עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by Dubek,

    שלום. התקנתי היום את התוכנה HDDlife. כשהפעלתי אותה, היא עשתה רעשים של אזעקה, והיה כתוב שההארד-דיסק שלי עובד בטמפרטורה של 52 מעלות, חוץ מזה היה כתוב שהביצועים שלו בסדר גמור. האם מדובר בטמפרטורה קיצונית? ומה אפשר לעשות על מנת להנמיך אותה?

  2. Started by gshhar,

    חשבתי לקחת פלקסטור אבל הוא ממש ממש יקר. ואגב מהם כל המספרים למשל 4/2/8//24/16/32 מה כל מספר אומר? חשבתי על הצורב הזה מה אתם אומרים (כ-1100 שקל),האם ההבדל בינו לבין הפלקסטור יהיה משמעותי ובכלל במה הם שונים,דומים?

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  3. http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/640gb-hdd-roundup.html ה-BLACK של WD באמת נחמד, בנתיים אני מאוד מבסוט ממנו :]

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  4. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    אני רוצה לקנות הרד דיסק חדש כי מה שיש לי כבר לא מספיק בכלל!! יש לי 20גיגה ועוד 40גיגה אבל זה כבר לא מספיק לי כי אני מוריד מלא דברים ואין לי זמן לצרוב הכל... אז אני רוצה לקנות 80גיגה אבל אני לא יודע אם שווה לי לקנות את זה או 120גיגה כי גם הוא זול מאוד עכשיו... תעזרו לי להחליט

    • 6 תגובות
    • 767 צפיות
  5. Started by Placebo,

    שלום, אני קונה מחשב חדש בימים הקרובים וכנראה אני קונה מ-SkyPc בגלל שהם מאוד זולים (ויש להם את המארז NZXT Apollo ) עכשיו המליצו הרבה פעמים בפורום מפרטים על הצורב של LiteOn אבל ב-SkyPc אין של LiteOn בכלל הכמויות צורבים שם ירודה... אז איזה צורב הכי מומלץ משם? צורבי DVD

    • 5 תגובות
    • 767 צפיות
  6. Started by or_21d,

    שלום לכולם. כרגע יש לי במחשב 2 דיסקים קשיחים. האחד IDE 80 GIGA, השני SATA 160 GIGA. ברצוני לקנות דיסק קשיח חדש בגודל של 400 או 500 GIGA,ו להוציא את הIDE. כמו שהבנתי במידה ואני משתמש גם SATA וגם IDE המהירות של הSATA יורדת למהירות של הIDE, זה נכון? באותה המידה זה עובד לכיוון הSATA והSATA2? עכשיו רציתי לדעת מה ההבדל בין SATA ל SATA2? והאם בכלל הלוח אם שלי תומך בSATA2 ועד כמה GIGA הוא תומך? דגם הלוח אם הוא. PT880 NEO תודה אור

    • 9 תגובות
    • 767 צפיות
  7. Started by Jack_g,

    מה בדיוק הצורב עושה שונה ומה בכלל ההבדל בין שניי השיטות הנ"ל? והאם זה יתכן שהצורב יצרוב ב DAO יותר מהיר ב 10-15 שניות מאשר TAO? תודה.

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  8. 1-יש לי מחשב דיי ישן לפני 4 שנים האם הוא יזהה אותו? 2-מתלבט בין Seagate ST310005FDD2E1-RK 1000GB ובין Maxtor Basics 1000GB התקציב שלי הוא 500 שקל האם יש בכלל סוג אחר ללא חשמל?[br]פורסם בתאריך: 16.04.2009 בשעה 22:50:46 שכחתי עוד משהו,אני צריך גם שDVD קורא USB יזהה אותותודה

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  9. שלום חברים. יש לי מחשב ישן שננטש במחסן לפני שנתיים בערך כשקניתי מחשב חדש. אני זוכר שהיו בו כמה קבצים שרציתי לשמור אבל בגלל שהוא עבד אז ולא פירקתי אותו הנחתי שאוכל לעשות זאת גם מאוחר יותר. היום אחרי שנתיים אחסנה ניסיתי להפעיל אותו, חיברתי הכל כמו שצריך וברגע שלחצתי על ON , "טוק טוק טוק".. איזה כיף :-[, נקישות מטליות מכיוון ה HD שמלווות בהודעה "please insert boot disk" או משהו כזה, אפילו לא מגיע ל windows כמובן והנקישות לא מפסיקות. מה? הלך? או שיש מה לעשות? האם HD יכול להתקלקל מעצמו כשישב באחסנה? :-\

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  10. באתר החברה לא רואים שום הבדל במפרטים, אז מה בכל זאת הסיבה להפרשים הגדולים בעלויות בין דגם לדגם? למשל שני הכוננים הראשונים ברשימה. אחד הוא WDXMS2500TE והשני WDME2500TE http://www.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-HardDrive&DB141821=710906&DB141804=142201

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  11. Started by liiight,

    יש לי הארד דיסק של 250GB שמחולק לשתי מחיצות: אחת ל135 GB והשנייה כל השאר. אני רוצה להגדיל את המחיצה היותר גדולה על חשבון המחיצה הקטנה. השאלה שלי אם זה ייפגע לי בנתונים הקיימים, או שבכלל זה ימחוק לי הכל?

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  12. Started by AloN(-)KiLLeR,

    אני רוצה לקנות HD אין תקציב אבל אני מאמין שאני לא רוצה להשקיע יותר מידי. אני צריך את הדיסק קשיח הכי אמין שיחזיק הרבה זמן, שיהיה מהיר, אבל הכי חשוב שייהיה חזק ואמין, שלא ישרף אחרי שנה ולא ישרף אחרי קצר חשמלי. אני צריך HD פנימי. המלצות לגדלים : 500,750,320. שאלה נוספת. האם כדאי לקנות כבר "שרת" כזה שאפשר לחבר אליו HD במקום למארז של המחשב? האם זה מומלץ? תודה

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  13. לחבר שלי יש בעיה הוא בדק את ארדיק שלו ורושם לו שיש לו בעיה מה הבעיה ומה לעשות? http://img522.imageshack.us/img522/4084/96129640.jpg

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  14. Started by Guy King,

    ראיתי ב-KSP את ה-Maxtor OnetTouch IV 500GB ב-359 ש"ח, ולעומתו את ה-Western Digital 500GB הזה בפנדה ב-412 ש"ח: http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=19344. יש הבדל בין ה-Maxtor ל-Western Digital? ההבדל במחירים יכול להצדיק קניה מ-KSP? או שכדאי לקנות מפנדה?

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  15. 1. ל Maxtor 6V250F0 Diamondmax 10 SATA 2 , 16 MB , 7200 RPM , 250 GB יש NCQ ו?? 2. חוץ מההבדל בזמן האחריות יש הבדל נוסף בין Maxtor Diamondmax 10 ל Maxtor MaXLine III 3. ל Maxtor MaXLine III יש NCQ ו? 4. לאחר שרכישת Maxtor עלי די Seagate תסתיים Seagate תייצר את הכוננים של Maxtor רק שפשוט יהיה כתוב עליהם Seagate במקום Maxtor או שדגמי הכוננים של Maxtor יכחדו ? 5. מה Seagate מייצרת ??

    • 9 תגובות
    • 766 צפיות
  16. Started by tzahi04,

    יש לי צורב DVD NEC 2500A תמיד אמרו לי שהוא נחשב בין הטובים, בעיקר בזמן שרכשתי אותו לפני שנה. אבל תמיד לצרוב דיסק רגיל קבצים של 700 מגה זה 4 דקות בערך לדעתי זה הרבה. השאלה שלי מה משפיע על המהירות שלו והאם יש צורבים מסוימים שצורבים במהירויות גבוהות?

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  17. יש ברשותי כונן קשיח סיגייט ברקודה 7200.11 ST3500320AS פגום שלאחר הצגת מסך טעינת מערכת ההפעלה מציג מסך כחול (לא מסך "המוות הכחול" אלא מסך כחול שמצביע על תקלה טכנית כלשהיא) עשיתי עדכון קושחה לגירסא התקינה אך עדיין הבעיה נמשכה אז ניסיתי לעשות פורמט לכונן C מכיוון שכל המידע החשוב שלי נמצא בכונן D אך הפורמט נכשל. אם זה עוזר במסך שבוחרים איזה כונן לפרמט כתוב שהמערכת קבצים של D היא NTFS ושל C לא ידועה (UNKNOWN). בנוסף ניסיתי לחבר את ההארד דיסק למחשב אחר תקין וכיוונתי את מערכת ההפעלה לעלות מההארד דיסק שלו אך לאחר הצגת מסך טעינת מערכת ההפעלה מוצג מסך שחור ללא שהמסך מתכבה וזה נשאר ככה. תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  18. Started by raul53,

    קניתי דיסק קשיח חדש עם 1000 GB ויש רק 931 בפועל זה תקין?

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  19. ...VERIFYING DMI POOL DATA REMOVE DISKS OR OTHER MEDIA PRESS ANY KEY TO RESTART אין אפשרות לעשות בוט הווינדוס לא עולה ואני לא יכול להשתמש במחשב אני משתמש כרגע במחשב אחר תודה לכל מי שיעזור

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  20. Started by Tchr0,

    יש לי הארדיסק IDE ממחשב ישן שכבר לא עולה [לא יודע למה] יש עליו כמה דברים שאני רוצה להעביר למחשב הנוכחי [חיבור SATA] איך אני יכול לעשות את זה? ואם על הישן מותקנת מע' הפעלה זה משנה? תודה

  21. Started by shira234,

    ** אני לא בטוחה שזה מתאים לפורום הזה אך אני משערת שבמידה ולא המנהל כבר יעביר אותי לפורום המתאים** אז הבעיה שלי היא כזו ??? ??? : יש לי שני כוננים קשיחים על המחשב C ו E כאשר E גדול משמעותית מC. מאחר והמקום כמעט ונגמר בכונן C (גודלו רק 20 G) ברצוני להעביר חלק מהקבצים עליו לE. אך מכיון שייתכן שזה יכול לסכן התקנות מסויימות או רכיבים מסוימים במחשב אסמך אם תייעצו לי מה מותר להעביר ומה לא: APPLICATION DATA LOCAL SETTINGS (4 ג'יגה!!) כל דבר שקיים בPROGRAM FILES: java,office, כדומה.... וכמובן תייקינת windows שבה אני משערת אסור לגעת אשמח לעצות, תודה ושלום

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  22. Started by Devil Servant,

    יש לי צורב DVD,אך שהכנסתי דיסק הוא ניגן אותו בWMP אך עם מסך שחור (לא יודע מבחינת הסאונד) מה צריך לעשות שיעבוד? האם זה קשור לתפריטים בדיסק?

    • 8 תגובות
    • 766 צפיות
  23. Started by AntiSocial,

    שלום לכולם, כרגע יש לי אפשרות להשיג כונן SSD מהאתר Newegg, אין לי שמץ לגבי אילו נחשבים טובים יותר או פחות. הלוח-אם שלי http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=P67%20Extreme4 תומך ב-SATA III. על הכונן אני אתקין את מערכת ההפעלה שלי וכמה משחקים, התקציב שלי הוא בסביבות ה160$, אפשר לחרוג במקרה וההפרש ביצועים מצדיק. מעדיף 120 ג'יגה ומעלה, אני חושב שפחות לא יספיק לי. אשמח לכונן שהוכח כבעל ביצועים מעולים ועם כמה שפחות בעיות. אעריך כל עזרה שאקבל, תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות

דיונים חדשים בפורומים