עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by tripleA,

    שלום, אני מתכוון בקרוב לרכוש מחשב נייד לצרכים משרדיים בעיקר! משמע סטודנט שצריך בעיקר וורד אקסל פאוור פויינט SPSS וכו'... כשפתחתי הודעה על איזה מחשב לקנותהמליצו לי בחום על HP DV6186. עכשיו, הצג של ה6186 הוא מסך רחב. איך זה יתבטא על הכתב? איך יראו את זה על הצג? הכתב יהיה רחב? מרוח? חשוב לי לציין שהמחשב לא ינגן סרטים ולא משחקים (הוא לשימוש לימודי). מה אתם אומרים? יש מחשב של חברה אחרת באיכות דומה ל6186 עם מסך רגיל שכדאי לי לקנות או שזה לא משנה ולקחת את הWIDESCREEN? תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by RadeonXt,

    אהלן חבר'ה! שוב פעם אני מציק לכם, אלא שהפעם זה סופי סיימתי עם הטירונות ועם הקורס ועכשיו יש זמן פנוי - אז הגיע הזמן לקנות מחשב זה המפרט שחשבתי עליו: מעבד: Intel Core 2 Duo E6400 קירור למעבד: TT Big Typhoon לוח אם: Gigabyte GA-965P DS3 זכרונות: Twinmos/Samsumg/Kingston 1GBX2 667Mhz (האם שווה לשדרג ל-800Mhz, או שההבדל זניח?) דיסק קשיח: WD 200GB צורב DVD: Nec 4550-A (הבנתי שיש צורב X18, מה הדגם ומה מחירו?) כרטיס מסך: PowerColor/Sapphire ATI X1950Pro 256MB מארז/ספק: Compucase 6A19 Black + Hec 450W (האם 450W יספיקו?) עכבר/מקלדת: Logitech/Microsoft לגבי מסך, LCD, בתקציב עד 1300 ש"ח פחות או יותר. אם יש עצות/הערות - אשמח לשמוע.

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. האם יש אפשרות לרכוש DVD ROM חיצוני למחשב נייד שאין בו כונן אופטי מובנה? כמובן במחיר נורמלי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  4. Started by Xilver,

    שלום, חיפשתי באינטרנט ומצאתי את המחשב הבא במחיר של 10,180.59: מעבד: Intel Core 2 Duo 6400 - 2.13 GHz - 2MB cache - 65W - LGA775 זיכרון: 2GB Cellshock (2X1024) DDR II - PC6400 4-4-4-12 800MHz לוח אם: ASUS P5B Deluxe (965P) - ATX כ. קול: משולב בלוח האם כ. רשת: 10/100/1000 משולב בלוח האם כ. מסך: Point of View GeForce 8800GTX - PCX - retail דיסק קשיח: WD 250GB-16MB KS - 7200RPM S-ATA II צורב דיוידי : LG DVD-RW GSA-H22N x18 DUAL LAYER (black) - bulk כונן דיסקטים: SONY 3.5 FLOPPY DISK DRIVE - 1.44 - BLACK מארז: Thermaltake Eureka Black AL case ספק כוח: Thermaltake Toughpower 600W ATX 12V 2.2 & EPS 12V קודם כל, לא שמעתי על הכרטיס מסך הזה, אני מכיר עד 7900

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  5. שלום לכם קיבלתי הצעת מחיר ב 800$ לא כולל מע"מ אשמח לשמוע את תגובתכם אני לא מתכוון לחרוג מהתקציב של 3500 ש"ח בנוסף אשמח לדעת האם כדאי לי לשדרג את הכרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 7300GT 256MB + ולהפוך אותו לכרטיס מסך GeForce 7600GS Sonic לפי מה שראיתי באתר הבדל של 100 ש"ח תודה לכם זברה שימו לב יש קובץ הצעת מחיר [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  6. Started by DjLiorTal,

    INF EL81-CS18 Processor Intel® T2500 2.0G CORE DUO Operating System (optional) Microsoft®Windows® Cache 2M L2 Chipset Intel® 945PM / ICH7-M BIOS System Memory 1G DDR II 667 (2G Max) LCD 15.4TFT-LCD WXGA, Anti-Glare Type,1280x800, 16.7M colors Video Intel 945GM HDD 80G 5400 SATA Optical Drive DVD-RW Super-MULTI Communication 56K Modem , Bluetooth 2.0 , 1.3M CMOS Camera LAN Ethernet 10/100/1000 Wireless LAN WLAN 802.11b/g , a/b/g Supported Audio Realtek ALC883 High Definition Audio Two stereo speakers Internal Microphone Microphone-in and headphone-out I/O Port 1 x VGA 1 x Microphone-in 1 x Headphone-out with S/PDIF 1 x S-Video out 3 x USB 2.0 1 x…

    • 2 תגובות
    • 697 צפיות
  7. Started by DjLiorTal,

    INF EL81-CS18 Processor Intel® T2500 2.0G CORE DUO Operating System (optional) Microsoft®Windows® Cache 2M L2 Chipset Intel® 945PM / ICH7-M BIOS System Memory 1G DDR II 667 (2G Max) LCD 15.4TFT-LCD WXGA, Anti-Glare Type,1280x800, 16.7M colors Video Intel 945GM HDD 80G 5400 SATA Optical Drive DVD-RW Super-MULTI Communication 56K Modem , Bluetooth 2.0 , 1.3M CMOS Camera LAN Ethernet 10/100/1000 Wireless LAN WLAN 802.11b/g , a/b/g Supported Audio Realtek ALC883 High Definition Audio Two stereo speakers Internal Microphone Microphone-in and headphone-out I/O Port 1 x VGA 1 x Microphone-in 1 x Headphone-out with S/PDIF 1 x S-Video out 3 x USB 2.0 1 x R…

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  8. Started by DJ BLACK NIGHT,

    שלום לכולם, אני צריך הצעות לשני מפרטים שני המפרטים מיועדים למשחקי מחשב וקצת לעבודה שני המפרטים לא כוללים שום ציוד הקפי המפרט הראשון יהיה במחיר של 6,000 והמפרט השני יהיה במחיר של 9,000 לא משנה לי AMD או INTEL העיקר שיהיה הכי טוב תודה רבה רבה לכל העוזרים

    • 44 תגובות
    • 3.5k צפיות
  9. Started by TheRedEye,

    עם LCD 17/19 לא למשחקים.. מעדיף שיהיה קונרו.. תודה

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  10. Started by ZABRA2,

    שלום לכם קיבלתי הצעת מחיר ב 800$ לא כולל מע"מ אשמח לשמוע את תגובתכם אני לא מתכוון לחרוג מהתקציב של 3500 ש"ח בנוסף אשמח לדעת האם כדאי לי לשדרג את הכרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 7300GT 256MB + ולהפוך אותו לכרטיס מסך GeForce 7600GS Sonic לפי מה שראיתי באתר הבדל של 100 ש"ח תודה לכם זברה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 538 צפיות
  11. Started by BlueBlood,

    http://img213.imageshack.us/my.php?image=3190yq3.png התקציב הוא 6000 +- יש משהו לשנות? להוסיף? לשדרג? המחיר אינו כולל דמי עבודה כרטיס קול וציוד רשת... המארז הוא 430 W נ"ב לא בטוח שאני קונה מKSP תגידו לי מאיפה כדאי לקנות

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  12. Started by dualtrax,

    שלום לכולם, יש לי תקציב של 5,000 ש"ח לצורך קניית מחשב חדש. המטרה העיקרית של המחשב היא צפייה בסרטים והתעסקות עם לינוקס, המחשב החדש הולך להריץ gentoo מה שאומר שהוא הולך לקמפל, והמון. משחקים אני לא מתכוון להריץ על המחשב הזה ככה שאין צורך בכרטיס מסך לגיימרים, אך חשוב שיהיה חזק מספיק לאפקטים של beryl. אין צורך בציוד הקפי כלל, מארז ותכולתו נטו. בנוסף לדברים הנ"ל יש לי דרישה נוספת מהמפרט, על המפרט לכלול 2 HDים של WD בתצורת RAID 0, על כל הHD להיות מינימום 160 גי'גה, אם יכנס יותר בתקציב, מה טוב. יש לי ניסיון מאוד רע עם ספקים, הדבר הפך ממש לפראנואיה אז אבקש לשים את הספק במקום גבוה בסדר העדיפויות. דבר אחרון, יש אפשרות לחרוג מעט מן התקציב. בתודה מראש (:

    • 6 תגובות
    • 720 צפיות
  13. Started by mrwolf,

    אהלן. חזרתי משנה בחו"ל למחשב פנטיום 3 1000 מגה"צ בשלבי גסיסה מתקדמים והגיע הזמן לשדרג. חשבתי לחכות עד שויסטה ייצא אבל ניראה לי שהמצב של המחשב דורש פעולה. בעיקרון המחשב למשחקים ולעבודה רגילה של אינטרנט ומוזיקה. לא משהו מטורף. חשוב לי שויסטה ירוץ עליו בפינוקים. בעיקרון אני די סגור על כל הרכיבים שאני רוצה. DUAL CORE 2 2 ג'יגה זיכרון פנימי SATA II DIRECT X.10 צורב די וי די ומסך דק עם עדיפות ל 19 אינטצ איכותי. הבעיה היחידה שכרטיסי מסך לדירקט החדש יצאו רק בגירסאות HIGH END וזה לא מסתדר תקציבית וגם אני לא מחפש HIGH END אני חושב להשאר עם הכרטיס מסך הישן שלי (RADEON 9000 PRO ) או שאולי לקנות כרטיס מסך כרגע הכי זול שתומך ב SLI ואז בעוד חודש וחצי שייצא ויסטה החדש ביחד עם גל של כרטי…

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. המחשב מיועד לגלישה באינטרנט, עבודה ב-(Office (Word ואולי גם עבודה בפוטושופ בהמשך. מעבד AMD 3600 Dual Core AM2 לוח אם ASUS M2v chipset K8T890 זכרון פנימי DDR II 667Mhz 1GB דיסק קשיח samsung / seagate/ maxtor 160 GB 8MB SATA II כרטיס מסך GeForce 7100 128MB DVI ,PCI-E צורב Pioneer DVR 111 D כרטיס רשת 10/100/1000 כרטיס קול 5.1 מארז HjA 291 (ספק 500W כולל מאוורר 18CM ) עכבר + מקלדת של מייקרוסופט או לוג'יטק (העלות שנלקחה בחשבון במפרט היא 130 ש"ח עבור שניהם אבל אין לי בעיה לשדרג). רמקולים עם מגבר פנימי 400W (הכי פשוטים כנראה) יש לי מס' שאלות בנוסף לבקשתי לחוות דעתכם על המפרט: 1.האם מומלץ שהזיכרון יהיה ( Dual (2X512 או סטיק אחד של 1 ג'יגה? 2.איזה מבין 3 …

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  15. שלום לכולם! אני חדש כאן, ומקווה להשתלב וללמוד כאן מידע חדש! (ובעתיד גם לעזור לאנשים אחרים). אז יאללה מתחילים! הסיפור הוא כזה: אני מחפש מחשב נייד, אמין, חזק ושיהיה מפלצת ביצועים מבין הטובים שקיימים כרגע בשוק. לא להתפרע עלי בקטע של מחשבים ב20 אלף דולר, אבל אני כן מחפש מחשב עם מפרט מקסימאלי: מעבד - מעל 2 ג'יגה-הרץ, של core duo 2. (כמה שיותר, יותר טוב) הארד דיסק מהיר (7200 סל"ד, ולא 5400) - 100 ג'יגה ומעלה. מתאם WI-FI ובלותות' מובנה (וכל שאר התקשורת האלחוטית). קורא כרטיסים - יתרון. והכי חשוב - כרטיס גרפי של 256 מגה - ולא מובנה בלוח אם, אלא נפרד. זכרון פנימי - מעל ג'יגה (אולי 1.5). עכשיו - יש רק דבר אחד שאני עדיין לא סגור עליו, וזה עניין המסך, אני ממש מתלבט אם לקח…

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  16. הכרתי מישהו דרך חבר שלי שמעונין למכור את המחשב שלו, הנה המפרט- AMD Athlon 64 FX-55 San Diego 2.6GHz 1MB L2 Cache Socket 939 Zalman CNPS7700-Al/Cu 120mm Fan+ Heatsink DFI Lanparty nF4 Socket 939 nForce4 SLI ATX Zalman NB47J Aluminum Heatsinks G.SKILL HZ 2x1GB DDR 500 Vantec Iceberg DDR-A1C Heatsinks BFG Technologies Geforce 7800 GTX OC 512MB 256bit PCI-E GDDR3 VIVO Arctic Cooling Accelero X1 Fan + Heatsink OCZ PowerStream ATX/BTX EPS12V 520W SLI Certified Antec Performance P180 Silver ATX Mid-Tower בהתחלה הוא רצה 3,500 ואז אמרתי לו שאפשר להשיג E63 במחיר הזה אז הוא ירד קצת, והמקסימום שהצלחתי להוריד אותו אליו זה 2,800. המחשב עובד מצוין, ממש שקט וקריר, ראיתי במו…

    • 14 תגובות
    • 902 צפיות
  17. Started by fit3,

    שלום אנשים intel core e6300 1066 2mb lemont intel 965 ltck 512 *2 667 250 sata 2 ati x1600 512 dvd *18 מקלדת + עכבר +רמקולים מארז ATX מסך 17 LCD ב 4500 איך המחיר? זה לא מחשב שמיועד ל OC רק למשחקים ואשמח גם לקבל חוות דעת לגבי הלוח והכרטיס מסך? בתודה אמיר

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by maor-a-,

    שלום צריך עזרה בבניית מפרט המחשב מיודע לבית אני לא מחשיב את עצמי כגיימר כבד אך פה ושם אני משחק (לא משהו רציני) אבל מעוניין שהמחשב יהיה די חזק!!! 250GB מסך LCD 19 ( אם תיהיה אופצייה ל WIDE , אשמח ) איך זה? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5889 ) ציוד הקפי (מקלדת עכבר ללא רמקולים) 2GB זכרון עכשיו ההתלבטות שלי היא AMD או INTEL אני לא יודע מה עדיףצריך פה תצטרכו לעזור לי! לא מתוכנן OC תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by naamas,

    מתלבטת בין ACER 5633 ללונובו N100

    • 0 תגובות
    • 634 צפיות
  20. Started by goldgold,

    טוב אני רק צריך שתגידו לי אם כל החלקים יעבדו ביחד מעבד- Intel® Core2 Extreme Processor לוח אם- Intel® Desktop Board D975XBX2 כרטיס מסך- Radeon X1950 series זיכרון ראם- kingstone HyperX DDR2 2GB kit DDR2 1200Mhz Non-ECC CL5 (kit of 2 - 1GB) ספק כוח- חברה: FSP FX700-GLN צורב- צורב DVDופנימיוAD7170AוNECו18וXו ותנו מארז טוב אל תביאו מחירים רק תגידו אם כל הרכיבים יוכלו להתאים אחד לשני

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  21. Started by amit_amit,

    שלום לכולם אני צריך מפרט ללא מסך בתקציב הנ"ל ושהוא יהיה גם למשחקים תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  22. Started by fit3,

    שלום לכם אנשים טובים אשמח אם תוכלו לעזור לי בהקדם אני זקוק למפרט עד 4000 ש"ח למחשב כולל מסך LCD 17 חשוב לי להדגיש שהמחשב לא מיועד לביצוע OC ושזה מחשב לנוער שבעיקר משחק איתו אשמח לקבל מפרטים אני מעונין ללכת ל IVORY אם מפרטים מהאינטרנט כי הבנתי שהם מתחרים בכל מחיר בתודה רבה אמיר

    • 7 תגובות
    • 781 צפיות
  23. קראתי קצת מאמרים פה ושם והרכבתי משהו כזה: מעבד: Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB לוח אם: ABIT IB9 s775 Conroe, Intel P965, DDRII 800, PCI-E אבל אני לא מבין בזה שומדבר אז תגידו אם לשנות.. זכרון: DDR II 667 1GB Kingston כרטיס מסך: ASUS 7300GT Silent 256MB, TV, DVI, PCI-E גם בזה אני לא ממש מבין אני רק יודע ש7600 זה אחד הטובים אבל קצת יקר.. אבל אולי עדיף Gigabyte קיצר אני לא מבין תעזרו לי בנושא הזה.. ו.. זהו אה בעצם צריך גם ספק כוח שאני גם לא מבין בזה כלום.. מסך יש, רמקולים יש, דיסק קשיח יש ואני רוצה ייעוץ בנושא של מה עדיף AMD או אינטל, Gigabyte או ASUS ואיזה לוח אם כי בזה אני לא מבין בכלל.. וגם אם זה יותר מדיי בשביל משחקים תגידו כי אני לא רוצה לקנות סתם דברים יקר…

    • 9 תגובות
    • 697 צפיות
  24. Started by pakomako,

    חברה אח שלי מצא באתר אחד מפרט לעריכת מוזיקה. מה אתם אומרים? http://www.pcpower.co.il/product_info.php?cPath=127_150&products_id=1199 יש לכם הצעות לשינוי ?? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 785 צפיות
  25. חשבתי אל מפרט דומה לשלי תגידו מה לדעתם כדאי לשפר SATA SEAGATE : SEAGATE BARRACUDA ES 250GB 16MB 7200 RPM SATA2 - NCQ - ST3250620NS ¤ 508 מעבד INTEL CORE 2 DUO : Intel Core 2 Duo E6400 2.13Ghz Conroe BOX E6400B ¤ לוח אם INTEL 775- GIGABYTE : GIGABYTE GA-965PE-S3-RH זיכרונות DDR2 דגם TWINMOS : TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 ¤ 1171 כרטיס מסך Saphire Radeon X1950XT 512MB צורבי DVD פנימיים : LG DVDRW GSA-H22N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - BULK מארזי GIGABYTE : GIGABYTE 3D AURORA 570 - BLACK/SILVER - GZ-FA1CA ספקי כוח ENERMAX : ENERMAX LIBERTY 600W - ELT400AWT

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות

דיונים חדשים בפורומים