אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לפורום, לאחרונה נתקלתי בבעיה שWIN7 מתריע לי עלייה כי הHDD שלי עלול להיפגם בקרוב ועליי לגבות את המחשב. ניסיתי לבצע איחוי (מה שאני מבצע על בסיס שבועי),ועוד שלל אופציות כמו התקנת WIN7 חדש אך אלו עלו בתוהו. לכן אני מחפש HDD (עדיפות לביצועים גבוהים),ההתלבטות שלי היא האם ללכת על HYBRID או על רגיל (דוגמת 7200 וכו')? הדגם המדוייק הינו SEAGTE MOMENTUS XT או להזמין מחו"ל (או אם קיים בארץ) את גרסת הXT2 המשופרת עם נפח 750GB מכיוון שאיני רוצה להתפשר רבות על נפח וגם על ביצועים מקסימליים. אז מה לרכוש בנפחים של עד 1TB לרגילים ועד 750 ל HYBRID ומאיפה? בנימה אחרת האם ניתן לבצע משהו ע"מ "לסדר" את הHDD הנוכחי? תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
זה רק אצלי או שההארד דיסק הנ"ל ממש מעצבן ? הוא עושה רעש צרוד כזה כמו הארד דיסק 20 ג'יגה לפני עשור וממש מעצבן בלילה אם משאירים את המחשב להוריד... ההארד דיסק חדש והמבחנים מראים שהוא בסדר, SMART, סנדרה, וכו'... אין תקתוקים או משהו פיזי, זה פשוט הצרידה הזאת כשהוא חושב, הוא קצת יותר רועש מכוננים אחרים של WD שהיו לי. זה נורמלי לסיגייט הזה או שקיבלתי מוצר דפוק ?
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם טכני זה אפשרי לחבר 4 כוננים קשיחים על מחשב אחד. מדובר במחשב עם מעבד DualCORE 3GB זכרון פנימי כוננים קשיחים SATA האם זה אפשרי לחבר 4 כוננים? זה לא מומלץ? במה זה כרוך? תודה !
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום, לא מזמן קניתי דיסק קשיח של Western Digital 160GB , שבאתי להתקין אותו הביוס לא זיהה אותו בכלל בחנות אמרו לי שזה בגלל שיש לי פנטיום ,3 1 ג'יגה ושבגלל שזה ישן הוא לא יתאים אז לקחתי 80 ג'יגה במקום וגם אותו הוא לא מזהה... אני לא מבין למה וזה גם לפעמים תוקע את הביוס שאני מנסה למצוא אותו אוטומטית... חשוב לציין שזה הארד דיסק מגירה, חיבור רגיל לא SATA אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי.. ???
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום רב מאחר ולא עונים לי בפורום אחר פה!!! מקווה שמישהו כאן יוכל לעזור לי. יש לי תקלה מוזרה בצורב DVD של סמסונג. עבד יופי עד עכשיו אבל עכשיו משום מה הוא עובד נורא לאט, גם בקריאה, גם כשאני מעתיק וגם בצריבה. הוא עובד בסדר, כלומר - לא נתקע באמצע או דופק דיסקים, פשוט עובד נורא לאט. מה יכולה להיות הבעיה? * צורב SATA דרך אגב. תודה
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני מנסה לעגל את הכבלים כמו במדריך אבל בלי כוונה גיד אחד נחשף עטפתי אותו באיזולירבנד אבל אני מפחד לחבר אותו למחשב האם יכול להיגרם נזק ?
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב כמה סרטים לתוך דיסק dvd והבעיה היא שהסרטים עושים בעיות כמו :בעיות בתצוגה, דילוג על קטעים, סרט תקוע ושאין סאונד איך אני פותר את הבעיה- הסרטים מקודדים ל-xvid, ערכתי אותם ב-virtual dub , סוג הקובץ הוא avi בבקשה אני כבר שנים מנסה לפתור תבעיה הזאת!!
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
היי, אני נמצא באזור דאלאס ואהיה פה כמה שבועות. רציתי לדעת האם משתלם לקנות פה חומרה כגון - כוננים קשיחים פנימיים/חיצוניים (500-1000GB), זיכרונות, וכו'... (דברים קטנים שלא קשה להחזיר לארץ). האם מישהו מכיר חנות/רשת זולה פה באיזור? בנוסף מה דעתכם על החנות הזו: http://www.frys.com הייתי בה היום - חנות ענקית - התאפקתי לא לקנות שום דבר (חוץ מכבל רשת ב-1.77$). תודה.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
מאחר שבעת שימוש בביטורנט, הרבה חלקי קבצים "מפוזרים" מתבקשים ע"י מאות משתמשים המחוברים אליך בו זמנית, האם הדיסק הקשיח "מתאמץ" משמעותית יותר - שהרי הוא מבצע seeking מתמשך - והאם זה מקצר את חייו באותו אופן?
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
יש לי HD מהמחשב הישן של אח שלי Maxtor D740X-6L מצאתי 2 תמונות : או מה שיש באתר הזה : http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxtor.cfg/php/enduser/olh_adp.php?p_faqid=602 עכשיו ניסיתי לשים את הפין כמו בתמונה הראשונה על השני משמאל ... עשיתי ריסטרט ואני לא רואה את הכונן במחשב שלי ... מה לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי הרדיסק 250 פה בצד והוא סאטא... הבעיה שלוח שלי ישן ולא תומך ב SATA ... יש איזה מפצל אולי ?
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
יש לי תצורב הזה- DRU510A http://sony.storagesupport.com/dvdrw/dru510adwn.htm#dwns הכשיו מהקופסה הוא לא יכול ליצרוב שיכבה כפולה ורציתי לדעת אם עדכון לתוכנה הפנימית הוא יוכל ליצרוב שיכבה כפולה או שזה חומרתי? פשוט כרגע יש לי רק דבר אחד ליצרוב בשיכבה כפולה אז אני לא רוצה לקנות צורב חדש רק בגלל זה בקיצור זה עניין חומרתי או בתוכנה?
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
רציתי לדעת הטם יש תוכנה שיכולה לבדוק על איזה מהירות צרבו את הדיסק
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
האם אתם עוזבים את המחשב בזמן הצריבה? התשובה בטח קשורה לחוזק המחשב. אם הוא דואל קור 2 טוב אז אין בעיה? כבר הרבה זמן שאני עוזב את המחשב בזמן שהוא צורב דיסק. האם ניתן להקשיב בכול זאת במקביל לMP3 בזמן צריבה? ענן לבן
-
- 9 תגובות
- 763 צפיות
-
-
חיברתי אותו למקום SLAVE על הלוח אמ + הג'מפר נמצא ככה: **** אז על השניים השמאליים.
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני מעוניין שהבמדיה יעבוד כל הזמן. שיוריד מוזיקה חוקית\רדיו\כונן רשת\יראה סרטים\ישמיע מוזיקה והמחשב שלי היה סגור שלא צריך.. שאלתי עם לתת למידה סנטר את ה HD הישן(בן שלוש) וכך לשמור על ה חיים של 1GB? או שזה לא משנה.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
צירפתי צילום מסך מ- Ashampoo HDD control. זה מצב אבוד שמצריך לקנות חדש או שעוד אפשר להציל? תודה,יניב. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק 80GB של ווסטרן שעושה קצת בעיות... במהלך ההפעלה של המחשב, בערך בחלק שאמורה להתחיל הטעינה של הווינדוס מההארד דיסק, מופיעה הודעה על המסך וכתוב בה: A disk read error occurred Press Ctrl+Alt+Del to restart שמתי הארד דיסק אחר במחשב וזה עובר את השלב הזה בלי בעיה, ושמתי את ההארד דיסק הזה במחשב אחר וההודעה הופיעה גם שם... האם ההארד דיסק הזה עזב את עולמינו?
-
- 6 תגובות
- 762 צפיות
-
-
http://www.amazon.com/Super-Talent-FPM64GHAE-Solid-State/dp/B001O9PG7I/ref=sr_1_66?ie=UTF8&s=pc&qid=1253897954&sr=1-66 ואם לא אז למה זה משמש?? ואם חיבור ה-PCIE מהיר יותר מה-SATA??
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
עוד מעט אקנה מחשב חדש עם דיסק קשיח 250GB AAKS של WD . וברשותי כונן של 80GB . איך לפי דעתכם כדאי לי לחלק (אם בכלל) את הדיסק קשיח החדש???
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
בביוס זה נמצא לי בברירת מחדל ככה אז אני רוצה לדעת אם לאפשר את זה או לא...? יש לי מחשב דיי חדש בקושי חצי שנה (וכל המשתמע מזה אני יודע שמחשב חדש הוא לא בהכרח מחשב "טוב" אבל יש לי הארד דיסק SATA 2 של west digital 250 ולוח אם 965 אינטל)
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
פיטרמתי את המחשב ובטעות את הכונן הלא נכון ונימחקו לי בו דברים .. איך אני יכול לשחזר את כל המסמכים שלי ?? אמרו לי שצריך לבדוק משהו סקטורים אם הם נמחקו ואם הם לא אז אפשר לשחזר .. איך אני יכול לעשות את זה או שיש דרך אחרת .. תודה.
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
היי איפה אני יכול לראות בווינדוס שהדיסק שלי הוא באמת SATA2? והאם ב DEVICE MANGER אמור להיות כתוב sata2 ליד תאור החומרה? יש צורך בדרייברים בכלל? תודה
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
נתקלתי במלנטלפים צורבי DVD וכוננים בכלל שברגע שהם מחליטים לקרוא דיסק הם עושים רעש כאילו הם ממריאים.. אז רציתי לחסוך ממני בעיה זאת ולהתייעץ לפני הקניה המחודש שלי בכונן צורב DVDשלא עושה בעיות מסוג זה ובנוסוף לא מבייש את עצמו...
-
- 5 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי לוח EPOX 4G4A+ ובקר RAID עליו.. איך אני הופף את הבקר לבקר IDE רגיל? אודה מאוד למי שיתן הורות מפורטים!
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-


