עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by ZeppeliN,

    היי... לפי דעתי הצורב שלי נדפק... (הוא צורב לא טוב + דברים שהוא צרב טוב הוא לא מצליח לקרא) רציתי לדעת אם יש איזשהי תוכנה / בדיקה שיכולה להגיד בוודאות אם הצורב דפוק או לא... תודה אני צריך צורב חדש... עד 150 שקל מKSP תודה :]

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  2. Started by Moty_p,

    רציתי לדעת למה שאני מפרמט דיסק SATA דרך הדיסקט הישן הוא מפרמט אותו בשניה ומה ההבדל בין SATA ל SATA2 ו 3 וגם DDR ל DDR2 ו 3

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  3. Started by HairyAss,

    שלום קיבלתי היום דיסק קשיח של Western Digital מדגם Caviar Green 1TB שהיה בשימוש במחשב מק. הדיסק פורמט לMS-DOS במק ועכשיו כשאני מנסה לשים אותו אצלי בפיסי, בשילוב עם דיסק קשיח ראשי SpinPoint F3 500GB, הוא לא מופיע. בביוס אני יכול לראות אותו, הוא כרגע מוגדר כסלייב.. לוח אם MA78LMT-US2H יש פתרונות? תודה

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  4. Started by solo53,

    שלום לכולם יש לי כמה דיסיקים קשיחים של מקסטור כולם זההים DIAMONDMAX PLUS 9 120GB ATA 133 הבעיה היא בהעתקה אליו המהירות איטית מגיע עד 1 מגה לשניה לעומת זאת העתקה ממנו המהירות היא בערך 20 מגה בצעתי פורמט מלא )לא מהיר( ניסיתי גם לחברו דרך מתאם USB התופעה זהה אין עליו אחריות יותר יש למישהו רעיון

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  5. Started by bluz,

    האם ניתן לבצע פעולה כזאת? הכונן כבר מפורמט על NTFS. יש אפשרות להתקין עליו, לדוגמא, לינוקס? שירוץ לי בנפרד לווינדוס?

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  6. במחשב די חדש שקיבלתי . ווינדוס XP HOME בעברית עם SP2 במחשב יש לי צורב די וי די שעד עכשיו לא עשיתי בו שימוש רב רק כמה פעמים אחדות צרבתי בו דיסקים רגילים ולפעמים השתמשתי בו כצורב רגיל. אתמול רציתי לצרוב דיסק מוזיקה, כשהכנסתי את הדיסק הכונן לא זיהה אותו ועשה קולות של טיקטוקים כל כמה שניות ניסתי עם דיסק לצריבה אחר וגם עם סתם דיסק מוזיקה ואצל כולם אותה בעייה. אבל כשהכנתי דיסק צריבה לדי וי די תוך שנייה הוא מזהה אותו ומעלה את החלון הקטן של ווינדוס שאפשר לבחור אם לפתוח את הדיסק לצרוב עליו או או לא לעשות כלום. מישהו יודע למה הצורב די וי די הפסיק לזהות דיסקים רגילים וסתם תוקע את המחשב כשאני מכניס אותם אבל כשאני מכניס DVD הוא רגוע ? תודה רבה ניר

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  7. Started by supgog,

    שלום לכולם, אני מחפש מארז חיצוני לכונן SATA אשר יהיה לו גם חיבור USB וגם חיבור ESATA. הכוונה לכונן 3.5". אידיאלי מבחינתי יהיה תמיכה בכונן של 2TB (הכונן הפנימי אשר אחבר). התקציב שלי לצורך העניין - עד 500-600 שקל. מישהו יכול לעזור? בתודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 775 צפיות
  8. Started by Radeon38,

    שלום יש לי את הלוח A7N DELUX כרגע יש לו דיסק 80 IDE ואני מתכנן לבנות מערך רייד 1 או 0 עם שני כונני SATA לא זהים אחד היטא'צי ואחד מקסטור שניהם זהים בנפח אבל אחד SATA 1 ואחד SATA 2 האם יהיה שיפור בעבודה של המחשב?? עלייה של מערכת ההפעלה ?? רציתי להרכיב מערך דומה ב IDE אבל הלוח תומך רק ב SATA. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  9. היי כולם, שאלתי היא איך, ובאיזה תוכנה עדיף לפרמט אותו, ואם כן, באיזה תוכנה כדאי ורצוי לבחון אותו מבחינת ביצועים, ותקינות. כאשר הוא מחובר, הHD-TUNE PRO מסרב לעלות, ועולה רק עם ניתוקו של הזכרון מהמערכת. כאשר מנתקים ומחברים מהר בחזרה, ניתן לזיהוי עם התוכנה, אך עם בעיות בקריאה, ומראה סוג של בעיית ממשק I/O . אשמח לדעת אם יש למישהו ניסיון עם זכרון זה וכיצד אתם בוחנים את תקינותו ואת הנושאים שלמעלה...

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  10. Started by WarMachine,

    לאור השימוש ההולך וגובר שלי במדיות כאלה לאחרונה(בינתיים רק Verbatim) ולאור זה שאני צריך לחדש את המלאי שלהם אצלי אז אני זקוק להמלצות מהיכן הכי כדאי לקנות את הדיסקים האלו, אני הולך לקנות כמו תש למינימום 20-30 ופה בארץ זה עסק יקר כך שגם הזמנה מחו"ל באה בחשבון. כרגע אני מכיר רק את הדיסקים של חברת Verbatim והם לא עשו לי בעיה אחת כך שאני אעדיף להמשיך לעבוד איתם(DVD+R DL) אבל אם קיימים בשוק דיסקים אחרים באותה רמה ובמחיר עדיף אז לא יהיה איכפת לי ללכת גם עליהם. בתודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 775 צפיות
  11. Started by berner,

    חבריה שלום אני עומד לרכוש HD חדש של 250 G וכאשר חפשתי ברשת ראיתי שיש לנפח הדיסק הזהה מספר HD לאותו יצרן WD רק תוספת של אותיות מה המשמעות האותיות בסוגי הHD לדוגמא 250 KS או YS או YD אשמח לקבל מה המשמעות לצורך בחירה המיטבית בברכה :s05:

    • 6 תגובות
    • 775 צפיות
  12. Started by berner,

    חברים שלום אני יודע שהמון פעמים עולה נושא איזה HD לרכוש אבל מתברר שלא תמיד יש את התשובה לכן אבקש תשובות ל: מה המשמעות של הסיומות של כל דגם הHD אם יש הHD שמתאים לשרת וגם למחשב נייח האם כל הHD מהדור החדש מגיע עם מאוור או צורת קירור כל שהיא האם הHD חצוני מגיע עם תוכנת גיבוי אשמח לקבל המידע בברכה

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  13. Started by integral,

    http://www.plextor.jp/product/px605a/index.php

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  14. יש להרדיסקים בעבודה רעש מסויים, אתם מכירים... זה כמו גשם על פרגולה, כמו מכונות הכתיבה של פעם, במידה ומישהו מקליד ממממש מהר... אין לי עוד דימויים שקרובים לזה... (: בכל מקרה למה ההרדיסקים מפיקים את הרעש הזה? מה יש שם שעושה את הטיקטוקים הקטנים האלה?

    • 7 תגובות
    • 775 צפיות
  15. Started by zoboomafoo,

    יש לי HD 80G של WD, בן שנתיים בערך שעשה לי בעיות לפני כמה חודשים. ממש עשה רושם שהוא קורס לגמרי (מסכים כחולים ורעשי "קליקים"). אח"כ הוא חזר לעבוד רגיל (אולי קצת איטי יותר). עכשיו בדקתי אותו ע"י תוכנת בדיקה של WD ושם הוא נמצא תקין. מצד אחד אני שמח, מצד שני אני רוצה לממש את האחריות לפני שיעברו ה-3 שנים. יש איזה תוכנה יותר אגרסיבית לבדיקה?

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  16. אהלן אני מתכנן לחבר דיסקים פנימיים ב RAID 5 ללא כרטיס RAID ייעודי, בשימוש ב intel chipset P55 (מעבד i5 לוח GA-P55-UD3R). המטרה היא שרידות ואמינות הנתונים במקרה של כשל דיסק. לא שיפור ביצועים. אני רגיל להשתמש ב WD, אבל עכשיו ש TLER ב- WD דורש השקעה בדיסק ייעודי במחיר כפול, לאחר ש WD חסמו את האפשרות לשנות את ה FW של הדיסק, אני מסתכל על אפשרויות אחרות. סיגייט כותבים באתר של ה 7200.12 שהוא מומלץ ל "desktop RAID". מה זה אומר? שיש לו זמן חסום ל error recovery, או שהם אומרים בעצם שלא צריך TLER בשביל desktop RAID? במקביל, אני מבין שהסמסונג F3 מומלץ כאן בפורום. איך הוא מתמודד עם זמני error recovery? מישהו ניסה אותו ב RAID5 ? שורה תחתונה: 1) F1, F3 או 7200.12 עבור desktop RAID? 2)…

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  17. Started by barbaba,

    האם משהוא הצליח לצרוב דיסקים גדולים מ 700 מגה ב nec 3500 ? הצורב מזהה דיסקים של smart disk בנפח 800 מגה כאילו זה 700 מגה . ושיניתי את ההגדרות שצריך בנרו ל overburn ב expert mode אבל הוא כותב שהקובץ (750 מגה ) גדול מידי לדיסק ..... אם יש דיסקים כאלה מה הם?

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  18. מפרט מחשב אתם יכולים לראות בצד. אני רוצה להוסיף כונן קשיח 250GB SATA, ורציתי לדעת אם זה אפשרי, ביחד עם שני הכוננים הנוכחיים שיש לי?

    • 1 תגובה
    • 775 צפיות
  19. Started by guy_pr,

    שלום . יש לי סרט ואני רוצה לצרוב אותו עם תרגום וליראות אותו ב dvd איך אני עושה את זה ? גיא .

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  20. אני עוד נמצא בעידן הפנטיום, ולוח האם שלי אינו תומך בממשק SATA כאשר נקרעה הגומייה (כנראה התייבשה מתנאי חום-קור בארצנו) בצורב הוותיק שלי מבית ASUS לאחר כ4 שנים קניתי צורב חדש מבית LG, שעושה עבודה נפלאה, אך כאמור מחובר בממשק IDE במחשבה עתידית לקניית מחשב חדש, ניתן לחסוך כ-120 ויותר שקלים בשימוש בצורב הנוכחי במפרט החדש או לחילופין, להשקיע את הכסף הנוסף הזה לקניית צורב SATA והרי השאלה שלי: במידה ואינני יודע שהחליפו לי את הצורב לאחד הפועל בממשק SATA, אבחין בכל שינוי בפעולתו בהשוואה לקודם המחובר בIDE? או במילים פשוטות: יש הבדל מורגש/מובחן בין שתי הטכנולוגיות? ואם כן, במה הוא מתבטא? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  21. Started by Radeon38,

    שלום רכשתי את ה H58N במציאון של פנדה והייתי רוצה לדעת במה הוא שונה מה H55N. תודה

    • 0 תגובות
    • 775 צפיות
  22. Started by totlip,

    היי! ברשותי דיסק USB3 כאשר אני מחבר אותו למחשב הוא מזוהה ע"י מערכת ההפעלה WIN7 ULTIMATE , עד כאן הכל תקין.. לאחר כדקה מופיע הודעה שיש צורך בסריקת הדיסק לאיתור תקלות.. לפעמים אני מצליח לנגן את קבצי המוסיקה שעליו ולפעמים פשוט הכל קופא ואין תגובה ללחיצות העכבר וכל מערכת ההפעלה נתקעת..ניסיתי לעשות SCAN DISK כאשר 2 האפשרויות מסומנות ..הסריקה מתחילה אבל שום דבר לא קורה ..הבר בתחתית לא מתקדם לשום מקום.. אנא עצתכם!

    • 5 תגובות
    • 775 צפיות
  23. Started by IRIVERMAN,

    ניתן להשיג כאלו במהירויות 8X ו-6X (בהתאמה) בארץ? אם כן אז איפה? אם לא אז מה האלטרנטיבה?

    • 4 תגובות
    • 774 צפיות
  24. Started by zilbermm,

    הבנתי שבשלב יותר מאוחר אמור לצאת עדכון ל LG 4120 שלי שיתמוך

  25. Started by abarbotel,

    היי התקנתי וינדוס 7 64 ביט אני רוצה לאחד כוננים ולפצל עם תוכנה כמו פרטישן מגיק אבל היא לא תומכת ב64 ביט יש תוכנה אחרת שתומכת?

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות

דיונים חדשים בפורומים