עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. לאחד החברים שתיקנתי להם את המחשב יש צורב DVD בחיבור IDE די חדש האמת, של LG. לדבריו הצורב פתאום נעלם מהמחשב שלי ולכן מן הסתם גם לא קורא דיסקים יותר. הצורב הוא הכונן היחיד שמחובר בצמה הזו וניסיתי לשים אותו גם במסטר וגם כסלייב. בכל מקרה בביוס הוא מזוהה והכל בסדר. בנוסף הוא גם עובד, ז"א נפתח וכששמים דיסק מרגישים שהדיסק מסתובב בפנים וכו'. ב"מנהל ההתקנים" יש סימן שאלה צהוב על העניין הזה וניסיתי לעדכן או משהו כזה ולא זז. בכל מקרה הצורב חייב להיות תקין כי כאשר העברתי למחשב השני הכל עבד פרפקט. מה אני מפספס?

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  2. לקחנו את הכונן המוקשח המשופר של SanDisk מדגם לסיבוב היכרות - ורכשנו חבר חדש המסייע בהעברת נפחי מידע מכובדים ממקום למקום בצורה קלה ונוחה עד מאודלכתבה

  3. Started by smulikon,

    אין לי מושג בצורבי די וי די... בבקשה תענו לי... ואם כן אז במה יותר טוב..

    • 3 תגובות
    • 752 צפיות
  4. Started by Thug Love,

    שלום אני מאז ומתמיד מפרמט עם הדיסק של ווינדוס בדרך הרגילה עכשו אני לא יודע אם זה כול כך טוב יש לי שני מחיצות ואני מעונין לפרמט רק אחת מהם בדרך הכי טובה מישהו יכול לעזור לי?? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 752 צפיות
  5. Started by SUPER300,

    אם אני רוצה להשתמש בSSD בתור זכרון מטמון לכונן הקשיח, זה משנה אם אני מחבר אותו לחיבור SATA או mSATA?

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  6. Started by yohna,

    שלום, אני עומד לרכוש דיסק קשיח של 1TB שמטרתו אחסון וגיבוי בלבד [ של וידאו ותמונות ] ואני די סגור על ה ST31000528AS אבל ראיתי את ה ST31000520AS שיותר זול ממנו אבל יותר איטי [אין לי כל כך הרבה כסף וכל שקל שאני אחסוך יהיה טוב] אז השאלה שלי היא האם ההבדלים של הדיסקים ST31000520AS ו ST31000528AS הוא הבדל ב RPM בלבד או שקיים עוד איזשהוא הבדל? אם כן, מהו? ועוד שאלה, האם הבדל במהירות [ 7200 לעומת 5900 ] יורידו את הביצועים ברמה שאני ארגיש אותם? [להזכיר עוד פעם שה 1TB מיודע רק לאחסון וגיבוי סדרות סרטים תמונות וכו' ולא יהיה חלק ממערכת ההפעלה] תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  7. Started by zilbermm,

    איזו תוכנה תאפשר לי (רצוי בקלות) להוסיף פס קול נוסף ל-DVD שאני צורב?

    • 3 תגובות
    • 752 צפיות
  8. Started by ALE-XtaZi,

    קיניתי לא מזמן מחשב חדש עם צורב DVD של NEC 3500A עכשיו אני מכניס מדיה לצריבה בגודל של 780 MB של סילברליין מזהה המחשב אותה בתור אחת עם 700MB ודיסק על 800 MB של DCD LINE עם 68 MB העם זה מדיות דפוקות או שמה? אגב דיסק של DVD+R קורא מצויין

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  9. Started by eyal00,

    כותרת...

    • 8 תגובות
    • 752 צפיות
  10. Started by Mesatla,

    הדיסק הקשיח שלי בזמן האחרון נשמע כמו טרקטור והכל מתנהל לאט.. וכשאני מעביר קבצים ממחיצה אחת לשנייה הוא קורס. והאמת שאני כבר לא יכול להמשיך עם 160GB זה ממש מעט, אז אני צריך המלצה לכונן קשיח שיהיה שקט וכמובן מרווח.

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  11. Started by fuichtva,

    שמרתי את המידע בכונן לוגי מסוים( מערכת ההפעלה בכונן לוגי אחר) ופתאם אין בו מידע והוא מוצג ככונן לא מפורמט והמחשב שואל האם לפרמטו. אות הכונן קיימת "במחשב שלי" אך בסייר WIN וכן בכלים של הכונן הוא אינו קיים. יש לי מע' הפעלה XP PRO. בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 752 צפיות
  12. Started by גבריאל,

    אם צריבה נכשלת בcdrw האם ניתן לצרוב עליו שנית?

    • 6 תגובות
    • 752 צפיות
  13. Started by cateye,

    היי, אני מקווה שאני במקום הנכון.. כשאני מתקין תוכנה על הHTC שלי אני בוחר בSD הכל טוב ויפה ועובד עד ש.... אני מפעיל מחדש ואז, אם התקנתי אותו על הכרטיס אז הוא לא פעיל יותר הוא רושם ככה: "לא ניתן לפתוח את הקובץ או שאינו חתום באישור מוכר או שאחד ממרכיביו אינו נמצא, ייתכן ותצטרך להתקינו מחדש". - גם אחרי התקנה מחדש למה זה קורה :s05:

    • 2 תגובות
    • 752 צפיות
  14. שלום לכולם השתדרגתי במחשב חדש עם המלצות מאוד חמות שלכם, אני חלילה לא בא בטענות רק מנסה להבין ... הארד דיסק נשמע לי מאוד רועש, יכול להיות שזה אני הבעיה ולא הוא, אבל איך אוכל לדעת ? SEAGATE BARRACUDA 7200.12 750GB 32MB SATA2 NCQ - ST3750528AS בעבודה יש לנו מחשבים של HP XW8600 מאוד חרישים , מה הם מרכיבים שם שכל כך שקט ?

    • 2 תגובות
    • 752 צפיות
  15. שלום, אני מתחיל להרכיב מחשב ללמידה עמוקה בתקציב בינוני (8000-12000 שקל). אני רוצה להתיעץ עם חוכמת ההמון לגבי מידת ההשפעה של אמצעי האיחסון על ביצועי המכונה. אני מתכנן להזמין samsung 970 evo בנפח 1TB שבו יהיה מערכת ההפעלה והקבצים בו אני אשתמש לאימון המודל, (יהיה כונן קשיח HDD עם קבצים לא בשישמוש). 1. האם לדעתכם כונן יקר יותר ומהיר יותר יהיה בעל משמעות על ביצועי המכונה? 2. האם כדאי להמתין ל-GEN4 PCLE? יש כאלה בשוק אבל עדין יקרים מאוד, האם שווה להמתין? 3. האם כדאי להזמין את הגירסה samsung 970 evo plus?

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  16. Started by SinfuL-,

    LG GSA-H44N X18 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_933_1147&products_id=17390 איך הוא מבחינת שגיאות בצריבה (1 לכמה הוא עושה שגיאה) והאם יש לו בעיות עם זיהוי דיסקים מסוימים של חברות מסוימות? הבאתי אותו ב-170 שקל במקום 220 מה שרשום שם.. שווה? או שכדאי לי את הצורב הזה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_933_1147&products_id=16468 ב-190 שקל

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  17. Started by the kon,

    שלום מה מצב?? טוב אז ככה יש לי כונן DVD ישן X16 עם שליטה על הוליום מעבר להבא וכניסת אוזניות רציתי לדעת מה אני יכול לעשות עם זה(ואל תגידו לחבר למחשב) אני מתכוון עם אפשר להפוך את זה לDVD נייד או דיסק מן תודה

    • 1 תגובה
    • 752 צפיות
  18. הכונן חדש , הותקן עליו XPSP2 . הוא מחובר דרך חיבורי SATA ללוח ASUS P5B-VM ב-BIOS הוא גם מופיע בתור חיבור SATA בWINDOWS עצמו הוא מזדהה ככונן IDE\ ATA ובכל תוכנות הבדיקה כולל WD LIFEGUARD איך אני יכול להגדיר אותו כדי שXPSP2 יזהה אותו כ-SATA? תודה!

    • 7 תגובות
    • 751 צפיות
  19. Started by Holy,

    חבר שלי קנה צורב DVD והוא לא ממש יודע איך לצרוב איתו סרטים אני מחפש לו מדירכים לצריבה, איך אפשר להמיר לצרוב כל מיני פורמטים שונים כמו divx xvid ועוד ל-DVD ככה שאפשר יהיה לראות את זה בטלויזיה יש לו נרו 6 בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  20. Started by yuvalaba,

    מהי הטמפרטורה מומלצת לכונן קשיח?

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  21. ?...

    • 0 תגובות
    • 751 צפיות
  22. Started by Yonka,

    אני צריכה כרטיס זיכרון למצלמה, הכרטיס שיש לי עכשיו הוא של SANDISC SDHC האם תהיה בעיה אם אקנה כרטיס בנפח של 16 GB ולמרות שהייתי מעדיפה כרטיס של SANDISC לא מצאתי בנפח הזה מצאתי רק של TRANSCEND האם זה סבבה?

  23. יש ברשותי כבר כשלוש שנים צורב של פיליפס PCRW1208 (משהו כזה...) והיום שאני בא לצרוב כמה שירים לאוטו אני מגלה שהוא מביא שגיאות... קודם כל ה BUFFER מתמלא רק עד 66% ואז ב 3% צריבה הוא מביא שגיאה ב NERO ומוציא את הדיסק כשהוא עדין לא התחיל לצרוב והדיסק טוב. באלכוהול הוא מגיע ל 64% וגם מפסיק ואז מוציא דיסק וכותב שגיאה... דרך וינדוס XP יש להגיד הצלחתי לצרוב כ 10 קבצי מוזיקה... הדיסקים שבהם אני משתמש הם של PRINCO ... האם אלו הסימנים של צורב מת? האם כדאי לי מחר לגשת לקנות חדש? תודה מראש. *** יש לי שאלה, איך לדעתכם צורב של ASUS 52X32X52 ??? האם הוא באותו רמה של לייטאון והאם הוא צורב איכותי?

    • 5 תגובות
    • 751 צפיות
  24. ברור שהביצועים יסורסו אבל השאלה אם זה יעבוד בכלל

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות

דיונים חדשים בפורומים