עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. איך אפשר לדעת מה מהירות הSATA על הלוח או לפחות איזה גירסא ?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  2. Started by magus972,

    השואה בין ההרד דיסקים המובילים בשוק מול ההרד דיסקים הנפוצים, כמו שיש לי, בהמצאות: ATTO's DiskTools is a synthetic Windows storage benchmark. DiskTools tests read/write performance with various file sizes. Records scores in MegaBytes per second (MB/s) transferred. בתמונה WITHOUT SMART/NCQ/RAID WITH NFORCE4/WINXPSP2 כונן C 80GIGA 8MB BUFFER ATA133 MAXTOR 6Y080P0 - OS כונן D 80GIGA 8MB BUFFER ATA133 MAXTOR 6Y080P0 - SWAP WITH BAD SECTORS כונן E 40GIGA ATA133 WITH 'SOJU SCSI CONTROLLER' MAXTOR 6 E040L0 - STORAGE תהנו [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  3. Started by roes,

    כמה עולה הזיכרון: GEIL DDR2 1024MB (1GB) 1000 MHZ ??

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  4. Started by lipa,

    מה עדיף לקנות ?

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  5. Started by ras81,

    שלום כונן C שלי מלא ואני רוצה להגדילו (מחיצה C יותר נכון), ראיתי פה שהדרכתם איך לעשות את זה עם התוכנה PARTITIONMAGIC אז הורדתי אותה וניסיתי לבצע את זה עפ"י ההוראות שבפורום, אבל זה לא עשה לי כלום, גם כשניסיתי לשנות את סוג אחת המחיצות לNFTS זה לא עשה כלום, מה לעשות? יש עוד תוכנות או אפשרויות? תודה

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  6. כותרת וגם עד כמה ההבדלים משמעותיים? תודה.

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  7. שלום לכולם , האם שני אלה יעבדו ביחד ? http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16827248004 ו http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16817387028 ו.. האם זו הבחירה הנכונה ? האם במחיר הזה יש משהו שאני יכול לקנות והוא יותר טוב? מה שאני צריך בגדול זה צורב חיצוני דק נישא עם מארז שיוכל לפעול ללא חשמל חיצוני אלא רק על ידי ה USB של המחשב הנייד. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  8. Started by WUID,

    שלום לכולם , אני מעוניין לשדרג את מערך האיחסון במחשב הנייד. דגם המחשב הוא LENOVO e420s. ניתן לרכוש את המחשב עם כונן SSD, אך לא עשיתי זאת בזמנו. יש כ"כ הרבה דגמים ואין לי מושג מי נגד מי. הדבר היחידי הוא שראיתי שברשימת החלקים של המחשב מופיע כונן ה INTEL 320 80GB, אבל אני בטוח שאפשר להתקין דגמים אחרים. לדעתי הנפח שיתאים לי הוא 160GB בשביל מערכת הפעלה ועוד כמה תוכנות סימולציה שבהם אני משתמש ללימודים. לכן אני מחפש מאמר (בד"כ כאן אני מוצא מאמרים טובים) שמשווה בין הכוננים השונים.

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  9. אני מעדיף את הפנימי כי אין לי סיבה להוציא אותו מהבית. אלא אם כן חיצוני יותר מהיר אז אני אקח חיצוני. אני מעוניין לקנות טרה-בייט.

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  10. חבר איפס CMOS והמערך רייד שלו לא מזוהה יותר. האם יש אפשרות להציל מערך זה?

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  11. כשאני מכניס דיסק DVD-R (צרוב) לכונן הDVD שלי הוא ככה מנסה לקרוא אותו משהו למשך שניה ומוציא אותו מיד. אני מכניס אותו והוא עוד פעם מוציא... כשהכנסתי דיסק CD-R (גם צרוב) הוא הצליח לקרוא אותו כרגיל... לא נסיתי דיסק DVD מקורי כי אין לי. ממה יכולה להיות הבעיה? האם יכול להיות שזה מאבק (למרות שהוא כן הצליח לקרוא דיסק רגיל) או מה? תודה. (הכונן שאצלי הוא LG 16x48)

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  12. Started by mymon,

    שלום אני מחפש המלצה לקשיח לאחסון 320/500 usb2 או usb3 עם תמיכה usb2 לאחסון -תקציב בסביבות 300-500ש"ח אם אפשרי תודה

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  13. http://www.fusionio.com/products/iodriveoctal/ יותר מ5 טרהבייט, תעבורה של כ6GB/S לקריאה (קצת פחות מזה לכתיבה)... מאות אלפי IOPS... כמה דבר כזה עולה?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  14. Started by tenana,

    רציתי לדעת מה מוגדרת צריבה טובה? כלומר צרבתי דיסק וסרקתי אותו, ואלה התוצאות שקיבלתי (בתמונה..) [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 748 צפיות
  15. Started by Holy,

    אני מפרסם את זה פה בשביל חבר, מקווה לקבל עזרה. מקווה שזה הפורום הנכון, פשוט יש פה כמה שאלות. My system's specification is : Gigabyte GA-8I875 Ultra (875P) MB Intel Pentium 4 3.0MHz 800MHz FSB Corsair Twinx1024-3200LL memory Asus 8420 Deluxe (geforce 4 Ti 4200) 2 X WD Raptor 36.4 HD I'd like to work with raid 0 (striping) configuration, and dual boot between Linux and XP/2000 using NTFS. My first question will be which RAID controller to use. The Intel ICH5R, or the Silcon Image ? My second and most importent one will be how do I do it ? What about the partions ? My third will be, which vendor is more recommanded for hebrew support, program support, strong GUI and ea…

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  16. Started by Gilladriel,

    האם הקלטה לכונן פלאש תצמצם נפילות FPS במהלך המשחק? כרגע אני מקליט לWD ירוק, המחולק ל2 מחיצות, עליו יושבת הOS (כונן C) והמשחק (כונן D). מיותר לציין שאני מוריד רזולוציה בזמן הקלטות כדי לקבל FPS שחיק. מפרט: i5-760 Intel p55wb 1TB WD10EARS Sapphire 6870 Kingston 8GB: 2x2G + 1x4G תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  17. Started by Dimness,

    איך הצורב הנ"ל? ??? הבנתי שהוא חדש (?) , יש עליו כבר איזושהי ביקורת מקצועית? תודה

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  18. Started by gamer-8,

    יש לי מחשב חדש, ויש רעש מוזר כשאני מעתיק קבצים ופותח קובץ ראר גדול (נראה לי רעשים מההרד דיסק). maxtor 120gb sata זה נשמע קצת כמו שמדליקים את הטלויזיה ויש את האפור הזה שעושה רעש כזה, רק שלא ברצף.. יש לי את המחשב כבר כמה ימים, ורק עכשיו, פעם ראשונה שאני שומע את זה... גם הדי וי די החדש (רק אתמול קניתי), עשה רעש כשהעתקתי כמה תכנים של דיסקים לכונן הקשיח... מה זה יכול להיות?

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  19. Started by roma4k,

    היי ערב טוב, לאחרונה קניתי מחשב ואיתו את הצורב Samsung SH-S203B. במחשב הצורב מזוהה כ TSSTCORP ??? וגם שמתי לב שלא מופיע על הצורב השם SAMSUNG - האם זה בסדר? או שלמעשה זה לא הצורב המקורי? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  20. Started by avner_s,

    יש לי הרדיסק sata וכפי שאני הבנתי אי אפשר להיכנס לfdisk ושם לחלק אותו כפי שרוצים או שאני טועה? איך אפשר לחלק אותו ? כי יש לי 80 ג'יגה, אני יודע שאפשר לחלק אותו מתי שמתקינים את הווינדוס, אבל אפשר גם אחרת ?

    • 7 תגובות
    • 748 צפיות
  21. Started by elitzur,

    שלום חברים , ראשית מתנצל אם הייתי אמור לפתוח את השירשור בתקלות חומרה . אבל הכונן (NEC -ND3550A) עובד . אני מצליח לצרוב דיסקים אבל כשאני מנסה לקרוא אותם - מוצג דיסק ריק כך גם לגבי דיסקים ישנים (שפעם נקראו ללא בעיות) , כל הדיסקים נקראים בקלות ע"י נגן DVD. ניסיתי לעדכן קושחה (למרות שזה לא נשמע כמו הפיתרון) - לא עבד . יש למישהו מושג מה הבעיה ואיך אני פותר אותה ? תודה

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  22. Started by jungle-man,

    ראיתי שמאוד אוהבים כאן את הM4 שזה נחמד אבל במידה ונוציא את הפקטור של המחיר מהמשוואה ונשאיר כונן SSD 128GB עם דגש על אמינות וביצועים בלבד, עדיין יומלץ הM4 או שישנם SSDים עדיפים עליו?

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  23. http://www.cdrlabs.com/#4467 נראה לי שהם קראו את הסטיקי

    • 2 תגובות
    • 748 צפיות
  24. איזה כונן קשיח מהבאים יותר טוב? ולמה? WD 500GB 7200RPM 16MB Sata2 AAKS WD5000AAKS או Samsung 500GB 16MB Sata2 HD502HJ SpinPoint F3

    • 1 תגובה
    • 748 צפיות
  25. יש לי הארד של Samsung Spinpoint F3 HD103SJ שנקנה לפי חצי שנה בערך, באמת אחלה הארד, לא עשה לי שום בעיות. לפני כחודש התחילו לי אתחולים ספונטניים של המחשב פעם בכמה ימים, ולאט לאט האתחולים קרו לעיתים יותר ויותר קרובות, בסופו של דבר המחשב איתחל את עצמו פעמיים בשלוש שעות. לאחר מכן כל פעם שניסיתי להדליק אותו הוא הגיע למסך BOOT של הווינדוס (ווינדוס 7) ואיתחל את עצמו. לאחר בדיקה של החומרה לעומק מצאתי 4 קבלים נפוחים על הלוח אם שהם כנראה הגורם לאתחולים. במהלך הבדיקות לסיבת התקלה חיברתי את ההארד כהארד נוסף למחשב של חבר, הוא זיהה אותו והצלחתי אפילו להעתיק מהארד למחשב שלו. ההארד שלי מחולק ל-Partitions, הרצתי chkdsk על שניהם והכל הראה תקין. עכשיו לדברים המוזרים: 1. כשנכנסו ל-Disk Managm…

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות

דיונים חדשים בפורומים