עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ייעוץ לפני רכישת מחשב

מסתבכים בקניית מחשב חדש? מתלבטים בין נייח לנייד? לא יודעים מה לבחור? הגעתם למקום הנכון. הקהילה המקצועית והצוות ישמחו לעזור ולייעץ

  1. Started by xtract1,

    אהלן חבר'ה,זקוק לעזרתכם. המחשב מיועד לאחי הקטן ( בן 5) שהולך לגלוש בו באינטרנט,והמשחקים הכבדים ביותר שיהיו זה ריימן 1 והוגו.. אני זקוק למחשב בתקציב הנ"ל כשיש לי כמה בקשות שאני מקווה שיוכלו להיכנס בתקציב הדל לצערי. 1.מעבד כפול ליבה 2.ג'יגה זיכרון (מומלץ 512X2) אני מאוד מקווה שהדבר אפשרי (גם אם קצת קשה). מן הסתם אין צורך בכרטיס מסך יותר רציני מאשר מובנה,OC כלל לא בא בחשבון והדגש הוא על מחיר זול ועל שני הבקשות הנ"ל. לצערי הרב,כנראה שנצטרך להסתפק במארז וספק ג'נריים (למרות שאם יכנס משהו יותר נורמאלי אני אשמח) כדי להקשות עליכם אפילו יותר,(לא אשמתי) יש העדפה גדולה לחנויות באזור הקריות/חיפה או קצת צפונה מכך. תודה מראש לכל העוזרים (והמנסים).

    • 9 תגובות
    • 997 צפיות
  2. שלום לכולם! אני רוצה לקנות מחשב,אני מעריך שיהיו שימושים פה ושם למשחקים(עם היכולת יבוא התיאבון) אני מתכנן לערוך בו וידאו מידי פעם(כנראה עם AVID LIQUID) ואם זה לא סיפור הייתי רוצה לחבר את הממיר למחשב. בניתי מפרט פחות או יותר והייתי רוצה לשמוע המלצות לשינוי או סדרי עדיפויות אחרות. התקציב הוא ללא מסך(זה יוחלט בהמשך בין שניים של 17(לעריכה) או אחד של 19) וכולל מ.ה הפעלה ויסטה. כמו כן אשמח אם מישהו יוכל להתייחס למה דרוש על מנת לחבר את הממיר של YES למחשב. לוח אם: ASUS P5B מעבד: INTEL CORE 2 E6300 (מישהו יודע מתי מגיע לארץ E6340 ומה הפרש המחיר) זכרון: DDR 2 667 MHZ 1GB*2 KINGSTON (יש אפשרות לOCZ אם באייבורי) הארד דיסק:WD 250 GB SATA2,16 MB כ.מסך: עיקר ההתלבטות בין 7600GT לבין X165…

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  3. Started by mynis,

    מעבד: AMD ATHLON 64 4200+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.2GHz 1MB CACHE - ADO4200CUBOX - BOX מחיר: ¤615 אחריות: שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: GIGABYTE GA-M61VME-S2 מחיר: ¤369 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: HITACHI DESKSTAR 80GB 2MB 7200 RPM ATA100 מחיר: ¤237 אחריות: שלוש שנים. צורב DVD: LG DVDRW GSA-H30N DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA מחיר: ¤217 אחריות: שנתיים. זיכרון: KINGSTON 1024MB (512MB X2) DDR2 667 CL5 מחיר: ¤386 אחריות: ללא הגבלת זמן. מארז: FOXCONN S-808 CPU VENTILATION TUBE + 300W PSU מחיר: ¤196 אחריות: שנה. מערכות הפעלה: WINDOWS XP HOME- OEM מחיר: ¤458 מערכת הפעלה בעברית+ רשיון. מחיר סופי: ¤2587 מIQPC תראו, המפרט הזה הוא לסבתא שלי. היא מש…

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  4. המטרות למחשב עבודות בסיסיות(WORD ,EXEL, POWER P וכדומה) הורדות של שירים וסרטים צריבה וצפיה בהם,, עריכות בסיסיות של תמונות ווידאו(רמה ביתית לא מקצועית!),ואם אפשר משחקים סבירים אז סבבה , מעדיף מעבד של INTEL ואם אפשר כרטיס מסך רגיל(לא OB), ואופציה לשידרוג והרחבות עתידיות.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. מבקש ביקורת על המפרט הבא: מעבד: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb BOX לוח אם: Abit AB9 Pro Intel® P965 Socket 775- האם הלוח אם הזה טוב? כדאי להחליף אותו במשהו אחר? זכרון: G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-3-5 F2-6400CL4D-2GBHK כרטיס מסך: אני מעוניין ב 7800GTS 320 MB אבל אני לא יודע איזה חברה כדאי לקחת? הארד דיסק: Western Digital 250GB 7200Rpm 16Mb SATA II WD2500YS צורב: LG GSA-H30N Multi DVD-Recorder Black Bulk מארז: Compucase 6A21 Midi Tower Black&Blue 400Watt ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT אם יש משהו שעדיף להחליף במשהו יותר טוב אז בבקשה תגידו. צריך המלצות גם גבי מסך ( 19 אינטצ'), רמקולים, מקלדת, עכבר וקירור. תודה מראש וחג שמח!

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by VooV,

    שלום חברי פורום HWzone, אני צריך מפרט שימש אותי לצרכים בסיסיים כמו גלישה באינטרנט ושימוש בוורד. אני צריך שהמחשב יהיה שקט ביותר ושהמעבד יהיה E6300.

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  7. הזמנתי את המפרט הבא : מעבד: ATH'64 4600x2 D.C AMD לוח אם : MSI K9N NEO 940 AM2 AMD כ.מסך : GF7600GT 256 DDR3+HDTV PCIE צורב: SATA LG H30N DVDX18 DL שחור ספק כח : LEC 12CMF400W REAL EZCOOL מארז: LED+25CM FAN BLACK SILVER ---- מארז פצצה עם מאוור 25CM ענק בדלת הצדדית ופאנל עם USB ויציאות שמע בקדימה דיסק קשיח: 250GB 16MB SARA2 WD זכרון: GOLD 1G KIT DDR2 667MH OCZ אשמח לשמוע את הדעות שלכם

    • 7 תגובות
    • 646 צפיות
  8. מבוסס לרוב על מה שקראתי בהמלצות פה, המסך שרשום יותאם למחשב שלי והמסך שלי יותאם למחשב הזה.

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  9. שלום אנשים! הציעו לי בKSP את המפרט הבא: core 2 duo e6300 Gigabyte 945p 2x1G kingston ddr II 667 sapphire x1950 pro 256 mb ddrIII 250GB WD 7200 rpm צורב LG מארז: chieftec mesh silver silver black no psu ספק: hec 500 td -tf 500w 2x8cm fan 24 pin סהכ: 4550 שח מחיר המארז 340 מחיר הספק 270 אני רוצה לחסוך קצת בכסף...האם לדעתכם אפשר להוריד משהו במארז או בספק למשהו יותר זול?? משהו מומלץ? מחשב למשחקים כמובן... תודה

    • 39 תגובות
    • 2.4k צפיות
  10. היי, אני צריך מפרט למחשב בסיסי לא למשחקים, לא ל-OC ללא מסך וללא ציוד היקפי (רק צורב DVD) שימושים: אופיס ואינטרנט. רכיבים כמה שיותר איכותיים (על חשבון מהירות).... כמובן במסגרת התקציב... אם אפשר 1GB וכרטיס מסך בסיסי לא OB... HD מספיק 40GB SLOT PCI פנוי לכרטיס מודם/פקס תודה

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by TheStriker,

    שלום, אני מחפש מחשב למשחקים, אינטרנט ותוכנות (לא עריכה וכאלה)... התקציב הוא 5,000¤ אבל הוא דיי גמיש (500¤+-) HardDisk לפחות 120GB (אבל אין צורך במשהו מטורף כי כבר קיים HTPC בבית עם כל המדיה) כרטיס מסך - לפחות Mid-Range כולל עכבר (אלחוטי אבל ברמה שמתאימה למשחקים) אין צורך בציוד היקפי כמו מקלדת \ רמקולים \ מסך אין חשיבות לעיצוב המארז אם ניתן במסגת התקציב אז לדאוג למע' שקטה יחסית (אבל זה בתעדוף נמוך) אין צורך במע' הפעלה זיכרון - 2x1GB מן הסתם לוח-אם עם USB 2.0 ו- FireWire * אני מתכוון לקנות א המחשב מזיג-זג. תודה רבה וחג שמח!

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. הי, המפרט הוא זה: CPU: Intel core duo E6400 MB: Gigabyte 965P-DS4 DDR:DDR2 8 2x1GB Corsair XMS2 TwinX CL4 VGA: Sapphire X1950 Pro 512MB gddr3 HD: Seagate Sata2 320GB (7200rpm, 16mb) PSU: ThremalTake TR2 500W Vents: Zalman 9500Led לא חשוב לי כרטיס קול (onboard מספיק), מחשב לגיימינג, אינטרנט וקולנוע ביתי. אני מלביש אותו על מארז קיים - RaidMax Storm - קירור שיש עליו: Intake: 80mm front, 80 mm Side window, 80 mm ceiling. Exhaust: 2X80mm temp-control ומה שיש על הספק. רציתי לשאול: 1) שווה משהו? 2) קריטי שיהיה 2 ג"ב של זיכרון בשביל המשחקים שקיימים היום בשוק? (בכל זאת ההבדל הוא כמעט פי 2 במחיר) 3) אם אני אקח 667mhz במקום 800mhz בזיכרון - המחיר יורד משמעותית ואפשר לקחת יותר נפח, …

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. שלום שלום ;D תענוג לקרוא את התגובות שלכם. זה מה שיש לי היום 2.4P עם 40G ו 80G צורב טוב של LG וכונן רגיל, כרטיס מסך 8500LE 64 ATI המסך שלי הוא Iiyama HM704UCT שהוא פשוט מעולה. עכבר של Logitech 400 ליזר. usb bluetooth וציוד הקפי רגיל בהחלט יחובר ל LCD HD בסלון אותו אני רוצה להפוך למחשב סלון עד השקעה של 1K גג 1.5K מה צריך להוסיף? הצרכים שלי מהמחשב החדש דיסק קשיח כפול בשביל להנות מהיכולת של RAID ובנוסף אני רוצה לעביר אחד מה דיסקים הקשחים בשביל לינוקס ואני רוצה הרבה מקום. האם אתם ממלצים על דיסקים של Hitachi ראיתי שהם מהירים יותר לפי מבחן שפורסם אל תשאלו אותי איזה . אני כמובן חולה על משחקים וזו הסיבה לשידרוג, אז חשבתי וצריך את העצה שלכם לגבי חיבור שני כרטיסים…

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  14. Started by haviv822,

    היי, חבר שלי קונה מחשב חדש, התקציב שלו 5K +- ללא ציוד הקפי (מסך, מקלדת עכבר) לא מיועד ל OC. לפי דעתי כדאי מבוסס E6300/6400 2GB זכרון פנימי. כרטיס מסך- לא HI-END , הוא בסה"כ לא גיימר רציני.. דיסק קשיח- בסביבות 160GB -250 לא יותר. תודה.

    • 10 תגובות
    • 805 צפיות
  15. באותו סכום. המחשב משמש לעבודה רק - שום משחקים ושום תוכונת מסובכות מידי. מה הייתם משנים/ מחליפים בו? מפרט: לוח אם: GIGABYTE GA-8VM800PMD מעבד: INTEL P-D LGA775 Dual Core דיסק קשיחן: MAXTOR/W.D/HITACHI זכרון נפח: 1 G סוג זכרון:DDR2 ,מהירות:533 MHz.. אלו הדברים העיקריים שחשובים לי - מה דעתכם? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  16. אני צריך מפרט עד 4,000¤ בלי חריגה בכלל, זה לא בדיוק התקציב הזה כי מעבד ולוח כבר יש לי יש לי Intel E6600 Box ולוח Intel DG965RY שעלו לי שניהם ביחד 1300¤ בערך, חדשים - חעחע אני צריך במפרט: זכרונות, כרטיס מסך, HDD, צורב DVD (עדיף שיהיה Pioneer 111d), מסך (עדיף דק, לא חובה), מקלדת, מארז, ספק. עכבר כבר יש - Logitech G5. הוא לא עושה OC, והמחשב למשחקים נטו. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  17. Started by guypld,

    הגיע הזמן לקנות מחשב חדש, אז הנה מה שחשבתי (מפנדה) Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb BOX 1,065 ש"ח Gigabyte GA-945P-S3 Intel 945P LGA 775 520 ש"ח Twinmos DDR2 667 1GB 690 ש"ח Gigabyte NVIDIA GeForce 7300GT 256MB PCI-e GV-NX73T256P-RH 529 ש"ח Western Digital 250GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD2500KS 415 ש"ח Compucase 6A19 Black Midi Tower True 400Watt PSU 450 ש"ח Pioneer DVD+-RW x18 DVR-112BK Black 240 ש"ח Arctic Cooling Freezer 7 Pro 149 ש"ח סה"כ: 4,058 ש"ח מה אתם אומרים? הלוח אם נראה סבבה, למרות שלא מתוכנן ממש OC אבל אני מעדיף לוח אם יחסית טוב. הכרטיס זכרון ראיתי בIQPC שיש להם 2X1G שזה עדיף והרבה יותר זול אבל הבעיה שהם מאוד …

    • 14 תגובות
    • 851 צפיות
  18. האם קיים מחשב כף יד שבתוספת אולי מסך ומקלדת ועכבר יכול להחליף מחשב נייד/רגיל לעבודה משרדית ?

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  19. Started by FlameThrow,

    אני מחפש מפרט בתקציב 2100 ש"ח לדודים שלי אין עליו משחקים בכלל אז לא צריך כרטיס מסך ONBOARD יספיק

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  20. Started by harfar,

    שלום לכולם לפני כחודש שאלתי כאן בפורום לגבי מפרט למחשב ב5000 ש"ח לשימוש יומיומי, הורדות ומעט משחקים. קיבלתי את ההצעה הזאת שנראתה הצעה די טובה והתאימה לי מבחינת הדרישות: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX מחיר: ¤1747 אחריות: ללא הגבלת זמן. אסטרוניקס מקורי. לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 מחיר: ¤707 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: HIS PCI-EX RADEON X1950PRO IceQ3 256MB GDDR3 DUAL DVI TV/O - RETAIL מחיר: ¤1065 אחריות: שנתיים. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤417 אחריות: שלוש שנים. זיכרון: TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 מחיר: ¤791 אחריות: ללא הגבלת זמן. מארז: GIGABYTE POSEIDON TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK/SIL…

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  21. Started by ilanb0,

    ליישומי אופיס + הפעלה חלקה של תכנה גרפית אוטוקאד + גלישה באינטרנט. זה הכל. נחוץ שהמחשב יעבוד מהר. לא משחקים, לא יישומים כבדים, רק מה שתואר. אודה לקבלת הצעות מפרט. מערכת הפעלה - XP (כי ויסטה ידרוש הוצאה גדולה על הרכיבים).

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  22. מחשב שיעבוד על תלת מימד ורינדורים ברמות קשות!!!!! (max maya maxwell ) ונוסף לכל ישמש כמכונת עריכה ז'תומרת שצריך כרטיס מסך שיעבוד בreal time לא צריך מסך (השאירו לי אותו הנבלות) ויש לי hd 250 gb sata 2 תודה על העזרה וחג שמח

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. שלום, המחשב יהיה למשחקים ויסטה אופיס סרטים ואינטרנט.. לא מתוכנן OC ואין צורך להשאיר אופציה בשבילו כי אין סיכוי שאעשה, אני הולך לראות במחשב הרבה סרטים ולשחק הרבה. התקציב הוא 7100 בערך וזה כבר עם חריגה של 3000 שקל ממה שתכננתי בהתחלה :-) אז אני לא יכול בדיוק לחרוג עוד.. התקציב הוא למחשב עצמו, למסך LCD בגודל 19' ומעלה.., לרמקולים פשוטים (אין צורך בכאלה שעולים יותר ממאה), למקלדת ועכבר אלחוטיים פשוטים (כאלה מולטימדיה של מייקרוסופט בסביבות ה200 שקל, אין צורך שיהיו במיוחד למשחקים כי אני משחק עם גיים פד בעיקר..). (אין העדפה לאינטל או לAMD) לפי השיטוטים שלי בפורום אני מבין שהרבה אוהבים לבנות מפרט בIQPC, בשבילי זה מצויין כי אני מאשדוד.. אם יש עוד מה לפרט רק תגידו. חג שמח וכשר.

    • 14 תגובות
    • 948 צפיות
  24. Started by diablo4u,

    שלום לכולם, אני מחפשת מחשב נייד בגודל 12 אינץ' עם תחנת עגינה. חשוב מאד - לא מדובר בתחנת עגינה של USB אלא בתחנה קבועה (כמו שצריך).. שמתי עין על ה-Z1-BRAVE של LG אבל בשתי חנויות אמרו לי שאין בשבילו תחנת עגינה (כמו שאני רוצה), אשמח לקבל מידע ממישהו שיודע אחרת.. וכמובן כל פרט על כל מחשב אחר עם תחנת עגינה יתקבל בברכה.. תווווווווווווווווווווווווודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by diablo4u,

    שלום לכולם... אני מחפשת מחשב נייד בגודל 12 אינץ' עם תחנת עגינה שתתחבר למסך בייתי. חשוב מאד - לא מדובר בתחנת עגינה של USB אלא תחנה מלאה/קבועה... (כמו שצריך) שמתי עין על ה-Z1-BRAVE של LG אבל בשתי חנויות אמרו לי שאיו תחנת עגינה (כמו שאני רוצה) בשבילו אז אם מישהו יודע על מידע נוסף אני אשמח לשמוע... תוווווווווווווווווווווווווווווודה

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות

דיונים חדשים בפורומים