אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
יש לי שני קשיחים של 1TB בחיבור של SATA. על שניהם יש מערכת הפעלה WIN7. אני רוצה להעביר חומר מדיסק אחד לשני (אני בכוונה לא משתמשת בעזרים חיצוניים כי חיבור באופן ישיר ללוח הוא הפעולה הכי אמינה להעברת כמות של מידע) מה יקרה אם אחבר את שניהם ללוח? ההגיון אומר שלא יקרה שום דבר נורא או לא רצוי. ההגיון אומר שהמחשב יתחיל מהמערכת ההפעלה הראשונה שהוא מוגדר בביוס לעלות ממנה (0 או 1) ואת שאר המחיצות הוא פשוט ימספר כהמשך D \ E \ F \ G \ H וכו..... - (האם אני צודקת?) על שני הקשיחים יש WIN 7 , ושניהם מחולקים ל 3 מחיצות ( C\D\E) . האם תהיה התנגשות מאחר ויש שני כונני C? אנא עזרו לי להבין. לוח - ZGIGABYTE Z86P - DS3 קשיח - WD 1TB BLUE 64MB
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
היי, הגדרתי RAID 1 ואחד מהHDDs מת.. הוצאתי את הדיסקים הקשיחים מהמחשב כדי לבדוק איזה מהם מת, אבל עכשיו כשאני מדליק את המחשב הוא כאילו שכח את המערך של הרייד (הוא לא מראה לי את מבנה המחיצות..) איך ניתן לגשת למידע? תודה עריכה: אני לא יודע אם מה שגרם לזה זה זה שבשלב כלשהו ניתקתי את שניהם או זה שהעברתי בBIOS ל IDE ואז החזרתי ן RAID
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
לא מצאתי שום ביקורות עליו ברמה רק כמה מילים שאומרות שהוא בסדר ואחלה וזה לא מה שאני מחפש. אז אם יש פה אנשים שראו ביקורות ברשת עליו בבקשה תתנו לינק ו גם אם יש פה אנשים עם צורב כזה שיגיבו. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הדיסק הבא: Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA100 HDD אני חושב שהוא נותן את היחס מחיר לגודל הכי טוב. איך הוא לדעתכם? ושאלה נוספת - הוא עולה 390 ש"ח בערך ומופיע בהרבה חנויות. על אילו חנויות מהרשימה הבאה אתם ממליצים כאמינות והוגנות ביותר (בהנחה שהמחיר שווה לכולם): panda, World Expert , glob_net, logic Pc, Gama, e-net, Bug אם ישנה חנות אחרת כדאית אז בבקשה תגידו. תודה
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
גוטן איוונינג אני מחפש כבל כזה : תמונה נוספת : כבל SATA ל eSATA . בחיפושי במקומות שונים מצאתי קדחת, נאדה, גורנישט. הדבר הכי דומה שמצאתי נמצא בגולדטופ. תודה ( רבה רבה ) מראש
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שתי סיבות שמרחיקות אותי בינתיים מקניית מדיות דיוידי הם המהירות הנמוכה(4X) שלא מנצלת את המהירות של הצורב שלי(16X) וגם מחירם הנמוך. במידה ואני טועה ויש מדיות טובות במחיר יחסית נמוך,אשמח לקבל המלצות.
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אהלן, מחפש המלצות לכונן שקורא וצורב בלוריי בחיבור SATA. האמינות מאוד מאוד חשובה לי, כיוון שאני קונה בEBAY ואין לי כוח (ורצון) לשלוח לארה"ב בגלל בעיות. שקט וצריכת חשמל נמוכות, גם יעזרו. תודה!
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
קניתי היום תכונן WD500AACS 500GB 16MB 290 שקל... כונן טוב ?! שווה?! או שהיה אפשר למצוא משו טוב יותר? כי אני רוצה לקנות עוד אחד עד 350 שקל
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
רכשתי היום מתקן מאוד מאוד שימושי, DOCK שולחני לקשיחים, עם חיבור USB וגם עם חיבור ESATA שיש לי כמעט בכל מחשב, לכן אני פוסל את השימוש בUSB הבעיה היא שאני צריך להפעיל את המחשב מחדש כל פעם כדי לחבר דיסק אחר, איך בדיוק אני מפעיל את הHOT SWAP כדי למנוע את הטרטורים הללו? מדובר בViPower SmartDock SD1 לכל מי שתוהה. בכל מקרה - אני רק ממליץ למי שיש בבית ערימות של קשיחים.. ----- עריכה: האם הפעלת ACHI בביוס תפתור לי את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
-
אני רוצה לקנות כונן (או כרטיס,מה שזה לא יהיה) IRAM,ואני לא מצליח למצוא. איפה בארץ אפשר להשיג,או לפחות דרך מי להזמין? ???
-
- 3 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש תרד על צורב DVD למעלה אבל יש שם יותר מדיי המלצות אני צריך המלצה על צורב טוב אני לא מבין בזה כל כך
-
- 3 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הבנתי של Optiarc 3570 וה 3571 יש את אותה החומרה, אז אם אני יצרוב Firmware של ה 3571 על ה 3570 אני יקבל תמיכה ב Lightscribe או שאיך שהם קוראים לזה LabelFlash..?
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
:'( אני ממט טמבל אבל החלפתי מחשב והסתכבתי עם הRAID כי זה עניין חדש בשבילי והסתבכתי ומחקתי את הפארטישן של ההארדיסק הישן שלי ומחקתי איזה 40 ג'יגה של מוזיקה ועוד כמה דברים מאד חשובים....יווו איך אני אמור לשרוד עכשיו זה הדבר הכי מבאס שיכול לקרות :'(
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
כשאני מנסה להכניס לדיסק את החלק של הISO בגודל 2.4GB הוא רושם לי שהוא יכול להכניס לדיסק קובץ ISO עד גודל של 2GB ולכן הוא לא יכול להכניס את זה.. ניסיתי לצרוב את זה בNERO וזה מה שזה רשם.. איך אני יוכל אז לצרוב קובץ כזה? אולי לנסות תוכנה אחרת? או שזה משהו בהגדרות?
-
- 11 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היי! אני מחפש דרך לצפות בספריות של התקן כאשר הוא אינו מחובר, כלומר: נניח שאני מחבר התקן כמו DOK - אז שתהיה לי אפשרות לצפות בספריות והקבצים, גם כאשר הDOK מנותק. מישהו מכיר דרך לעשות זאת? תודה!
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום.. מחקתי בטעות חומר חשוב יש איזו תוכנה שאני יכול לשחזר איתה את התמונות?! (הארד דיסק של ווסרטן דיגיטל 160 גיגה) תודה
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היי, קיבלתי 2 כוננים 500GB של WD, כאשר אני מגדיר אותם לעבוד ברייד 0 ווינדוס לא עולה (נתקע במהלך BOOT) ואני מקבל מסך כחול. נתוני מערכת: Win XP SP3 שמותקן ועובד בצורה תקינה על Raptor 74GB לוח Asus Rampage Formula Q9450 4GB זכרון מה אני עושה לא נכון? ???
-
- 5 תגובות
- 781 צפיות
-
-
שלום אני משתמש בתוכנת NERO 6 ויש לי מס' שאלות על מושגים שנתקלתי בהם: 1. מה זה צריבה בסימולציה? מה תפקידה ואיך אני משתמש בה? 2. מה זה UNDERRUN BUFFER? הבנתי שחשוב שזה יהיה אבל מה תפקידו? 3. מה פירוש המלה ISO כי כל פעם שאני צורב דיסק זה מופיע לי כ- ISO. מה ראשי התיבות ולמה בכולם זה מופיע? 4. קראתי שיש 2 שיטות צריבה. אחת, iso data in XA והשניה mode 1. מה ההבדל? תודה רבה לכל המשיבים...
-
- 2 תגובות
- 781 צפיות
-
-
http://yalladeal.co.il/product.asp?Pid=489 שמתי לב שיש לו אחריות לכל החיים. כתוב עליו silicone power לפי התמונה... יש לציין שאין לי מושג ירוק בDOK (אולי פרט לנגן MP3 - MPIO )
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה הבעיה היא כפולה ומתייחסת לשני HD אחרים. קודם כל נתחיל בראשון בזמן האחרון אני לא מבין למה שמוכרים מחשב חדש עם HD SATA לא מספקים דיסקט או משהו דומה להתקנה שלו? הבנאדם צריך להיתקע ולחפש מחשב תקין כדי להוציא דרייבר בשביל שהוא יוכל להתקין מערכת הפעלה? נשמע לי הזוי. בכל מקרה הלוח המדובר הוא P5RD1-VM של ASUS כמובן. באתר של החברה תחת הנתונים של הלוח עליו לא מצאתי דרייבר להתקנה של ה-HD בכל מקרה מאותו מקום שקנו את המחשב אמרו שיש בדיסק ההתקנה של הלוח קובץ שקוראים לו MAKEDISK הוא אמור להיפתח לתוך דיסקט וליצור קובץ התקנה שיפתור את הבעיה עכשיו השאלה שלי היא האם יש דרך להשיג את הדרייבר הזה ללא הדיסק שמסופק עם הלוח כי כרגע הדיסק לא אצלי. ולבעיה השניה היא נוגעת למחשב שלי …
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
-
קרעתי הודעה של משהוא בנושא אבל לא הצלחתי להוריד את התוכנה יש לי WD שנקנה בתחילת 2012 כשהמחירים עלו בגלל השיטפונות עכשיו התקנתי את מערכת ההפעלה מחדש (היא לא מותקנת בWD) ואני לא מצליח להכניס לWD כלום (כולל הורדות). במחשב שלי רשום שהוא 10.0gb ופנוי 352MB למרות שבמנהל האמצעי אכסון כתוב שהוא כמעת 1TB יש לי בוא 454GB לפי מעפנים על כל הקבצים והתיקיות בתוך הכונן. כמו שכתוב בכותרת עשיתי איחוי והוא לא עזר והצ'ק דיסק נתקע. מה עלי לעשות?
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
ההארד דיסק שלי (WD 250 AAKS) מאוד איטי, ובעת העתקת קבצים ממנו הוא מעמיס על המעבד בצורה קשה (100% ניצול של ליבה אחת מתוך 2). הורדתי תוכנה של WD ואכן גיליתי שההארד דיסק לא עובר SMART (מצורפת תמונה). מה יש לעשות עם הארד דיסק כזה לפני שאני מממש אחריות? פרמוט יעזור לו? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
היי, לאחרונה התחדשתי ב samsung galaxy s3 ואני מעוניין להוסיף לו כרטיס זכרון. מבדיקה שטחית שעשיתי ראיתי מיליון יצרנים, סוגים ומהירויות גישה והאמת שאני לא יודע מה כדאי. האם תוכלו להמליץ על כרטיס micro sd בגודל 32GB? תודה :]
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-


