עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by heaventear,

    שלום לכולם לאחרונה התחדשתי במחשב חדש ועל מנת להעביר את הקבצים החשובים שלי אליו צרבתי אותם על שני dvdים,כששאני מכניס אותם למחשב החדש זה מראה לי שיש נפח תפוס בdvd כאילו משהו צרוב עליו אבל כשאני מנסה לצפות בקבצים שנמצאים בו על מנת להעתיק אותם למחשב החדש זה מראה שאין כלום מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  2. יש לי 2 דיסקים קשיחים, על הראשון מותקנת מערכת ההפעלה ותוכנות חיוניות, על השני סרטים, מוזיקה, הורדות וכו'. חשבתי לפרמט את הדיסק השני, להתקין עליו מערכת הפעלה, ורק לאחר מכן להשתמש בו כדיסק לאחסון מוזיקה, סרטים וכו'. הרציונל הוא שהוא עדיין ישמש רק לאחסון קבצים, אבל כעת במידה ותהיה לי בעיה בדיסק הראשון ומערכת ההפעלה לא תעלה, אוכל פשוט להפעיל את המחשב גם מהדיסק השני. 1. דעתכם ? 2. האם יש אפשרות לקבוע מי הדיסק ה MASTER, בלי להחליף כבלים/ג'מפרים ? (תלוי בלוח האם ?) אולי דרך הביוס ? (יהיה הכי נוח...)

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  3. Started by hattricking,

    אוקיי הראשונה היא היותר דחופה: הדיסק און קי שלי עבד מצוין אבל פתאום כשאני מכניס אותו למחשב הוא לא נפתח ושואל אותי אם ברצוני לפרמט אותו. יש לי שם דברים אישיים וחשובים שלא הספקתי לגבות ואני אודה למי שיציע לי דרך איך לחלץ ממנו את המידע. השאלה השנייה: אני בתיכון ואני מתחיל ללמוד ולעסוק הרבה בתכנות אבל ההבנה שלי בנוגע לשאר במחשבים היא בסיסית ביותר והייתי רוצה ללמוד עוד! למשל, כשאני מוריד תוכנות או משחקים מהאינטרנט ולא יודע איך להפעילן (אם אני לא רואה קובץ exe) כי אין לי הבנה בנושא, ואני רוצה לדעת באופן כללי לגבי אופן הפעולה של משחקים, תוכנות, ZIP ודברים שימושיים וטכניים כדי לא להיות בור בנושא. איזה מקורות מידע אתם מכירים ללמוד ככה על מה שכתבתי?

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  4. יש לי מחשב נייד והוא איט מאוד אני חושד ב HD (בדקתי את הזיכרון עם MEMTEST) אבל אני לא מקבל אחרי הביקה פלט סיכום מהשום מה ...? מה לעשות ?

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  5. התקינו לי צורב DVD חדש מסוג נק, כל פעם שאני מכניס תקליטור ומאתחל את המחשב אני מקבל מסכים כחולים וניתנת לי האופציה להריץ את הווינדוס במצב בטוח. אם אני מוציא את התקליטור אז הווינדוס עולה והכל בסדר.

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  6. האם אתם מכירים משהו טוב וזול? כרגע אני חושב לקנות את זה: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28763 האם הוא נראה לכם טוב? האם יש מוצר עדיף באותו סגנון ומחיר של עד 10$?

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  7. Started by djdodo,

    מה עדיף ? SP3204C http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5079 או HD321KJ http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9463 ובכלל איך SAMSUNG בדיסקים קשיחים? ולמה המחירים שלהם כל כך זולים? תודה

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  8. Started by SheZiF,

    טוב אז ככה, אני יכול להזמין עכשיו את הGH20N של LG במחיר זול יחסית.. של כ100 ש"ח אז רציתי לשאול האם הוא שקט? או שעדיף לחכות שייכנס למלאי דגמי ה62? ולקנות אותם במחיר שוק? בתודה מראש, דור.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  9. Started by zoman,

    ישנו התקן לחיבור דיסק קשיח דרך ה- USB ששמו USB 2.0 to IDE Adapter Cable ,האם ההתקן הוא שווה או שהוא בעייתי בצורה כל שהיא? תודה לעונים !

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  10. Started by hellyeahmofo,

    הדגם : NEC ND-3550A

    • 9 תגובות
    • 755 צפיות
  11. NEC 3500 אין לי מושג איזה גירסת פירמוור יש לי SLVER LINE PRO RITEKG04 נצרב במהירות X2 [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  12. שלום לכולם , יש לי צורב DVD של נק מדגם 3540 , קניתי דיסקים של 900 מגה (100 דקות) וניסיתי לצרוב דיסק של 94 דקות , באמצע הצריבה היא נכשלה וזה רשם לי Invalid block , האם לא אפשרי לצרוב דיסק של 94 דקות עם הצורב הזה? אם כן איך עושים את זה? דרך אגב , אני עובד עם נרו 7.5 עריכה : ניסיתי לצרוב פעם אחת במהירות של X16 ופעם שניה במהירות של X8 , שני הצריבות נכשלו

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  13. השאלה בכותרת, כמו כן הכונן יועד כתוספת מקום ולא לעבודה שותפת. הכונן הראשי כמובן בחיבור SATA.

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  14. Started by fatalico,

    יש שם משהו כמו 20 צורבים ואני רוצה לדעת איזה לקנות. המחיר לא משנה כי ההפרש זניח. לא יודע מה זה LightScribe אבל אם זה מביא איזה תועלת אז בכיף להוסיף 20 שקל. תודה מראש. אגב אם צריך אני יכול להעתיק אותם לפה אבל הערכתי שזה לא סיפור להיכנס ל www.KSP.co.il ולראות. פטאליקו.

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  15. האתר/הבלוג [geeks are sexy] ( ??? ) פרסם מאמר קצר בנושא הבודק אותו, האם הקפאת HD אכן גורמת לHD לעבוד? התוצאות? תראו לבד.

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  16. Started by tavor21,

    היי לפני שבועיים קניתי את הDVD מקליט של פיליפס ואני ממש מרוצה ממנו רציתי לשאול איזה עוד דברים אפשר לעשות איתו ??

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  17. Started by mega1234,

    יש הבדל בביצועים בין שני הכבלים האלו בהתחשב בעובדה שהם מחוברים לאותו דיסק קשיח ?

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  18. אוקי אז ככה... אני רוצה לקנות כונן חדש חיצוני בגלל שאני רוצה שהוא ישמש אותו גם כגיבוי... אז לדעתכם קודם כל עדיף לי חיצוני או פנימי? אני ראיתי את הכונן הזה, מה אתם אומרים עליו? http://ivory.co.il/product.asp?productid=1020&CatCode=405 אני יקנה מאייבורי ניראה לי כי בשאר החנויות הטובות הוא עולה 430-500 וזה כבר הבדל רציני... דבר שני, איזה חיבור עדיף? USB, ESATA? תודה.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  19. Started by צעיר,

    שלום, :-\ אני מתכוון לקנות מחשב עם הלוח הבא: DFI Infinity NF4 Ultra SATA-II nForce 4 Ultra 939 Motherboard שנכנסתי לאתר DFI לבדוק פרטים עליו. לא ראיתי שום הזכר לכך שהוא תומך ב- SATA-II.... למעשה אפילו שם הלוח רשום כך: Infinity NF4 Ultra ללא ה SATA-II........... זקוק לעזרתכם בפיתרון לבעיה.... תודה מראש.... "צעיר". נ.ב אם הוא אכן תומך אשמח להמלצתכם בנוגע איזה הארד דיסק תומך SATA-II כדי לרכוש..... והאם זה שווה בכלל..? :-\

  20. שאלתי בחנות ולא ידעו להגיד לי (אפילו לא הציעו שיבדקו עבורי ). חיפוש של חמש דקות באינטרנט נתן לי יותר מידע על הנייד מאותו איש מכירות דביל שסיבב אותי חצי שעה...(הדרך שלי לדעת עם מסובבים אותי או לא היא לגשת עם כמה שיותר מידע שאני יכול להשיג על המוצר ו"לשחק" אותה טמבל בחנות ...) עובד בכל פעם...

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  21. Started by eranmor,

    ערב טוב כולם יש לי שני דיסקים קשיחים במחשב. אחד הוא 10GB שעליו מותקן הWIN ועליו נמצא הPF השני הוא כונן של 40GB שעליו אני מתקין את כל השאר (37.2 GB אמיתיים) הבעיה היא שבכונן עצמו יש לי מידע בנפח של של קצת פחות מ15GB, אבל במאפייני הכונן אני רואה שתפוסים לי כמעט 22 GB ואני ממש צריך את ה7GB האלה למישהו יש מושג ממה נגרמת הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  22. היום קניתי את הצורב Philips DVDR1628 , במקרה ראיתי את הפוסט שפורסם לגבי זה שהוא הצורב הכי טוב בארץ.. סבבה אם מישהו יכול לתת עוד ביקורות עליו.. עוד משהו, ??? אני לא מבין גדול בצורבים של DVD , מישהו יכול לעזור ולהסביר מהו עדכון קושחה (כי ראיתי שהרה פה מדברים על זה)? למה הוא חשוב? ואיך עושים עדכון כזה לצורב? תודה לכולם (x-dude)

    • 6 תגובות
    • 755 צפיות
  23. Started by yaron1000,

    אני מתבלט בין WD5000AAKSוWestern Digital לWD5000KSוWestern Digital שלא הבנתי מה הבדל שלהם לפי ZAP הם זהים אולי משהו בנותנים שלא כותבים בגדול ויש גם את הכונן הזה וST3500320ASוSeagate שיתרון שיש לו אחריות של 5 שנים ו 32 מגה בופר (הוא יותר יקר ב50 שקל בחניות באזור של הבית שלי)(ואני לא רוצה להתעסק אם אייבורי או אם KSP) לפי מה שנראה הכונן האחרון הוא הכי טוב רק שמה שמפחיד אותי שראיתי פה בפורם דיבורים על זה שלחברה Seagate יש הרבה תקלות ועדיף לא להתקרב

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  24. Started by kobibo,

    מחפש דיסק קשיח בנפח של 160GB חשוב לי מאוד שיהיה: א. יתמוך ב SATA II . ב. שיהיה מאוד שקט וקריר . ג. לא פחות חשוב שיהיה אמין. מתלבט בין כמה סוגים: 1. Samsung 160GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD 2. Seagate 120GB 7200 rpm 8MB Buffer NCQ Serial ATA HDD 3. Hitachi 160GB 7200 rpm S-ATA II HDD 4. Western Digital 160GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות

דיונים חדשים בפורומים