ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
אני יכול לפנות סכום כזה לשדרוג המחשב (מפרט מימין) ואני די חם על ויסטה האם כדאי לקנות בסכום הזה VISTA ULTIMATE? VISTA HOME PREMIUM + 250 GB HD? כרטיס קול חדש+ רמקולים? שני 320GB HD בRAID 0? אוזניות 5.1 (מדוזה/זלמן) + X-FI? צורב SATA? 2GB נוספים לזכרון? או לחסוך למעבד QUAD עתידי?
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
עגלת הקניות מכילה את הפריטים הבאים: הסר כמות מוצרים סה"כ AMD Sempron 64 (3000+) - [AM2]- RETAIL 308.76 ש"ח ASUS M2NPV-VM (nForce 430) - mATX לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 548.80 ש"ח 1GB NCP DDR II - 667 - NCP Original לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 446.70 ש"ח Seagate 160GB NCQ 8MB 7200RPM S-ATA II 337.35 ש"ח ASUS DVD-RW 1814BLT LightScribe x18 (Black) - SATA- RETAIL לפחות פריט אחד מסוג זה קיים במלאי 236.67 ש"ח .NEC CD-ROM X52 84.23 ש"ח SONY 3.5 FLOPPY DISK (SILVER) DRIVE - 1.44 58.20 ש"ח COMPUCASE CI-6a19 300w ATX SUPER MIDI (white) TOWER CASE 319.78 ש"ח סך הכל לתשלום: 2,340.48 ש"ח סך הכל לתשלום במזומן שטרות: 2,270.27 ש"ח
-
- 10 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה אני צריך מפרט למחשב גיימרים... כרטיס מסך טוב, ספק,מעבד,לוח אם. זכרונות יש לי 512 ו256 ראם אצלי במחשב עכשיו, אז אולי אני ישים אותם במחשב החדש?, לא יודע אם אתם חושבים שכדאי לקנות זכרונות את תוסיפו למפרט... סך הכל 5000 ש"ח בערך
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ציטוט של חבר: "אני רוצה לקנות מחשב נייד חדש, יש לי סכום של 5000 שקל רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי למצוא אחד טוב אני מחפש במיוחד מעבד וכרטיס זיכרון ושכרטיס מסך יהיה סבבה לא נפילה של ממש... תנו לי הצעות מאיפה לי לקנות מה ואיך, תודה רבה לעוזרים. חג שמח ושבוע טובב " ותודה לעוזרים מראש!
-
- 3 תגובות
- 851 צפיות
-
-
היי מה דעתכם על המפרט הבא: השימושים לעבודה, סרטים, אינטרנט ומשחקים (גיימר ממוצע) Core 2 Duo E6400, 1066Mhz, s775, 2MB - 1280 965G-DS3 s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E - 715 DDR II 667 2X1GB Kingston - 810 X1950 Pro 512MB GDDRIII ArcticCooling 2xDVI, VIVO, PCI-E - 1250 WD: 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II - 345 LG - DVD±RW GSA-H12 x18 Beige - 175 HEC Compucase CI-6A21 Beige and Silver (No PSU) - 240 Enermax Liberty ELT400AWT 400W - 440 סה"כ: 5255 ש"ח
-
- 13 תגובות
- 731 צפיות
-
-
כמו שהכותרת אומרת , תודה מראש לכולם כולל מסך , ולא מתוכנן OC.
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, אני מחפשת נייד שישמש בעיקר למצגות שקשורות ללימודים, אינטרנט, לראות בו קצת סרטים מדי פעם ולכתיבת עבודות. איפה שאני נמצאת יש רשת אל חוטית של אינטרנט בחינם ואני ארצה להתחבר אליה. כמו שאמרתי התקציב שלי ממש דל אבל גם הדרישות לא גבוהות. לא אכפת לי מהבטרייה כל כך כי רוב הזמן אני נמצאת קרוב למקור חשמל וגם לא איכפת לי אם מערכת ההפעלה תהיה מקורית או לא. והבנתי שיש אפשרות לראות טלוויזיה אם מוסיפים כרטיס מסך או משהו כזה- אני לא מבינה בזה אז אם אפשר לקבל הסבר קצר זה יהיה סבבה. כל מה שאני רוצה זה שיהיה לי מחשב למעונות ואם אפשר שיכיל טלוויזיה- מה טוב. הכי חשוב זה שאין לי כסף ולא אכפת לי גם לקנות יד שנייה אבל אני לא יודעת מה לחפש. ראיתי מבצע על מחשב נייד Haier W59 מעבד:intel core du…
-
- 6 תגובות
- 960 צפיות
-
-
MIDI ATX Foxconn (TLA002) 300W מארז GIGABYTE M55P-S3G (6150-AM2) PCX+L1G+SA2 לוח אם AMD Athlon 64bit DUAL CORE 3800 (AM2) מעבד AMD Athlon 64BIT s-AM2 מאורר ל WD 250Gb 7200rpm 16Mb SATA2 (KS-3yw) ד.קשיח TWINMOS DDR2 1Gb 667MHz PC5300 O זכרון * 2 WINDOWS VISTA - HOME Basic Heb מערכת הפעלה LITEON 17" LCD R17AAS (8ms) מסך+רמקולים סהכ 4000 עגול ועוד שאלונת- יש TVOUT בלוח אם הזה? תודה רבה, ארז.
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני בונה לאחותי מחשב.....אני צריך מעבד לוח אם כרטיס מסך וזכרונות עד 2000 שקל.........מחשב שיהיה פשוט וטוב..... תודה לעוזרים.......
-
- 7 תגובות
- 696 צפיות
-
-
GIGABYTE GA-945P-S3 לוח אם E6300 מעבד X1950 Pro Extreme 256MB, GDDRIII, 2xDVI, VIVO, PCI-E כרטיס מסך 1GB DDR2 667 TWinmos פעמיים 160GB Westerndigital דיסק קשיח 400W Enermax Liberty ספק מארז עם 4 USB מאחורה ו-2 מקדימה אני צריך שני זכרונות או שאחד מספיק? (בשביל משחקים)
-
- 4 תגובות
- 642 צפיות
-
-
AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX מחיר: ¤661 אחריות :שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ALBATRON K8NF4-AM2 מחיר: ¤365 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: PALIT PCI-EX GeForce 7600GT SONIC 256MB DDR3 128 BIT TV/O DVI - RETAIL מחיר: ¤719 אחריות: שנה. דיסק קשיח: WD 160GB 8MB SATA2 7200 RPM - WD1600JS מחיר: ¤334 אחריות: שלוש שנים. צורב DVD: LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA מחיר: ¤219 אחריות: שנתיים. זיכרון: TWINMOS 1024MB DDR2 667MHz CL5 מחיר: ¤390 אחריות: ללא הגבלת זמן. מארז: FOXCONN TLA436 FSP300-6THA PSU+ CPU V-TUBE מחיר: ¤229 אחריות: שנה. מחיר סופי: ¤2996 אשמח לשמוע עצות והערות למפרט הנ"ל. …
-
- 8 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלוווום רב. כבר מספר ימים (שבועות?!?) מפורסמת הצעה בחנות של וואלה! http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=TZ04liz המפרט עצמו מספיק טוב בשביל הצרכים שלי (גלישה, WORD, מעט עבודה על עריכת סאונד בטרקרים לא מחייבים וקצת פורנו פה ושם ) אבל!! יש אחריות לשנה בלבד, או אופצייה לתוספת של 999 (!!!) ש"ח בשביל אחריות לשלוש שנים, שהיא, אם אנ'לא טועה, סטנדרט. (הרי הצעצועים האלה אוהבים להתקלקל והחלפים עולים איזה גרוש שניים... ) הפלוס האדיר הוא 36 התשלומים.... השאלה היא כזו - האם המחיר שווה, האם יש קאטצ'ים שפיספסתי בהצעה (איזה חיבור מיושן, כרטיס שלא שם...?!?) והאם, לעניות דעת ברי-ניסיון בניידים, כדאי, רצוי, ומשתלם להוסיף את המחיר הנדרש לתוספת שנתיים על האחריות?? תודה מראש.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. בקיץ הקרוב אני מתכנן לקנות מחשב נייד. השימושים העיקריים הם אינטרנט אופיס וכאלה אבל ייתכן שאני אתעסק בדברים קצת יותר רציניים. אולי לעיתים נדירות כמה משחקים לא כבדים במיוחד. החלטתי שהדרישות הבסיסיות שלי הן מעבד כפול ליבה וזיכרון של 1 ג'יגה... לאחר המון חיפושים בירורים מחקרים ומה לא הגעתי למסכנה שעדיף לי לרכוש בחו"ל. התקציב שלי כעיקרון עד כ 1000 דולר אם אפשרות לחרוג טיפה. מצאתי מחשב שממש נדבקתי אליו והוא ה fujitsu lifebook A6020 לצערי בארץ אין בכלל את הדגם הזה. בכל אופן ניתן לראות את המפרט שלו באתר http://www.newegg.com/Product/Product.asp?item=N82E16834110232 והעתקתי הכל לכאן אבל זה יצא די מבולגן אז אני מבקש סליחה: מצאתי את המחשב במספר אתרים נוספים בהם הוא עולה 999 …
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך עזר הבהרכבת מפרט. תקציב : 5000 מטרות: - עבודה עם פוטושופ (עדיפות למעבד אינטל) - עבודה עם תוכנות בסגנון MATLAB - הרבה אינטרט - המחשב יהיה מחובר לטלויזיה (לא LCD) ולמערכת קולנוע (דרך מגבר 5.1) לצפייה בסרטים ןשמיעת מוזיקה. - ללא OC הערות: - עבודה בויסטה (וגם אם לא מייד אני מניח שבקרוב....) - לגבי משחקים עדיין לא החלטתי, כנראה שאני אשחק מידי פעם אבל זה בהחלט לא מחשב לגיימר. - חוץ מצורב ומסך כל שאר הציוד נדרש. אני מקווה שנתתי מספיק אינפורמציה כדי שתוכלו לעזור לי לקבל תמורה טובה לכסף שלי. תודה למגיבים.
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום חברים הגיע השעה שגם לי יהיה מחשב נייד ולכן התחלתי להתעניין בנושא התקציב הוא עד 5000 ש"ח המטרה היא לעבודה כמובן אופיס ואינטרנט ועבודה עם רשת הכי חשוב שיהיה WIFI וגם רצוי שיהיה לו BLUETOOTH רצוי שיהיה לו דיסק של 80 גיגה או משהו בסביבה התכלתי על מחשבים של לנובו וLG ו DELL וגם טושיבה אבל טרם גיבשתי דעה אשמח לשמוע עצות בעיקר מאנשים שרכשו והאם הם מרוצים או לא בתודה מראש ארז
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
קודם כל שלום לכם , רק הצטרפתי וכבר אני שואל שאלות המטרה : מחשב לשימושים כלליים , המחשב אצלי עובד 24 שעות ביום ( ועוד כמה בלילה ) , בעיקר אינטרנט , לפעמים תכנות ועבודות גרפיקה קלות בעתיד יש רצון לעריכת וידאו בייתית וכמובן סרטים איך לא משחקים אני לא ממש משחק , ואני לא ממש עושה OC ( בעיקר כי אני מעדיף לשמור על המחשב קר ככל האפשר כי הוא עובד רצוף לחלוטין וברוב הזמן כשאני לא לידו ) הרעיון למחשב הוא משהו כזה : CMV T39D 20'' LCD 8ms DVI 1390 6300 1050 (BOX ) IB9 565 twinmos 2*1gb 810 x1550 512 saphire 530 (כולל יציאת HDTV ) Western D KS 345 Compucase CI-6A21 240 HEC 450TDT 450W 23…
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אז זה המפרט של המחשב שהזמנתי לא מתוכנן OC כרגע , אולי בעוד שנה שנתיים. מעבד intel core 2 dou e6300 לוח אם gigabyte ds3p זיכרון g.skill 2gb 667mhz cl5 כונן קשיח western 250gb דגם ה ys היקר יותר צורב DVS של LG כרטיס מסך leadtek 8800gts עכשיו יש לי שאלה אליכם, אני אוהב לשחק במחשב וגם לראות הרבה סרטים ועריכת תמונות בפוטושופ. האם לדעתם המפרט טוב? והכי חשוב, האם הגזמתי עם הלוח אם ואפשר לקחת לוח אם פשוט יותר מבלי לאבד "כח" עבודה במחשב ? ובכלל מישהו שמבין יכול להסביר לי מה ההבדל בין לוח אם שעולה 500 שקל ולוח אם שעולה 1000 שקל בהנחה ששניהם מאותה חברה ומיועדים להתאים לאותה חומרה(מעבד וכ'ו...)?
-
- 13 תגובות
- 828 צפיות
-
-
מחר אני רוצה להזמין מחשב חדש מבוסס על AMD4600 [מחיר ממש טוב 661שח] אם מישהו חושב שעדיף אינטל 6300 שיסביר למה צריך את עזרתכם בשאר החלקים אני לא צריך צורבDVD ,לא כונןCDROM
-
- 12 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום למומחים! אני צריך מפרט לבן דוד הוא לא כזה מבין במחשבים אז הוא ביקש ממני לסדר לו הצעה. מחשב לשימושים רגילים..לא משחקים, מה שכן הוא אמר שהוא ירצה לחבר את זה למערכת (רמקולים) בעתיד כנראה אז שיהיה אפשרי. 3.5 אם אפשר להוסיף וזה חשוב מסך LCD .. אם זה לא כל כך אפשרי להוסיף מסך אז תעשו משהו ב 3K תודה מראש!
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברה, אני צריך בבקשה מיפרט למחשב סוס שיוכל להריץ מישחקים כבדים לכמה שנים הבאות.. ולא צריך OC.. תודה לכל העוזרים
-
- 12 תגובות
- 799 צפיות
-
-
הוא ביקש ממני לשאול בשבילו, בין שני אלה: http://www.getit.co.il/Tender/1443372/12 http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?ai=2293649 מה כדאי לי להציע לו? לא מבין בניידים. עריכה: סליחה לא ראיתי את הסאב-פורום, תעבירו בבקשה.
-
- 2 תגובות
- 766 צפיות
-
-
אבא שלי עורך עיתון, העבודה שלו לא דורשת מחשב חזק, עכשיו הוא על סלרון עם 256RAM וזה ככה ככה בשבילו. הוא רוצה לקנות שתי מחשבים חדשים ואני אומר שלא צריך להוציא על מחשב כזה יותר מ-2500-3000 ש"ח, במיוחד כי קונים שתיים כאלו כי אז זה יוצא 5000-6000 לשתי מחשבים. חובה מסך דק וסט מקלדת ועכבר אלחוטיים. לא חובה כרטיס מסך, אפשר אפילו לשים לוח אם ASUS M2A-VM עם כרטיס מסך 6150 מובנה זה יספיק לו מעל ומעבר. תודה מראש.. =]
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני צריך מפרט למחשב, ללא מסך, עם כרטיס מסך Radeon 1950 pro, 2GB RAM, כונן קשיח 500GB פלוס מינוס, ולגבי שאר הרכיבים אין לי הכוונות... אני לא גיימר כבד, אני אוהב לשחק מדי פעם במשחקי מחשב (שהיום בד"כ צורכים משאבים גדולים יותר), אני רוצה שהמחשב יוכל להריץ 720i ו1080i בכבוד, שיצליח לתפקד בזמן המרות קבצי וידיאו, שלא יתחמם יותר מדי (למרות שאני לא צריך איזו מערכת קירור משוכללת, רק שלא יתחמם מדי), וחשוב למדי שהמחשב יהיה שקט. מה דעתכם? כי אין לי ניסיון בנושא האם 7500 ש"ח הוא סכום הולם? או שאני צריך להוריד קצת את הדרישות שלי? תודה.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום במהלך השבוע הבא אני יזמין מחשב חדש ואני צריך אישור מהמומחים שהמפרט שאני יזמין יהיה הכי טוב שאפשר המחשב החדש יהיה בעיקר למשחקים כבדים אחרי שבמשך שבועיים עיינתי בפורומים ובאתרים שונים הגעתי להחלטה שזה המפרט שכדאי לי לקחת: מעבד INTEL Core 2 Duo E6600 2.40GHZ 4Mb SHARED CACHE BOX 3Y לוח ASUS COMMANDO P-4/P-D/Core 2 Duo P965 DUAL DDR2 2x1394+2xGIGA LAN 3Y זיכרון DDR2 KINGSTON 1GB 667MHZ NON-ECC CL5 X2 כ.מסך ASUS EN8800GTS/HTDP/320M/A GF 8800GTS PCI-E 320Mb דיסק SAMSUNG 500GB SATA2 7200RPM 16Mb BUFFER 3Y X2 רמקולים LOGITECH Z-5500 5.1 THX SET 500W RMS 2Y זה המפרט והוא בערך 10500 ש''ח המארז אני לוקח מהמחשב הישן שהוא Thermaltake Xaser 3 הספק אני לוקח מהמחשב הישן שהוא Ther…
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-


