ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
אחד החברים שלי רוצה מחשב חדש... כמו שציינתי בכותרת- עד 6000 שקלים, הוא לא יעשה OC... משחקים ואינטרנט, כולל מסך דק, מקלדת, עכבר ורמקולים. ללא הרכבה, ללא ווינדוס. תודה.
-
- 3 תגובות
- 663 צפיות
-
-
לא יודע אם זה המקום המתאים אז סליחה מראש אני מחפש חנות טובה עם מחירים טובים אני לא מכיר כמעט חנויות בארץ תשלחו לי בפרטי אם פרסום חנויות זה לא חוקי תודה מראש טל
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מהם ההבדלים בין סדרה C לסדרה N של חברת Lenovo תודה רבה!!
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום, כפי שכתוב בכותרת, השימוש הכבד ביותר של המחשב יהיה לעריכת סרטים (לא מקצועית), עם הדרישות הבאות: 1) אין צורך בציוד הקפי. 2) מעבד כפול ליבה - אין העדפה ל-AMD או אינטל. 3) כונן קשיח גדול. 4) צורב DVD 5) כרטיס מסך עם video in וגם כניסה אנלוגית (אולי עדיף לשים עוד כרטיס של עריכת וידיאו). 6) עדיף שהמחשב יתמוך בויסטה. 7) כמובן שעדיף שתהיה יכולת שדרוג למחשב. עוד מספר דברים שכנראה יהיו על הלוח אם והמארז: כרטיס קול בסיסי (5.1), כרטיס רשת, FIREWIRE וכניסות גם מקדימה. אם התקציב לא מספיק לכל הדרישות, אז אם אפשר לקבל הצעה מינימאלית (מבחינת כסף). בתודה מראש לכל העוזרים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התכוונתי לרכוש את ה-S1 אך הבנתי שלא מוכרים אותו יותר ולא יגיע S1 עם דואל קור 2 (לאחר שיחות מרובות עם ח.י.). אני מחפש מחשב לגלישה, משחקים(quake, sims 2, fifa 07), תיכנות. ראיתי את המחשב של LG P1 JPROE שהוא לפי דעתי מחשב מעולה ויכול להחליף את ה-S1 חוץ מהכרטיס מסך שלו. מה דעתכם עליו? אשמח לקבל עוד הצעות למחשבים ניידים של LG ו-HP עם מערכת הפעלה XP PRO. לינק למפרט: http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=50&subcatid=67&prodid=163&keySearch=
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, היתי פה לפני הרבה הרבה זמן. מאז שהתגייסתי אני בכלל לא מעודכן בכל מה שנעשה בתחום החומרה, החלטתי להתעדכן בגלל שאני שוקל לקנות מחשב בזמן הקרוב ואחרי שעשיתי סקר שוק קטן לא הבנתי בכלל מה קורה בתחום. יש לי כמה שאלות: למה כולם ממליצים על המעבדים 1.86duo האלה אם יש כבר 3.0 ghz? מה זה הדור החדש או משהו כזה? הסבירו לי בבקשה. כי ראיתי שהדרישות של הרבה ממשחקים הם 2.5 + ghz. כמו כן אני מעוניין במפרט למטרת בידור בעיקר, אני לא עושה אוברקלוקינג ולא עושה עיצוב גראפי, משחקים,סרטים וגלישה באינטרנט זה כל מה שמעניין אותי. אני מוכן להגיע ל3500 -4000 ש"ח, זה דל יחסית לתקציבי הענק שאני רואה פה לצערי. לא צריך מסך,לא מעוניין ב 160 ג'יגה אם זה יחסוך כסף בגלל שאני לא מתקין הרבה דברים. מ…
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב נייד עד סכום של כ- 4,000 ש"ח הצרכים שלע הם משרדיים ( תמונות, קבצי קול, תוכנות אופיס, SPSS, גלישה מרובה באינטרנט וכדו'), כמו כן חשוב לי שיהיה לי צורב DVD. הייתי מעוניין לקבל המלצה למפרט של מחשב העונה על הצרכים הללו, ואם אפשר גם לקבל המלצה של אלו חברות נחשבות כטובות עם שירות טוב ואמין. תודה
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לקנות מחשב שולחני עם מסך דק במחיר של עד 3,500 ש"ח הצרכים שלי הם בעיקר עבודה משרדית ( תוכנות אופיס , SPSS , גלישה מרובה באינטרנט וכדו',), כמו כן אני מאחסן במחשב קבצי קול שונים ( שאני מעביר מטייפ דיגיטלי) ותמונות מהמצלמה הדיגיטלית. אני רוצה שהמחשב יכלול צורב DVD . אודה על קבלת מפרט מומלץ למחשב שיספק לי את הצרכים הללו תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אני הבאתי מפרט בסכום של 2500 שקל ואני רוצה לדעת האם המפרט הזה שווה לי ואם הוא טוב והאם כדאי לשפר משהו להלן המפרט:לוח אם:ASUS\GIGABYTE זיכרון מהיר:512DDR2 533 דיסק קשיח:WD 160GB SATA2 מאיץ גרפי:GFORCE 7300 UP 256MB כונן אופטי:SONT X52X32X52 כרטיס קול: 7 CHANNEL (6.1)128BIT כרטיס רשת:10/100 לאינטרנט מהיר מקלדת:אופיס מהודרת עכבר:אופטי אופיס רמקולים:400W EXPRESSION מארז:מקצועי כולל כונס אוויר 500W וזה: intel pentium D 3Ghz 4mb 64 bit אז הנה המפרט אם יש לכם משהו יותר טוב ב2500-3000 אז תגידו אותו בבקשה תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
תגיבו ותגידו לי מה לשפר ולהוסיף מארז אני לא צריך יש לי מארז שבא עם ספק 500W אני צריך את המחשב בעיקר למשחקים ואני רוצה לעשות איתו OC לכמה OC אני אגיע??? 18424 לוח אם Asus P5B Deluxe מחיר לפריט - 1,122.00 ¤ 1,122.0 GV315 כרטיס מסך GeCube X1950Pro 256MB GDDR3 מחיר לפריט - 1,162.00 ¤ 1,162.00 ¤ 6300 מעבד Intel Core 2 Duo E6300 Box מחיר לפריט - 1,010.00 ¤ 1,010.00 ¤ F2-6400CL5D-1GBNQ G.Skill DDR2 800MHZ DUAL CHANNEL 1024MB 5-5-5-15 מחיר לפריט - 750.00 ¤ 750.00 ¤ 250YS דיסק קשיח Western Digital WD2500YS 16MB 250GB מחיר לפריט - 460.00 ¤ 460.00 ¤ סהכ:4,504.00
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
תגיבו ותגידו לי מה לשפר ולהוסיף מארז אני לא צריך יש לי מארז שבא עם ספק 500W אני צריך את המחשב בעיקר למשחקים ואני רוצה לעשות איתו OC לכמה OC אני אגיע??? 18424 לוח אם Asus P5B Deluxe מחיר לפריט - 1,122.00 ¤ 1,122.0 GV315 כרטיס מסך GeCube X1950Pro 256MB GDDR3 מחיר לפריט - 1,162.00 ¤ 1,162.00 ¤ 6300 מעבד Intel Core 2 Duo E6300 Box מחיר לפריט - 1,010.00 ¤ 1,010.00 ¤ F2-6400CL5D-1GBNQ G.Skill DDR2 800MHZ DUAL CHANNEL 1024MB 5-5-5-15 מחיר לפריט - 750.00 ¤ 750.00 ¤ 250YS דיסק קשיח Western Digital WD2500YS 16MB 250GB מחיר לפריט - 460.00 ¤ 460.00 ¤ סהכ:4,504.00
-
- 7 תגובות
- 613 צפיות
-
-
הלכתי על המפרט הבא מאה"ב dell-6400 inspirion מעבד -core 2 t7200 זיכרון-2.0 gb 533 mhz מסך 15.4" truelife דיסק קשיח 100 sata 7200 rpm gb כרטיס מסך-ati x1400 256 mb heaper-memory כרטיס קול קראאטיב כל השאר חיבורים כניסות יציאות רגיל איך ניראה לכם המפרט הזה ?
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה הנה מפרט שאמור להיות טוב למשחקים ולהכל: לוח אם:ASUS\GIGABYTE זיכרון מהיר:512DDR2 533 דיסק קשיח:WD 160GB SATA2 מאיץ גרפי:GFORCE 7300 UP 256MB כונן אופטי:SONT X52X32X52 כרטיס קול: 7 CHANNEL (6.1)128BIT כרטיס רשת:10/100 לאינטרנט מהיר מקלדת:אופיס מהודרת עכבר:אופטי אופיס רמקולים:400W EXPRESSION מארז:מקצועי כולל כונס אוויר 500W וזה:intel pentium D 3Ghz 4mb 64 bit וכל זה ב 2500 שקל עכשיו אני רוצה לדעת אם המפרט טוב ושווה את המחיר ואם הוא טוב למשחקים והאם שמדברים על הפנטיום ואומרים D אז זה שווה לפנטיום 4 מן הסתם לא?! טוב בכל מקרה תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz/FSB 2MB - BOX ¤1074 לוח אם: ?965G-DS3 s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E? 890 כרטיס מסך: SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950XT 256MB DDR3 DUAL DVI VIVO TV/O - RETAIL ¤1701 דיסק קשיח: ¤410 Wesren Digital ??250GB 7200RPM, 16MB, SATA II זיכרון: TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL4 ¤1192 מארז: COMPUCASE CI-6919B-NPS ATX SUPER MIDI TOWER CASE w/o PSU ¤283 ספק כוח: ENERMAX NOISETAKER 420W : EG-425P-VE ¤395 מה אתם אומרים? לעשות סופי?
-
- 12 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מרכיב מחשב לאחי שמתעקש על LCD17" במפרט , מה שהולך כמובן להתחשבן בשאר הרכיבים ולכן בחרתי כרגע מעבד סמפרון וכרטיס מסך מובנה על הלוח אם . בכל זאת יש לי 2 דילמות - 1.אני לא בטוח האם המפרט הזה יתאים למטרת המחשב - שירוץ טוב על הWIN עם הרבה יישומים , יריץ משחקים ברזולוציות נמוכות , וכמובן לצפייה בסרטים. 2. הגעתי כבר לתקרת התקציב בלי לבחור עדיין מארז וספק כוח , האם כאלו גנריים יספיקו לרכיבים שבמחשב זה , או מהו הזול ביותר שניתן להתפשר עליו בהתחשב במפרט הזה וצרכי התקציב המצריכים חריגה קטנה ככל האפשר אה כן , וכרגע החלטתי לקנות את זה בKSP (בהקשר המארז/ספק שכדאי לבחור) אבל אם יש המלצה לחנות אחרת אז אשמח לקבל , באמת תודה רבה למי שמגיב , ליאור . מעבד …
-
- 5 תגובות
- 692 צפיות
-
-
AMD ATHLON 64 3800+ 2.0GHz 1MB CACHE - DUAL CORE SOCKET AM2 - ADA3800CUBOX - BOX ¤840 לוח אם: GIGABYTE GA-M55SLI-S4 ¤580 כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX7950GT TDH 256MB DDR3 256 BIT TV/O DVI - RETAIL ¤1497 דיסק קשיח: SAMSUNG 250GB 8MB SATA2 7200 RPM - ATA150 ¤463 צורב DVD: NEC DVDRW ND-3551 DOUBLE LAYERED X16 - BLACK - LABE FLASH ¤245 זיכרון: TWINMOS 1024MB (512X2) DDR2 667MHz CL4 ¤628 מארז: COMPUCASE CI-6A19B-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN ¤427 מחיר סופי: ¤4685 מ IQPC *כנראה אני גם אקנה אצלהם זה קרוב יחסית אליי ולא ממש יקר יש לי בעיה עם הכרטיס מסך אבא שלי אומר שהוא לא הכי אוהב את החברה הזאת אבל אני לא יודע אומרים…
-
- 11 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום לכולם.. בימים הקרובים אני הולך לקנות מחשב בטוח.. שישמש למשחקים, אינטרנט וסרטים כמובן, ואני צריך את דעתכם. זה המפרט מKSP: מעבדי אינטל? כמות מחיר סה"כ Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 1 1070 1070 לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE כמות מחיר סה"כ 945GM-S2 s775 Conroe, DDRII 667, VGA, PCI-E 1 650 650 זכרונות? DDR II 667 כמות מחיר סה"כ 512MB TwinMOS 2 310 620 כרטיסי מסך? Sapphire (ATI) כמות מחיר סה"כ X1950 Pro 256MB, DDRIII, DVI, VIVO, PCI-E 1 1230 1230 דיסקים קשיחים? Western Digital כמות מחיר סה"כ 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II 1 410 410 מארזים? כמות מחיר סה"כ Thermaltake Soprano VB1000SWS 1 460 460 SYSTEM ASSEMLY 100 סה"כ 4540 עכשיו יש…
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני צריך מפרט למשחקים כבדים מומלץ עם הכרטיס מסך 8800GTS לא משנה לי מאיזה חנות אני צריך מעבד לוח אם כרטיס מסך זיכרון מארז וספק. תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
גרסא קודמת: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=213462.new טוב, אחרי שהוגדרו הצרכים, הוגדר התקציב, נבנה מפרט ונבחרו מסכים, שיחה עם SKYPC הניבה שאין כרגע מעבדי AMD בארץ ויקח חודש לקבלתם. מצ"ב כPDF הפרט שנבנה כאן (והוגדר לקראת הזמנה), אשמח אם תוכלו לבנות לי מפרט INTEL דומה שיהיה אפשר להזמין. דרישות: קניה מחנות אחת, מסך 19", בעקרון הוא משחק משחקי פלאש באינטרנט, אבל בעתיד אני מניח שהוא יתחיל לשחק משחקים של גדולים. בנוסף, צריך מסך 17" בשביל אחיו הקטן (בן 4), התקציב הוא בערך 1000, למרות שבחרתי לו את ה731BF שזה בסדר גמור. אפשר לראות מה שרשמתי בPDF, ואם אפשר להוריד בתקציב, מה טוב. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-
-
E6300 7600GT 160GB 512MB בלי ציוד היקפי בלי מסך בלי צורב, ובלי KSP - לא מתקרב אליהם. עדיפות לskypc. יש למישהו מפרט טוב? (3.7K זה המקס' של המקס')
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
תבנו לי אחד טוב בעיקר ל OC ומשחקים צריך עזרה דחוף מת כבר לקנות בעיקר בעיה עם הלוח אם וכרטיס מסך אני רוצה ששניהן יהיו חזקים ביחס עלות מחיר אהה ולא צריך צורב
-
- 10 תגובות
- 848 צפיות
-
-
1. מתוכנן OC משמעותי אבל לא על קצה גבול היכולת. 2. מיועד לסימולציות בעומס מלא הרצות במשך יומיים שלוש ברצף (מיועד למקום העבודה). צוואר הבקבוק ב-MODELSIM הוא המעבד, הזיכרון (נפח + מהירות) וגישה לדיסק. 3. בשעות הפנאי - מיועד למשחקים, בעיקר FPS כדוכמת HITMAN, SPLINTER CELL, BATTLEFIELD וכדומה. 4. ירוץ בסביבה ביתית ולכן עדיף שיהיה שקט ככל האפשר, גם בעומס מלא. המפרט: מעבד : INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤ 1796 לוח אם : ASUS P5W DH DELUXE ¤ 1468 זיכרון : GEIL 2048MB (1024MB X2) DDR2 ULTRA 800MHz DUAL CHANNEL KIT WITH COOLING CL-4-4-4-12 ¤ 2068 זיכרון : GEIL 2048MB (1024MB X2) DDR2 ULTRA 800MHz DUAL CHANNEL KIT WITH COOLING CL-4-4-4-12 ¤ 2…
-
- 25 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Price Units Total Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 1070 1 1070 לוחות אם למעבדי אינטל? GIGABYTE Price Units Total 8I945PL-G s775, DDR2, SATA2, PCI-E 510 1 510 זכרונות? DDR II 667 Price Units Total 1GB TwinMOS 630 1 630 כרטיסי מסך? eVGA Price Units Total 7600GT 256MB TV, DVI, PCI-E 1020 1 1020 דיסקים קשיחים? Western Digital Price Units Total 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II 410 1 410 צורבים? DVD Recorders Price Units Total NEC ND-4570A DVD±RW x16, DL x8 Silver 210 1 210 מארזים? Price Units Total HJA-291 MIDI 500W Max, 18cm Fan Black 240 1 240 תגובות או הצעות לשיפור מישו? תודה!
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
ככה המעבד הוא E-6600 מחיר 1800 לוח אם ASUS P5W DH Deluxe המחיר 1300 כרטיס מסך SAPPHIRE ATI RADEON X1800GTO 256 mb VIVO מחיר 1126. HD- Western Digital WD2500YS 16MB 250GB מחיר 460 צורב DVD של LG עולה 200 ש"ח זכרונות 2*OCZ DDR2 PC2-5400 Gold Series *EOL 667Mhz מחיר 1600 בקשר למארז אני כבר לא יודע במה לבחור תמליצו תגיבו תודה
-
- 17 תגובות
- 971 צפיות
-


