עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Starsky,

    שלום, קניתי ווחיברתי היום דיסק קשיח 250GB SATA2... הדיסק כמובן ריק לגמרי, אני מכניס את תקליטור הווינדוס אקס פי הום אדישן ושאני מגיע לעמוד שבו אני יכול לחלק מחיצות הוא רושם לי שיש רק 130000 מ"ב. למה? מה ההבעיה? המחשב שלי הוא P4 2.0GHZ 512ddr לוח אם של asrock 486 משהו כזה אני לא בטוח. תודה על העזרה.

    • 11 תגובות
    • 757 צפיות
  2. אז כמו שכבר אמרתי, אני אישית לפחות, חיכיתי לכונן הזה לא מעט זמן. וסוף סוף מתפרסמות להן ביקורות ראשוניות ברשת ! סקירה 1 מ Game PC סקירה 2 מ Extreme Tech הדיסק בסקירה הוא בנפח של 750GB, הגדול ביותר בסדרה, הכונן עובד עם 4 פלטות, מה שמביא אותנו לדחיסה של 188GB לפלטה ! אני אישית מחכה לסקירה של ה 200GB כי ממה שהבנתי הוא יהיה בעל פלטה אחת ! אבל המידע מסיגייט אומר שלכונן הזה יש 2 פלטות ! בשורה התחתונה, הכונן הזה נותן ביצועים מטורפים !, מתחיל מ 80 MB/S ב Hd Tach !! ושומר על מהירות כתיבה/קריאה ממוצעת יפה מאד. יהיה מעניין :-)

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  3. Started by tembo,

    שלום לכולם, לצורך פלאג שיש לי אני זקוק לכיסת USB כמו שיש בקדימת המחשב אז אני זקוק לאותו דבר רק שהכניסות יהיה לתוך המחשב עצו כלומר החיבור של ה USB יתבצע מתוך המארז (שיהיה צורך לפתוח את המארז על מנת לחבר את ה USB), זה יכול לבוא בצורת כרטיס PCI או כל תצורה אחרת מודה לכם מראש על העזרה. מוטי.

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  4. Started by llivny,

    יש לי HD עם חיבור SATA שמחובר למחשב. אני רוצה להוסיף אליו עוד HD עם חיבור IDE אבל אני לא בטוח בכמה דברים. יש לי בלוח אם חיבור IDE אחד שאליו מחוברים שני צורבים ואני הוצאתי אחד וחיברתי במקומו את ההארד דיסק. אין לי מושג מה אני עושה עם הMASTER/SLAVE שלהם כי זה לא שני הארד דיסקים אלא הארד דיסק וצורב. אם מישהו יכול להסביר לי אני מאוד אשמח. תודה.

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  5. אהלן חברים, קודם כל אני לא בטוח אם זה המקום הנכון לשאלה הזאת - אם לא, אנא להעביר אז ככה, חזרתי מטיול ואיכשהו נכנס לי בכרטיס זיכרון של המצלמה כמה וירוסים שפשוט מעלימים את התמונות כשאני מחבר אותו למחשב, בחיבור למצלמה עצמה הכל בסדר. בסריקה עם אנטיוירוס הם מתגלים אבל אי אפשר לנטרל אותם כי הם מוגנים איכשהו. ניסיתי להפוך אותם מקריאה בלבד אבל שוב יש איזושהי הגנה (הכרטיס לא במצב LOCK). מקווה שתעזרו, תודה

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  6. ראיתי שיש מס' דגמים של Samsung SH-S223 אחד SH-S223 והשני SH-S223F רציתי לדעת מה ההבדל בינהם. ???

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  7. Started by jorgito,

    שלום! אני רוצה להוסיף הרדיסק של 500GB למערכת שלי ומתלבט בין הרדיסק פנימי לחיצוני - לפנימי מדובר ב SEAGATE BARRACUDA 32MB BUFFER ב330 ש"ח ולפנימי WD MYBOOK ESSENTIAL 500GB USB 2.0 ב 395 ש"ח בגדול אני מתכוון לשים בעיקר מוזיקה וסרטים בהרדיסק החדש אבל אני רוצה גם להריץ ממנו תוכנות ואולי אפילו משחקים. השאלה שלי היא האם ההפרש בביצועים יהיה מורגש בין הפנימי לחיצוני או שבמחיר כזה כבר עדיף חיצוני וההבדלי מהירויות זניחים? תגובה מהירה תתקבל בברכה אני פשוט מחר הולך לקנות

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  8. Started by Shasoosh,

    לחבר שלי יש צורב מדגם GCE-8525B הצורב תמיד היה עושה לו בעיות ועכשיו אחרי הוספת Ram למערכת (בעבר חשבתי שזה יכול להיות הגורם) אני רוצה לרדת לשורש העניין. הבעיה היא כזאת, הצריבה מסתיימת בהצלחה ( Nero 7 ) אבל בפועל בדיסק יש הרבה בעיות כשמנסים לקרוא את אותו לאחר מכן. באודיו השירים קופצים וב Data יש המון בעיות בקבצים לדוגמה אין אפשרות לצרוב CD ולאחר מכן להעביר את כל ה 700 מגה לכונן הקשיח, ההעברה תתקע באמצע תמיד. בנתיים ניסיתי את הדברים הבאים: התקנת XP Pro Sp2 חדש) פלאש לכונן לגירסה החדשה ביותר לאותו דגם (1.05) , סגירת כל התוכניות ברקע, החלפת מדיות (TDK, Silver Line וכו') כמו כן הכונן קשיח והצורב, שניהם על Master (ראשי ומשני) בצמה נפרדת. ניסיתי כמה גרסאות של נרו אך עם אותה תוצאה…

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  9. Started by SEangel,

    יש לי DVD של פיוניר (114) שעד עכשיו עבד פירמטתי את המחשב ולאחר שהתקנתי את קבצים מוינדוס אפדייט (לWIN2K ) הכונן לא מצליח לקרוא כלום (למרות שבדוס (מדיסקט) הוא מצליח לקרוא) הכונן מזוהה בוינדוס ואפילו אפשר לעשות לו eject אבל הוא לא מזהה שום דיסק שמוכנס אליו (לא מוזיקה ולא נתונים)

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  10. יש לי מחשב די ישן עם לוח עם ASUS P4P800 שהחיבורי ארדיסק שלו הם: 2 x UltraDMA 100/66/33 2 x Serial ATA, RAID 0, 1 האם ניתן לחבר אליו Western Digital 1TB 3.5 16Mb Buffer SATA II WD10EACS או שזה בלתי אפשרי וצריך בעצם כונן חיצוני שיעבוד דרך ה USB http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=336&language=en#jump77

    • 4 תגובות
    • 756 צפיות
  11. כמובן שאני מדבר על SATA מה צריך לעשות לפני הניתוק של הכבלים שלו תוך כדי זה שהמחשב דולק ושלא ייגרם לו נזק?! תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  12. Started by nir.zamir,

    אהלן, רציתי לשאול האם זה מזיק או מאט לחבר דיסק IDE של 80G בנוסף לדיסק SATA2 חדש 250G. אני קונה מחשב חדש ואמרו לי שאם אני עורך וידאו מידי פעם, כדאי דיסק נפרד למערכת הפעלה. האם זה נכון? פשוט רציתי להשתמש בדיסק הישן שלי למערכת ההפעלה. תודה, ניר

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  13. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי (או יותר נכון היה לי) צורב דיוידי של NEC דגם 3520A רק שנה והוא התפגר - מתחיל לדפוק דיסקים, בזמן המרה מDVD לDIVX אני פיתאום מקבל הודעת שגיאה, צריך לחכות המון זמן עד שיקלט דיסק אצלו או שצריך להוציא ולהכניס את הדיסק כמה פעמים ואז הוא לא תמיד נקלט יש לכם המלצה לכונן אחר? ולא של NEC בבקשה... אין לי הגבלה תקציבית אבל לא להתפרע במחיר דרך אגב, אני רואה כרגע שהוא עדיין באחריות, יכול להיות דבר כזה שאני יוכל לשלם קצת יותר מהערך שלו ולקבל צורב אחר? קניתי אותו מלוג'יק ברמת גן, הם יעשו בעיות על דבר כזה? תודה רבה מראש

    • 7 תגובות
    • 756 צפיות
  14. יש הבדל במהירות שמירת נתונים? במהירות גישה? אני רוצה לקנות כרטיס CF 256MB למצלמה דיגיטלית.

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  15. משום מה הצורב צורב ממש לאט גם דיסק רגיל וגם דיסק דיוידי דיקס רגיל לוקח לו 20 דקות! כמו זמן צריך לקחת לצרוב דיסק דאטה של 700MB?אני מאמין ש2 דקות! יש משהו שצריך להגדיר או שהצורב פשוט דפוק? דרך אגב הצורב חדש קניתי לפני שבועיים:\ תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  16. Started by zag_zag,

    עשיתי בדיקה לכונן שלי באמצעות תוכנה בשם System Speed Test, או בקיצור - speedsys. זו תוכנה אמינה שפועלת ב-dos ואין בעיה איתה. הכונן עצמו הוא מסדרת ה-D740X של מקסטור (דגם 6L040J2), והלוח הוא ASUS P2B (צ'יפסט - i440bx). הכונן אמור לפעול ב-UDMA6, הבקר שעל הלוח ב-UDMA2, כלומר הכל ביחד אמור לעבוד ב-ATA33 והנה התוצאות: maximal seek time: 16.34 ms average seek time: 8.67 ms track-to-track seek: 2.12 ms random access time: 12.54 ms buffered read speed: 9212 kb/s linear read speed: 34761 kb/s linear read speed: 9255 kb/s מה אני יכול להסיק מהתוצאות - בעיה בכונן? בעיה בבקר?

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  17. Started by shloosh,

    מDOK של OCZ ATV או מהארד דיסק של מחשב נייד VAIO 5400 RPM... זאת מצגת חשובה להצגה... תודה!

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  18. Started by integral,

    כתבה נחמדה למי שהעתיד מעניין אותו: http://www.cdfreaks.com/article/186/1

    • 1 תגובה
    • 756 צפיות
  19. Started by N N C,

    יש לי בעיה דיי מוזרה עם הצורב שלי... כל פעם שאני מכניס דיסק ריק לצורב המחשב פשוט קופא למספר דקות, ולאחר מכן חוזר לפעולה... ניסיתי לפרמט מאה פעם את המחשב, הבעיה לא נעלמה, ניסיתי לנקות את העינית של הצורב, הבעיה לא נעלמה, ניסיתי להחליף כבל IDE הבעיה לא נעלמה... יש למישהו עצות ? מדובר בכונן ricoh 7200a. תודה...

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  20. Started by Sunny Jim,

    היי, קניתי מחשב חדש לקרובים, כאשר המחשב הורכב במעבדה(זיגזג לצורך העניין, אז אין צורך לדאוג לגבי הרכבה מקצועית ובדיקת רכיבים כנדרש אני חושב) בכל מקרה, הדיסק הקשיח הוא WD250 KS. הבעיה היא, שמשום מה כשרציתי להתקין את מערכת ההפעלה, הUNPARTITIONED SPACE היה בסה"כ 130 GB (הארד דיסק מפורמט וללא מחיצות). בBIOS אכן ההארד דיסק ע"פ הדגם הוא ההארד דיסק הנכון, כאשר בדגם בפירוש כתוב 250 KS אז זאת לא הייתה הבעיה... בכל מקרה בנתיים התקנתי הכל והכל עובד כמו שצריך, אז במה יכול להיות העניין? אצטרך לבקש מהחנות להחליף, או שזאת בעיה נפוצה?

    • 4 תגובות
    • 756 צפיות
  21. Started by bennybl,

    שלום, אני צריך כונן אופטי שיודע לקרוא CD במהירות גבוהה, מהי המהירות הגבוהה ביותר שיש כיום? אשמח לקבל גם דגם. בנוסף, האם מהירות הקריאה מהדיסק תלויה בעוד משתנים או רק ביכולת הכונן האופטי? תודה

    • 3 תגובות
    • 756 צפיות
  22. Started by yotamavi,

    נכון לעכשיו יש לי דיסק קשיח 160 ג'יגה ומסתבר שזה לא מספיק כשכל תכני הHD היום מתחילים מג'יגה, אז רציתי להוסיף לתיקיית התכנים D עוד 80 ג'יגה, מה הדרך הכי טובה לעשות את זה? צריך בקר כלשהו? יש חיבורים מהלוח אם לדיסק נוסף?

    • 9 תגובות
    • 756 צפיות
  23. לוח האם: Intel d946gzis מחוברים אלייו כבר 2 הארד-דיסקים מסוג SATA 1. אני רוצה להוסיף עוד הארד-דיסק של 250GB בחיבור SATA II.... יעבוד או לא?

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  24. אפשר לחבר שני SATA 80GB בRAID -0 וגם לחבר דיסק נוסף של 200GB SATA שיתפקד ככונן רגיל בלי RAID? המטרה זה לשים מערכת הפעלה על הדיסקים עם הRAID ובדיסק 200GB להשאיר את המידע שלא רוצים לאבד. ?

    • 8 תגובות
    • 756 צפיות
  25. Started by 00000,

    אני רוצה לדעת פחות או יותר את ווח המחירים, כמה שחזרתם, באיזה נפח וכמה שילמתם על זה. שיהיה לי פרופורציות שמתי לב שתמיד חברות שחזור המידע - נותנות בהתחלה מחיר מוגזם (36,000 ש"ח), ואחרי ששואלים אותם אם הם רציניים הם משחקים אותה כאילו התבלבלו ואיכשהו המחיר ירד ל2500... זה ניסיון מהעבר. עוד הארד דיסק מכני שבק חיים ואני רוצה פרופורציות של חירים כדי שאדע איך לגשת אליהם, שלא כמו הניסיון שהיה לי איתם לפני 7 שנים.. תודה לעוזרים

דיונים חדשים בפורומים