עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. אני מחפש המלצות לשדרג את המפרט שלי למשחקים ולפעמים גם סרטים

    • 9 תגובות
    • 969 צפיות
  2. אני זקוק למחשב למשחקים ללא כרטיס מסך וללא מסך עד 3 וחצי אלף שקל,אבל מחשב שיותאם לכרטיסי המסך החדשים שייצאו של ATI.

    • 13 תגובות
    • 709 צפיות
  3. שלום לכם, אז כך, יש לי מחשב נייד מבית Acer (דגם: Aspire 5610), יש לי מספר בעיות (מצורפות תמונות): 1. המסך תמיד חשוך, ויש לי כפתורי ניווט של בהירות וניגודיות אך איני יודע כיצד להשתמש בהם! [http://www.2image.us/images/47070DSC01214.JPG] 2. המחשב שלי תומך בחיבור Bluetooth אך שוב איני יודע כיצד להשתמש בפונקצייה. (ישנם 3 כפתורים, האחד להדלקת Wireless, השני להדלקת 3G, והשלישי להדלקת Bluetooth והשלישי, שאני לוחץ לכיוון הWireless האור נדלק ואני יכול לגלוש באינטרנט אלחוטי, אך כאשר אני לוחץ לכיוון ה3G או הBluetooth האור לא נדלק ואין אפשרות להשתמש בפונקציות). [http://www.2image.us/images/658900DSC01213.JPG] 3. בצד הימני של המחשב יש לי כפתורי ניווט (לשלוט בנגן מדיה פלייר וכו'), אך שו…

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  4. המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHz Corsair 1GB Kit PC2-6400 DDR2-800 CL5 Twin2X1024A-6400 Gigabyte GA-965G-DS3 Intel G965 LGA 775 BFG GeForce 8800 GTS 320MB PCI-E OC VERSION

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. הסר כמות. מוצרים סה"כ Gigabyte Aluminium 3D Aurora Black Blue Led w/ Net Panel 715 ש"ח LG GSA-H42 X18 Multi DVD-Recorder Bulk Black 199 ש"ח Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 320MB PCIe 1,799 ש"ח Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS 429 ש"ח G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 F2-6400CL5D-2GBNQ 1,075 ש"ח Gigabyte GA-965P-DS3 Intel P965 LGA 775 725 ש"ח SunBeam Silent Whisper CPU Cooler LGA775 129 ש"ח Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb BOX 1,065 ש"ח Logitech X-530 495 ש"ח ספק: ‏ToughPower W0103 600W PFC 560ש"ח סה"כ=7069 ש"ח

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by giladbi,

    יש לי מתכנת פיתוח אפליקציות בחברה אני צריך בשבילו את המחשב הכי טוב לטובת פיתוח ולא לטובת משחקים אשמח לדעת מה אני צריך לחפש או אם יש דגם ספציפי מוכן הדבר היחד שהוא מתעקש עליו זה עכבר באמצע המקלדת (כמו האדום שהיה בIBM) אין מגבלת תקציב לעניין, אולם הוא מתנייד בין לקוחות ולכן מסך 17 הוא מיותר/מעיק תודה!

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  7. המחשב בחדר השיינה תחת לראש ממש... המארז (אני מחפש שקטטטטטטט...) "יקר ומיותר"? הלוח "סביר" או יש אחר טוב באותו המחיר? ובכלל איך? דאנקשה אנשים. מצורף מסמך. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  8. Started by giladbi,

    יש לי מתכנת פיתוח אפליקציות בחברה אני צריך בשבילו את המחשב הכי טוב לטובת פיתוח ולא לטובת משחקים אשמח לדעת מה אני צריך לחפש או אם יש דגם ספציפי מוכן הדבר היחד שהוא מתעקש עליו זה עכבר באמצע המקלדת (כמו האדום שהיה בIBM) אין מגבלת תקציב לעניין, אולם הוא מתנייד בין לקוחות ולכן מסך 17 הוא מיותר/מעיק תודה!

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  9. Started by Alfies,

    אודה לכם אם תעזרו לבחור נייד בתקציב בין 4000-5000 שח! ישמש לאינטרנט, OFFICE, ולצפיית סרתים. מה שחשוב שזיכרון יהיה 1 ג'גה

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  10. אני רוצה לקנות מחשב במחיר של עד 4000 ש"ח כולל מסך. המחשב יהיה מיועד למשחקים כמו קארבון ו-WC3. יש מצב להשיג מחשב נורמלי במחיר הזה..? תודה מראש.

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. רכשתי כבר כרטיס מסך ודיסק קשיח gforce 7600gs sata 2 500gb אני מעוניין להשלים את המפרט בכ 2000 ש"ח. מה הטוב ביותר שאוכל להשיג?

    • 11 תגובות
    • 969 צפיות
  12. אפשרי הדבר חיבור hdd של מחשב נייח למחשב נייד? (יש לציין שהhdd של מחשב הנייח מחליף את מקומו של הhdd של הנייד כי אין בנייד hdd מקורי) בתודה מראש...!!!

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  13. Started by RoG,

    המחשב נועד לגלישה באינטרנט,ICQ,MSN משחקים כמו פיפא,NBA ולפעמים פעולה . pentium D 2.8, dual core LGA775, 2M EM64T #820 לוח אם GIGA GA-945GZM-S2 HARD DISK 160GB II SATA 7200 זכרון DDR II 512MB\533 קול8.1CH (משולב) רשמת משולב(שלוש שנים) כרטיס מסך GF7300 256MB GIGA PCIEX מארז P4 FRONT USB WATT צורב DVDRW NECX18 מסך PROVIEW LCD 5MS "19 רמקולים 2 - SUB מעץ (וכמובן מקלדת ועכבר) עלות: 3917 לאחר הנחה: 3333

    • 6 תגובות
    • 957 צפיות
  14. אפשרי הדבר חיבור hdd של מחשב נייח למחשב נייד? (יש לציין שהhdd של מחשב הנייח מחליף את מקומו של הhdd של הנייד כי אין בנייד hdd מקורי) בתודה מראש...!!!

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. שלום, שמעתי נזיפות על המחשב שאני הייתי מעוניין לקנות, כגון שזה מחיר יקר מדיי, ואינך צריך את הדבר הזה. :-[ בכל מקרה, הורדתי קצת מערך המפרט, והורדתי את מחיר המפרט ב5000 ש"ח!!! אז הינה המפרט החדש: לוח אם : Asus Striker Extreme מעבד: מעבד דגם Core2Duo QUAD 2.4 Q6600 8M 1066 זיכרון: Super Talent DDR2 2GB 800MHz PC6400 CL5 DUAL PACK 2x1Gb כרטיס גרפי: Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 640MB PCIe כונן קשיח: SeaGate ST3250620AS 250GB 7200.10 מארז: Sagitta Raidmax Black מערכת הפעלה: Microsoft Windows Vista Ultimate 64Bit Hebrew …

    • 13 תגובות
    • 991 צפיות
  16. Started by easyuri,

    שלום אני מעוניין לקנות מחשב נייד בסביבות ה7000 8000 ש"ח אני בעיקר צריך אותו לסרטים ולאוניברסיטה אבל חשוב לי שהוא יהיה חזק ואמין כי אני מתכוון לטייל איתו חצי שנה באוסטרליה. יש שתי דגמים עיקריים שאני מתלבט ביניהם. אשמח לקבל חוות דעת וגם הצעות נוספות. http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=554&ser=1 http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=523&ser=1

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  17. Started by easyuri,

    שלום אני מעוניין לקנות מחשב נייד בסביבות ה7000 8000 ש"ח אני בעיקר צריך אותו לסרטים ולאוניברסיטה אבל חשוב לי שהוא יהיה חזק ואמין כי אני מתכוון לטייל איתו חצי שנה באוסטרליה. יש שתי דגמים עיקריים שאני מתלבט ביניהם. אשמח לקבל חוות דעת וגם הצעות נוספות. http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=554&ser=1 http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=523&ser=1

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  18. תקציב של 6 אלף במזומן כולל ציוד הקפי +מסך. לא מתוכנן OC אני רוצה מסך איכותי 19 ושלא יהיה WIDE (רחב) אני ישמח אם תתנו את הטופ של הטופ שלכם תודה רבה לעוזרים חשוב לי שתצינו את המחיר לכול פריט, אחריות, והשם של החנות.. כולל הרכבה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  19. המחשב הוא כמובן לשימוש רגיל (אינטרנט,אופיס,סרטים ואימיול) ובנוסף גם לתוכנות עריכה דיג':פוטושופ cs2 פרמייר וכו' וכן משחקים חדשים ורציניים פה ושם. בעתיד הקרוב גם ויסטה אני רוצה להפעיל זכרונות: kingston 1gb x2 667mhz מעבד:intel e6600 core 2dou לוח אם:gigabyte ga-965p-dq6 כרטיס מסך:gigabyte 7600gt (צלעות קרור) דיסק קשיח:wd 250 giga sata 2 צורב:nec dvd 7170a מארז:צ'יפטק מידי טאוור לא נראה לי כרגע שאשתמש באובר קלוק המחיר לא כולל מסך שאני לא צריך וציוד הקיפי (כנ"ל) 2 הצעות יש לי 6100 פחות או יותר באשראי או בתשלומים,מה אתם אומרים ?

    • 31 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. מספר התלבטויות, 1. לגבי הצורב, אני לא יודע איזה SATA לקחת 2. לגבי המארז / ספק, קראתי קצת באינטרנט שהמארז/ספק לא שקטים מספיק... המחשב בחדר השינה שלי, האם הדבר מפריע ממש? 3. לגבי ירידת מחירים צפוייה של E6600, האם מישהו יודע בכמה אחוז הוא אמור לרדת ומתי? האם יש סיבה לדחות קניית מחשב בשביל "ההנחה" הזאת? 4. בלוח האם, קניית DS3 או S3... האם יש טעם להוסיף 120 שקל? 5. קראתי באתר שיש מדי פעם בעיה עם זכרונות ה TWINMOS, האם יכול להיות שהם לא יתאימו ללוח אם? [attachment deleted by admin]

    • 35 תגובות
    • 2k צפיות
  21. שלום :ם אני מתכנן השבוע לקנות מפרט שכולל מסך LCD, שיהיה שקט והכי חשוב חיית משחקים התקציב הוא עד 7K- זה כולל המסך. מה שחשבתי עליו עד עכשיו זה משהו כמו: e6300 לוח אם- אין לי ממש מושג, אני רק מחפש אחד בלי בעיות, אתם יודעים שאחרי חודשיים לא יתחיל לעשות ריסטים.. 2g ram 8800gts 320mb מארז שיבוא עם ספק כדי לחסוך עלויות, משהו כמו הסונטה 2 שבא עם ספק 450W(רק חבל שאין בו חלון שקוף :\) ומסך חשבתי על L1952TQ 19' מksp..ראיתי שיש לו 1:1600, זה נראה לי ממש הרבה יחסית לlcd לא(ב1470)? אבל אלו רק דברים שאני חשבתי עליהם, אני סומך עליכם אם צריך משהו שונה. מה שגם אמרתי וזה חשוב- מאוד חשוב שהוא יהיה שקט ושלפחות תהיה לו סירקולציית אוויר נורמאלית, והוא לא ישאר 24/7, אבל המאוורר של הa…

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. כבר כמה ימים שיש תמונה מאוד מאוד עמומה במחשב וצריך ממש להתאמץ על מנת לראות חלק ממה שמופיע במסך. כאשר המחשב נדלק אז יש מסך עם סמל החברה של ibm שמופיע טוב אבל אז אין תמונה ולאחר זמן מה יש תמונה מאוד מאוד עמומה. לפי מה שראיתי המסף שמופיע הוא מין של הגדרות של ibm. מה לדעתכם כדאי אולי לעשות? אולי זה פשוט משהו שצריך להגדיר במחשב על מנת לתקן? תודה,

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. שלומות הייתי רוצה שתגידו מה דעתכם על המפרט הבא(לא מתוכנן OC ומיועד בעיקר למשחקים): מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 1.86GHz(E6300) 1066MHz/FSB 2MB - BOX מחיר: ¤1036 אחריות: ללא הגבלת זמן. אסטרוניקס מקורי. לוח אם: GIGABYTE GA-965P-S3 מחיר: ¤654 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL מחיר: ¤1866 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA 250GB 8MB 7200 RPM SATA2 - NCQ - ST3250820AS מחיר: ¤436 אחריות: חמש שנים יבואן רשמי. צורב DVD: LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA מחיר: ¤219 אחריות: שנתיים. זיכרון: TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 מחיר: ¤791 אחריות: ללא הגבלת ז…

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by roadrunner,

    חבר שואל אותי בקשר למחשב הזה ,לי אין מושג בניידים, זקוק לעזרתכם . [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים