ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני אשמח אם תעזרו לי בבניית מפרט במחיר עד 3000 ש"ח. במחשב בעיקר לעבודות, סרטים ואינטרנט. לא מתוכנן למשחקים ולא OC. שיהיה מהיר עם הרד דיסק בנפח גדול.. תודה רבה לעוזרים!!
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך מפרט של מחשב למשחקים לא כולל מסך עד 3500 שח. תודה
-
- 6 תגובות
- 740 צפיות
-
-
היי חבר'ס חבר שלי מעוניין לקנות מחשב חדש התקציב שלו הוא 3K , או - בלחץ 3.7K !!! הדרישות שלו הם : אינטרנט , אופיס , מוסיקה , סרטים וקידודים . המחשב לא יהיה מיועד ל- OC . ומשחקים לא כבדים . לא כולל - הארדיסק לא כולל - צורב \ שום כונן אופטי לא כולל - ציוד היקפי לא כולל - מסך תוספות : ספק כוח - טוב ושקט !! הדגש פה שהוא רוצה שהמחשב יהיה שקט ! ו..קירור למעבד - גם כן שקט ושיקרר טוב ! מארז - בעל מותג ידוע , מרווח ואוורירי . תודה רבה לכם
-
- 6 תגובות
- 994 צפיות
-
-
http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={28D371C5-A56B-4B89-BE1A-6EA1BBF6E218}&details_type=1&itemid={EE2501E7-FE89-4924-83FC-AB842049A94F} מישהו יכול להגיד לי אם המחיר והמפרט טובים? ואם מישהו יכול להמליץ לי על חברת מחשבים טובה...
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=1908&scat=313&tcat= עדיף עם 3 שנות אחריות
-
- 2 תגובות
- 822 צפיות
-
-
המחשב מיועד למשחקים, שיכלול גם כרטיס רשת אלחוטי. תודה מראש. עריכה: התקציב יכול לחרוג טיפה לא ביג דיל, אבל זה פחות או יותר הבסיס. עוד כמה דברים שחשבתי שחשוב לציין: * לא חייב הארד דיסק גדול * צריך ציוד היקפי * שהמסך יהיה LCD זהו פחות או יותר, תודה.
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שלום בניתי את המפרט הבא: Core™2 Duo E6600, 1066 MHz, s775, 4MB Gigabyte 965P-DS3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E DDR II 667 1GB TwinMOS XFX GeForce 7950GT 512MB PCI-E Western Digital 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II Thermaltake Big Typhoon 4 In 1 A-Top X-Blade 520W מה אתם אומרים עליו?הוא ייצא בערך5000-6000 הוא למשחקים בעיקר,מה דעתכם עליו? יש הצעות לשיפור?
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
מעבד: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4MB לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 זכרונות: GEIL DDR2 1024MB DUAL CHANNEL ULTRA 667MHZ כרטיס מסך: SAPPHIRE RADEON X1950 PRO 256MB PCI-E זהו בגדול. מארז, ספק (לא גנרי! [ד.א כמה וואט אני צריך?]), מקלדת, עכבר, מסך, צורב וכל שאר הפיציפקס-יש או שאני קונה לבד. צריך רק עזרה בנוגע לרכיבים הכבדים. תודה, עודד.
-
- 7 תגובות
- 708 צפיות
-
-
איך המפרט הבא: מחיר כמות Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb TRAY 1080 ¤ 1 ASUS Commando 965P LGA775 1400 ¤ 1 CORSAIR 1024MB 800MHZ DDRII 1165 ¤ 1 WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII 470 ¤ 1 ASUS GEFORCE 8800GTS 640MB PCI-E 2900 ¤ 1 LG GSA-H12N DVDRW X18 DUAL LAYER BLACK/WHITE 185 ¤ 1 THERMALTAKE MAMBO BLACK 370 ¤ 1 ENERMAX LIBERTY 500W 660 ¤ 1 Logitech Deluxe Keyboard Black OEM 60 ¤ 1 LOGITECH OPTICAL MOUSE PS2 55 ¤ 1 Thermaltake BigTyp 120 VX - heatpipe CPU cooler 285 ¤ 1 סה"כ: ¤ 8160
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח אם תוכלו לעזור לי להרכיב מפרט מבוסס אינטל(אינטל בלבד!) למשחקים ב-5000 ש"ח, אם צריך אפשר לחרוג עד 5300. לא צריך מסך! כן צריך: רמקולים מקלדת עכבר חשוב שהוא יכלול דיסק קשיח גדול, הרבה זיכרון וכרטיס מסך טוב מאוד.
-
- 2 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום לכולם, המחשב הזקן שלי נפטר ביום שני האחרון ואני זקוק לעזרה בבחירת מחשב חדש מכיוון שאני לא מעודכן ברכיבים החדשים בשוק. לקחתי מפרט מהמפרטים המומלצים - הסרתי את סט הרמקולים והוספתי כ.קול. המפרט הוא: מעבד Intel Core 2 Duo E6400 (S775) - 2.13GHz 1066MHz 2MB Shared Cache 64bit Box - 3Y Warranty שח1300 גוף קירור למעבד Arctic Cooling Freezer 7 PRO שח160 לוח אם LGA775 Intel945P - Gigabyte GA-8I945P-S3 - 3Y Warranty שח600 זיכרון פנימי DDR-2 - 1024mb PC5300 - Twinmos/Samsung/Kingston/Corsair/Geil etc... 667mhz - CL5-5-5 - 3Y Warranty שח650 זיכרון פנימי - מודול שני DDR-2 - 1024mb PC5300 - Twinmos/Samsung/Kingston/Corsair/Geil etc... 667mhz - CL5-5-5 - 3Y Warranty שח650 דיסק…
-
- 10 תגובות
- 787 צפיות
-
-
היי חבר'ה!!.אני פשוט נהנה כל פעם מחדש לראות איך אתם שופכים את כל הידע שלכם פה ונותנים את העצות הכי טובות לפני קנייה. אפילו מחשב של 1500 ש"ח הרכבתם שם לאיזו סטודנטית.אתם פשוט תותחים!! המשיכו כך!. אז ככה לעניינינו!! המחשב ה -I (בשבילי). ------------------------ מחשב ב 5000 ש"ח +- 200 ש"ח גג. ללא מסך וללא עכבר מקלדת רמקולים או כיוצא בדומה. רק מארז וביפנוכו. משמש לתוכנות גרפיות ומשחקים בעיקר. מחפש כרטיס מסך מצויין שיחזיק מעמד הרבה זמן. רוצה 2 ג'יגה זכרון פנימי לא מתפשר על פחות. ולא מתכננן OC בכלל בכלל. המחשב ה-II (לידידה שלי) -------------------------- מחשב ב 4500 ש"ח +-100 גג כולל מסך בלי עכברומקלדת ורמקולים. משמש לתוכנות ולדברים מינימליים רק שיהיה חזק וטוב ב…
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
עדיץ עם 17 אינץ לרובהוא יהיה בבית אני חושב אבל אני צריך גם ניידות ....
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי פנה אלי וביקש עזרה בקשר למחשב של שותפה שלו: תקציב: בערך 1500. יעוד :עבודה משרדית,אינטרנט וסרטים. היא רוצה שהוא יריץ vista/ המפרט לא צריך לכלול מסך וצורב. עדיפות לחנויות באזור הדרום. תודה
-
- 8 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אהלן. אני זקוק להמלצה מכם לנייד עם 1 ג'יגה זיכרון ו HD של 160. בין השאר המחשב ישמש לעריכת קליפים ולכן אני מניח שצריך כרטיס גרפי טוב וחזק או כרטיס עריכה נפרד. התקציב שחשבתי עליו הוא כ 7000 ש"ח אבל אם יש מחשב שיעמוד בדרישות בתקציב נמוך יותר או שזה יהיה קריטי ואזדקק להשקעה גדולה יותר אז זה בסדר. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אני זקוק למחשב חדש לעבודה. אני עובד במקביל עם המון תוכנות שזוללות המון זכרון. צריך מפרט למחשב נטו (לא כולל מסך מקלדת עכבר וכד' ) + כרטיס WiFi כמובן הדגש צריך להיות על מהירות בעבודה... תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם , דפדפתי השבת בפורום מפרטים ולא מצאתי משהו שיתאים לתקציב שלי . גם במפרטים מומלצים יש מפרט ב-2000 ש"ח (ללא מסך) אך את הלוח של אלבטרון אני לא מוצאת במחיר הזה ... יתכן שכבר לא מוכרים אותו כמעט . בכל מקרה , אני צריכה מחשב בסיסי לגלישה באינטרנט , קצת אופיס ובעיקר עבודה על תוכנת CUBASE , REASON (עריכת מוזיקה) . מניסיון עם התוכנה בפנטיום 4 3.0Ghz ו-1 ג'גה זיכרון היא עבדה מצויין . המחשב כבר שבק והמסך גם ישן CRT (אין כבר אחריות על שניהם) . מצאתי מפרט שנכנס לתקציב שלי . עם קצת שידרוגים שהדגשתי ..מהמבצעים באתר של KSP . מעבדי ?AMD Sempron 2800+ (s754) לוחות אם למעבדי ?AMD ASROCK K8NF6G-VSTA s754, DDRII 800, PCI-E זכרונות DDR 400 1GB Twinmos דיסקים קשיחים Hitachi Des…
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חבר'ה אני חדש פה, יש מצב מרכיבים לי מפרט - מחשב למשחקים כולל מסך ורמקולים (creative) ? שאלה : למשחקים מה עדיף יותר intel או amd באותו מחיר?
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
הצרכים שלי במחשב הם בעיקר משחקים כבדים, לא עושה OC, אני יודע איזה מפרט יותר טוב מן הסתם. אני צריך שתגידו איזה לדעתכם משתלם יותר, למשל חלק אמרו שלקנות DX10 היום זה לא שווה מפרט ב9K מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz/FSB 2MB - BOX מחיר: ¤1062 לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 מחיר: ¤735 מסך: LG LCD 19" L1970HR 2ms DVI מחיר: ¤1770 כרטיס מסך: GIGABYTE PCI-EX GeForce 8800GTS 640MB DDR3 320BIT DUAL DVI HDTV TV/O- GV-NX88S640H-RH - RETAIL מחיר: ¤2826 דיסק קשיח: Westren Digital WD2500KS 7200RPM 250GB מחיר: ¤390 צורב DVD: LG GSA-H10AB X16 מחיר: ¤165 זיכרון: TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 מחיר: ¤1160 מארז: COOLERMASTER AMM…
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
קניית מחשב, מצאתי את המפרט הבא: מעבד: Core 2 Duo E6300 1.86GHz לוח: 965P + Firewire תומך FSB1066intel d965 lemond זכרון: 2GB (2x1GB) DDR-2 667MHz micron מאיץ: GeForce 7600GS 256MB PCI Express + TV,DVI דיסק קשיח : 250GB SATA II 7200rpm 8MB cache כונן אופטי: צורב DVD-RW Dual Layer רשת: 10/100 מובנה בלוח אודיו: 5.1 מובנה בלוח ספק כוח ומארז של Hef
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום אני צריך מיפרט לגרפיקה בסיסית לא משהו ברמה גבוה משהו שיפעיל תוכנות גרפיקה חלק עדיף שיהיה מעבד E6300 אינטל כולל עכבר מיקלדת מסך LCD 19 אינצ' צורב DVD ומארז . התקציב הוא עד 5000 אלף ש"ח אשמח לקבל עצות מענינות .
-
- 5 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני מחפש להשוות בין N100 עם מסך 15.4'' (הנפוץ) מול N100 עם מסך 14.1''. בחנויות באיזור המרכז לא ראיתי את הנייד עם מסך 14 כדי להתרשם (כולם עם 15.4''). מישהו ראה ויכול להגיד שם של חנות שיש בה תצוגה כזו? תודה.
-
- 2 תגובות
- 959 צפיות
-
-
שלום, רציתי לברר איזה כרטיס מסך עדיף או INTEL 950 או ה-NVIDIA 6150 , אני יודע ששניהם ONBOARD.?? כמו כן האם המשחק CALL OF DUTY 2 על הגדרות בינוניות ירוץ על כרטיסי המסך האלה? בתודה מראש,
-
- 4 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן חברה תציאו לי בבקשה מפרט למשחקים + OC ב 6 אלף לא לעבור, מKSP בבקשה. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
-
-
דרישות: 512MB זיכרון 160 GB בדיסק קשיח(עדיף יותר) לא מבין ברטיסי טלוויזייה וקול-אבל נראה לי שזה הדבר שהכי צריך להשקיע בו. יש לי כבר מערכת קולנוע ביתית אז אין צורך ברמקולים. מארז סביר(לא אכפת לי איך הוא יראה) המחיר צריך להיות מינימאלי ולא יותר מ2K. תודה מראש(:
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
-


