אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
אהלן קניתי אתמול את הדיסק אחרי שהמליצו לי עליו ואני רוצה לדעת אם המהירות תקינה בנצ'מרק מהWD שלי, ובנצ'מרק מהסיגייט החדש: הכל בסדר? מה זה random access time? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני כעת מנסה לעשות שיכפול בעזרת GHOST בין שני דיסקים המקור WD500gb כבן שנה היעד WD640 חדש שניהם מחוברים ב SATA 2 בלוח 975X של MSI כמות החומר המועבר היא כ 480 גיג קצב העברה לפי תוכנת GHOST 11.5 הוא כ 1230MB/Sec שהם כ 20מג לשנייה ולפי חישוב זה התוכנה אומרת שיקח כ 5 וחצי שעות השאלה שלי האם הקצב תקין? לי הוא ניראה איטי מידי ניסיתי במקום GHOST 11.5 את ACRONIS (שניהם מגיעות עם HIREN BOOTCD 9.7) ואותו קצב התקבל אשמח לשמוע חוות דעת תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
אני צריך לפרמט כי המחשב שלי נהיה כבר איטי, יש דברים שחשובים לי שאני לא רוצה למחוק אותם ואין לי אפשרות לגבות אותם (כי הצורב שלי מת).. אני רוצה ליצור בעזרת PartitionMagic8 עוד מחיצה (כונן) ואז להעביר אליו את כל הדברים החשובים ולפרמט את C איזה מערכת קבצים לבחור למחיצה החדשה, FAT32 או NTFS ?
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום רב . אני מעוניין לקנות כונן קשיח בגודל של 250GB , חשוב לי שיהיה מהיר ושקט (ללא רעשים מכאניים) ובמחיר סטנדרטי . אנא המליצו לי בבקשה . תודה אסי.
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום. בגלל איטיות המערכת ביצעתי בדיקת שטח של הדיסק הקשיח ע"י התוכנה HDDSCAN. אני מצרף התוצאה. האם זה סביר או שבאמת יש בעיה עם הדיסק. תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות צורב DVD חדש למחשב בגלל שהישן עושה קצת בעיות ראיתי בנעוץ המלצה ל- Pioneer DVR-215BK בחנות אמרו שיש להם רק דגם 216D מה ההבדל ביניהם ? ואיזה צורב מומלץ באופן כללי ? תודה
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
מה גירסת הקשוחה הכי מעודכנת לצורב Teac מדגם CD-W540E כרגע יש לי את הקשוחה: 1.0K האם היא הכי מעודכנת ? תודה
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום חברים, האמת שאני מתלבט בין הsegate 320GB ל- WD Passport 320GB, הבדל המחיר נכון להיום 10 שח (WD יותר יקר) ולא משמעותי. לכן אשמח לקבל המלצה על סמך ביצועים, איכות מוצר ואמינות. תודה.
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
יש לי כרטיס ווידאו ומצלמה דיגיטלית ואני מעביר קבצים למחשב בלי בעיה. הבעיה שלי היא, שאין לי צורב די וי די ואם אני נגיד צילמתי שעה וחצי אז איך אני אצרוב את זה ויעביר לדיסק. אז החטלתי לקנות צורב דיוידי, עכשיו הבעיה שלי היא איזה צורב לקנות ואם באמת כאשר אני אקנה את זה יהיה לי מקום בדיסק די וידי לשעה וחצי של וודיאו. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
סתם תהייה שעלתה לי בראש: יש כל מיני מתאמי SATA/IDE לכרטיסי זיכרון CF/SD וכו' שעולים לא יותר מכמה עשרות שקלים, מה אמורים להיות ביצועים של דבר כזה בתור HD? אני מבין שזה תלוי גם באיכות המתאם הספציפי ובסוג ודרגת הכרטיס, אבל אני אשמח לדעת אם למישהו יש תשובה.
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
היי ניסיתי לעשות GHOST בין שני דיסקים SATA אני מעלה את המחשב עם הדיסקט של ה GHOST וזה פשוט תוקע את המחשב מישהו יודע אם GHOST 2003 תומך SATA או לא ואם כן אז מה הבעיה או איך אפשר לעשות את זה? ???
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
אני אשתמש בו בעיקר כדי להעביר את כל הקבצים שלי בין המכללה למחשב בבית. אני מתכנן להריץ _ממנו_ את כל התוכנות שאעשה בהן שימוש (דפדפן, אופיס). חשוב לי שיהיה קטן (לכן וויתרתי על האופציה של כונן HDD נייד).
-
- 1 תגובה
- 768 צפיות
-
-
שלום יש לי הארד דיסק חיצוני שיש לו רק יציאת USB (יש כאילו כבל שממיר מאיזה חיבור מוזר לUSB) ואני רוצה להמיר את זה ליציאת eSata כדי שהעברת קבצים תהיה יותר מהירה אני לא מצאתי בארץ מתאם שאני צריך מצאתי רק esata to usb male ואני צריך usb female to esata מצאתי את זה באיביי: http://cgi.ebay.com/USB-Cable-eSATA-2-5-3-5-IDE-Hard-Drive-Disk-Adapter-/260686965845?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cb2276c55 אני לא מבין אם זה ספק כוח להארד דיסק או מתאם זה מה שאני צריך? תודה
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום, קניתי לאחרונה SSD בקניה הקבוצתית ואת ההארדיסק שיש לי רציתי לאחד. יש בו 2 מחיצות, אחת של 80 ג'יגה והשנייה 390... אין לי אופציה לאחד אותם! שניהם על אותו הארדיסק כמובן.. ניסיתי עם מנהל המחיצות בWIN7 ועם EaseUS Partition master וזה עדיין לא עובד. קראתי כמה פוסטים ישנים ולא מצאתי פתרון.. אשמח לעזרה, תודה!
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי כונן WD BLACK CAVIAR 2TB. מכיוון שהמידע על הכונן די רגיש וחשוב לי, ברצוני לקנות כונן נוסף, WD CAVIAR GREEN 2TB ולקנפג את 2 הכוננים ב RAID 1. כמה שאלות: 1. מאחר ובכונן הקיים קיים כבר מידע, מי אחראי על העברת המידע מהכונן הקיים לחדש על מנת שיהיו מסונכרנים? האם זה מתבצע אוטומטית ע"י הבקר או שאני צריך לסנכרן בינהם לפני שאני מקנפג אותם? 2. האם מהירות הקריאה/כתיבה מוכתבת ע"י הכונן המהיר יותר או האיטי יותר? או שזה שילוב של שניהם? 3. האם קניית בקר נפרד מהלוח אם תשפר את הביצועים? אם כן, מה הקנה מידה של השיפור? תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
היי,קניתי דיסקים לצריבה dvd r והם לא עובדים. :-\ אני מכניס את הדיסק לכונן והוא לא מצליח לקרוא אותו . קניתי את הדיסקים ב office depot וגם כתוב עליהם office depot
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
יש לי הרד דיסק 160GB SATA של WESTERN DIGITAL, לדעתי הוא עושה הרבה יותר רעש יחסית להרד דיסק רגיל (נשמע כמו ההרד דיסק 20MEGA שהיה לי לפני אי אלו שנים ) כשאני נכנס לאופציית הסרת/הוספת תוכניות חדשות, לוקח לו יותר מדי זמן לעלות את הרשימה. בתוכנה לעריכת סרטים, המחשב נתקע מדי פעם... קורה לי לפעמים שיש לי גם CRC ERROR מוזרים, למשל, בהתקנת משחק, הוא נתקע לי באמצע, עשיתי RETRY וזה עבר חלק. לפעמים אחרי שאני מעתיק לתוך ההרד דיסק קבצי RAR , הSFV CHECK נותן לי שגיאות, למרות שהמקור מאה אחוז. המפרט כולל : AMD 3000 64BIT OCZ 1GB RAM לצערי הרב התוכנה של WD גורמת ל FREEZE של המחשב. אני צריך תוכנה/דרך/רעיון כלשהו, שאני אוכל לבדוק בצורה מוחלטת אם ההרד דיסק תקין.
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני מחפש מישהו שיכול להריץ על הכונן הזה בדיקת מהירות Aja System Test עם ההגדרות שסימנתי בירוק, אחת עם קובץ 16GB, ואחת עם קובץ 64GB, ולתת לכונן לפחות 5 דקות מנוחה בין הבדיקות. https://www.aja.com/products/aja-system-test תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש לי לוח מסוג GA-8I955X Royal . http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Products/Products_GA-8I955X%20Royal.htm ויש לי את ההארד דיסק הזה: Western Digital 7200RPM 200GB/8MB Cache SATA II - 300 וכדי שהמחשב יזהה אותו אני חייב לכנס לביוס ולהגדיר שה- RAID יהיה DISABLED . השאלה שלי האם עדיף לי לקנות : Western Digital 7200RPM 250GB/8MB *RAID Edition* SATA150 פשוט מהשם זה נשמע יותר טוב, לכן רציתי לשאול אם מדובר באיכות ומהירות יותר טובה, ואם זה יותר טוב ללוח כי אז לא צריך שאבחר שה- RAID יהיה על DISABLED . אשמח לקבל תשובות ענייניות! תודה!
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי HD של WD 80GB SATA מלפני שנה בערך. עכשיו בספיר פאן הוא רשום שהטמפ' על 60 מעלות מה שאומר שאם אני נוגע בו עם היד הוא אמור להיות דיי חם? בקיצור, כשאני שם את היד, הוא בכלל לא חם שאי אפשר לגעת בו, האם יכול להיות שהחיישן שלו מזייף? ניראה לי מאז שיש לי אותו רוב הזמן בספיד פאן הוא על 61 אבל כשנוגעים בו הוא לא ממש חם... ועוד משהו ( אם אפשר ) אני רוצה המלצה ל HD טוב של 160GB במחיר סביר. תודה מראש, יניב
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
אני רוצה לחבר למחשב שלי הארדדיסק ישן שמצאתי בבית, SAMSUNG 40GB , חיבור IDE ו2MB BUFFER בגלל שהוא 2MB BUFFER הוא יעשה בעיות ויהיה איטי וכו' וכו' וכו' ? ואיך זה הולך, אני מחבר את הIDE את המולקס והופ יש לי עוד 40GB? ואיך זה יופיע? עכשיו יש לי קשיח של 160GB שמחולק לא שווה בכוננים C ו-D, אז פשוט יופיע לי עוד כונן?
-
- 5 תגובות
- 768 צפיות
-
-
1. אני מעוניין לרכוש דיסק קשיח חיצוני בנפח של 2TB, האם יתכן שאי נפח גדל בגודל פיזית של "2.5 אלא רק "3.5 ? אני לא אוהב את הדיסקים הגדולים פיזית, לכן אני מעוניין ב "2.5, מה הנפח המקסימלי הזמין בגודל זה והיכן ניתן לרכוש ? (לא מצאתי). 2. הדיסק הקשיח לא דחוף לי, האם בחודשים הקרובים צפוייה הוזלה/יציאה של דיסקים הנפחים גדולים יותר שיש טעם להמתין ? 3. באופן כללי, אילו חברות מומלצות ? הייתי בטוח ש WD, אבל הבנתי שכבר לא, אשמח לדעת אילו חברות מומלצות, ויותר חשוב, מאילו חברות עדיף להתרחק. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-
-
היי.. קודם כל אני חייב לציין שהפורום פה הוא אחד הדברים המפליאים שעולם האינטרנט סיפק לי. כל הכבוד !!! אינני גאון מחשבים (למרות שאני מתיימר להבין קצת) אך המידע שיש ברשותי הינו מספיק ע"מ לקבל עזרה. אז ככה... אני רוכב תחרותי במירוצי ראלי (ג'יפים, כמו בפאריס-דאקר) ואני מנווט עם מחשב טאבלט של פוגיטסו 4121. כמעט לאחר כל מירוץ אני נדרש לקנות הארד דיסק חדש מכיוון שההארד דיסק נדפק לגמרי מרמת הזעזועים שהוא סופג ולכן המחשב שובק חיים לאחר זמן לא רב ואני נדרש לנווט ע"י מכשירים ומפה. חשבתי להחליף את הכונן הקשיח בזכרון מסוג COMPACT FLASH. זהו זיכרון שיכול לספוג זעזועים ואינו מושפע מטלטולים או מכות. אני יודע שהדבר אפשרי מכיוון שבמחשבי הנווטים המקצועיים אין הארד דיסק אלא כרטיס זכרון. קניתי…
-
- 7 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום לכולם, חברתי עורכת סרטים וצריכה צורב DVD שיצרוב את הסרטים באיכות גבוהה. היא רוצה גם אפשרות לצרוב תמונה על המדיה אז דרוש גם צורב שתומך בלייטסקרייב או לייבלפלאש. לוח האם הוא ישן אז צריך חיבור IDE. בעקרון עברנו על רשימת המומלצים והזמנו מחנות אינטרנטית את הLiteOn. הנבלות שלחו את הגרסא הרגילה ולא את הLS אבל לא על זה באנו לקטר. כרגע אנחנו רוצים לקנות מחנות אמיתית אבל לא מצליחים למצוא חנות המוכרת את ה LiteOn המדובר. בקיצור - נשמח לקבל המלצה לצורב IDE, תומך LS או LF, צורב סרטים איכותי תקציב באזור ה400. מחנות מסודרת ולא חנות וירטואלית. תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 768 צפיות
-
-
שלום אחרי שיטוט בפורום קיבלתי תשובות חלקיות אז בכל זאת אני שואל יש לי שני דיסקים קשיחים במחשב אחד -רפטור של WD 36 גיגה שני 200 גיגה של WD - SATA I 8MB על הרפטור יושבת מערכת ההפעלה והשני משמש לאחסון שאלתי היא כזו אני רוצה להחליף את ה -200 ב320 של סיגייט עם 16 מגה זיכרון וחיבור SATAII. האם זה כדאי וכמה זה ישפר את הביצועים של המחשב. חשוב לציין שאני עובד בעריכת וידאו.לכן הדילמה. הבנתי שלסיגייט יש 5 שנים אחריות ואת ה NCQ מה שאין ל WD. תודה רבה על העצות\תשובות. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=193879.0 אשמח לקבל הבהרה למה SATA II אינו 3GB לפי מה שאני יודע ככה זה הולך UDMA 66 UDMA II 100 UDMA MAXTOR 133 SATA I 150 SATA II 300 אז אם אני רוצה את התקן האחרון הכי מה…
-
- 4 תגובות
- 768 צפיות
-


