עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום! הזמנתי מחשב חדש מ-SkyPc, ובימים הקרובים אני אקבל אותו, כשהחנות תרכיב לי אותו. הצלחתי להשיג דיסק של XP Pro מקורי, ורציתי לשאול לגבי אופן ההתקנה מבחינת ההארדיסק, ועוד כל מני. הבנתי בכלליות שאני פשוט מדליק את המחשב, משנה איזו הגדרה בביוס (לכך שהמחשב ייטען מה-CD-ROM אם אני לא טועה), מכניס את הדיסק ומתקין כמו כל תוכנה. עכשיו, באיזה שלב של ההתקנה אני צריך יוכל לפצל את ההארדיסק, וכיצד? בקשר לכמות. הארדיסק בנפח 320GB ותכננתי לפצל ל-20GB רק למערכת ההפעלה וכל השאר (300GB) לתוכנות, משחקים, סרטים, כל השטויות שלי. הדבר השני הוא שהמחשב ישמש אותי ואת אחי הקטן, שכל מה שהוא עושה במחשב זה ICQ ובדיחות ב-Walla. מה שחשבתי עליו זה לקחת את ההארדיסק מהמחשב הישן (40GB, חיבור IDE, דגם …

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  2. Started by צפיד,

    הייתי רוצה לדעת האם יש שוני פיזי בין הזכרונות,הם נראים אותו גודל האם הם מתאימים? האם יש תאימות לאחור מבחינת לוחות - ז"א תומכים גם DDR וגם DDR 2?

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  3. Started by niv251,

    אז ככה אני מחפש הארד דיסק 500 GB או 320GB עוד לא החלטתי תלוי בהפרשי מחירים.. יש לי לוח אם Intel DP35DP. אני לא מבין בזה כלום אז אני סומך עליכם שתמליצו לי משהו טוב.. חשוב לי שיהיה מהיר ושקט.. (לא יודע אם זה קשור כל כך להארד דיסק אבל אני מעביר הרבה קבצים דרך המודם ממחשב למחשב). התקציב שלי זה עד 300 שקל.. בינתיים ראיתי את הכונן הזה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=574560 מה אתם אומרים עליו כדאי ללכת עליו או שעדיף משהו אחר ולמה.. תודה..

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  4. הכונן, שמכיל 2 מחיצות, שעל אחת מהן מותקנת מערכת ההפעלה שלי (vista ultimate) עושה לי בעיות. לפני שהמחשב נכבה ונדלק מחדש אני לפעמים שומע מן קליקים ממנו, אך איני בטוח שזה מגיע מההארדיסק. זמן מה לאחר הקליקים המחשב נכבה ונדלק מחדש, ובעת שהוא עולה הביוס לא מזהה שהכונן מחובר למחשב. אני צריך לכבות אותו לחכות זמן מה עד שאוכל להדליק את המחשב מחדש ושהוא יזהה את הכונן. יש לציין כי ויסטה מראה על פעילות גבוהה של המעבד אף על פי שלא רצים שום תהליכים משמעותיים ברקע, וכך המצב רק לאחרונה. המפרט שלי הוא: intel duo 8200 gigabyte ga-p35-ds3l mushkin 2g 1066mhz ddr2 club3d radeon 4850 512mb WD 120 gb IDE WD 160 gb SATA seagate 320 16 buffer SATA אשמח לשמוע את דעתכם.

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  5. בהתקנה מחדש של וינדוס מחקתי בטעות את המחיצה הלא נכונה שכוללת את כל הגיבויים!!!! עיזרו לשחזר!!!! היה שם חומר מאוד חשוב!!!

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  6. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות HD נייד 2.5" ללא חשמל. חשוב: אני עובד על macbook pro וגם על windows ב pc נייח. usb 3/2 exFAT - חייב 1TB ומעלה תקציב עד 400 שקל +- אשמח לקבל המלצות אני אישית התלבטתי בין: a-data ch11 WD My Passport Transcend StoreJet 25M3 או 25H3P שאין לי מושג מה ההבדל ביניהם. אשמח לעזרה. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  7. חיפשתי בכל מקום וחוץ מLOGIC לא מצאתי מקום שמוכר את הצורב הזה. אשמח לשמוע על חנויות שמוכרות אותו באזור ירושלים\ השרון.

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  8. Started by DAVIDD,

    איזה צורב הכי כדאי לקחת מהאתר של KSP?

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  9. Started by Maor Shahar,

    אוקי הבנתי שהארדיסק בנפח 250GB בחיבור SATA2 עם 16MB באפר עדיף לקנות של MaXtor ולא את הדגם המתחרה של Western Digital עכשיו נתקלחתי ב2 דגמים של MaXtor.. איזה מהם טוב יותר ולמה? ראיתי שהאחריות שמגיעה עם הML3 היא 5 שנים.. לעומת הDM10 שמגיע רק עם 3 שנים סטנדרטיות.. ההפרש במחיר בניהם קטן מאוד.. (משהו כמו 10 שקלים..) אז על מי מהם אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  10. היי הכונן הפיצפון שבנייד שלי (160GB) לא מספיק לי אני מעוניין לרכוש לו HD של 250GB\320GB מחפש את הHD עם אורך החיים הגבוה ביותר והשקט ביותר עד 450ש"ח בתודה מראש ^^ http://www.skypc.co.il/pl_product~MK2546GSX~7~0.htm http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=1016 כמובן שאם יש טובים יותר אשמח לעוד חוות דעת

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  11. Started by בייגל טוסט,

    האם לדעתכם כדאי לי להוסיף צורב בנוסף לנוכחי (Nec 2510A) כדי שהנ"ל ישמש כונן נטו? או שהסרבול הקל לא מצדיק הוצאה של 200-300 ש"ח? תודה מראש לעונים

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  12. Started by amir_dj,

    אני רוצה לעשות RAID 0 במחשב שלי. במחשב שלי מחובר עכשיו כונן אחד עם כל מערכת ההפעלה וכל הקבצים. יש לי כונן זהה לחבר עליו. השאלה שלי אם אני רוצה לעשות את הרייד אני צריך לפרמט מחדש את המחשב ולהתקין את מערכת ההפעלה מחדש כאשר יש לי רייד מופעל? או שאני יכול כבר עכשיו לחבר כונן נוסף ולפעיל את הרייד והוא כבר יעשה את החלוקה מחדש. אני לא בטוח שהשאלה שלי קשורה לפורום הזה אבל אני ישמח לתשובות.

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  13. Started by Lisa1988,

    הבא יום שני הוא יום ההולדת של אחותי, אז אני רוצה לקנות כמה מתנות ייחודי ומשמעותי עבור אחותי.אחד החברים שלי בפייסבוק להמליץ ​​זוג רמקולים לי, הנה היא: http://www.McBub.com/i/297 אבל זה יכול לתת לאחותי הפתעה? אני לא יודע. אתם מוכנים להכניס כמה מתנות גדולות אחרות לי?תודה ...

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  14. יש לי שאלה אם אני הולך לקנות מחשב חדש אם הר דיסק SATA2 אז הבנתי ש חלונות לא מזהה אותו השאלה היא איך אני מתקין את הר דיסק לפי מה שהבנתי צריך להכניס את הדיסק התקנה של הלוח אם בהתחלת התקנת מערכת הפעלה אפישהו קראתי שאתה מקבל דיסקט 1.44 ובמחשב שאם כבר אני יקנה לא היה כונן דיסקטים איך אני מתקין את הר דיסק ושמערכת הפעלה תזהה אותו אם דרך דיסק הדרבריים של לוח אם מבצעים את התקנה?

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  15. Started by most,

    שלום, אני מחפש מדיות איכותיות ביותר (לא משנה המחיר) ראיתי שיש ורבטים באופיס דיפו אבל הם לא של TAYO YUDEN אלא של MCC. מצד שני כתוב שהם מיצרים ביפן והבנתי שרק TY מייצרים ביפן. אני מחפש את ה BEST. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות
  16. Started by SpiritKnight,

    לאמא שלי יש DOK של SanDisk, מדגם Cruzer Micro בגודל 2GB. היום היא עבדה איתו, ולפתע(לאחר שהDOK פעל בהתחלה) קיבלה הודעת 'התוכנית אינה מגיבה'. בדקנו אותו על שני מחשבים נוספים, והתוצאה זהה. יש לציין כי המחשב מזהה את הDOK והוא מופיע כ Removable Disk ברגע שהוכנס, אולם כל ניסיון לבצע איתו פעולה כלשהי(PROPERTIES, כניסה אליו וכו') מסתיימת בתקיעה של המחשב שלי. מה יכולה להיות הבעיה? האם ניתן לשחזר את המידע שעל הדיסק? יש לציין שהוא נרכש לפני מקסימום חצי שנה וכנראה עדיין בתחום האחריות. תודה לעוזרים,

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  17. שלום לכולם, יש לי צורב DVD של סמסונג דגם SH-W162L. הצורב מוגבל להחלפה בין אזורים שונים של DVD (ניתן לבצע בסה"כ 4 או 5 החלפות ונשארו לי רק 3...), מה שגרם לי לחשוב פעמיים לפני שאני מבצע עוד החלפה כזאת של הZONE שלו... מה שרציתי לדעת זה אם יש דריבר מסוים או איזו דרך לגרום לכך שהצורב יהיה מולטיזון או לחלופין שלא יהיה מוגבל לכמות מסוימת של החלפת אזורים? תודה מראש, אור

  18. Started by eliau21071981,

    מסקרן אותי לדעת נכון שקונים נגיד 160 ג'יגה אז בפועל אני רואה רק 149 ג'יגה אני רואה את זה המון הכל מיני סוגים גם שהיה לי 80 ראיתי רק 73 אפשר הסבר בבקשה?

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  19. Started by splify,

    i have recently bought the Lite-on 1633S and was wondering if its possible, to any of your knowledge, to upgrade its firmware to the Lite-on 1653s considering the only noticeable difference i can see is the burning speed, and my knowledge in DVD-RW drives is wanting at best. Thank you.

    • 0 תגובות
    • 747 צפיות
  20. Started by shai87,

    שלום , שאלתי את השאלה הזאת בפורום תוכנה אך לא זכיתי למענה ואולי לכם יהיה הפתרון. קניתי MP3 בשביל אבי מחברת באג הידועה לשמצה, הכנסתי אותו למחשב והופיע לי מן ווירוס כזה שמצורפת תמונה שמראה זאת הבעיה היא שמאותו רגע לא רק הנגן הספציפי הזה עשה את הבעיות הללו, אלא גם הנגן שלי וה-DOK שלי מחקו את כל הקבצים הקיימים והראו לי את הווירוס המעצבן הזה. ניסיתי לסרוק אותם בעזרת אנטי ווירוס ומשמיד רוגלות\טרויינים ושום דבר לא מצא זאת פרמטתי את כולם בדרך הרגילה בקליק ימני אך זה לא השתנה, הווירוס קיים בכל הנגנים גם אחרי פירמוט. האם יש דרך לפרמט בצורה ייסודית יותר את ההתקנים הנשלפים שלי?? תודה רבה ,שי

    • 3 תגובות
    • 747 צפיות
  21. Started by tsvika,

    אני מחפש צורב DVD במחיר של לא יותר מ 325 ש"ח. אני רוצה שהצורב יהייה איכותי, לא יעשה בעיות עם כל מיני סוגי דיסקים, יצרוב מהר (כמובן יחסית לצורבים האחרים כיום) ושיהייה בצבע לבן. כמו כן אם תוכלו להסביר לי בקצרה מה ההבדל בין + ל - בצורבי DVD והאם כדי שיהייה בצורב Dual Layer אני אודה לכם מאוד.

    • 4 תגובות
    • 747 צפיות
  22. Started by nahonh,

    מה זה ביטסטינג ובמה זה עוזר לי בצריבת סרט DVD ולתאימות שלו? יש לי צורב lite-on ldw-851s, ואיפה יש עידכון קושחה לביטסטינג?

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  23. Started by nitayc1,

    שלום. רציתי לבדוק את הביצועים להארד-דיסק שלי, יש לי הרגשה שהוא טיפה "מקרטע" לפעמים הרצתי את התוכנה:HD Tune וזה מה שקיבלתי... אשמח לדעת מה זה אומר אם יש עוד דרכים לבדיקת הHD אשמח לעזרה... תודה 8)

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  24. היי אנשים עקב הכתבה החדשה באתר על דיסקים של 250GB, החלטתי שיש במחשב שלי מקום להרדיסק חדש שכזה שאלות : 1. הלוח שלי הוא DFI NF4 UD האם הוא תומך ב SATA2 ? אם הוא תומך רק ב SATA1 , זה אומר שאין מצב שאני מחבר דיסק חדש של SATA2, או שאפשר לחבר והוא יעבוד על SATA1 ? 2. כרגע שני ההרדיסקים הנוכחיים שלי הם ATA רגיל אני מניח שיהיה כדאי להעביר את מערכת ההפעלה לדיסק החדש , כי זה יהיה יותר מהיר, נכון ? באיזו דרך הכי קלה, אפשר אחרי חיבור של הדיסק החדש, להעביר אליו (תמונת דיסק ממש) את הדיסק הישן שלי C במלואו ? (להתקין דיסק SATA2, להעביר אליו את כל התוכן, כולל מערכת הפעלה, ללא התקנות מחדש של שום דבר, ולרוקן את הדיסק הישן) יש שיטה קלה לבצע דבר כזה ? 3. איך המחשב יודע מאיפה לעשות את ה BOOT כ…

    • 2 תגובות
    • 747 צפיות
  25. ייתרונות וחסרונות ואם מישהו מציע משהו אחר אז שיפרט.. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 747 צפיות

דיונים חדשים בפורומים