be my guest לא מבין בזה כלום! מארז- גם לא מבין אבל כן הבנתי שצריך …

    • 9 תגובות
    • 923 צפיות
  18. Started by sirexrv,

    Dell Inspiron 6400 Intel® Core Duo T2400 15.4 inch Wide Screen XGA Display with TrueLife 1GB Shared Dual Channel DDR2 80GB 7200rpm SATA 8X CD/DVD Burner (DVD+/-RW) 256MB ATI MOBILITY RADEON® X1400 HyperMemory Integrated Sound Blaster Audigy HD Software Edition הוא עולה לי 4886.1 ש"ח הוא בעיקר ללימודים אבל אני רוצה לשחק לפעמים משחקי אסטרטגיה וAmerica's Army הוא יתאים? או שכדאי לי לקנות נייח בכלל (בגלל המשחקים) ?

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  19. Started by ranuch,

    הממ היי קודם כל אני מזמין בימין הקרובים מחשב מ cd-log הקטע הוא שתכננתי לקנות ספק hec 400trt עם מארז hec והם לא בדיוק עובדים איתם אז מצאתי שיש להם את RAIDMAX COBRA 400W ( PFC+SATA + 24pin + 120mm) SILVER DELUXE 2X 120mm המארז יפה וכל זה אבל אמרו לי שהספק חרא של ספק אז אנלא יודע ממש מה לעשות.. זה המפרט : מעבד - Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz 2Mb לוח אם - GIGABYTE GA-965P-DS3 LGA775 זכרונות DIGMA 1GB 667Mhz X 2 דיסק קשיח - WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII כרטיס מסך - GIGABYTE GeForce 7600GT 256MB PCI-E דגם - NX76T256DB-RH צורב דיוידי - LG H10AK x16 Bulk BLACK Dual Layer מה אתם ממליצים לי לעשות? אני צריך ספק ומארז במחיר סביר שיתאימו לי למפרט, אפילו מחנות אחרת.. מומלץ מהם…

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  20. Started by Emin,

    מפרט במיוחד למשחקים, מעדיף את המעבדים החדשים. צריך גם מסך LCD 17, צורב DVD ואת החלקים הרגילים, זכרונות כרטיס מסך נראה לי אני ילך על 7600, מארז, ספק ולוח אם. שיצא ככה 5500 תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  21. אני צריך את המחשב למשחקים בעיקר.. ואני כן עושה OC

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by amisha,

    ובכן לא חר שלא ביקרתי כאן המון המון זמן אני לא יודע מה חדש ומה פחות ומה יותר טוב . אז אני צריך את עזרתם . המחשב יהיה ליישומי CAD , לפעמים עבודה עם התוכנה SKETCHUP , ועוד תוכנה ששולטת שהגיעה עם מכונת CNC . אין לי מושג מאיפה להתחיל, כסף ? גג 6.5 עם מסך LCD תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  23. Started by nadav275,

    שלום! מפרט מKSP... מחשב כולל מסך 17" דק Gigabyte M55Plus- S3G AMD Athlon64 3600+ dual core DDR II 667 512MB V-Data 160GB 7200RPM 8MB SATA II NEC 3550A DVD±RW x16 Dual Layer x8 FLOPPY Teac/SONY 1.44 JA-L-DT807 ATX MIDI Microsoft Microsoft Internet Microsoft Mouse Optical SAMSUNG 740N 17'' LCD 8ms אודה להצעות לשיפורים\שינויים (בעיקר לחוות דעת על לוח אם, מארז וספק, דיסק קשיח וצורב DVD)

    • 13 תגובות
    • 787 צפיות
  24. Started by chubakon,

    שלום, אני מחפש מפרט מבוסס קונרו למשחקים ולגרפיקה, אני די סגור על כרטיס 7600GT של GIGABYTE לא צריך מסך ,צורב וציוד היקפי, תודה.

    • 7 תגובות
    • 620 צפיות
  25. אני מעוניין לקנות מחשב חדש. שמתי במפרט את הלוח אם הזה: 965P-DS3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E והכרטיס מסך הזה: WinFast PX7600GS TD256M המחשב מיועד לעבודה רגילה (סרטים אינטרנט), תכנות, עבודה משרדית וגם מעט למשחקים. כנראה שבעתיד אני ארצה לעשות OC. השאלה אם כדאי לי לקחת לוח אם פחות טוב, נניח ה 945 של GB וכרטיס מסך חזק יותר 7600GT או להישאר עם הבחירה שלי? (המחיר הכולל אמור להיות אותו דבר) מה אתם חושבים?

    • 6 תגובות
    • 685 צפיות

דיונים חדשים בפורומים