אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
מחפש לקנות דיסק קשיח לצורך גיבוי נטו (מסמכים,שירים,סרטים) אני מתלבט בין חיצוני לבין רגיל. איזה עדיף? חשבתי יותר לכיוון חיצוני, כי זה דיסק לצורך גיבוי נטו ולא לעבודה שוטפת. אם חיצוני אז איזה? ראיתי את אלו : Seagate Expansion External Drive ST310005EXD101-RK 365 ש"ח בKSP. Seagate FreeAgent Desk ST310005FDD2E1-RK 380 ש"ח בKSP. אם זה פנימי אז איזה? ראיתי את אלו: Samsung 1TB 7200RPM 32MB, Sata II HD103SJ 355 ש"ח בKSP Samsung 1TB EcoGreen F3 1TB 32MB Sata II HD105SI 360 ש"ח בKSP
-
- 21 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
טוב הכותרת די ברורה ... אני מחפש לקנות הארד דיסק חיצוני כזה בעיקר השימוש הוא לגיבוי חומרים ככה שחשוב לי שלא יהיה מצב שפתאום ההארד דיסק יעלים את הקבצים או משהו רוב השימוש שלי איתו יהיה בeSATA. אין כרגע תקציב ... כמה שיעלה זה מה יהיה (כמובן שעדיף כמה שיותר זול ;D) תודה מראש, איתמר
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שיהיה SATA, בגודל מתאים לנייד (2.5 לא ?) עם לפחות 120 גיגה ו 5400 RPM.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי WD AAKS 500GB SATA2 16MB, ואני כבר על הסף לסיים את כל ה500 ג'יגה. אני רוצה לקנות הארד דיסק נוסף של לפחות 500-1000 ג'יגה ולחבר אותו שישמש בעיקר לאיכסון, לא מתוכנן להתקין עליו ווינדוס או תוכנות, אלא שוב-רק לאיחסון וגיבוי. אז הנה לשאלה, בשביל להוסיף עוד הארד דיסק אני חייב את המערכות RAID וכו'? הלוח אם שלי לא תומך בהן ואני פשוט רוצה לשים את ההארד דיסק, לחבר אותו ללוח אם ולצאת בראש שקט. וחייבים לשים הארד דיסק נוסף מאותה חברה וסדרה? שלא תיהיה התנגשות ביניהן. התקציב הוא 500 ש"ח, אפשר לחרוג עד 600 ש"ח.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת, של איזה חברה הכי כדאי? אני צריך הארדיסק שיהיה אמין כי נדפק לי אתמול הארדיסק של Western Digital משהו בסביבות ה700 -/+ יהיה בסדר
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי, אני מחפש לקנות כונן קשיח 160GB SATA2 של WD, בקופסה המקורית, לא באיזה שקית או משהו. מישהו מכיר חנות שמוכרת כאלה דברים?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו מכיר כוננים של BLU RAY למחשב לא חייב צורבים הכי חשוב לי המחיר תכלס. תודה
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות כונן קשיח בגודל של 4TB. האם עדיף כונן קשיח חיצוני או פנימי + קייס? האם עדיף לקנות 2 כוננים של 2TB או אחד של 4 ? מה מומלץ לקנות? אין הגבלת מחיר, אבל שיישאר הגיוני. עדיף שיהיה עם USB 3. תודה רבה, טל
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי לכולם , קוראים לי משה ואני מחפש לקנות כונן קשיח חיצוני בלבד , הוא חייב להיות 2 טרה בייט לפחות ולא פחות מזה בשום מקרה , וחייב להיות חיצוני בלבד , אני מעוניין בכונן אמין שישרת אותי לגיבוי כל הסרטי HD שיש לי כרגע על המחשב , אני לא מעוניין לצרוב על דיסקים סרטים של 8.2 גיגה ואני מעוניין לאחסן את כולם על כונן אחד גדול שיהיה אמין ובטוח לגיבוי ארוך טווח , כמובן שאני חייב שיהיה על הכונן את כל החיבורים הפופולאריים שיש היום ובעיקר חיבור של USB כדי לחבר את הכונן למדיה סנטר שזה מה שאני הולך לעשות איתו בעיקר , התקציב המקסימלי שלי הוא 1100 עד 1300 שקל עדיף מאוד שלא תהיה חריגה בתקציב הזה , רציתי לדעת על איזה חברה אתם הכי ממליצים לי לקחת ומאיזה חנות הכי טוב יהיה לי לקנות , לא משנה לי …
-
- 9 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
חפשתי בהרבה אתרים ולא מצאתי מדיות רב פעמיות בכזו מהירות (אם אפשר יותר מ-X10, מה טוב...) מישהו?
-
- 17 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני יחדד את השאלה http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... BDR-206DBK האם הנגן הזה ינגן את הפורמטים השונים של סאונד +וידאו ? של בלו ריי ? 8 channel LPCM ? 192 kHz, 24 bit audio capability ? xvYCC ? Dolby TrueHD bitstream capable 8ch ? DTS-HD Master Audio bitstream capable 8 ch ?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שנה טובה לכל חברי הפורום!!! ועכשיו לשאלתי: אני מחפש לקנות צורב, ואבקש לקבל המלצות לגבי איזה צורב אני צריך לקנות. בעיקר השאלה שלי מפנית לגבי חברות המייצרות צורבים - האם יש עדיפות משמעותית לחברה זו או אחרת? או שכולם אותו דבר? ההפרש במחירים אינו רציני, 50 שקל לכל היותר, ממה שראיתי, אז כסף זה לא העניין... תודה רבה מראש לעוזרים!!
-
- 8 תגובות
- 778 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות לעצמי צורב DVD בסביבות ה 400 שקל ועד היום קראתי פה ושמעתי שאתם מאוד ממליצים על ה NEC 3500A.... מצאתי אותו ב 389 שקל ב LogicPC והם נותנים שנתיים אחריות וזו נשמעת עסקה מצויינת אז לפני שאני רץ לקנות מהם את זה רציתי לדעת אם יש לי אפשרות יותר טובה מ ה NEC או שזה הכי טוב וכדאי לי כבר לקנות אותו מחר...?? לינק למוצר הנ"ל: http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=4929 תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
שלום לכולם,אני מחפש לקנות צורב DVD בתקציב עד 150 ש''ח. אם למישהו יש המלצות,אני אשמח אם הוא יכתוב כאן. עוד דבר,האם התקנה של צורב DVD היא מסובכת ואני אצטרך מומחה כדי שירכיב?
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום אין לי מושג בשיט מה אני רוצה כבר...אני מחפש צורב DVD חדש ולכן נכנסתי לעמוד הצורבים המומלצים של החודש הנוכחי...אבל המגוון העצום פשוט בלבל אותי...מה גם שהיתרונות והחסרונות של הצורבים שהתווספו לאחרונה לרשימה הם ממש לא ברורים מספיק... הקיצר-אני צריך לשמוע קצת חוות דעת [לא קרות וטכניות] של משתמשים על הצורבים הנ"ל אני מחפש צורב בטווח מחירים של 150-200 ש"ח... נ.ב-שאלה נוספת קטנה-בצורב תומך לייטסקרייב,איך נראות המדיות שלו?כי חיפשתי כאלה ולא מצאתי [או שאולי מדובר בכלל בדיסקים שכתוב עליהם PRINTABLE? ]
-
- 4 תגובות
- 863 צפיות
-
-
ערב טוב אנשים. אני מחפש לקנות צורב dvd עד 400 ש"ח. הייתי שמח אם תעזרו לי בבחירה. בתודה מראש אלדד כהן.
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש צורב דיוידי אמין וטוב לא חשובה לי מהירות אלא רק אמינות הצריבה ומינימום תקלות בצריבה על פי האתר שלכם "צורבי DVD מומלצים, מעודכן לחודש ינואר 2008" ראיתי שמתאים לי LiteON LH-20A1S וגם Samsung SH-S203B ציטוט מתוך לייטון : "לייטאון ידועים כסורקי שגיאות האמינים ביותר." כמו כן אני ממש אבל ממש לא מבין מה ההבדל בין DVD-R ו DVD+R מה זה bitsetting ודבר אחרון מחירי דיסקים מה נחשב לזול ומה נחשב ליקר בימינו נ.ב. אני לא מעוניין לחכות לבלוריי וHD-DVD
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
עבור X-DUDE - חבל שנעלת את הנושא שלי כל כך מהר יכולת לתת מידע לקרוא ואכן קראתי אותו והבנתי הכול דבר אחרון שנשאר לי זה איזה צורב לקנות על פי המודעה הקודמת אני מחפש צורב אמין ואיכותי עם מינימום שגיאות זה הכול !!! לא צריך להתעצבן וישר לנעול יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
יש לי תוכנה ישנה חשובה שמותקנת על שלושה דיסקטים פלופי 1.44 אני רוצה להעביר את התוכנה למדיה אחרת, תקליטור או דיסק און קי. לשם כך אני זקוק לכונן מתאים. זה יכול להיות כונן ישן מהסוג שמתחבר עם כבל שטוח 34 פין (השגתי מחשב ישן שיש לו קונקטור לפלופי) או חדש יותר עם חיבור USB. אם יש כאן למישהו כונן תקין כזה למכירה או להשאלה, אשמח מאד. לחילופין - אם מכירים מעבדה/מכון שיכול להעתיק את הדיסקטים, אשמח לשמוע.
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
- 1 follower
-
-
-
מחפש לראות על המסך בטלויזיה סרטים מהמחשב - הבעיה היא שהמחשב מרוחק 10 מטר מהטלויזיה חיברתי את הטלויזיה למחשב בכבל ורואים שחור לבן יש לי 8800 מה שאני מחפש הוא פיתרון זול לצפיית סרטים על הטלויזיה חשבתי על MP4 אבל הוא 2000 שח חשבתי על HTPC אבל מינימום 3000 שח האם יש משהוא יותר זול מזה סה"כ דיסק קשיח וחיבור לטלויזיה בכבל לא משהוא יקר ממה שרשמתי
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
לא מצאתי בארץ במחיר שפוי, לפחות 30MB לשניה מהירות כתיבה ו 100MB לשניה מהירות קריאה אתם מכירים מישהו שמוכר בארץ... עד 700 שקלים.. נפח של 32GB ומעלה, מצאתי ב EBAY 64GB ב150$ בכל זאת אני מחפש הצעה מהארץ, או ע''י יבואן של החלקים מחו''ל אודה לכן אם תעזרו
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
(לצורך גיבוי נתונים חודשי) אשמח ללינק לרכישה. מצאתי TRANSCEND ב KSP ב 260 ש"ח: האם מומלץ? תודה
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אהלן חברים, יש לי מחשב נייד LENOVO FLEX 15, עם דיסק קשיח SSD 128 ג'יגה מהיצרן. אחרי מספר שנים, אני רוצה לשדרג לSSD בנפח 500 ג'יגה. ראיתי שלסמסונג יש תוכנה מאוד פשוטה בשם Samsung Data Migration שמעתיקה בצורה פשוטה את כל תוכן הדיסק הישן לדיסק לחדש, וכל מה שנותר לעשות אחרי הרצת התוכנה הוא רק לעשות חילוף פיזי, וסיימנו. אני מחפש כונן לאו דווקא של סמסונג, אבל אחד שמגיע עם או תומך בתוכנה של סמסונג או כדוגמתה על מנת לעשות לעצמי חיים קלים. אין לי דרישות שהכונן שלי יהיה הכי מהיר, כל כונן שנמכר כיום בשוק כנראה יותר טוב ממה שאני קניתי לפני 3 שנים ביחד עם המחשב, והכונן שיש לי עכשיו יותר ממעולה בשבילי. חשוב לי שהכונן יהיה מיצרן אמין. מבחינת מחיר הכ…
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-


