ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
זה המפרט: Motherboard CPU Type Intel Pentium 4, 1400 MHz (14 x 100) Motherboard Name Intel Garibaldi D850GB (5 PCI, 1 AGP, 4 RIMM) Motherboard Chipset Intel Tehama i850 System Memory 256 MB (PC800 RDRAM) BIOS Type AMI (12/08/00) Video Adapter NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB) יש לי ללא ספק את הכרטיס מסך הכי גרוע שהכרתי.... השאלה שלי היא בעצם אם אני יכול בכלל לשדרג זיכרון,אם כן בבקשה שלחו לי לינקים והשאלה השניה היא מהו הכרטיס agp הכי בסיסי כרגע? (לא הכי טוב,הכי בסיסי) תודה רבה לכם.
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
שלום כולם צריך עצה ממיכם שלומי אשקלון מעבד INTEL CORE 2 6600 לוח אם GIGABAYTE 965 DQ6 או ASUS P5W DH DELUXE 975 זיכרון G.SKILL F2 6400 CL4-4-4-12 1024 כרטיס מסך ב 1000 ש"ח + ATI או GEFORCE פסיבי או עם מאוורר מארז Sonata2 - Antec או GIGABYTE 3D Aurora GZ-FSCA1 Aluminium Black/Silver + 3x 120mm Fan - NO PSU או 3D Aurora 570 כונן קשיח 160GB מאוורררים למעבד ולמערכת ללוח אם SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM למעבד Zalman Vga Cooler VF900-Cu ספק כח 500W DUAL RAIL SLI Enermax ELT500AWT Liberty 20/24Pin Power מסך [CRT 19'' LG ,MAG , SAMSUNG תמליצו לי מה לקחת משהו חזק להרבה זמן אני רוצה מחשב שיחזיק לי להרבה זמן גם למשחקים וגם לתוכנות כללי וגם אופציה לשדרוג בעתיד EXTREEM וכו"…
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
אהלן, המחשב ישמש בעיקר למשחקים, לא מתוכנן OC. מעבד Conroe E6300 לוח אם GIGABYTE GA-945P-S3 זיכרון TWINMOS 1024MB DDR2 667MHz Cl5 5300 דיסק קשיח Westren Digital WD2500KS 250GB כרטיס מסך LEADTEK WinFast PX7600GT TDH Ext 256MB צורב LG GSA-H22 X18 DVD מארז מחשב HEC 6A19B-NPS ספק כח Enermax Liberty 400W האם כדאי להחליף את הכ. מסך ל-X1950PRO ולרדת לספק 400TRT של HEC? מסגרת התקציב של 5000 היא די קשיחה. אני מתכנן לקנות מחר אז אשמח לתגובות מהירות תודה
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
חבר שלי קנה את זה ונראה לי aהוא נדפק, מה אתם חושבים? אין צורך במפרט אחר. מצורף קובץ בתודה מראשPDF [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
AMD Opteron 2216 Santa Rosa 2.4GHz Socket F Dual Tyan Transport GT24 (B3992) Maxtor MaXLine Pro 500 500GB 7200RPM 16MB SATA 7H500F0 G.SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 667 מפרט לשרת משחקים. יש משהו לשפר?
-
- 4 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות מחשב מולטימדיה (ממש לא משהו רציני) לשים בסלון. הדרישות (לדעתי) הם: מארז קטנטן, מקלדת ועכבר אלחוטיים, יעלה XP, להריץ מוזיקה ולהריץ סרטים. זה כל מה שהוא צריך לעשות. יש לי מחשב ראשי שלי שיעבוד במקביל ויש גם מחשב הורדות. בקשר למחיר, אני לא ממש מבין כמה הדבר הזה אמור לעלות. תוכלו לתת בבקשה מפרט ממצוע והרשום את מחירו? הצעות? אדם
-
- 9 תגובות
- 752 צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם צריך עצה ממיכם שלומי אשקלון מעבד INTEL CORE 2 6600 לוח אם GIGABAYTE 965 DQ6 או ASUS P5W DH DELUXE 975 זיכרון G.SKILL F2 6400 CL4-4-4-12 1024 כרטיס מסך ב 1000 ש"ח + ATI או GEFORCE פסיבי או עם מאוורר מארז Sonata2 - Antec או GIGABYTE 3D Aurora GZ-FSCA1 Aluminium Black/Silver + 3x 120mm Fan - NO PSU או 3D Aurora 570 כונן קשיח 160GB מאוורררים למעבד ולמערכת ללוח אם SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM למעבד Zalman Vga Cooler VF900-Cu ספק כח 500W DUAL RAIL SLI Enermax ELT500AWT Liberty 20/24Pin Power מסך CRT 19'' LG ,MAG , SAMSUNG תמליצו לי מה לקחת משהו חזק להרבה זמן אני רוצה מחשב שיחזיק לי להרבה זמן גם למשחקים וגם לתוכנות כללי וגם אופציה לשדרוג בעתיד …
-
- 2 תגובות
- 551 צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם צריך עצה ממיכם שלומי אשקלון מעבד INTEL CORE 2 6600 לוח אם GIGABAYTE 965 DQ6 או ASUS P5W DH DELUXE 975 זיכרון G.SKILL F2 6400 CL4-4-4-12 1024 כרטיס מסך ב 1000 ש"ח + ATI או GEFORCE פסיבי או עם מאוורר מארז Sonata2 - Antec או GIGABYTE 3D Aurora GZ-FSCA1 Aluminium Black/Silver + 3x 120mm Fan - NO PSU או 3D Aurora 570 כונן קשיח 160GB מאוורררים למעבד ולמערכת ללוח אם SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM למעבד Zalman Vga Cooler VF900-Cu ספק כח 500W DUAL RAIL SLI Enermax ELT500AWT Liberty 20/24Pin Power מסך CRT 19'' LG ,MAG , SAMSUNG תמליצו לי מה לקחת משהו חזק להרבה זמן אני רוצה מחשב שיחזיק לי להרבה זמן גם למשחקים וגם לתוכנות כללי וגם אופציה לשדרוג בעתיד …
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה מפרט שישמש לי כמדיה סנטר...ואני גם רוצה שיפעל בו NFS CARBON וכדומה לא צריך על האיכות הכי גבוה הכי טוב שאפשר רק שיפעל עם קצת אפקטים (ברמה של FX 5500 וכן הלאה...)..אפשר לחרוג מהתקציב אם צריך אבל לא להגזים...ואם אפשר בנוסף מקלדת אלחוטית (ושיהיה מובנה בה גלגלת של עכבר..אם יש דבר כזה.. ) ולא להכליל אותה לסכום המפרט...ז"א שמהצד שהמחיר לא יהיה קשור למחיר הכונן.. ומארז בסגנון הזה - http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=2220
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
בהספק 500W מה עדיף מבין החברות בכותרת? ובכלליות מה עדיף ומה יותר טוב?
-
- 1 תגובה
- 544 צפיות
-
-
טוב אני קונה בקרוב מחשב חדש... הרכבתי כבר כמה הצעות ואניה רוצה לדעת כמה השצעות שתיתנו לי: אז ככה: מחשב ב 6000 שקל (אפשר לחרוג בטיפטיפה) עם מסך וציוד הקיפי שימוש: משחקים כבדים... (חייב להיות DUAL 2 CORE ו חייב כרטיס מסך חזק)
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מבקש שתרכיבו לי מפרט הכי טוב שניתן. הסכום כולל מסך , תודה רבה
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חבר רוצה לבדוק, אם הנייד הזה, מתאים למשחק WOW? אני חושב שהוא לא מספיק להרצת מריו גם, אבל רק רציתי לבדוק במקום להגיד לו על עיוור.
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום אני מתכנן לקנות מחשב עם הנתונים הבאים : 1. מעבד אינטל E6600 2. 2 ג'יגה של זיכרון מהירות 800 3. דיסק של 320 ג'יגה WD 4. כרטיס מסך 8800GTS אני צריך עזרה בהשלמת המפרט עם בורד מכיוון שהבורד שחשבתי לא מתאים לכרטיס המסך הזה חשוב שתהיה אופציה של SLI בבורד כי בעתיד הקרוב אני ארכוש כרטיס נוסף זהה
-
- 7 תגובות
- 601 צפיות
-
-
ראיתי גם שלניידים החדשים של HP יש הכנה לויסטה והם משדרגים בחינם אבל את הגירסא הבסיסית שאני לא יודע מה אומר? האם בגלל זה שווה לקנות נייד של HP וכן גם אני שמעתי שהשירות שלהם לא משהו
-
- 2 תגובות
- 676 צפיות
-
-
אני רוצה שהוא יהיה מוכן לויסטה והרצת משחקים ,כמובן C2D. 1024 MB זכרון ואם מישהו יוכל להסביר לי מה ההבדל בין לוחות עם צ'יפסט 945 ל965 וגם כרטיס מסך טוב תודה
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
הזמנתי מבאג את המחשב נ"ל יגיע עוד שבוע, אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והעזרה בקנייה. השאלות שאני ואחרים שאלו פה והתשובות שנתנו לי ולאחרים עזרו לי מאוד להגיע להחלטה. תודה :yelclap: :hi: :xyxthumbs: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=549&scat=339&tcat= עם שידרוג ל1 G
-
- 3 תגובות
- 837 צפיות
-
-
http://www.buy4less.co.il/product.asp?f=1019&p=0 מה אתם חושבים על המחשב הנ"ל? מישהו ניסה אותו? אני מתלבט בינו לבין: http://www.nirtech.co.il/catalog/product_details.aspx?prodid=2076 אנא חוו דעתכם...
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני קונה מחשב חדש מחשב שהיה למשחקים כבדים ואינטרנט אולי OC בעתיד התקציב היה 5500-6000 מעבד Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz 4Mb BOX ש"ח 1,819 לוח אם אחד מהשתים הבאים ASUS P5N32-SLI SE Deluxe nVIDIA nForce4 SLI X16 Intel Edition LGA 775 1,134 ש"ח או ASUS P5B Deluxe Intel P965 Chipset Socket 775 1,296 ש"ח זכרונות אחד מה באים G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-1GBPK 810 ש"ח G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400PHU2-1GBHZ 1,090 ש"ח 990 ש"ח OCZ 1GB DDR2 800 PC2-6400 Platinum Dual Channel CL 4-5-4-15 OCZ 1GB DDR2 900 PC2-7200 Special Ops Edition Dual Channel CL 5-5-5-15 950 ש"ח GEIL 1GB 2*512MB PC2-6400 800MHz DDR2 Ultra Dual Channe…
-
- 11 תגובות
- 779 צפיות
-
-
בדיון הקודם לא ממש ידעתי מה אני רוצה ולכן בשביל לעשות סדר אני פותח דיון חדש.. אז ככה התקציב הוא 5500 אבל מותר לחרוג קצת.. אני רוצה מסך crt אבל לא סתם חרא אלא מסך crt באיכות טובה שעולה 600-700 שקל לא מתוכנן OC תודה לעוזרים..
-
- 13 תגובות
- 760 צפיות
-
-
נכון יש את היס מקס, והוט מג'יק והטיבו וכל זה שעם לוח משדרים בוחרים תוכניות להקליט וכל זה? אז ראיתי פעם שיש תוכנה MythTV נדמה לי שמורידה את הלוח משדרים מהממיר ועושה אותה פעולה על המחשב.. הקיצר השאלה שלי היא מה אני צריך במחשב אני מתכוון הארד דיסק נוסף, כרטיס טלוויזיה, כרטיס מסך וכו' בשבל שהוא יתחבר לממיר ויבצע את ההקלטות והכל כמו יס מקס וטיבו וכל זה? הערה: יש לי כרטיס מסך X300SE שמתחבר לטלוויזיה בשביל להציג תמונה אך לא בו זמנית עם המסך הרגיל, מזמ ןשקלתי להחליף אותו. אם יש כרטיס מסך טוב שמשולב בכרטיס טלוויזיה/וידאו שצריך בשביל מה שאני רוצה אני אשמח לשמוע על זה. תודה מראש נ.ב. זה היה ציטוט מדיון שפתחתי בפורום אחר.
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
האם מישהו/י יודע מתי אמורים להגיע לארץ ניידים עם VISTA והאם מישהו יודע כמה עולה VISTA
-
- 8 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אז יש לי איזה חבר שרוצה לקנות מחשב,המחשב ישמש גם לצרכי עבודה וגם למשחקים צריך מחשב חזק ממש,יותר בקטע של ראם ומעבד,לא צריך עכשיו איזה ג'יפורס 8 או משהו כזה יספיק 7600GT או 7900GS שיהיה בערך 2 גיגיה ראם או יותר מעבד חזק והארדיסק ממש גדול של400 גיגה בערך המחשב יריץ משחקים וגם יתעסקו בו עם מצלמות שמחוברות אליו ועוד כל מיניי עריכות של סרטים ותמונות.. כולל מסך גם של 21 אינץ' או 19 דק כמובן.. ושיהיה מKSP אם אפשר תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 913 צפיות
-


