עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. אני מעוניין לקנות את הדגם בהמשך אבל שמעתי שהולכים להגיע לארץ דגמי הC200 ,האם כדאי להמתין או שאין הבדל משמעותי בין הדגמים ? מחשב נייד Lenovo 3000 N100 דגם TY0BLIZ מפרט: מעבד: Intel Centrino Core 2 Duo Processor T5500, 1.66GHz מסך: 1280x80015.4" XGA TFT זיכרון 1GB עד 2GB דיסק קשיח - 100GB כונן - Multi Burner DVD-Writer Combo קבוע (צורב DVD) משקל נשיאה: 2.7Kg , סוללה: 6-cell 4Hr Li-ION, תקשורת: מודם 56K / כרטיס רשת 10/100 מובנים , כרטיס אלחוטי מובנה Wi-Fi 802.11b/g Fingerprint Reader מצלמה מובנית זיכרון מסך: Intel Graphics Media Accelerator 950 up to 128MB יציאות:2 USB 2.0 X , external display, mic., st. speakers מערכת הפעלה: Windows XP Home

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  2. Started by clown,

    http://www.yardenpc.co.il/Product.asp?productid=3829&catcode=510 השימושים שלו יהיו: אופיס, אינטרנט, מוזיקה, סרטים ופעולות בסיסיות של פוטושופ.

    • 3 תגובות
    • 802 צפיות
  3. Started by xdye,

    אז ככה אני צריך מפרט למחשב שישמש בעיקר כמחשב משרדי (אופיס, אינטרנט וסרטונים כמו ביוטיוב) אבללל הוא אמור לשמש גם כשרת ברשת של 3 מחשבים(הוא+2). בתכלס הדברים שאני צריך זה לוח אם, מעבד(חשבתי על אינטל-דו ליבתי), מארז+ספק כח... ללא מסך,אין צורך בדיסק קשיח, צורב/DVD וכאלה,וכמובן בלי מקלדת ומה שסביב.. תקציב 2000 ש"ח ~ זתומרת לא יותר גבוה מ2000..

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  4. Started by 3liran,

    הנה מפרט שהרכבתי ב- IQPC הוא מיועד למשחקים, בלי OC... אני מעוניין שהוא גם יתאים לשידרוג של כרטיס המסך בעתיד אם יהיה צורך. מבלי לגרום לשינוי משמעותי במחיר, השם יש משהו שהייתם משנים במפרט? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 866 צפיות
  5. מחשב למשחקים עבודות וסתם גלישה ברשת...

    • 8 תגובות
    • 831 צפיות
  6. מתוכנן OC קטן (לא משהו רציני, וגם אם כן, לאיזה מהירות הוא לדעתכם יוכל להגיע?) מIQPC: מפרט סופי מערכת בנה לך מחשב הכוללת את הפריטים הבאים מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz/FSB 2MB - BOX מחיר: ₪1063 אחריות: ללא הגבלת זמן. אסטרוניקס מקורי. לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 מחיר: ₪735 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: HIS PCI-EX RADEON X1950PRO 256MB GDDR3 256 BIT DUAL DVI VIVO TV/O - RETAIL מחיר: ₪1228 אחריות: שנתיים. דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA ES 250GB 16MB 7200 RPM SATA2 - NCQ - ST3250620NS מחיר: ₪512 אחריות: חמש שנים יבואן רשמי. צורב DVD: LG DVDRW GSA-H10N DOUBLE LAYERED X16 - BLACK - BULK מחיר: ₪207 אחריות: שנתיים. זיכרון: TWINMOS 2048MB (1…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by maccabeast,

    שלום לכולם, אני צריך מפרט למחשב חדש עד כ-3500 ש"ח. אין למחשב יעודים של משחקים או משהו דומה. מעדיף מחשב מבוסס אינטל ולא AMD. מעדיף כרטיס מסך לא מובנה. תודה!

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  8. Started by xdye,

    אז ככה אני צריך מפרט למחשב שישמש בעיקר כמחשב משרדי (אופיס, אינטרנט וסרטונים כמו ביוטיוב) אבללל הוא אמור לשמש גם כשרת ברשת של 3 מחשבים(הוא+2). בתכלס הדברים שאני צריך זה לוח אם, מעבד(חשבתי על אינטל-דו ליבתי), מארז+ספק כח..

    • 2 תגובות
    • 508 צפיות
  9. היי אנשים, לאחר 6 שנים וכמה פעולות החייאה עם המחשב הנוכחי הרכבתי בשעה טובה את המפרט הבא ורציתי לקבל את חוות דעתכם. המחשב מיועד בעיקר למשחקים לא קלים ויתכן כי יתבצע גם O\C קטן בעתיד. מעבדי ‏AMD‏ Athlon™64 3800+ (Socket AM2) X2 DualCore 890 לוחות אם למעבדי ‏AMD‏ GIGABYTE M55Plus-S3G AM2, 6100, DDRII 800, PCI-E 510 זכרונות‏ DDR II 667 512MB TwinMOS X 2 590 כרטיסי מסך‏ Powercolor X1950 Pro Extreme 256MB, GDDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E 1200 דיסקים קשיחים‏ Western Digital 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II 330 צורבים‏ DVD Recorders LG DVD±RW GSA-H22NB x18, DL x8 185 מארזים‏ HEC Compucase CI-6A21 Beige and Silver (No PSU) 240 ספ…

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  10. Started by VMC,

    שלום, אני רוצה לבנות מפרט בעיקר למשחקים, שימושים משרדיים, סרטים וכו'. התקציב שלי עומד על 5000 כולל מסך וציוד היקפי. אפשר לחרוג טיפה מהתקציב. מצאתי מסך שהמחיר שלו מאוד קורץ לי, קישור: http://www.olsale.co.il/olsale/Description.aspx?auction_id=9146988&type=2&product=1&category_name=%ee%f1%eb%e9+LCD+(%e3%f7)+%22174 מאוד חשוב לי שהחנות תהיה במרכז, כמו KSP או זיגזיג2000 בפ"ת. תודה על העזרה.

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום לכל חברי הפורום. אני מעוניין במפרט ב 8.000 אלף שקל למשחקים ללא OC, בלי ציוד היקפי ומסך. תודה מראש. ליאור.

    • 8 תגובות
    • 696 צפיות
  12. אממ אני רוצה לקנות מחשב חדש עכשיו המטרה שלי היא שאני אוכל לשחק במשחקים חדשים גם אז תגידו לי אם המפרטים הבאים יכולים לעשות את זה תודה מפרט 1: מארז A775 630 p4 775 3.0ghz 800fs 1m 64 bit 531 foxcoon 915 gv7mh-s liteon x16 dvd dual wdsata 80gig 7200rpm 8mb ddr 3200 kingston 400mhz 512 ddr 3200 kingston 400mhz 512 מפרט 2: מארז עם usb קדמי\אחורי intel grant county chipset ati מעבד אינטל פנטיום Dליבה כפולה3.0ghz 4 mb\ 2 2.8ghz ddr 2 1024mb 80gb sata 7200 rpm צורב די וי די 18x lg\nec כרטיס רשת, כרטיס קול 8 ערוצים תודה רבה על העזרה

    • 3 תגובות
    • 515 צפיות
  13. Started by meirnatif,

    מתלבט בין שניים: 1. LG - P1-JACKE Core 2 T5600 זכרון 1GB דיסק 100GB כרטיס מסך ATI Radeon X1400 128MB 2. DELL INSPIRON 6400 - IN-RC03-1288 Core 2 T7200 זכרון 1GB דיסק 120GB כרטיס מסך ATI Radeon X1400 256MB (התייחסות גם לאמינות ושירות.) תודה.

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  14. אהה קיצר מחשב משרדי לאופיס ואיזה תוכנה של חלפים זה מוסך אני קונה או מKSP או TMS ( מעדיף https://tms.co.il/index.php שירות בין הטובים)זה מזומן אז אין מצב לקנות באינטרנט והכי קרוב עליינו זה שתי החנויות האלה , חובה פלופי חחח כונן DVD אולי צורב DVD לא חובה ,כרטיס מסך ,קול,רשת מובנה ו512 מגה בייט עדיף גיגה לא יהיה OC בחיים ממש לא משחקים ותודה למי שעוזר , אני קיבלתי הצעה עם פנטיום 4 שזה יספיק לו אין צורך בE6XXX והרכבתי גם משהו עם SEMPRON אז מה עדיף והצעות שיפורים והבן אדם קיבל הצעה משקם אלקטריק 2800 שקל + מסך דק 17 אינץ עכשיו צריך ללכת להסביר לו למה עדיף מפרט שלי שטיפה יותר יקר , בנוגע לספק אני יקח ג'נרי כי זה ממש לא ניראה לי הכרחי ומקסימום יש אחריות . מסך רק המלצות צריך שיכנס …

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  15. היי לכולם מקווה שתוכלו לענות ממש מהר אני קופץ עוד פחות מחצי שעה לקנות. אז מקווה שתיהיה המלצה מהירה. מעבדי אינטל? כמות מחיר סה"כ Pentium D 2.8Ghz, s775, 2x1MB, DualCore 1 570 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E 1 580 7600GT Silent 256MB DDR III, TV, DVI, PCI-E 890 לוח אם מה דעתכם על ?AW8-MAX (955X) s775, Dual DDR2, GBL? של ABIT. מבחינת צ'יפסט והשאר לעומת הלוח של גיגה-בייט? האם יש כ.מסך אולי יותר זול קצת ועדיין איכותי. האם שווה ללכת עם 6600GT? (היה לי אותו בAGP ולא התאכזבתי), או שה7600GT ממש כדאי יותר? אין כזה דבר DDR2 400. הם מתחילים מ533. האם לוח שתומך בDDR2 לא יתמוך בזכרונות DDR400 שיש לי מהעבר? - שאלה חשובה! תודה רבה, רן!

    • 6 תגובות
    • 802 צפיות
  16. Started by most,

    שלום, צריך מפרט למשחקים ללא מסך לבחור הציעו סט של מקלדת ועכבר אלחוטיים של לוג'יטק - האם כדאי אלחוטי?? בתקציב זה האם עדיף AMD או INTEL ?? לגבי כ.מסך מה עדיף X1950XT או 7950GT ?? בתודה מראש??

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by karelson,

    שלום , רציתי לברר איזה כרטיס מסך טוב למשחקים האם GFORCE TO GO של HP או REDON של DELL. אני יודע ש-DELL ו-HP לא מייצרות אותם אלא ATI ו-NVIDIA אבל הן משווקות. בברכה,

    • 5 תגובות
    • 849 צפיות
  18. מה כדאי להעיף ולהשאיר ? כי אני צריך להוסיף קירור וספק כוח, כפי שאתם רואים. והמחשב למשחקים כמובן. מעבד: Intel Core 2 Duo 6600 - 2.39 GHz - 4MB cache - 65W - LGA775 - 1,891.13 ש"ח לוח אם: ASUS Striker Extreme (nForce 680i SLI) ATX 2,240.63 ש"ח זיכרון: 2GB Cellshock (2X1024) DDR II - PC6400 4-4-4-12 800MHz - 1,739.87 ש"ח כרטיס מסך: Point of View GeForce 8800GTS - PCX - retail - 3,010.43 ¤ דיסק קשיח: WD 250GB-16MB KS - 7200RPM S-ATA II - 461.09 ¤ מארז: Thermaltake Armor-Jr Middle Tower with Window Black - 673.87 ¤ (ATX, בלי שדרוג) יחד עם ספק כוח 229.73 ¤ צורב: LG DVD-RW GSA-H22N x18 DUAL LAYER (black) bulk 228.25 ¤ עכבר: Logitech G5 Laser (2000 dpi) Mouse RETAIL 455.99…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by spz,

    נתחיל בזה שאין לי פשוט יותר להוסיף, אפילו 100 שקל. 4.9K זה התקציב הסופי סופי שלי. אז ככה... מה דעתכם על המפרט, על המסך? כל דעה תתקבל בברכה. המטרות של המחשב הם אינטרנט ותוכנות כבדות שהכל עובד בו זמנית, סרטים ומוסיקה, וגם משחקים בין היתר.

    • 6 תגובות
    • 628 צפיות
  20. Started by matsmets,

    מעבד 6600 לוח אם P5B DLX זכרונות 2GB 800MHZ TRANSDEND כרטיס 8800GTS ASUS ספק ליברטי 400 HD WD2500KS מארז ANTEC LANBOY צורב DVD NEC X18

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  21. Started by yotam360,

    כולל מעבד, מארז, לוח אם, ספק (שיהיה מעל 500W), כרטיס מסך (שלא עולה בתקציבו על 700 ש"ח), מסך LCD 17'', צורב DVD וכונן פלופי, דיסק קשיח מעל 120GB וזכרונות 2GB DDR2

    • 10 תגובות
    • 824 צפיות
  22. Started by adebisi,

    אממ... השאלה שלי היא כזאת: מהו הדגם של lenovo המקביל ל-inspiron 6400 של DELL? רב תודות ;D

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  23. Started by xEnplex,

    אני צריך מפרט למשחקים כבדים כולל ציוד הקפי ומסך. מסך טוב שינצל את הכרטיס הגרפי כמו שצריך ברזולציות גבוהות. לא מתכננן OC. תודה מראש.

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום לכם, דרוש לי מפרט מחשב כולל מסך (LCD) וציוד הקפי (מקלדת, עכבר, רמקולים עם סאב וכו'). המחשב ישמש להכל (גלישה באינטרנט, משחקים בסיסיים וכד'). התקציב שלי הוא 5000 ש"ח, אנא שמרו על התקציב, ניתן לחרוג ב100 ש"ח לכאן או לכאן (+/-). אין לי מעבד עיקרי, אין לי בעיה לא עם Intel ולא עם AMD, אך זאת אני אשאיר לכם. אשמח לרכוש את המחשב דרך החנות KSP כיוון שזה קרוב לעיר מגורים שלי, אך תציעו לפי חשיבות. תודה והמשך יום נעים, אביעד.

    • 0 תגובות
    • 599 צפיות
  25. אוקי, יש לי כרטיס מסך 5700LE 512 RAM אין צורב DVD. אני רוצה לשנות את זה ע"י שידרוג של שלושתם. עוד 512 RAM, כרטיס מסך 7600GT וצורב DVD. שלושתם אמורים לעלות מקסימום 1500 ש"ח. המערכת העכשווית שלי היא: AMD Athlon xp + 2400 M.B. Sumit 7NIF2 של Chaintech שתומך ב AGPX8 ובעל שלוש מקומות ל DDR (שניים תפוסים כרגע ע"י 2 RAM של 256) השאלה שלי היא: האם אני אוכל לנצל את כל הפוטנציאל של השידרוג עם החלקים שאני לא אשדרג? אם לא, האם זה רציני, ז"א ממש לא יהיה שווה לי לעשות את השידרוג הזה? אם אתם צריכים פרטים על חלקים אחרים במערכת שלי, תודיעו לי בדיון הזה, ואני אכתוב. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות

דיונים חדשים בפורומים