אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
איך הצורב הזה? http://noacomp.co.il/Product.asp?productid=1741&catcode=177 תציאו לי משהו טוב אם לא זה יש לי תקציב עד 800 שקל
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
500GB 7200RPM, 16MB, SATA II 500GB 7200RPM, 32MB, SATA II ה 16 באפר יקר יותר מה 32 http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspnatania&uin=3002 http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ksptelaviv&uin=5006
-
- 7 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני עורך וידאו ועובד עם קבצים גדולים והרבה. אני מכוון לקנות כונן חיצוני עם eSata בנפח 500G. אני תוהה מה ההבדלים האמיתיים בין הגירסאות של הדיסקים החיצוניים של My Book. לפי האתר שלהם הStudio הוא בעיקר מהיר, אבל עד כמה? :auto: לגירסאות הHOME והOFFICE יש יותר נטיה להיות כונני גיבוי בלחיצת כפתור, אבל אני לא זקוק לגיבוי אני זקוק לאיכסון בעבודה שוטפת. ההבדלים הכספיים נעים בסביבות ה100-200 שקל לפה ולשם אבל בשום מקום לא מסופק הסבר ממש ברור לנושא. אה, ולמה WD ולא חברה אחרת? כי זה מה שאני מכיר מנסיון במקומות שאני עובד בהם, לא מגזענות.
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
ה GREEN עולה 430ש"ח ואילו הBLACK עולה 480 ש"ח.. אני מתלבט, אני פשוט לא יודע מי יותר "חזק". האם עדיף 64 MB כאשר ידוע ש הGREEN פחות "מהירים" על פני BLACK חייה עם 32 MB...?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הבעיה היא ככה יש לי צורב Dvd שבקושי השתמשתי בו הצורב עבד לי מצוין צרב דיסקים וקרא דיסקים ולאחרונה הוא פשוט הפסיק לצרוב לי דיסקים(הוא קורא דיסקים של Dvd מצוין או דיסקים רגילים אין איתו בעיות) אני משתמש בנרו 7 ומנסה לצרוב קבצי סרטים שקודדו בשיטת Diax(אני מנסה המון סוגי קבצים Iso Bin שום דבר לא הולך) יש לציין שניסיתי שני סוגים דיסקים אחד של Dvd R+ Dvd R- הדיסק של Dvdr+ הוא של Sky Pro X4 צבע ירוק למי שמכיר עד 120 דקות (זה מה שרשום אליו) הדיסק של Dvdr- הוא של Silver Line X8 עכשיו אני מצרף תמונות של השגיאות ולוגים וכמובן את פרטי הDVD אשמח לדעת מה הבעיה(אם זה אפשרי לדעת..) לדעת באיזה סוגי דיסקים אני צריך להשתמש ואם לא רשומה הבעיה איך לדעת אולי החיבור לא טוב?(למרות שהסיכוי נמוך כ…
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי מחשב די ישן, AMD 5000 2.6 GHz, הוא אמור לעבוד באופן סביר, אבל כל פעולה במערכת הפעלה לוקחת הרבה מאוד זמן. גם למערכת הפעלה לוקח הרבה זמן לעלות (5~ דקות). יש לי מחשב טיפה יותר "משוכלל", AMD 5600 2.8 GHz, עובד מעולה בלי שום בעיות. במחשב הראשון יש יותר מעשר מחיצות. האם זה יכול לגרום לבעיות בדיסק הקשיח שתיארתי? בנוסף לזה יש עוד דבר חשוד. הטמפ' של המעבד מחזירה תמיד 25 מעלות. כלומר, החיישן כנראה פגום. הדבר הזה יכול לשבש את פעולת המעבד?
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
כאשר אני צורב דיסק DVD בצורב החדש שלי (NEC 3520A, קושחה מעודכנת ל3.04) בNERO כל חצי דקה בערך הבאפר מתרוקן (וכך גם הבאפר הפנימי של הצורב, הצריבה נעשת במהירות X8) למרות זאת הנרו כותב שהדיסק נצרב בהצלחה, וכשאני בודק את הדיסק ואת המידע שבו הכל עובד (מהחלקים במידע שהספקתי לבדוק). יש לי 2 שאלות. אחת היא איך הדיסק עובד למרות שהבאפר מתרוקן כלכך הרבה פעמים והאם זה פוגע באיכות הצריבה עצמה? (אל תענו אם אתם לא בטוחים בתשובה בבקשה) והשניה היא למה כונן 7200RPM של מקסטור עם 8 MB זיכרון פנימי ומחשב לא חלש בכלל הוא לא מסוגל לצרוב את הדיסק בצורה רציפה? תודה רבה לעונים, אביתר.
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
האם יש הבדיל משמעותי בביצועים במשחקים בין sata לide?
-
- 6 תגובות
- 753 צפיות
-
-
היי לאחרונה אני מתחיל להכיר בעובדה שנגמר לי המקום לסאמפלים וVSTים בכונן הקשיח של המחשב הנייד שלי, אני יוצר מוסיקה עם CUBASE אגב רציתי לדעת אם למישהו כאן יש נסיון עם עבודה בזמן אמת עם סאמפלים שמיובאים מתוך כונן חיצוני והאם העבודה היא חלקה כמו כן - אם אכן יש כאן מישהו כזה - אשמח להמלצות לכוננים חיצוניים / "פנימיים" עם מארז חיצוני ועל איזה חיבור ממליצים תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הוא אמור להיות 200. למה מופיע בתור 186 ? זה כי הוא בעצם 186 ולא 200 וזה ככה אמור להיות? בSUMMERY הוא מופיע בתור Disk Drive WDC WD2000JS-00MHB1 (186 GB, IDE) בWINDOWS STORAGE הוא מופיע בתור Driver Description: WDC WD2000JS-00MHB1 וכתוב ששתי המחיצות הגודל של אחת זה 100006MB והשניה 90765MB . :s05: ??? ??? ובנוסף להכל הוא פתום התחיל להופיע לי בBAR בתור safely remove hardware אחרי שחיברתי למחשב זמנית את ההרדיסקהנייד שלי
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום על הארדיסק אחד עם שתי מחיצות C: E: 1. יש מניעה מהתקנת משחקים על E: כאשר הWINDOWS מותקן על C:?? 2. מדוע כברירת מחדל המחשב ואו תוכנת ההתקנה תמיד מציעים ליצור את התקיה בכונן C:??
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם, ביצעתי קצת חיפוש בפורום לגבי צורבי DL וקראתי את הפוסט על המלצות הצורבים אבל אני אשמח לשמוע נסיונות כושלים ובעיות שאנשים נתקלו בהם עם הצורבים שלהם בניסיון לצרוב DVD DL. יש לי LG GH22NP20 שקניתי מIVORY וצרבתי איתו בערך 10 מדיות של MEMOREX ולאחרונה עברתי לTEAC, הבעיה שהצורב סירב לצרוב לי את הדיסקים ולאחר שהחלפתי את הצורב לאחד חדש (ניצול של אחריות) הוא צרב דיסק אחד וסירב לצרוב עוד. אז לפני שאני מעיף את הצורב הזה רציתי לקבל קצת המלצות מניסיון אישי עדיף.. אני שוקל לעבור לצורב של samsung כי היה לי צורב DVD רגיל שלהם והאמת אני הייתי די מבסוט ממנו. האם מישהו הוא הבעלים הגאה של Samsung SH-S223F? שאלה אחרונה, האם העובדה שהצורב מתחבר בחיבור SATA הוא משפיע על אמינות העברת …
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
-
אז ככה יש לי שתי צורבים ואני רוצה לדעת אם יש איזו שהיא אפשרות לצרוב לשתיהם בו זמנית הכוונה שבמקום שיצא דיסק אחד אחרי 7-8 דקות של צריבה אני רוצה שיצאו לי שתיים תודה
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של SATA2 האם אוכל לחבר ארדיסק לא SATA2??
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
למישהו פה יש צורב עם חיבור SATA ויכול להגיד איך הוא עובד לו?
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתעסק הרבה עם עריכה של סרטים והייתי רוצה לדעת איך המדיות של MCD ובכלל אילו מומלצות?
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
למעלה משנה כונן 4TB WD חיצוני מחובר אצלי לintel nuc ומזרים סרטים חלק ללא בעיה (25GB לסרט) למחשב הנייח השני שלי, הצפייה תמיד עם SMB (השיתוף קבצים של וינדוס, תיקית רשת). בחודש האחרון במהלך הצפייה, הסרטים נתקעים ומגמגמים. בדקתי אם יש קיטוע בכונן, גיליתי שכן וביצעתי לו איחוי (אין כרגע קבצים מקוטעים) והדבר הזה ממשיך איך מגלים את המקור לבעיה? בדקתי את הכונן עם הבדיקה הזו Data Lifeguard Diagnostic for Windows מכאן http://support.wdc.com/downloads.aspx?lang=en התוצאות תקינות בשני הבדיקות, גם הארוכה (3 ימים סקטור אחרי סקטור) וגם הקצרה
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
סתם לצורכי ידע , גלשתי קצת באתרי קניות בחו"ל ונתקלתי בHd חיצוניים , המחיר הוא די זהה , אך רציתי לדעת מה יותר טוב , מהם המהיריות , כי לא ממש הבנתי מהמפרטים שלהם באתר . מישהו יודע ומוכן להסביר?
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
היי! אשמח אם תוכלו לעזור, לאחרונה לאחר שהצורב הקודם שלי מת סופית רכשתי את הצורב בכותרת ורק בעיות יש לי איתו, אתמול צרבתי דיסקים של DUAL LAYER שלא ניתו לקרוא אותם בXBOX, הדבר לא קרה עם הצורב הקודם שכאמור שבק חיים. חשבתי לעדכן לו את הגירסה, כרגע הוא עומד על 1.06 וראיתי שיש כבר 1.08. אשמח לעצות בנושא.
-
- 0 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חיצוני שמיועד לגיבוי קבצים וכו...,ברצוני שיהיה אמין,בטוח,חזק,ובעל נפח שבין 1000 ל2000 GB,עדיפות לדיסקים של ווסטרן דיגיטל,ושיהיה במחיר סביר.
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
טוב אני מעוניין לקנות צורב כבר בתחילת שבוע הבא ורציתי לדעת מה עדיף.. מבחינת מהירויות ראיתי שהפיונייר עדיף אבל השאלה שלי היא באיזה מין הצורבים האיכות צריבה יותר טובה ואם יש הבדל גדול לטובת אחד מהצורבים? והם אחד מהצורבים תומך ב DVD-RAM? ההבדל של 50 שקל במחיר לא ממש משמעותי מבחינתי אז אל תיחסו לזה חשיבות.
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
האם תוכנות כמו DVD INFO יזהו דיסק שנעשה עליו ביטסטינג כ- DVD-ROM ? תודה
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לי דיסק או קי של LEXAR 8 GB אני בא לשים לו קובץ של 4 וחצי GB סרט והוא לא נותן לי ואני לא מיבן למה כי יש לי מלא מקום שם
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
הפנטיום III שבק חיים אבל כל החומר מהכונני IDE שלי עדיין שם. כיצד אני יכול להעתיק את כל החומר מהכוננים הישנים לכונני ה- SATA2 שרכשתי? תודה למשיבים
-
- 5 תגובות
- 753 צפיות
-


