ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
שכנים שלי ביקשו ממני לעזור להם למצוא מחשב לעצמם ולביתם בת ה- 10. הדברים שהם יעשו עם המחשב: גלישה, ראיית סרטים, שמיעת מוסיקה, משחקים קלים - בסגנון של OFFICE , FLASH וכדומה. הדבר היחיד שהם מבקשים זה תמיכה במערכת קולנוע ביתית שיוכלו לשמוע מוסיקה מהמחשב. (כבל) את המחשב שמתאים להם כבר לא מייצרים ;D , מה שקיים היום יותר טוב ממה שהם צריכים. להזכירכם, המשחקים היחידים שהמחשה יטפל בהם זה משחקים שבת 10 משחקת. כל מיני משחקי פלאש, או משחקים שממש לא ינצלו אפילו את המחשב הכי גרוע בשוק כיום. אני צריך מחשב מורכב עם עכבר, מקלדת, רמקולים (הכל סטנדרטי וזול) ומסך (רגיל, לא שטוח, לא דק, בערך 19 אינצ'). שיהיה רק צורב DVD (אם אני לא טועה הוא צורב וקורא CD ו DVD, נכון?) אחריות של לפחות שנה. אם צר…
-
- 10 תגובות
- 891 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על זה? מארז קדמיות ואחוריות USB כולל יציאות ATX מעבד INTEL CORE 2 DUO E6300 1066 ניתן לשדרג למעבדי 6400, 6600 ומעבדי E6800/E6700 !! לוח אם אינטל מקורי DG965LTCK LEMONT INTEL או DG965RYCK (לא VIA CHIPSET) שדרוג ללוח MSI/ג'יגבייט ניתן לרכישה גם עם לוח ASUS 965/975 כרטיס קול 5.1 ( 6 ערוצים)/7.1 (8 ערוצים) כרטיס רשת 10/100/1000 דיסק קשיח 160GB SATA2 7200 RPM (WesternDigital,MAXTOR,HITACHI) ניתן לשדרג לכל דיסק אחר זיכרון פנימי 512MB DUAL DDR II 667MHz ניתן להרחבה ולשדרג ל DDRII 800MHZ כונן אופטי צורב SONY/LG/NEC X18 DVD . Dual layer כרטיס מסך PCI-E בנפרד מלוח האם Geforce NX7100 UPTO 512MB מתוצרת GIGABYTE או MSI כולל 3 שנות אחריות :תוספות רק GEFORCE 7300G…
-
- 5 תגובות
- 985 צפיות
-
-
אוקי אנשים אני צריך מיפרט במחיר של 7500 ש"ח, המיפרט יכול להתחלק מחלקים מכמה חנויות, מה הכוונה? אני רק צריך מחירים, כמה שיותר זול יותר טוב, כי אני מזמין ממישהו וצריך רק מחיר דוגמא בערך, בלי מסך וציוד היקפי. השאלה היא גם אם כדאי לחכות ל-R600 ובינתיים לקחת כרטיס מסך בינוני(7600, X1600XT) או משהו כזה. תודה רבה!
-
- 12 תגובות
- 853 צפיות
-
-
לחבר שלי נשרף עכשיו המחשב והוא צריך: מעבד + לוח + כרטיס מסך + זיכרונות + ספק עד 3000 שקל.. מה יש לכם להציע?
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
כותרת, תקציב: 9000-9500, הבקשה היחידה שהחנות תקבל במזומן וצ'קים. תודה
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני איש תוכנה, אבל הידע שלי בחומרה מוגבל מאוד והייתי שמח לקבל עצות בנוגע למפרט למחשב חדש עד 8000 ש"ח (אפשר פחות, אפשר לחרוג קצת). מטרות: תכנות, הפעלת תוכנות לכתיבה תוכנה כבדות מאוד שדורשות זכרון רב ויכולת עיבוד במקביל (החלק העיקרי והכי חשוב). משחקים, אחרי הכל מחשב ביתי, אבל לא משהו יותר מידי, אני משחק אחת לחצי שנה איזה משחק, לא יותר מזה. שטח אכסון גדול (סרטים, מוזיקה וכו'). לא כולל: מסך, מקלדת, עכבר ושאר עזרים, רק "ברזל". דגשים: לפחות 2 ג'יגה RAM. כרטיס קול טוב. תודה רבה, עמרי
-
- 29 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
Core 2 Duo לפחות 1G זכרון לא חייב צורב אבל רצוי כונן DVD פנימי רצוי BT Wireless כמה שיותר יציאות USB RJ45 רצוי 2 רמקולים דוגמה: http://www.buy4less.co.il/product.asp?f=2945 תודה
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
-
שלום יש לי תקציב של עד 5-5.1K ש"ח למחשב , כולל מסך LCD (סאמסונג 731B) מה אתם אומרים על המפרט הבא? (מלוג'יק PC) מעבר אינטל E6400 1299 ש"ח לוח אמ Gygabyte 945P S3 609 זכרונות TwinMos 1024 667 629 כונן פלופי 1.44 46 צורב DVD LG BLACK 199 דיסק קשיח WD 250GB 16MB BUFFER 454 מארז FOXCOM BLACK ? עם ספק 400W (ספק של חברת FSP ) 232 מקלדת מולטימדיה LOGITECH שחור 80 עכבר LOGITECH שחור 45 הרכבה 160 סך הכל מחיר - 3758 ש"ח אחרי הנחת מזומן - 3600 ש"ח + כרטיס מסך PALIT X800GTO מסקייPC. 550 מסך - 1100 ש"ח. מה אתם אומרים על המפרט? מה אפשר לשנות או להוסיף? מה אתם אומרים על הספק שלקחתי ? יחזיק את המערכת? תודה ניב
-
- 25 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
המחשב נקנה לפני בערך שנתיים. AMD Athlon 64 3200+ Abit NF3 Samsung 512mbX2 Radeon 9500 PRO אני צריך שמשחקים חדשים יעבדו עליו טוב עם גרפיקה טובה, התקציב הוא בערך 300$ (אני קונה בארה"ב).
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
שלום, אני צריך מפרט למחשב שיריץ בעיקר תוכנות שלא דורשות גרפיקה מסובכת ולצפייה בסרטים. אני לא אשחק במחשב בכלל, ובפרט לא במשחקים כבדי גרפיקה. אני לא זקוק לציוד היקפי. אין בעיקרון ממש תקציב מוגדר, רק חשוב לי שהמחשב יעמוד במטרות ויחזיק כמה שיותר זמן, לכן אם צריך לשפר את המעבד או את הזכורונות על מנת שהכל ירוץ חלק אני אוסיף עוד 400-500 ש"ח. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 765 צפיות
-
-
התקרה היא סביבות 7000. קודם כל: מסך 19" איכותי, חשבתי על viewsonic vx922. (זה כבר 2000 שקל ) המלצה לפני הכל: לקרוא את המפרט הנוכחי שלי, אני הולך לערבב חלקים ממנו במחשב החדש ולהיפך. פרטים בהמשך. הבסיס לקניה הוא: 6300 או 6400 עם 4mb של cache, יש לי אפשרות להשיג את ה 6400 במחיר של הגירסה עם ה 2mb. האם ה 4mb יתנו לי יתרון כלשהו על ה 2mb ומצדיקים את ההבדל בין ה6300 ל 6400? אם אפשר לדחוף פנימה 6600, מה טוב, יותר OC לוח איכותי, עדיין מתלבט מאוד בין ה P5B ל GB טוב או ABIT. הוצאתי את ה 680i מהרשימה בגלל בעיות BIOS קשות. עוד רעיונות ללוחות ל OC? זכרונות - אם שואלים אותי על DDR אני יודע מעולה סוגי צ'יפים ומבין, ב DDR2 אני חסר ידע לגמרי ???. ראיתי יותר מדי סוגים ויותר…
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-
-
GIGABYTE GA-945P-S3 E6300 ?X1950 Pro Extreme 256MB, GDDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E? 1GB DDR2 667 Kingston פעמיים 160GB Westerndigital 500W Enermax Liberty סה"כ 5025 ש"ח ב-KSP אני רוצה לקנות עכשיו את הכרטיס מסך הזה ובעוד שנתיים אני אקנה אחר שתומך DX10 בקשר למעבד והלוח אם אני לא בטוח אם זה יספיק לכמה שנים (אז תאמרו אם יש לכם משהו אחר) כדאי לעשות OC? אם כן, אז מה להוסיף?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום ברצוני לקנות מחשב נייד. קיבלתי מעמיתה לעבודה הצעה אטרקטיבית ורציתי לדעת עד כמה המחשב הזה באמת טוב... השימוש של המחשב: עבודה עם תוכנות אופיס גלישה באינטרנט תוכנות מסרים מדי פעם הורדות, ואולי עבודה עם פוטושופ ופלאש. מפרט המחשב: מפרט טכני: מעבד: Intel Celeron M420 1.60GHz RAM זיכרון : 512MB דיסק קשיח : 60GB Graphics מסך: 14.1" WXGA LCD Optical Drive כונן : DVD-Dual drive (DVD+/-RW) תקשורת 10/100/1000 Ethernet רשת אלחוטית: WiFi 802.11b/g מ.הפעלה מקורית: Microsoft® Windows® XP Home Edition כ. מסך : Intel Graphics Media Accelerator 950 אחריות:שנה פרטים כלליים : זכרון : 512MB RAM מסך : WXGA : TFT סוג סוללות : Lithium-ion דיסק קשיח : 60GB מערכת הפעלה : Windows X…
-
- 0 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום אנשים !! יש בידיי מחשב שנקנה לפני 3 שנים כמעט, ואני רוצה לשדרגו על מנת שהוא יתאים למשחקים בינוניים של היום (רמה מעל פיפ"א- אם זה אומר משהו...). השדרוג הוא זמני עד לקניית מחשב חדש בעוד שנה-שנה וחצי. או קיי אז המפרט הוא זה: INTEL Pentium 4 Northwood 2.8Ghz socket 478 ASUS P4S800 Micron technology 512MB DDR 400Mhz ASUS Radeon 9250SE AGPX8 התקציב הוא המינימלי האפשרי, שיריץ משחקים ברמה סבירה. תודה לעוזרים !! וחג שמח !!
-
- 9 תגובות
- 720 צפיות
-
-
אני מחפש מפרט מחשב המיועד למשחקים ללא מסך ללא צורב DVD וללא רמקולים
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים: אני זקוק למחשב עבור חדר סאונד, מחשב חזק אחד של AMD ושני של INTEL. לוח אם עם שתיי תושבות מעבדים מעבדים כפולי ליבה מהסידרה האחרונה CORE 2 DUO זיכרון עד שתיי גיגה לא פחות. כרטיס מסך, כרטיס רשת, כרטיס סאונד על הלוח (אין צורך בכרטיסים מיוחדים לדברים האלו) אשמח לתשובה מהירה למי שיכול לעזור חג שמייח
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
כעקרון אני ממש לא יכול לעבור את ה 5אלף אוקיי הקווים הכללים הם כאלה כעקרון זה מחשב לסרטים ומשחקים (אני לא צריך דום 3 באיכות הכי גבוהה ככה שהוא לא צריך להיות מכונת רצח) הקווים הכללים בנתיים שאני רואה (אלה אם כן תחשבו שהם מוטעים ): מעבד E6300 זכרון 1 גיגה (אין לי מושג של איזה חברה) צורב דיוידי הארדיסק של 160 גיגה SATA II (אפשר פחות קיבולת כי כבר יש צורב דיוידי) כרטיס מסך ולוח אם אני ממש לא יודע... + ציוד היקפי... רמקולים פשוטים/עכבר/מקלדת וכל שאר הדברים אוקיי הבעיה העיקרית בכל העיניין הוא שאני פחות או יותר סגור על המסך..... ושהוא לוקח הרבה מהתקציב אנחנו סגורים על מסך של 19" LCD וחשוב שהוא יהייה באיכות טובה יחסית.. בגלל שאני לא מבין כל כך במסכי LCD התייעצתי עם חבר…
-
- 10 תגובות
- 664 צפיות
-
-
הנה המחשב הראשון : http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=473132 השני: http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=418776 תודה????
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
i m in the usa so i wanna buy a laptop and i m traviling alot so plz recommand me for the a hard core gamer laptop about 2600$
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הינה המפרט שאני קונה: לוח אם: GIGABYTE GA-945P-S3 דיסק קשיח: Westren Digital WD1600JS 160GB זיכרון: TWINMOS 512MB DDR2 667MHz Cl5 5300 X2 כרטיס מסך: GeCube X1950Pro 256MB GDDR3 PCI-E מעבד: Intel Core 2 Duo E6300 Box ספק: HEC400TRT מארז: HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (no psu)1 עכשיו אני מתלבט בין 2 לוחות אם, איזה יותר עדיף זה: GIGABYTE GA-945P-S3 או זה: ASROCK ConRoe945G-DVI s775, 945G, DDRII 667, PCI-E בתודה מראש טל קפלן.
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום. אני צריך מחשב בתקציב של 3000-3500 ש"ח מקסימום, כולל מסך LCD 17", למטרת עבודות משרדיות בעיקר. החשיבות כאן היא על טכנולוגיה. אני לא צריך חומרה חזקה, אני צריך חומרה מעודכנת טכנולוגית. שיהיה 1GB זיכרון, סאטא2 אם אפשר, מעבד דואל קור אם אפשר. תודה רבה, אני צריך את זה באופן די דחוף לאחות של שחבר שלי שחלתה בסרטן ואמורה לקבל מחשב לפי דרישות מסויימות ולכן זה צריך להיעשות מהר. מי שעוזר לי, שיבורך, כי זה למטרה מבורכת.
-
- 8 תגובות
- 599 צפיות
-
-
ללא oc ללא משחקים ללא תוכנות,רק אינטרנט וסרטונים,חשוב שיהיה אפשר לחבר אותו לטלוויזיה כולל ציוד היקפי ומסך זול.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
המפרט מיועד למשחקים, צפייה בסרטים, גלישה באינטרנט, האזנה למוזיקה ואפשרות ל OC קל. יש צורך במקלדת ועכבר. אין צורך ברמקולים (יש לי ATP3). מה דעתכם על המפרט הבא: לוח אם GIGABYTE GA-945P-S3 566.00 ¤ כרטיס מסך GeCube X1950Pro 256MB GDDR3 PCI-E 1,086.00 ¤ מעבד Intel Core 2 Duo E6400 Box 1,214.00 ¤ זכרון G.Skill DDR2 2048MB 667Mhz CL5 1,253.00 ¤ דיסק קשיח Westren Digital WD2500KS 250GB 405.00 ¤ צורב LG GSA-H22 X18 DVD * צבע לבן 214.00 ¤ מארז מחשב כולל ספק HEC 6A19B-400 400W 414.00 ¤ מאוורר JSP-Tech EZPF-12025 21.00 ¤ מקלדת Logitech Cordless Desktop EX110 190.00 ¤ סה"כ : 5,363.00 ¤ האם עדיף לקחת זכרונות של TWINMOS שעולים כ 100 שקל פחות ? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
שלום לכולם! ברצוני לרכוש מחשב נייד חדש בתקציב הנמוך ביותר וכמובן שהמחשב לא יהיה עגלה ויריץ ויסטה כראוי נתקלתי במחשב הבא של acer בחנות ניואגג הידועה לרוב: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16834115340 המחיר נראה אטרקטיבי מאוד יחסית למפרט של המחשב. עכשיו לשאלות: 1.האם הוא יריץ ויסטה היטב? 2. האם אתם מכירים אלטרנטיבות טובות יותר בסביבת המחירים הזו? אה ושכחתי לציין שאני קונה בארה"ב. תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-


