עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. מקווה שזה הפורום נכון.... מה זה מחשב שרת?? מעבד שרת ו... ממה הוא שונה ממחשבים רגילים? מה יעודו? הוא נועד למקומות מסויימים (עבודה/בית/ וכדוומה...)? ומה זה מחשב שולחני? (זה מחשב ביתי? זה שיש לכל בית? או משהו אחר?)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. * מטרות המחשב? עבודות משרדיות (אינטרנט ואופיס), צפיה בסרטים, תיכנות רגיל (visual, cpp, sql,java...) * גודל המסך? 15'-14' * משקל רצוי? עד 3ק"ג * האם נדרש זמן סוללה ארוך? רצוי! * האם יש צורך ביציאות מיוחדות? (DVI, HDMI וכו) DVI יהיה תוספת נחמדה אבל גם VGA יספיק! * בלוטות? חובה! * גודל מינימלי של כונן קשיח? גם 80GB יספיק! * צורב DVD? כן! * האם נדרשת אחריות בינלאומית? לא. העיקר בארץ! * האם יש לכם העדפה לחברה כלשהי? TOSHIBA, HP, DELL * אין צורך ב כ. מסך נפרד, יותר חשוב לי המעבד וכמות הזכרון!!! * חשוב לציין ש 4.5K הוא הסכום המקסימלי!!! מחיפוש שעשיתי בחניות בארץ, נעצרתי על TOSHIBA A-300 1MO שהוא בכללי עונה על כל הד…

  3. היי, אני מעוניין לרכוש את המחשב הנ"ל מיד שניה, מהו מחיר המקסימום שלדעתכם עליי להציע? שמעתי שיש בעיות רעש עם המחשב הזה, מישהו כאן יודע מזה? תודה, אופיר

    • 0 תגובות
    • 782 צפיות
  4. כך אני מעוניין לקנות לקבל הצעה למפרט משחב בסיבובת 4500 שח שמיועד לסטודנט לאנמציה כמובן חשיבות רבה לכול הקשור לכרטיס מסך אך הבנתי שיש הבדל ביין כרטסים המיועדים למשחקים לאלו המיועדים לגרפיקה אני נותה להאמין שAMD מצעים מעבדים טובים יותר עבור הכסף שלי אך מעניין אותי האם גם אתם חושבים כך בכול מיקרא אני אשמח לקבל מפרט מלא עוד שאלה באחת ההצעות שראיתי הדיסק היה על ראיד האם זו טכנולוגיה מומלצת עבור דיסקים

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  5. Started by yasha,

    שלום, האם למישהו יש את הנייד ASUS TP500LA-DN042H ויוכל לענות על מספר שאלות לגביו (כלומר לא מתוך מאמרים ומפרטים אלא מנסיון אישי)? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  6. amd 3000 939 pin gigabyte k8ns nforce 3 256*2 geil gigabyte g-force 6600GT 128 agp maxtor 120GB 8mb SATA ומארז עם 500W ספק (נראה לי בלוף רציני, כי זה עולה 170 ש"ח, ולא ראיתי ספקים כאלה....) סה"כ: 4100 שווה? טוב לא יודע אם זה שווה....כי אני בהתלבטות גדולה אם לחכות ל nforce 4 או לקנות עכשיו....אני עלול להצטער מאוד אם אקנה מחשב עכשיו....מה דעתכם? כמובן שאם אתם מציעים שינויים, לא לברוח מהתקציב הזה יותר מדיי.

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  7. Started by dorratz,

    שלום רב אני צריך מפרט למשחקים ב-5000 ש"ח+ מסך. לא אכפת לי שזה יהיה AMD או אינטל, העיקר שיתאים למשחקים. אני צריך את החלקים הבאים: מעבד לוח אם זיכרון כרטיס מסך הארד דיסק 80GB כונן CD-ROM(אני לא רוצה DVD-ROM ולא צורב) פלופי מארז רמקולים מקלדת עכבר מסך 17 אינץ' שטוח בתודה מראש!

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום לכולם אני צריך עזרה בלבנות מפרט.... הנה כמה נקודות חשובות לגביו... תקציב- 3500 ש"ח.... מטרות- משחקים, וכמובן עבודה בסיסית אך ייעוד המחשב הוא משחקים. הערות- *אין צורך במסך.. *אין צורך בציוד היקפי.. תודה רבה לעוזרים... ;D

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  9. Started by Psychoron,

    אני רוצה להרכיב מחשב בינוני-פלוס, רב תכליתי עם יכולות גרפיות (עריכת סרטי GoPro, קצת משחקים), וחשוב לי שיעלה (boot) מהר. בתכלס התקציב הוא 5K, אבל אני מביא חלק מהמרכיבים מארה"ב, כך שיוצא לי לחסוך כ-1000 שקל. כלומר במושגי הארץ - 6K, כולל מסך בסביבות 1100 שקל. צריך את עצתכם לגבי המפרט הבא: מעבד - Intel Core i5-4690K ? (לא סגור עליו במושגי עלות-תועלת) כרטיס גרפי - Gigabyte R9 270x 2GB זכרון - G.Skill Ares (or Ripjaws) DDR3 1600MHz 2x4GB 240-pin Samsung 840 EVO 250GB 2.5" SATA III - SSD דיסק קשיח - דיסק טוב 2TB במהירות 7200rpm (כמה MB צריך?) איזה לוח אם יכול להתאים? צריך את עצתכם אם זה מספיק טוב, ואם יש חלקים אחרים טובים יותר ממה שרשום כאן, באותה רמת מחיר. תודה!

    • 10 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. שלום קניתי מחשב ב4,500 בדיוק זה המפרט סוף סוף קניתי מחשב שעלה לי 4500 בול! מעבד Q6600 BOX לוח אם ASUS P5QC P45 תומך DDR3/2 זכרון OCZ 1GBX2 1333MHZ CL9 עם רצועות קירור כרטיס מסך GIGABYTE NVIDIA GEFORCE 9800 GTX+ 1GB ZALMAN COOLER דיסק קשיח SEAGATE 500GB 32MB 7200 מארז THERMALTAKE WINGERS ספק כח 550W EZCOOL מקלדת ועכבר אלחוטי MICROSOFT DESKTOP 1000 רמקולים CYBER ACOUSTIC 3550 2.1 32W קירור למעבד ALTEC לא זוכר אשמח לקבל תגובות תודה

    • 10 תגובות
    • 858 צפיות
  11. אני קונה מחשב שבנוסף לשימושים יומיומיים של גלישה באינטרנט, שמיעת מוזיקה וכו', אני אשתמש בו לרטרו גיימינג היות ויש לי משחקי מחשב ממש ישנים מהעשור הקודם. הנה המפרט שהציעו לי: Intel core i3-4160 haswell dual-core 3.6 GHz LGA 1150 54W desktop processor Intel HD graphics 4400 ARCTIC Alpine 11 GT rev.2 CPU cooler for Intel GIGBYTE GA-H81M-HD3 LGA 1150 Intel H81 HDMI SATA 6g/s USB 3.0 micro ATX Intel motherboard TOSHIBA DT01ACA050 500GB 7200 RPM 32MB cache SATA 6.0gb/s 3.5 internal hard drive - bare drive SAMSUNG DVD burner 24X DVD+R 8X DVD+RW 8X DVD-R DL 24X DVD-R 6X DVD-RW 16X DVD-ROM 48X CD-R 24X CD-RW 48X CD-ROM SATA model SH-224DB/BSBS -OEM Gigabyte GV-N730D3-2GI GT 73…

    • 14 תגובות
    • 3.4k צפיות
  12. Started by eyalooo,

    היי, אשמח להמלצות למחשב שמתאים לשימושים שלי: * שימוש בכמה תוכנות גרפיקה במקביל, כמו: פוטושופ, אילוסטרייטור וכו'. * הרבה טאבים שעובדים בדפדפן במקביל, כולל סרטוני ווידאו * עבודה על כמה תוכנות במקביל, כולל זום. * לא גיימר ולא משתמש בתוכנות לעריכת ווידאו. מחפש מחשב חזק ושיעבוד מהר

  13. Started by SenDeR,

    צריך מחשב לאינטרנט, תוכנות, משחקים ברמה סבירה. ללא OC, ללא ציוד נלווה מקסימום מקסימום 2K. לשים מה שיותר טוב במחיר הזה [amd\intel] והלוח אם מספיק טוב. תודה רבה ! **לבנות בחנות הכי זולה.. תודה !

    • 13 תגובות
    • 854 צפיות
  14. Started by rebb,

    אני רוצה לקנות את המחשב ASUS X54HY בKSP או בIVORY שהם החנויות אולי הכי טובות בארץ איך זה יכול להיות שאני מגיע לאחת מהחנויות האלו ואין להם את המחשב במלאי בסניף הם אומרים לי שאם אני רוצה את המחשב אני צריך להזמין אותו, זה אומר שאני צריך לרכוש קודם ואז לקבל את המחשב. איך אנשי יכולים לשלם לפני שהם רואים את המוצר לפניי? זה הורג אותי. למה שלא יכול לקרות מצב שהם מביאים את המוצר לסניף ורק אז אני יראה את המוצב ואז ירכוש אותו בלתי אפשרי לרכוש מחשב מבלי שבודקים אותו לפניי..אם יש את כל הרכיבים שהבטיחו שיהיה במחשב.. איך אני יכול להזמין מאייבורי את המחשב מבלי שאני יראה אותו???? לא מבין את זה

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. Started by יוגב1,

    אני יודע שזו שאלה קצת מטופשת אבל אני באמת לא יודע :-\ יש לי לפטופ עם 2 כרטיסים של 512M (יהנו 1G סה"כ) ואני רוצה לשדרג ל2G אז אני יודע שכבר כדאי לי לקנות 2 כרטיסים של 1G (יהנו 2G סה"כ) נכון? אבל מה מבחינת צריכת החשמל שלהם? עדיף1 או 2 כרטיסים? או שזה בכלל זניח? אני שואל כי זה לפטופ ואני לא רוצה שזה יוריד לי את הזמן של הסוללה

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  16. Started by ShaharSh,

    היי. אני צריך מפרט למחשב. התקציב: 3000, עדיף לנסות ולחסוך קצת (במידה ואפשר). אני לא צריך את המחשב לשימושים רבים - בעיקרון אני צריך אותו לפיפא 15 ולאינטרנט. התוכנה שאני בעיקר משתמש בה היא פוטושופ CS5 (אבל אני לא מבצע בו עבודות גרפיות מושקעות, בעיקר רק לשם שינוי תמונות ולוגואים פעם בכמה זמן). אין צורך במקלדת, עכבר וכדומה. השקט די חשוב לי, מה גם שאני מעדיף שהמחשב יכלול מאוורר שישמור עליו מהתחממות. אין צורך במערכת הפעלה. אני לא מחפש לקנות מחנות ספציפית, פשוט מהחנות שתיתן את ההצעה המתאימה ביותר. אני מתכנן לקנות אותו בשבועות הקרובים. אני צריך שיהיה כניסה לרמקולים, וכמה כניסות USB. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. שלום מבקש המלצה למחשב נייח לילד בן תשע שישמש בעיקר למשחקים. כרגע הוא משחק בעיקר במיינקראפט. התקציב הוא עד 4000 אפשר עם חריגה קטנה. לגבי מערכת הפעלה ואופיס אני מניח שלא צריך מכיוון שהוא מקבל חינם ממשרד החינוך תקנו אותי בבקשה אם אני טועה. אשמח גם להתייעצות בנוגע למסך מחשב. אני מרגיש יותר בנוח לקנות כזה כיד 2 אז התקציב אמור לכלול גם מסך יחסית גדול ואיכותי שאני מניח שאוכל לקנות בהנחה משמעותית ביד 2 אשמח לשמוע אם ההנחה הזאת מציאותית וכמה להשקיע בזה. תודה רבה

  18. Started by chook_rl,

    אז ככה, המחשב הוא C640 Refurnished כלומר קניתי אותו יד שניה, משופץ כזה הוא Pentium M 1.7 עם 512 מגה וWIFI. אני רוצה לשדרג לו את הזכרון ל 1ג'יגה. האם הדבר אפשרי? כמו כן אני מרגיש שהוא ממש מתחמם.. האם החלפת הסוללה תעזור? אני אשמח לתשובות במהרה. תודה חן.

    • 1 תגובה
    • 865 צפיות
  19. שלום לכולם זקוק לעזרה בהחלטה לרכישת נייד מבים המפרטים הבאים: DELL STUDIO 1537 : מעבד P8400, זיכרון 2GB, דיסק 250GB, מסך WUGA LED 15.4 1920*1200, כ.מסך ATI RADEON 3450, ויסטה הום, סוללה 9 תאים ואחריות 3 שנים. או HP DV5 - 1060ej: מעבד P8400, זיכרון 3GB, דיסק 320GB, מסך WXGA 1280*800 15.4, כ.מסך GEFORCE 9200M GS, ויסטה הום, סוללה 6 תאים, אחריות שנתיים+ הרחבה שנה נוספת. ההפרש במחיר לא משמעותי כ- 300 ש"ח לטובת ה- HP. זקוק להמלצה מי עדיף??? תודה לכולם

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום לכם! יש לי מחשב מתוצרת קומפק (CQ61-280EJ) שהגיע עם ווינדוס וויסטה מקורי. אני רוצה לעשות Downgrade לXP אבל ישנן בעיות: כשקבצי הווינדוס נמצאים על הדיסק הקשיח, ואני מנסה להפעיל את תהליך ההתקנה בזמן הרצת המחשב תחת וויסטה, הדבר היחיד שמופיע לי הוא חלון DOS שנעלם מהר וכתוב בו ש"אין מספיק זיכרון נגיש". קצת חקירה בגוגל ומצאתי אלטרנטיבה שהיא הרצת התוכנית דרך DOSBOX, אך גם זה נכשל. יש לי גם דיסק מקורי של ווינדוס XP אבל בכל פעם שאני מריץ אותו לפני הוויסטה (Boot), זה קולט כמה קבצים ואז מראה לי מסך כחול. האם יש דרך אחרת להתקין? רצוי לציין שגרסאות הXP כולן SP3. (לא ניסיתי אחרים) וכמובן שהכנתי מראש Partition נפרד. תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 909 צפיות
  21. Started by puhs,

    היי אשמח לעזרתכם בבניית מפרט למחשב למשחקים בתקציב של 4000 ש"ח 1. מה התקציב המקסימאלי? 4000 א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? ניתן לניצול. ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? לא לחרוג יותר ממאות בודדות. 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? התחום הכבד - משחקים. סרטי HD מאמין שירוצו על כל מחשב דיי בקלות ואותו מטבע גם לגביי עבודה משרדית וקצת אינטרנט. א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה). - ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין: מכיוון שזה השימוש העיקרי של המחשב, השאיפה היא לשחק את המשחקים הכי חדשים בהגדרות הכי גבוהות שיש. 3. האם יש צורך בציוד הקפי (לדוגמ…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by spooky,

    אני צריך מחשב חדש לשימוש ביתי עד 2000 ש"ח ללא שום ציוד היקפי. השימוש יהיה בעיקר לגלישה באינטרנט וצפיה בסרטים (HD). אבל גם משחקים מדי פעם. לא מתכנן OC, וגם לא ממש מפריע הרעש, אלא אם כן מדובר בטרקטור ;D רצוי מפרט מKSP כי יש להם סניף קרוב אלי ראיתי באתר שלהם מפרט "מומלץ" בדיוק בתקציב, תגידו לי אם זה באמת הכי טוב שאפשר להשיג בתקציב הנ"ל. Athlon II x4 Quad Core 645 3.1Ghz Socket AM3 3.1Ghz Box GIGABYTE M68MT-S2P AM3, nForce 630a, DDR3 1333, GeForce 7025 DDR3 1333Mhz 2GB Patriot Signature Heatshield X2 Hitachi DeskStar 500GB 7200RPM 16MB SATA II Sapphire HD 5450 512MB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA (Oem) Antec VSK-2000 …

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  23. Started by Or_s2006,

    1. מה התקציב המקסימאלי?6,500 א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך?לנצל ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב?עוד 500 ש"ח 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)?שימושי המחשב עם גיימינג עבודה משרדית ותכני HD א) במידה והמחשב מיועד לתוכנות עיקריות ספציפיות, יש לרשום אותן ואופן שימוש (מזדמן/תדיר/כבד/פרנסה). ב) במידה והמחשב מיועד לגיימינג, יש לציין: -אילו משחקים לדוגמא ישוחקו על המחשב.BF4,GTA V,watch dogs,Far Cry 4,ומשחקים שיצאו בעתיד -מהי הרזולוציה הטבעית (מקסימאלית) של המסך שיחובר למחשב (ניתן לציין גם גודל מסך).1680x1050 -לאילו הגדרות גרפיות מיועד המחשב (נמוכות/בינוניות/גבוהות)?גבוהות 3.…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. שלום, קניתי לפני חודשיים בערך את המחשב הבא מהייבורי ב1400: AMD1184 מעבד AMD Athlon 64 X2 4000+ Socket AM2 Box 345 1 38470 לוח אם GIGABYTE GA-MA69VM-S2 346 1 (פה בפורום המלצתם על הלוח אם הזה..לא היה להם שם אז לקחתי במקום מדגם 61) 1600AAJS כונן קשיח Westren Digital 1600AAJS 160GB 268 1 TMOS1GBDDR2-667 זיכרון TwinMOS DDR2 1024MB 667Mhz CL5 143 1 GSA-H62N צורב LG GSA-H62N X18 DVD 174 1 K-110B מארז כולל ספק JSP-TECH K-110B 400W 207 1 10 הרכבת מחשב + ובדיקת מעבדה + בדיקת מאמץ למחשב (למחשב חדש בלבד) 79 1 אני צריך עוד מחשב אחד לאותו שימוש. השתנה משהו בחודשיים האחרונים? איזה הוזלה של מחירים או משהו.. על איזה מפרט אתם ממליצים? תודה!

    • 7 תגובות
    • 697 צפיות
  25. Started by BellMan,

    שלום רב, מעוניין לרכוש מחשב לשימוש ביתי. הוא צריך להריץ משחקים בסיסיים (סימס וכדומה. לא דברים מעבר לכך). אולי פוטושופ מדי פעם אבל בעיקר אינטרנט ואופיס, אך גם רוצה בעת הצורך את האופציה לחבר אותו לטלויזיה (לכן התוספת של כרטיס מסך עם יציאת HDMI). מארז: IKONIK EN1 ספק כח: CORSAIR CX SERIES 400W CMPSU-400CX לוח אם: GIGABYTE GA-G31M-ES2L מעבד: Intel Dual Core E6500 TRAY זכרון: KINGSTON KVR800D2N6/2G 2GB 800MHz DDR2 הארדיסק: Western Digital WD3200AAKS צורב: LG GH22LS40 X22 DVD±R/RW LightScribe SATA BLACK כרטיס מסך: GIGABYTE ATI Radeon™ HD 4350 512MB PCI-E GV-R435OC-512I מערכת הפעלה: Windows 7 Home Premium 32bit English OEM הכל כולל הכל ב-2,500 כאמור. טו מאץ'? סביר? חסר…

    • 4 תגובות
    • 829 צפיות

דיונים חדשים בפורומים