עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by amit297,

    AMD A64 3500 AM2 DFI Infinity nF UltraII M2 2x512MB Twinmos DDR667 pc5300 XFX 7300GS 256MB PCI-E (up to 512MB) Hitachi Deskstar 160GB 8MB SATAII LG DVD+/-RW GSA-H10 RAIDMAX Scorpio Deluxe 868 RAIDMAX 400W PSU 3500 שח מחשב טוב למשחקי רשת כבדים? ובכללי שווה?? מחשב טוב?

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  2. זה לחבר הוא משחק הרבה הוא מתעסק בפוטושופ והוא שומע המון מוזיקה הוא רצה LCD מקלדת ועכבר אלחוטיים זה המפרט שהרכבתי לו [עוד לא הראיתי לו אני קודם מתייעץ]:

    • 5 תגובות
    • 809 צפיות
  3. המפרט הוא : PD-820 לוח של גיגהבייט 8I945PL-G 2 גיגה זכרון 160 גיגה SATA הרדיסק 7600GT כרטיס מסך נ.ב. מה הרכו המשוער

    • 8 תגובות
    • 703 צפיות
  4. Started by AmirNadav,

    שלום לכם. בן דוד שלי מעוניין לרכוש מחשב נייד. המחשב מיועד לגלישה באינטרנט, שמיעת שירים וכו'. המליצו לו על המחשב הבא (מהחנות אייבורי): MSi מעבד Intel Core Duo T2050 1.6GHz זיכרון 512 DDR דיסק קשיח 80GB 5400RPM צורב DVD Dual Layer כ.רשט אלחוטי Intel WI-FI 802. l b/g כ.מסך ATi Radeon Express 200M מסך קריסטלי רחב 14.1" WXGA מערכת הפעלה Windows XP Home Edition משקל - 2 ק"ג. מחיר- 4890 ש"ח. מה דעתכם? אמיר.

    • 5 תגובות
    • 848 צפיות
  5. Started by AC/DC,

    לוח אם מדגם GA-965P-DS4 איך הוא של גיגביט אין אותו בKSP מה ההבדל בינו לבין DQ6 ולעומת DS3 המעבד הוא קונרו 6600 או 6400

    • 0 תגובות
    • 619 צפיות
  6. Started by Mr.positive,

    איזה מפרט טוב יותר ?: מעבד Intel Core 2 Duo E6300 (S775) - 1.8GHz 1066MHz 2MB Shared Cache 64bit Box - 3Y Warranty 1200 לוח אם LGA775 Intel945P - ASRock ConRoeXFire-eSATA2 - 1Y Warranty 565 זיכרון פנימי DDR-2 - 1024mb PC5300 - Twinmos 667mhz - CL5-5-5 - 3Y Warranty 555 זיכרון פנימי - מודול שני DDR-2 - 1024mb PC5300 - Twinmos 667mhz - CL5-5-5 - 3Y Warranty 555 דיסק קשיח 160GB - SATA-II - 7200RPM - 8MB - Samsung HD160JJ - 3Y Warranty 375 צורב DVDRW BLACK LG H10N OEM DVD-RAM 200 כרטיס מסך PCX - Radeon X1900XT 256MB DDR-III 256bit - 3Y Warranty 1800 כרטיס קול Onboard - מובנה על לוח האם 0 כרטיס רשת Onboard - מובנה על הלוח אם 0 מארז Compucase CI-6A21+ Heroich…

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  7. יש למישהו המלצות לשינויים במפרט שבאתר שינצלו את התקציב בצורה יותר טובה? http://hwzone.co.il/specslist/view/33/ (ההמלצה השנייה למפרט יותר מתאימה לי) פורום ממש נהדר, תודה לכל מי שעונה כאן ועוזר לאנשים כמוני שיודעים בסך הכל מה מתאים למה ושיכולים לבנות מפרט ממש לא מאוזן ולהתלהב מכמה שטויות שבאו על חשבון דברים שיותר יעזרו במסגרת התקציב והדרישות מהמחשב

  8. Started by yakir10,

    שלום חברים אני צריך מפרט שיענה לי על כל הדרישות משחקים אינטרנט וכל זה אני רוצה שהמחשב יהיה חזק ושיחזיק לכמה שנים טובות תודה מראש נ.ב - נתנו לי מפרט לדעתי טוב אבל אני רוצה לראות את המפרטים שלכם אני יוכל לפרסם אותו אם תרצו

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. יש לי תקציב של 3500 שח אפשר לקנות בתקציב זה מחשב טוב למשחקי רשת כבדים מוסיקה וסרטים (בלי מסך רמקולים מקלדת ועכבר)

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  10. Started by NoamHa,

    שלום. בעיקרון אני צריך מחשב לפתח תוכנות ואתרים בעיקר. אז אני צריך משהו שיקמפל מהר, וריץ כמה שרתים על המחשב כמו SQL SERVER ו IIS וכו'. חשוב לי מאוד גם יציבות. אני לא מחפש מחשב משחקים חזק בגלל שלצערי לא יוצא לי הרבה לשחק. זה המפרט שחשבתי עליו, מחירון מ KSP: Core™2 Duo E6600, 1066Mhz, s775, 4MB - 1970 ‏P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E‎ - 960 של ASUS ‏1GB Kingston‎ DDR 2 -677 שתי סטיקים, בשביל 2 גיגה סה"כ - 1340 ביחד ‏250GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎, גם שתי יחידות, סה"כ 920 ביחד סה"כ 5190 ש"ח אין צורך במסך, צורב, מקלדת וכו'. מה שמשאיר לי בערך 1300 ש"ח למארז טוב, ספק טוב וכרטיס מסך בינוני. אני חשבתי על כרטיס מסך בסביבות 500 ש"ח, מארז בסביבות 400 ש"ח ואיזה ספק טוב גם ב 4…

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  11. מעוניין לרכוש לוח אם למחשב נייד TravelMate 290 יד שניה

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות
  12. בניתי לשכנה שלי ת'מפרט הזה בתקציב 5 אלף ללא מסך המחשב בגדול : לצורכי אינטרנט אופיס מוזיקה וזהו! יש משו שכדאי או מומלץ לשנות במפרט? תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 849 צפיות
  13. אל תתביישו לגרום לי לבכות אני רוצה רק את האמת KN9 Ultra AM2, nForce 570 Ultra, DDRII 800, PCI-E? לוח אם amd athlon 64 x2 dual core socket am2 3800 מעבד hynix ddr 2 667mhz 512mb x2 זיכרון evga 7300gt 256mb ddr2 tv dvi pci-e כרטיס מסך מה אומרים אני יהנה ממנו ??

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  14. Started by bilbo,

    כמה אתם חוסכים בממוצע לעומת המחירים בארץ? ומה המיסים שמשלמים בארץ? מע"מ ? ....

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  15. Started by HDC hdc,

    http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=144&CatCode=1 http://ivory.co.il/product.asp?productid=145&CatCode= איזה מפרט עדיף - המחשב מיועד לעריכת גרפיקה(freehand,photoshop). איזה תוספות כדאי להוסיף? אין לי מושג במחשבים אבל המוכר באייבורי טוען שמדובר במחשבים ממש מהירים שניתן לערוך עליהם תמונות בלי בעיות. ddr2, ליבה כפולה, ... - אין לי מושג מה זה אומר. תודה.

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  16. המפרט הוא בעיקר להורדות עם אופציית שדרוג לקונרו שהמחיר יירד הכוונה לe6600 או משהו יותר חזק שיתאים ללוח במידה וייצא ויהיה מחיר סביר ואופצייה להחליף לכרטיס מסך יותר מתקדם במידה ואני יחליט שאני חייב ממש חייב להחליף את הכרטיס וזה יקרה בקרוב מאוד עם כרטיס כזה מקווה שכבר הd3d10 כבר ייצא אז בכוונה הלכתי על הכי זול כל שאר המפרט השארתי ברמה גבוהה ויכול להיות שאני יחליף גם את זה COOLER MASTER Centurion 5 BLACK NO PSU :מארז ויוסיף Thermaltake Extreme Spirit II /ZALMAN ZM-NBF47 Northbridge cooler : קרור לציפסט אחד מהם תודה לכל העוזרים [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  17. Started by B.D.B,

    [ltr]ok, I just ordered my v.card from ebay (slightly used x1800xt 256mb for 175$+25$ S&H). now all I need is the rest of the rig, which I'll buy locally since the price difference isn't worth the hassle. I'm on a tight budget so I'm taking the e6300. what I need is a motherboard and 2gb ram. there will be as much oc as possible on high end air. I heard good things about the asus P5B (965) also I saw a DFI 975 infinity, what's better? do you have any better suggestions? (the mobo budget is up to 1.1k nis, less is better) as far as memory I'm open to suggestions, but it's definitely 2gb. will there be a big difference between 800 and 667? also will my PSU (enermax 365 …

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. בעיה מה עדיף 2 GB לזיכרון או כרטיס מסך החדש ה 1950 משהו כזה ו ספק כוח טוב ליברטי 400 במקום ספק HEC ובמקום 7600 GT מה עדיף? ואני מוריד סטיק של ג'יגה הויסטה יעבוד טוב על ויסטה?

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  19. רוב הדברים החשובים כתובים בכותרת. משקי רשת די כבדים (BF2, CoD2) מוזיקה סרטים הורדות אז צריך מעבד חזק (כפול ליבה. עם אפשרות לאובר קלוק) , כרטיס גרפיקה חזק (7900 משו, אני כבר לא מעודכן, או של החברה השניה), זיכרון 1.5 GB או אפילו 2... 250 GB כונן קשיח נראה לי שMaxtor DiamondMax 10 זה טוב, מהביקורת... יהיה אובר קלוק קטן, אז גם צריך קירור נפרד. אבל שיהיה שקט.... אין צורך במיקלדת ועכבר, יש צורך ברמקולים ומסך אני עדיין בודק... תקציב: 7500 שקל, +-... תודה רבה בהקדם, RegMan

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by omri6,

    היי, אני מצרף מפרט למחשב שאני רוצה. 1. אני מחפש מארז יותר זול... אבל חשוב לי מאד השקט. אם יש מישהו שמבין בשדה הזה של המארזים והספקים - אשמח לעצה. 2. כרטיס הקול שלי (M-Audio FW410) מתחבר ב FIREWIRE, ואני שוקל קניית כרטיס PCI-E של FW. מה דעתכם? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 640 צפיות
  21. ראיתי את זה ב- KSP (של LG) ?F1-224DE T2250 1.73GHz? ?Model? ?F1-224DE? ? CPU? ?Intel® Core Duo Processor T2250 (1.73GHz) 667MHz FSB ,2Mb cache? ? Memory? ?512DDR2 (667MHz, Dual Channel Support, Up to 4GB)? ? HD? ?80GB SATA, 5400 RPM ? ? Display? ?15.4'' WXGA (1280x800) GLARE, Fine Bright Technology ? ? GPU? ?Intel ® GMA950 (up to 256MB) ? ? Optical Device? ?Super Multi Dual Layer (DVD-R/RW , R/RW,RAM) ? ? Wireless? ?WLAN 802.11b/g ? ? OS? ?Windows XP Home? ? Weight? ?2.8Kgs? ? Warranty? ?3 Years? ? ? זה עולה 5500 ורציתי לדעת אם זה מחיר טוב ביחס למפרט. אנחנו מעדיפים מחשב נייד מפיקמה טובה ו3 שנים אחריות כי אם מחשב נייד נדפק והחברה\האחריות לא איכותית\למספיק זמ…

    • 5 תגובות
    • 3.8k צפיות
  22. Started by skuki1,

    שלום! מצטער שאני שואל הרבה פעמים, אבל אני רוצה לוודאות שאני קונה את ההכי טוב שאפשר להוציא. לבסוף הוחלט שאני קונה מלוג'יק PC. התקציב הוא 3800 שקל, אודה לכם אם תגידו לי איזה מפרט הכי טוב או שתבנו לי אחד חדש (פוטושופ וקצת משחקים, 160 ג'יגה וג'יגה זיכרון חובה)

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  23. Started by ben_sh090,

    שלום אני צריך מפרט מחשב עד המחיר 6 אלף שקל המחשב מיועד בעיקר למשחקים סרטים וגלישה באינטרנט אני רוצה שהמשב יהיה מהיר זה מאוד חשוב וישיהיה כרטיס מסך חזק ומספיק מקום 200 ג'יגה ומסך דק 19 לא צריך צורבים תודה

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  24. Started by rasta22,

    שלום אנשים יש לי שתי שאלות האם כדאי לקנות מסך 19 אינץ' רחב למשחקים או שעדיף לקנות רגיל ? האם המשחק לא מתעוות במסך רחב ? איזה כרטיס מסך הכי זול יכול להריץ משחקים כמו fear ו doom3 ו half life ומשחקים בסגנון ? ועוד שאלה קטנה האם אתם ממליצים לקנות עכבר אלחוטי או שעדיף ללכת על לוג'יטק G5 ? תודה מראש לעונים

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות

דיונים חדשים בפורומים