ייעוץ לפני רכישת מחשב
מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ
85,479 דיונים בפורום זה
-
מעבד: AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX מחיר: ¤661 אחריות :שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ASUS M2N-E מחיר: ¤527 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL מחיר: ¤1803 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤396 אחריות: שלוש שנים. זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT מחיר: ¤996 אחריות: ללא הגבלת זמן. מארז: COMPUCASE CI-6A19B-NPS ATX SUPER MIDI TOWER CASE w/o PSU מחיר: ¤229 אחריות: שנה. ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT מחיר: ¤427 אחריות: שלוש ששנים מiqpc.co.il
-
- 2 תגובות
- 530 צפיות
-
-
היי. מה שקורה זה שיש לי מחשב, די ישן (בן 3) אבל בינתיים עובד יפה. חוץ מזה שבגלל הפסקת חשמל הכרטיס מסך החליט לא להציג תלת מימד. אז הבנתי שכדאי לעבור ל PCI-E, במילים אחרות לוח-אם, מעבד, זיכרון וכרטיס מסך חדשים. יש ספק 400W, דיסק קשיח 80GB של Seagate, צורב DVD של LG ומסך CRT של LG. מארז עוד מתקופת הפנטיום 3. ושאר ציוד היקפי. המחשב מיועד לא רק למשחקים, יש גם פוטושופ, סרטים ומוזיקה, אבל מכונת משחקים לא נראה לי תתקשה באלה... השאלה, כרטיס מסך DX9 או DX10 ? כנראה שכדאי ללכת כבר על ה- 8800 של Nvidia. אבל זה קלטתי אחרי שדיברתי עם אייבורי. זו הייתה שיחה קצרה, לא נכנסתי ליותר מדי פרטים אז מה שהציעו לי היה: - מעבד Intel core 2 duo E6400 - לוח-אם 965. איזה חברה שאני אבחר. לא אומר הרב…
-
- 5 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש שני מחשבים לשימוש ביתי (אחד מהם גם למשחקים) ב-1,500 ש"ח (כל אחד) לא כולל כרטיס מסך (רק כרטיס מסך מובנה). למחשב שמיועד גם למשחקים אני רוכש מחוץ למסגרת התקציב כרטיס מסך RADEON X700 128MB PCI-Express (אז הלוח אם אמור להתאים). אפשר לגלוש ב-100-200 ש"ח לכל מחשב. עוד דרישות: שיתאים לדרישות המערכת המומלצות של מערכת ההפעלה "ויסטה", שיתמוך ב-64Bit, צורב DVD. האם אתם ממליצים על המחשב הבא? http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=PTVM900_VISTA תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 689 צפיות
-
-
המחשב אמור להיות בשביל אינטרנט , איסיקיו , מסנג'ר ומשחקי און ליין ברשת... לא יותר מ-40 ג'יגה HD... זיכרון פיזי :256 אם יספיק פחות אז גם טוב... ציוד הקפי : רמקולים , מקלדת ועכבר.
-
- 5 תגובות
- 844 צפיות
-
-
כמו כן אני רוצה 2*1G זיכרון ו-HD250GB. לא רוצה כרטיס מסך OB ואני רוצה שהמחשב יהיה שקט (חשוב מאוד). היישומים שבהם אני אשתמש הם בעיקר משרדיים, אימיול, סרטים, אינטרנט וכו' אני לא גיימר, אבל אוהב לחטט בתוכנות, לעבד תמונות מהמצלמה ברמה חובבנית וכו'. יכול להיות שאני לא צריך E6300? תודה רבה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לבנות מפרט למחשב HTPC שיענה על הדרישות הבאות: 1. תומך Linux וגם Windows (הבנתי שיש בעיות עם דרייברים לחומרות מסויימות) 2. יכולת שדרוג לאורך הרבה זמן 3. שמהיום הראשון יאפשר במקביל: * צפייה בסרטים divx וכדומה * הקלטה במקביל לצפיה בסרטים * אולי גם אנצל אותו להורדות 4. לא צריך תמיכה במשחקים כבדים כרגע, אבל לבנות אותו כך שבעתיד שאצטרך להחליף כמה שפחות חומרה לתמוך בזה. 5. מבחינת מארז/ספק/אוורור כזה שיוכל לגדול עם שדרוג החומרה מבחינת קירור + יהיה שקט. לפי הבנתי את הדברים האלה לא אחליף גם עוד הרבה שנים אז שווה להשקיע. הוא ישב בתוך ארון שפתוח מאחורה כך שצריך אוורור. 6. תמיכה ברשת אלחוטית 7. מינימום עלות אך תחת האילוצים שלמעלה (כלומר שלא יהיו דברים מיותרים שלא…
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתעניין במפרט של עד 2500 שקל לצרכים ביתיים בסיסיים. הדרישות שלי למחשב זה הם: 2 ג'יגה זיכרון, מעבד כפול ליבה של AMD צורב DVD כונן קשיח ביל נפח של 80ג'יגה ומאוד חשוב שיהיה MOTHER BOARD מהחדשים עם ה-AMD 690G Chipset יש איזה שהם הצעות לאיפה לקנות??? בנוסף אני מעוניין לקבל הצעות לשינוי במפרט אם לדעתכם יש צורך בכך.
-
- 7 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום, אני צריך ממכם חוות דעת על מפרט מחשב ב2480 למשחקים קלים כמו GTASA ולעבודות בסיסיות אינטרנט הדפסה וכו' מעבד : intel p-4 3.0GHZ FSB800(no 533) 2MB LGA 775 לוח אם Foxconn Intel 945 (no sis/via) זיכרון 512MB DDR2 667MHZ דיסק קשיח : 160GB 7200 RPM SATA2 WD כרטיס מסך : OB 128MB +PCI EX כרטיס קול : OB 5.1 כרטיש רשת: 100/1000 מקלדת מולטימדיה עכבר OPT מסך : peoview 17" LCD 5MS אפשרות לשדרג ל19'' ב300 ול20 ב400 צורב: SONY DVD X18 DUAL מארז : מפואר USB FRONT כל זה ב 2480 במזומן איך המפרט הזה הוא יתאים למשחקים כמו GTASA וCZ חשבתי לשדרג את הכרטיס מסך ל7300gt צריך המלצות תודה..
-
- 11 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אני מתכנן להרכיב HTPC שיחובר לטלוויזית LCD 32" בסלון של חברת VIEWPIA, משהו קוריאני, סבבה לגמרי. אז ככה, אני זקוק למפרט שיתאים למחשב כזה, יש לקחת בחשבון: 1) כרטיס מסך כבר יש, GB7600 GS, שכרגע מחובר במחשב שלי, אך אני מתכון לשדרג אותו, אז הוא יעבור לHTPC 2) אין צורך במארז, זהו חלק מהפרוייקט, ייבנה על ידי. 3) צריך גם המלצה לשולחן עבודה אלחוטי, אך בבקשה לא לכלול אותו בתוך המפרט, שהמפרט יכיל רק את המחשב 4) על המפרט להיות מחנות בחיפה, KSP, נעה, מרדנית, או חנויות אחרות בחיפה בתודה מראש גיא!
-
- 9 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני רוצה לכנות מחשב לא יותר מ3000 שקל לא כולל מסך מקלדת... אני צריך עזרה שתעזרו לי עם המפרט. המחשב הזה יהיה הרוב למשחקים!!! תודה לעוזרים! אני יכול לחרוג קצת עד 3500 גג!
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי צריך משחב למשחקים שעולה גג 5500 שקל (הוא בקושי יכול לחרוג מהתקציב) המחשב צריך להיות מחיפה אז נראה לי פנדה או נעה מחשבים פנדה http://www.pandas.co.il/ נעה http://noacomp.co.il/index.asp אז ככה: המחשב ללא ציוד היקפי חוץ ממסך מחשב CRT גודל 17-19 (לא משנה...) וחייב שיהיה בו 8800GTS 320MB (עולה 1700 בפנדה) מעבד מסידרת הקונרו (E6300 או E6400) ו1GB זיכרון ולא מתוכננן OC
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מעוניינת לקנות מחשב קל בגודל 12.2". השימושים העיקרים קלים מאד: אופיס, אינטרנט. המשחקים לא דורישם יותר מסוליטר היום יש לי c100 של לנובו עם HDD של 40 GB וזה מספיק לי (במשך שנה שהוא אצלי, ה-HDD מלא כדי מחציתו בלבד). המעבר נעשה משיקולי משקל בעיקר - אני מסתובבת המון עם המחשב. אני לא ממש נלהבת מלעבור לויסטה, ומעדיפה לעשות את המעבר רק כאשר לא תהיה לי ברירה (גם ל-XP עברתי באיחור אופנתי של 3 שנים, אחרי שלצערי נאלצתי לזנוח את ה-98). יש לי שני מחשבים שעומדים על הפרק: האמילו 3205 של פוגי'טסו סימנס ב-5,800 ש"ח בערך (אני רוצה להגדיל לו את הזכרון ל-1G, מה שבטח ייקר אותו עד ל-6,000 ש"ח): http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=463365 החסרון היחיד שלו בעיני זה שכשבבוא היום אאלץ …
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול אם אפשר להוסיף לנייד עם סטיק אחד של 512MB, סטיק נוסף של 1GB? (סה"כ 1.5GB) אם כן, הוא יעבוד ב Dual Channel? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך מפרט שישמש אותי בעיקר למשחקים ולמעט עריכת תמונות ווידיאו. אני חושב על לעשות OC קטן, אבל לא משהו משמעותי. חשוב לי מאוד שהמחשב יהיה שקט. כלומר קירור שהקירור למעבד יהיה שקט, שהספק יהיה שקט, שההרדיסק יהיה שקט והמארז ישמור על השקט. אני לא צריך ציוד הקפי/מסך. תודה!
-
- 10 תגובות
- 878 צפיות
-
-
AMD 3800X2 K9NNEO550 MSI GF7600GT 1GB DDR 2 667 כולל HD ,מארז,צורב DVD מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
לילה/בוקר טוב לכולם, אני קונה מחשב חדש שנועד לשני צרכים. הראשון הוא העבודה של אבא שלי שדורשת מחשב שיכול להריץ תכניות שדורשות המון כוח מהמחשב והשני הוא לצורך עבודה גרפית ושמיעת מוסיקה. התקציב הוא תקציב גדול (אבקש לא לשאול למה). הרבה זמן לא התעסקתי בחומרה ומפרטים בגלל שהתגייסתי לפני יותר מחצי שנה אז מבדיקה מהירה מפרט שנראה לי הגיוני מבחינת מה שאבי צריך הוא כזה: Intel Core 2 Duo X6800 Extreme 2.93 GHz 4MB ASUS Striker Extreme nForce® 680i SLI CORSAIR 2048MB 800MHZ DDR2 3-4-3-9 WD 150GB/10000 RAPTOR SATA WD 500GB 7200RPM 16MB SATAII GAINWARD GEFORCE BLISS 8800GTX 768MB PCI-E CREATIVE X-Fi Fatality FPS ASUS DVDX16 / X48 BOX BLACK/WHITE LiteOn LH-20A1H 20x DVD+/-RW Double Lay…
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מעבד :AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX לוח אם :ASUS M2N4-SL זיכרון :G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBN כרטיס מסך :XFX PCI-EX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - PV-T80G-THF9 - RETAIL מארז :GIGABYTE 3D AURORA 570 - BLACK/SILVER - GZ-FA1CA ספק כוח :ENERMAX LIBERTY 500W - ELT500AWT דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS יצא לי בסוף 6285 שקל בה iqpc
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
מעבד פנטיום 3 801MHZ לוח אם IBM ציפסט אינטל . זיכרון 128MB*2 133/100 = סה"כ 256MB 100MHZ כונן קשיח WD 10GB 4500 2MB LITEON CDROM כונן דיסקטים 1.44 NEC מארז IBM MICRO ATX מקלדת ORANGE * מחשב ממש חמוד שימושים : אינטרנט , קאזה .
-
- 9 תגובות
- 831 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מחשב לעבודה בעיקר עם פוטושופ, אוטוקד, רוויט(תוכנות שרטוט)... ותוכנות 3D אני מתלבט בין מחשב עם מעבד AMD X2 לCORE2 אציין כי יש לי הצעות משני הסוגים למחירים כולל מסך 19 LCD מKSP מה עדיף
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום לכולם, נתבקשתי לבדוק מחשבים ניידים למנהלים הבכירים בחברה. השימושים הם עבודה משרדית רגילה , קצת יישומי אופיס , אינטרנט , דוא"ל חיבור מרחוק למשרד. הדגשים הם: 1. חשוב שהמחשב יראה מהודר יפה וסקסי . בכל זאת מנהלים בכירים אוהבים להשוויץ. 2. חייב להיות כמה שיותר קל ודק. 3. המסך חייב להיות לפחות 15". 4. המעבד המבוקש הוא Core 2 Duo. 5. סוללה שתספיק ל - 4 שעות ומעלה. כמה שיותר - יותר טוב. 6. חייב להיות בו כרטיס רשת אלחוטי ו - Blue tooth. 7. יציאת Fire Wire. 8. יציאת VGA למסך חיצוני. 9. יציאת S-video. 10. אפשרות להכנסת כרטיס מודם סלקום אלחוטי לחיבור אינטרנט. 11. לפחות 1GB זיכרון מהיר. 12.COMBO CDR\DVDR זהו זה...רשימת המכולת הסתיימה ישנם רעיונות? אודה לעזרתכם
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לשדרג את 5 החלקים האלו במחשב שלי חשבתי על : Leadtek nVIDIA GeForce 8800GTS 320MB PCIe G.Skill 1GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-1GBPK בקשר למעבד אני לא בטוח מה עדיף אינטל או amd ולכן גם לא יודע איזה לוח אם לבחור. המארז גם לא משנה לי כל עוד הוא יקרר טוב את העסק.
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא מבצע OC. לא צריך מסך. חשוב שיהיה כונן קשיח של 250 GB סטיק אחד של 1GB ( בשביל שדרוג עתידי ל2GB )
-
- 12 תגובות
- 782 צפיות
-
-
הי חברה רציתי לקבל את חוות דעתכם על המפרט הבא: GENIUS KEYBOARD TWINTOUCH + MOUSE WIRELESS OPTICAL OFFICE RECHAR שח299.00 או LOGITECH CORDLESS OPTICAL DESKTOP EX110 שח178.00 או MICROSOFT WIRELESS OPTICAL DESKTOP 1000 שח179.00 G.SKILL F2-6400CL4D-2GBPK DDRII PC 6400 2GB 1GB x 2 800MHZ CL4 שח1139.00 GIGABYTE GA-965GM-S2 (CORE 2 DUO) INTEL 965G VGA HD AUDIO GBL שח622.00 HEC COMUCASE 6A19-400 400W 120MM X1 FAN USB X2 + AUDIO WHITE שח438.00 INTEL CORE 2 DUO E6300 1.8GHZ 1066MHZ 2MB 64BIT LGA775 BOX שח969.00 W.D WD2500KS 250GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER שח379.00 אין לי צורך בצורב מאחר ואני מעביר אותו מהמחשב הישן אני מעדיף לדחות את הקנייה של כרטיס המסך עד שמח…
-
- 3 תגובות
- 711 צפיות
-
-
מחשב למשחקים בלי ציוד היקפי (מסך,מקלדת,עכבר וכו...) כרטיס מסך ATI 160 GB 1024+ RAM צורב DVD קירור שקט תודה למגיבים
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה הציעו לחבר לו מחשב ב-2700 שקל ורציתי עצתכם, העיניין הוא כזה המחשב בן כ-7 חודשים + -, המיפרט: מעבד: DualCore INTEL Pentium D 930 2X2MB מאוורר מעבד: ASUS CRUX P5M2-8SB3W לוח אם: INTEL Sorento D945GNT ספק כוח: ROCKETEER Spire 500W With 12' FAN Blue Led זיכרון פנימי: 2G DDR2 533Hz דיסק קשיח: WD 160G 8MB חדש - 3 ש' אחריות צורב: LG חדש אחריות לשנה כרטיס קול:Creative Live 7.1 24Bit מארז: שחור כסוף עם ידית נשיאה, Half Tower, הלדים של המארז לא עובדים, יש 3 מאווררים (אחד במקום כונס אוויר). אני לא הכי היתלהבתי אבל מהמארז, אבל מה יש עדיין אחריות על המעבד והלוח, הפנים ניראה נקי (אין אבק ניראה שהוכן לפסח), HD חדש, צורב חדש, הבנאדם ניראה אמין ואחלה בסה"כ אבל עדיין עצה ל תזיק, …
-
- 6 תגובות
- 719 צפיות
-


