עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by BarVaZ,

    אני רוצה מפרט הכי טוב שאפשר..... ב-6000 שקל...... מחשב שיהיה לגימרים..... רק מחשב בלי ציוד היקפי =] תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 781 צפיות
  2. Started by emilio,

    מעבד: E6300 BOX לוח אם: D945NTLRוIntel זיכרון: DDR2 ULTRA 667MHz 512MBX2 כרטיס מסך: 7600gt 256MB או 7900gs 256MB דיסק קשיח: 160GB SATA2 WD כונן: DVDRW LG מארז בינוני מסך: Newvision 19 inch 8m רמקולים: creative 370 + מדפסת HP כל זה 5000 שח אני לא בטוח איזה מכרטיסי מסך לקחת עזרו לי בבקשה תודה

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  3. Started by TemaniH,

    קודם כל לא מזמן הכרתי את האתר הזה וזה אחד האתרים החזקים!! יש לי שני שאלות: 1. אני בצבא יוצא 17\4 (יוצא כל 3 שבועות מיום חמישי לשני) ונשאר לי עוד שנה ושמונה האם שווה להשקיע במחשב חזק עכשיו או לחכות? (אני יודע שזה כל אחד לגופו אבל רוצה לשמוע מה אתם הייתם עושים במצב כזה). 2. intel P4 1.8 P4vt8 AGP 512MB DDR 200mhz 256MBDDR 133Mhz FX5200 128mb מה הכי כדאי לשדרג על מנת שWORLF OF WARCRAFT יעבוד סביר על המחשב

    • 10 תגובות
    • 907 צפיות
  4. Started by XeNo4,

    שלום חבר שלי רוצה לקנות מחשב ב- 5000 שקל למשחקים לא מתוכנן oc תודה

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by RobiNooB,

    בזמן האחרון מבקשים ממני כמה אנשים שאני ייעץ במפרטים (בדר"כ אנשים בלי ידע בגרוש במחשבים) הבעיה היא שאף אחד לא מוכן לשים בסביבות ה 5000 אלא רק -45004000 ופה הבעיה ! צריך יעוץ ! מחשב לילד בן 14 (בלי אובר קלוק ) עד 4500 שקל כולל מסך מישהו ? שאלות לפני שתציעו לי מפרט נחמד שייכנס ב 4500 שקל האם ספק גנרי 500 שמגיע עם מארז ב180 שקל יסחוב 1950פרו (7600GT בטוח שכן ...) ? אם לא בעצם במה זה יבוא לידי ביטוי ?.... איך המסך הזה ? (פשוט המחיר TOO GOOD TO BE TRUE ) ....?CMV 945A 19'' אלף שקל . אם אפשר הצעה הכי מהירה , קניה ביום ראשון . תודה.

    • 6 תגובות
    • 735 צפיות
  6. Started by Make_Party,

    המפרט למשחקים תוכנות רציניות מוזיקה בלי OC המחשב צריך לעבוד כמה שיותר מהר את המפרט חבר אמר לי לקנות Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb Tray Gigabyte GA-8I945PMF Intel 945P chipset G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 F2-6400CL5D-2GBNQ WD Raptor 36.7GB 3.5 10000Rpm 16Mb Buffer SATA II WD360ADFD Westren Digital 250GB 7200Rpm 16Mb SATA II WD2500YS Gigabyte Aluminium Poseidon Black Blue Led Enermax Liberty 500W Active PFC SAPPHIRE ATI Radeon 1950XT 256Mb מה אתם אומרים???

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  7. שלום לכולם... אני מעוניין לקנות מחשב חדש עכשיו קניתי מסך DELL 2407WFP ואני צריך רק את המחשב עצמו בלי עכבר מקלדת ורמקולים שאותם אני מביא מnewegg. לגבי רמקולים אני כבר הזמנתי משם את הZ-5500. ועכבר אני אקח או את הHABU או את הG5. ומקלדת משהו סטנדרטי. אפשר לחרוג רק אם זה הכרחי. מה גם מאוד חשוב אני רוצה לעשות רשת בבית בין שניי מחשבים עכשיו מה שמאוד חשוב זה שהראוטר לא יפריע למהירות הורדה ולעלאה. יש לי 1.5 הורדה ו 0.5 העלאה. הבנתי שיש איזושהי בעיה עם ראטורים בארץ. לא מפריע לי להביא את הראטור ושני הנתבים מחו"ל אם החלקים שם יותר אייכותים. מתוכנן OC והמחשב למשחקים כבדים. מה שכן אני לא רוצה להביא חלקים מארה"ב רק אם זה הכרחי ואין אותם בארץ. תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. נערך - אילו אתם הייתם קונים מחשב חדש, מאיזו חנות באזור הצפון הייתם רוכשים את המחשב?

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  9. Started by onissan,

    הזמנתי היום מחשב דרך חבר של אחי שפתח לא מזמן חנות מחשבים מחשב פצצה במחיר עוד יותר פצצה תקציב שבאתי איתו הוא 4K בלי ציוד היקפי המחשב שהוצאתי: מארז+ספק - Foxconn TLA570 + 400W (ספק לא גנרי ואיכותי!) מעבד E6300 לוח Intel 965LT LEMONT זכרונות NCP 512X2 כמובן DDR2 667 WD 250GB 16MB צורב NEC X18 כ.מסך Albatron 7900GS 256MB סה"כ 4100 שקלים חדשים. אחריות וכאלה סידר אותי כמו שצריך... איך המחשב?

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by eegg,

    אני רוצה לקנות לוח אם, מעבד סוקט 775 וזכרונות + כרטיס מסך פשוט עד 300 המחשב כרגע לא מיועד למשחקים חשבתי על זה: Corsair Value Select 512MB (256MBx2)-------------------------400 500------------------------כרטיס מסך עם קירור פסיבי 800--------------------לוח אם עם קירור שקט core 2 duo 6300-----------------------1050

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. שלום לכולם.. אני עוד מעט הולך לקנות מחשב.. אני צריך מפרט של מחשב בסביבות 3000 שקל לא יותר בלי כרטיס מסך בלי מסך ובלי מקלדת ועכבר..! אני פשוט צריך את הכונן עצמו עם כל הרכיבים שבו... עכשיו אני לא יודע מה כדאי יותר amd או pentuium או משהו אחר אני כבר הרבה זמן לא בעייינים ככה שאני צריך די עזרה, אם זה 64 bit או לא.. אני די צריך את המחשב למשחקים ככה שאני צריך מעבד חזק ביותר שיתאים גם תקציב שלי.. כל המחשב תגידו לי בלי מסך ובלי כרטיס מסך זה כבר פעם אחרת.. חבר הזכיר לי משהו כזה CONROE Core 2 Duo אבל אני לא מבין אז תגידו לי אתם מה הולך היום ומה הכי משתלם.. אה ואני מעדיף זיכרון למחשב של ג'יגה והארד דיסק מינימום 160 ג'יגה ואם ישאר עודף אז צורב ששמעתי שיש חדש 18X חח.. אבל בבקשה תנו …

    • 7 תגובות
    • 708 צפיות
  12. Started by ALevy,

    ב 4000 ש"ח מקסימום זה מה שהצלחתי להרכיב (ללא ציוד הקיפי) מעבד : INTEL CORE 2 DUO S775 2.13GHz(E6400) 1066MHz/FSB 2MB - BOX זיכרון : TWINMOS 1024MB (512X2) DDR2 667MHz CL5 כרטיס מסך : SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1900GT 256MB DDR3 256 BIT DUAL DVI VIVO TV/O - RETAIL לוח אם : ASROCK 775i945GZ ספק כוח : COOLERMASTER REAL POWER 450W : RS-450-ACLX מארז : RAIDMAX SAGITA w/o PSU סה"כ כל המוצרים (כולל מע"מ) : ¤ 4083 נ.ב לא צריך כונני דיסקים או צורב יש כבר רק מהדברים שהאתי פה צריך מה אתם אומרים?

    • 32 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by jepe,

    מחשב למערכת קלונוע שיהיה לה חיבור DVI כדי לחבר לטלוויזית LCD שלי. וחשוב שיהיה מעבד חזק מאוד שאני יוכל לנגן סרטים של HD X264 וכדומה זוללים המון CPU. ולא צריך מקלדת ,עכבר,רמקולים והרד דיסק קטן של 80 יספיק כי יש לי חיצוני של 250. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 691 צפיות
  14. שלום לכולם, ברצוני לקנות מחשב שישמש בעיקר למשחקים אבל לא רק. כשאני לא משחק במחשב (לצערי, רוב הזמן) אני עובד בבית עם המחשב בעיקר בתוכנות OFFICE פשוטות. חשוב לי מאד מהירות התגובה של המחשב (שונא לחכות לתוכנות שיעלו). אני תמיד עובד עם הרבה ישומים פתוחים במקביל (מסמכים, תמונות, תוכנות שיתוף, תוכנות מסרים מידיים, עיבוד סרטים וכו'). בקיצור, אני רוצה מחשב שיצליח להריץ משחקים חדשים בלי בעיות (שלא כמו כרטיס המסך הנוכחי שלי - RADEON 9700 PRO). אבל לא על חשבון ביצועי מחשב לשימוש משרדי. אני לא מבין גדול במחשבים כך שאני מעדיף לא לבצע המהרות (מפחד להרוס). אהה, כמעט שכחתי, אני ממש אשמח אם הוא יהיה גם שקט. ככתוב, התקציב עומד על כ-7000 ש"ח (מעדיף לא גבוה מזה בעיקר בשל הרצון לא להה…

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  15. Core™2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB GIGABYTE 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E DDR II 667 1GB TwinMOS Maxtor 160GB 8MB, SATA II GIGABYTE 7600GT Silent 256MB DDR III, TV, DVI, PCI-E ‏‎1.44, CD-ROM, DVD‎ DVD Recorders PIONEER DVR-111Dbk DVD±RW Black Enermax Liberty ELT400AWT 400W THERMALTAKE MATRIX VX ALUMINUM Black 120mm FAN 3.8KG for Lanparty אני אשמח אם תפרסמו שמות של חנויות והמחירים בהן התקציב הוא עד 5000 עדיף כמה שיורת פחות... לגלישה משחקים שיוצאים מדי פעם ללימודים וכו.

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  16. דעתכם ? הדבר היחיד הוא שאולי אני אקח את הARMOR JR ולא את הFULL. וגם עכבר G5 אבל זה לא קשור [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by doubleoshoe,

    אני מחפש נייד עד 5000 ומרוב מבחר אני לא יודע מאיפה להתחיל... אני רוצה שהנייד יכלול את הדברים הבאים: 1.מסך 15.4. 2.לפחות 512mb זיכרון. 3.HD 80GB או יותר. 4.מעבד חזק. core due או משהו דומה. 5. 3 שנים אחריות - חשוב! 6.CD-RW. אני מצאתי את ההצעה הבאה מה דעתכם? http://www.notebookclub.co.il/prod-ins-6400-1800.htm האם כדאי לי לקנות lenovo במקום Dell?

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  18. Started by most,

    שלום, הצעתי מפרט לחבר כזה מעבד E6300 לוח945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E מארז HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver (No PSU וכ.מסך X1950 Pro 256MB, DDRIII, DVI, PCI-E וכל השאר (סט מקלדת ועכבר אלחוטי לוג'יטק, קשיח 250G זיכרון TWINMOS 1G,כונן DVD וספק HEC 450TD-TF 450W 2x8cm fan 24pin). הוא מציע לוח ASUS P5L כ.מסך X1950XT 256MB GDDR3, 2xDVI, VIVO PCI-E ומארז Thermaltake Armor Jr VC3000BWS כל השאר אותו הדבר כמובן בהגדלת תקציב מה עדיף בין הלוחות?? האם המארז של TT לא בזבוז למפרט כזה?? כ.מסך PRO לא יספיק?? המפרט מיועד למשחקים לא מתוכנן OC

    • 5 תגובות
    • 636 צפיות
  19. השאלה בכותרת... תודה,

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  20. ב1/1 מיקרוסופט ישראל שחררה את ויסטה בארץ. חיפוש זריז בזאפ העלה חרס לגבי דגמים ספציפיים. עד כמה שידוע לי HP יצאו במבצע רשיון שדרוג בלבד לויסטה הום פרימיום ב20 יורו או משהו כזה - אבל מתי נראה מחשבים שמגיעים עם ויסטה OEM מותקן, במקום XP? מישהו שמע חדשות? מקומיות? עולמיות?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by maor-a-,

    שלום בקרוב מאוד אני מתכוון לקנות מחשב חדש אחרי שעקבתי והתייעצתי בפורום הגעתי למפרט הבא התקציב הוא 6500 אם אפשרות ל 6800 אבל זהו! המחשב יהיה למשחקים , לא OC וזהו יש לי התלבטות לגבי המארז אשמח אם תציעו אחרים ( אבל רק מ KSP) או שתבנו לי מפרט אחר מאתר אחר ( אני מעוניין לקנות הכל מאותה חנות) תודה

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  22. אפשר בבקשה להרכיב לי מחשב ביתי עד 4000 שקל (אם אפשר מחנויות זולות כמו KSP - כי אני מקבל ממי שהולך למכור לי את המחשב מחירים זולים במחירים של KSP פחות או יותר ככה שזה יתן לי את האינדיקציה הכי טובה לגבי מחיר ) בכל מקרה מטרות השימוש של המחשב הן ביתיות ממוצעות. זאת אומרת... סרטים, מוזיקה, משחקי מחשב (לא גיימר! אבל שאם בעוד שנה יוצא איזה משחק מגניב אז שיוכל לרוץ ברמה סבירה+), אינטרנט וקצת פוטושופ ועריכת סרטים ברמה נורא נורא חובבנית! בלי ציוד היקפי - מסך, עכבר, מקלדת, רמקולים חלקי המחשב: מארז, לוח אם, מעבד, כרטיס מסך, כ.קול, צורב, HD, זכרון. זהו פחות או יותר תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  23. אני מעוניין לקנות מחשב וברצוני לדעת מתי יש הורדת מחירים קרובה, עם יוצא חלק חדש והחלקים האחרים יורדים במחיר.. כל פרט קטן שיכול לעזור בהורדת מחיר עם תוכלו לעזור בבקשה.. תודה רבה..

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מעבד: AMD ATHLON 64 5000+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 - 2.0GHz 1MB CACHE - ADA5000CUBOX - BOX מחיר: ¤1603 אחריות: שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ASUS M2N32 SLI DELUXE מחיר: ¤1222 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: SAPPHIRE PCI-EX RADEON X1950XTX TOXIC 512MB DDR3 DVI VIVO TV/O + THERMALTAKE WATER COOLING - RETAIL מחיר: ¤3070 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - ATA150 מחיר: ¤579 אחריות: שלוש שנים. זיכרון: GEIL 2048MB (1024MB X2) DDR2 ULTRA 667MHz DUAL CHANNEL KIT WITH COOLING CL-3-4-4-8 מחיר: ¤1851 אחריות: שלוש שנים. מארז: COOLERMASTER STACKER 830 RC-830 w/o PSU מחיר: ¤1323 אחריות: שנה. ספק כוח: ATX POWER SUPPLY 400W FOR PENTIUM 4/3 מחיר: …

    • 65 תגובות
    • 4.9k צפיות
  25. Started by sebi,

    מעבד אינטל CORE2DUO 1.6GHz זיכרון 1GB DDR2 כרטיס מסך GEFORCE GO7400 256MB BLUETOOTH מובנה גם נכון יש כרטיס כזה שאתה צריך לקנות ולחבר בשביל לגלוש אלחוטי כשיש לך ראוטר אלחוטי בבית אז גם זה מובנה מצלמה מובנה DUAL LAYER DVD-RW HD-160GB מסך 15.4' ושדרוג לויסטה החברה של המחשב זה VAIO שזה בעצם SONY ככה שיש איכות וכל זה אחרי מיסים אחרי הכל 1300$

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות

דיונים חדשים בפורומים