אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
-
האם זה עוד מעט יוצא? או שאני טועה ועדיין לא מתכננים כזה דבר
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=741875 פשוט ראיתי שה"מתחרה" שלו של WD לא עובד תחת XP ....
-
- 3 תגובות
- 784 צפיות
-
-
לדוגמה, הדיסק הבא: http://www.ynet-shops.co.il/Sales/SaleDetails.aspx?AuId=7731876&came=758&utm_medium=knyotvenofesh&utm_source=knyotvenofesh&utm_content=Toshiba
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
הברירת מחדל היא FAT לפחות בשלי שהוא SANDISK MICRO CRUZER TITANIUM U3 2GB כדי להמיר את זה ל FAT32? או NTFS? אפשרי בכלל?
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום, קניתי דיסק קשיח לסטרימר (EcoGreen Samsung), אבל עקב בעיות התחממות של הסטרימר (מאוד מאוד חם) אני רוצה להוציא אותו למארז חיצוני. יש לי מספר שאלות בקשר למארז חיצוני לכונן קשיח: האם יש למישהו נסיון עם מארז לכונן קשיח של Dynamode? ראיתי בKSP דגם עם USB 3 האם כדי לי לקנות למרות שכרגע אין לי חיבור כזה במחשב? האם כדי לקנות דגם הכולל מאורר למניעת התחממות הדיסק? האם יש דגם ממולץ אחר? תודה רבה, ליאור
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
שלום וחנוכה שמח יש לי P4P800 ועלין HD כונן CD וצורב CDR אנימוסיף צורב DVD אמרו לי בחנות לא לחבר אותו במקביל ל HD כדי שלא יאיט את התעבורה אליו 1) האם זה נכון? 2) האפ CDR מאיט גם כן? 3) האם כונן CD מאיט גם כן? נכון, אם זה הכל מאיט אני אוריד את כונן CD, זה ברור. בברכה ובתודה, יהודה
-
- 8 תגובות
- 784 צפיות
-
-
האם אפשר לחלק את הכונן החיצוני ולהשתמש בחלקו כמקום איחסון ובחלקו לגיבוי עם התוכנות המצורפות?
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
ברצוני להוסיף לדיסק c עוד כ 2 ג'יגה האם אפשר להוסיף ממחיצה אחרת בלי לשנות את c: כלומר כך שכל הקבצים יישארו בה והמערכת תמשיך לפעול כרגיל בלי התקנה מחדש ? האם אפשר דרך Disk Management של ווינדוס ? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 784 צפיות
-
-
(לא בטוחה שאני בפורום הנכון...) יש לי בעיה עם התקנות מה-CD ROM אני מתחילה להתקין את משחק מסויים, וברגע שהוא מגיע לחלק בו הוא מעתיק את הקבצים ההעתקה מאוד איטית וזה לוקח המון זמן. זה לא היה ככה, פירמטתי היום את המחשב ומאז זה התחיל. מישהו יודע מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 784 צפיות
-
-
-
היי לכולם 2 צורבים של WD .מה ההבדלים ביניהם ואת מה לקחת?<שניהם אותו מחיר,308 ש"ח SATA 2> 1-Westren Digital WD1600JS 160GB 2-Westren Digital 1600AAJS 160GB בתודה מראש שי
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
קניתי דיסק קשיח חדש חדש Hitachi 80 GB 7200 ATA-100 עכשיו אני רוצה לחלק אותו ל 4 קוננים של 20גיגה כל אחד ואני כבר מיזמן לא עשיתי F- DISK יש מישהו שיכול לעזור לי בבקשה..? שמעתי שיש איזה תוכנה ב XP שגם עושה את זה אז אם מישהו מכיר בבקשה שיעזור לי
-
- 4 תגובות
- 784 צפיות
-
-
שלום לכם... הורדתי סרט ובהגדרות המחשב מראה לי שהסרט הוא 702MB.. שמתי את הסרט בתוכנת הצריבה (Nero) וכשאני מגיע למצב של צריבה התוכנה מוסרת מידע שהסרט גדול מדי(703MB) והדיסק יכול להכיל רק 702MB! מה אני יכול לעשות בכדי לצרוב את הסרט?. ד"א, אני צורב במצב DATA..זה בסדר נכון? תודה לעוזרים, מאד חשוב לי. מני חן.!
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
האם אפשר ליצור RAID 0+1, כלומר stripping+mirroring בעזרת תוכנה ב - XP SP2? ראיתי מאמר על RAID5 אבל שם נחוצים לדעתי יותר משני כוננים. ברצוני ליצור את ה - RAID על 2 כוננים (IDE) שאהפוך אותם לדינמיים. מערכת ההפעלה תשב על כונן בייסיק (SATA) מחוץ ל - RAID. ושאלה אחרונה - האם לשים את הדיסקים על אותו channel ב - IDE?
-
- 9 תגובות
- 784 צפיות
-
-
צורב הDVD שלי מסוג Optriac A7200s לא קורא DVD . CD הוא מזהה ללא בעיה ולפעמים DVD צרובים אך מקוריים לא .זה אבסורד . אפילו לאחר התקנה מחדש של Windows XP/Vista לא עובד. מה עושים ? באתר של היצרן יש firmware חדש שיצא ב28.1.09 שווה לעדכן ?..
-
- 1 תגובה
- 784 צפיות
-
-
אפילו לא הצלחתי למצוא רק קופסא של כונן קשיח מבוסס רשת. וההארדיסק הכי זול מתחיל מ900 שקל!! מישהו מכיר מקום שמוכר במחירים שפויים?
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
מאיזה אתר אני יכול להוריד עידכוני קושחה רשמיים ולא רשמיים של הצורב הזה? ואיך הצורב הזה טוב? יש לי אותו יותר מחצי שנה ורק עכשיו אני מתחיל להשתמש בו
-
- 7 תגובות
- 784 צפיות
-
-
<p>אהלן,</p><p>רכשתי מחשב חדש ואני מנסה לברר האם התקינו לי את כל הרכיבים הנכונים...</p><p>במקור ביקשתי במפרט צורב DVD של סמסונג S183L שאמור להיות שכבה כפולה ועם lightscribe</p><p>הצצה במנהל ההתקנים גילתה לי שמה שהותקן בפועל זה: TSST corp SH-S182D</p><p>אשמח אם תגלו לי מה לעזאזל התקינו לי? האם זה בכלל סמסונג? כי על ה"מגירה" רשום רק writemaster בלי שם חברה ובלי כלום...</p><p>ואם זה סמסונג, האם עדיף על פני מה שביקשתי במקור? או לא?</p><p>ממש אשמח לעזרה...ואם אפשר במהרה כדי לדאוג לתיקון...</p><p>תודה </p>
-
- 2 תגובות
- 783 צפיות
-
-
האם קיים הרדיסק שאפשר לחבר אותו ב-IDE ללוח אם ישן וגם בעתיד ב-SATA ללוח אם משודרג ? (או אולי יש מתאם IDE לדיסק SATA ?)
-
- 4 תגובות
- 783 צפיות
-
-
-
יש לי עכשיו WD 500GB 16MB בן כשנה. שהמקום בו הולך ואוזל מהר למדי בעקבות לא מעט סרטי 1080P. שמעתי על RAID אבל מעולם לא השתמשתי בזה. יש לי כרגע כונן אחד בלבד ללא גיבוי. מאז שאני משתמש במחשב אני ככה ומעולם לא איבדתי מידע. מהי הדרך הכי טובה להגדיל את הקיבולת שלי? לקנות כונן חדש זהה? לקנות כונן חדש ולהעיף את הישן? תודה לחברי הפורם.
-
- 1 תגובה
- 783 צפיות
-
-
Nashua היו מצוינים וניגמרו לי , צרבתי על פורטיס ואכלתי אותה הסרט יצא דפוק לגמרי. אני רוצה לקנות cake של LG ב 130 שקל . מה דעתכם
-
- 2 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אני מעוניין להבין מה זה והבנתי שיש באתר מאמר כזה אבל לא מצאתי אותו. מישהו יכול להסביר או לתת לינק למאמר? רק לא מאמר באנגלית כי זה לא יעזור לי בכלום. תודה מראש למסייעים.
-
- 2 תגובות
- 783 צפיות
-
-
[iurl]http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=16;action=display;threadid=43251[/iurl]
-
- 0 תגובות
- 783 צפיות
-


