עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש מקבילה לMemtest רק עבור דיסקים קשיחים?

    • 2 תגובות
    • 788 צפיות
  2. Started by קובי 1980,

    תנו לי בבקשה תשובה סופית,פרסמתי הודעה בנידון אבל הדעות היו חלוקות.חלק אמרו ככה וחלק אחרת. הדיסק המדובר הוא של wd 250 gb sata 2.שקניתי כחלק ממחשב חדש ב ksp. צריך לשים לידו מאוורר או משהו כזה? המרחק בינו לבין המאוורר הראשי דיי גדול והאוויר לא מגיע בצורה אופטיטמלית אליו. המארז אם זה משנה הוא של צ'יפטק מידי טאוור מאש תודה

    • 2 תגובות
    • 788 צפיות
  3. יש לי KingSton USB 2.0 Flash ווינדוס 98 לא מזהה אותו , אני צריך את הדרייבר שלו והדרכה אין בדיוק אני מתקין ומוסיף ידנית אותו כי עבר הרבה זמן מאז שעבדתי עם 98

    • 2 תגובות
    • 788 צפיות
  4. שלום יש לי בעיה די מוזרה: הביוס של הלוח אם NF7-S מזהה לי את את הדיסק הקשיח כמו שצריך, אבל בנפח הוא טועה! במקום שיהיה רשום 80GB(ובפועל הוא נותן 74.5GB) הוא רושם לי 69GB (ובפועל נותן לי רק 66.4GB) לפני ההפסקת החשמל, הוא זיהה לי אותו כמו שצריך, וגם ניסיתי כבר דיסק קשיח נוסף מאותו הדגם(ממחשב אחר) והוא מזוהה כמו שצריך! יש פיתרונות?

    • 4 תגובות
    • 788 צפיות
  5. Started by nir.nir,

    שלום ברשותי דיסק קשיח WD 80 ג'יגה, חדש לגמרי. התקנתי אותו בשבוע שעבר, ומדי פעם אני שומע מן רעשים שהוא מוציא... כמו רעשים של כתיבה שהיו מקובלים עוד בהרדיסקים המאוד ישנים...כמו חריקות כאלה. זה קורה כל כמה שעות, הדיסק כאילו כותב או מבצע משהו. ואז מפסיק. זה יכול להמשך שניה-שתיים...או לעיתים עד חמש שניות רצופות. חוץ מזה, המחשב עובד בצורה טובה, אין באגים או מסכים כחולים. הכל נראה תקין למעט אותו רעש. האם זה משהו טבעי, או משהו שצריך להדליק נורה אדומה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  6. שלום רב לכל חבריי הפורום. ברצוני לקנות כבל IDE 2 USB, ולחבר אליו WD 7200 40GB עד כמה יהיו הבדלי מהירות? (אולי נריץ עליו OS כלשהוא).

    • 7 תגובות
    • 788 צפיות
  7. מדובר על ה M4 128GB , מעודכן לגרסת FIRMWARE אחרונה (00F) אני מריץ FEDORA 15 תחת DELL LATITUDE E6400. וידאתי שהבקר שלו הוא SATA2 . זה מה שאני מקבל ב HDPARM # hdparm -Tt /dev/sda /dev/sda: Timing cached reads: 3550 MB in 2.00 seconds = 1776.63 MB/sec Timing buffered disk reads: 768 MB in 3.00 seconds = 255.87 MB/sec הרצתי כמה פעמים, תוצאות דיי דומות זה מה שאני אמור לקבל לפי https://wiki.archlinux.org/index.php/SSD_Benchmarking#Crucial_M4 # hdparm -Tt /dev/sde /dev/sde: Timing cached reads: 19094 MB in 2.00 seconds = 9559.40 MB/sec Timing buffered disk reads: 786 MB in 3.00 seconds = 261.63 MB/sec ההרגשה שלי שהלפטופ מגביל את הבקר SATA כדי לחסוך בחשמל. בכל מקרה, הוא…

    • 1 תגובה
    • 788 צפיות
  8. Started by DrLEON,

    יש איזה דרך להציל אותו? כמובן שהוא גם לא צורב.. בצורבים של סאמסונג וLG אין משהו שקשור לNEC? ובKSP יש אחריות של שנה על צורבים של NEC נכון?

    • 9 תגובות
    • 788 צפיות
  9. Started by raam123,

    אז מה באמת ההבדל ? :s05: 200GB 7200 ATA-100 8MB ל: 200GB SATA ואם יש לי 8MB כבר ואני מוסיף עוד HD האם הוא חייב להיות מאותו סוג ? ואם לא האם הוא מאט את ביצועי המחשב ?

    • 3 תגובות
    • 788 צפיות
  10. אני רוצה להפוך את ההארד דיסק הפנימי לחיצוני ומצאתי כבל בDX http://www.dealextreme.com/p/usb-sata-ide-cable-set-474 ניראה טוב הבעיה היחידה היא שממה שהבנתי הוא לא יתאים לשקע של ישראל המתאם הזה יעביר טוב את החשמל? http://www.dealextreme.com/p/flat-to-round-power-plug-convertor-3529 אם לא אז בקשה תמליצו לי על אחד אחר שיעבוד עם זה תודה רבה אה ועוד שאלה יש למישהו מושג מתי מחירי ההארד דיסקים יחזרו להיות נורמלים?

    • 2 תגובות
    • 788 צפיות
  11. יש לי כמה שאלות, בנוגע למחשב הנייד שלי וקנייה של צורבי DVD. נתחיל במחשב. בעיקרון, מצאתי את המחשב הישן של אחי, 200 MHZ. עכשיו, מה שאני צריך לדעת זה 1) האם אתם חושבים שאפשר לנגן סרט, נגיד שהורדת מהאינטרנט על המחשב הזה? כי עוד מעט יש טיול שנתי, וחשבתי לקחת את המחשב הנייד לשם. ואני רוצה לדעת אם הוא יוכל לנגן סרטים באופן נורמלי. 2)נראה לי שיש למחשב כונן דיסקים חיצוני, אני צריך לשאול את אחי. פשוט אני רוצה להתקין office, כדי שיהיה אפשר לעבוד על המחשב. וגם כמה תוכנות לנגן סרטים. בינתיים, איזה פתרונות להעברת מידע מהיר יש לכם? למחשב יש USB 1.0, ואני לא רוצה לקנות ZIP drive סתם בשביל הטיול. אגב, יש לי זמן כי הטיול הוא בעוד 3 שבועות. ובנוגע לצורבי DVD, חיפשתי הרבההה זמן, ואני לא יודע…

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  12. שלום, אני מתכנן לקנות 2 הארדיסקים 2 טרה בייט בשביל מטרות אחסון לטווח הארוך (כל הארדיסק משמש יעד ספציפי) אז חשבתי אולי עדיף לי לחסוך כסף ולקנות הארדיסקים פנימיים 2 טרה כי גם ככה אני צריך שיעבדו באופן כמעט שוטף...אבל אני חושב שיש גם חסרונות לפנימי כמו לדו' חשיפה גדולה יותר לוירוסים? אני אובד עצות, אשמח מאוד אם מישהו יאיר קצת על העניין

    • 4 תגובות
    • 788 צפיות
  13. Started by asinnn,

    נכון בצורב SATA יש 2 חיבורים ??? עכשוי אני מנסה לחבר תצורב אז יש לי תקבל SATA האדום איזה עוד כבל צריך ? עם אפשר תמונה ולאיפה מחברים תכבל בלוח זה יעזור תודההה

    • 9 תגובות
    • 787 צפיות
  14. שלום.. לפני כשבוע קניתי מחשב, והייתה לי בעיה עם ההארדיסק שלי (160 ג'יגה) שהמחשב זיהה רק 131 ג'יגה, וזה משום שהייתי אמור לעשות עדכון ביוס (הלוחות של היום מזהים מקס' עד 137 ג'יגה). בעזרת האנשים פה בפורום הצלחתי להזהות עוד 25 ג'יגה בערך שכך יש לי עכשיו 153 ג'יגה. מה שהצלחתי לזהות איחדתי עם כונן D ועכשיו יש לי בו 113 ג'יגה וב C יש לי 39 ג'יגה. הבעיה שיש לי עכשיו היא: שאחרי פרמוט של כונן C (בלי D) המחשב מזהה עדיין 131 ג'יגה וכל מה ששמרתי בD נשאר אבל, הוא לא נוצן לי להיכנס לכונן ואני צריך לעשות לכונן D פורמט והכל נמחק. **מה אני אמור לעשות בכדי שאחרי כל פירמוט של כונן C אני לא אצטרך לפרמט גם את כונן D וכל המידע שלי ימחק מהכונן?? אני חייב תשובה די מהירה בכדי שאוכל לגשת לחנות בהקד…

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  15. שלום לחברי הפורום היקרים, אני מחפש כונן קשיח חיצוני ואיכותי בגודל 2.5 אינטש? (גודל קטן וסקסי) במהירות 7200RPM ולפחות 8MB Buffer ואם אפשר שיהיה לו גם חיבור E-SATA בנוסף ל- USB רצוי שגדול הכונן יהיה 160GB ומעלה התקציב שלי עד 700 ש''ח האם קיים בשוק כונן עם נתונים כאלה פחות או יותר? :s05: תודה

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  16. שלום. ברצוני לרכוש הארדיסק חדש למחשב ולכן אני רוצה לשמוע חוות דעת והמלצות על: 1. ה-הארדיסק עצמו, איזה אחד כדאי לקנות. אני רוצה אחד של 500-640GB. אבל גם המלצות לגבי 1T יתקבלו בברכה. אני חושב על ה - Western Digital 640Gb 16MB AAKS - 7200RPM S-ATA שראיתי במפרטים המומלצים באתר, הוא נשמע לי טוב אבל כמובן אם למישהו יש משהו להוסיף אני אשמח לשמוע. 2. אני אשמח אם יוכלו להמליץ לי על חנות מסויימת, אני חשבתי על אייבורי אבל היות שיש כמה וכמה שמועות לגביהם אז אני רוצה לבדוק חנויות אחרות. אני גר באיזור באר-שבע ולכן חנויות באיזור יהיו אחלה, מה שכן חנויות בירושלים גם כן יהיו בסדר כי אני מגיע לשם הרבה. ההעדפה שלי היא חנות שבה אני יכול לאסוף את המוצר בעצמי מכמה סיבות אבל ב…

    • 6 תגובות
    • 787 צפיות
  17. Started by RayZ,

    צרבתי היום סרט DVD ובסוף התחרתתי וביטלתי. עכשיו המדיה עם חלק מהסרט. ואני לא רוצה סתם לזרוק תמדיה.. יש אפשרות למחוק את כל מה שיש במדיה?

    • 5 תגובות
    • 787 צפיות
  18. © קרדיט מלא לGenius מאתר Gamer שלום לכולם קיבלתי אתמול חשבון GMAIL ממיכאל ספיר המלך! הוא אמר לי שמותר לו להזמין 6 אנשים להשתמש בזה ושאלתי אותו אם אני יכול גם להזמין 6 הוא אמר לי שכן אבל זה הופעל לי רק היום רואים דבר כזה בצד שמאל Invite 6 friends to Gmail אבל זה לקח לי בערך 12 שעות עד שזה התעדכן הרעיון שלי הוא כזה: אני אזמר שאני אזמין 4 אנשים מגיימר מאור אתה ראשון ועוד שלושה שיבקשו (מועמדים - פבל /אלעד/אורן/ יוני) ו2 אני אשאיר ליום סגריר K ה4 שיקבלו יפתחו עבור עוד 16 אנשים שירצו וככה עוד 64 איש יקבלו וככה כל מי שרוצה בפורום אימייל של GMAIL יקבל חינם חינם כל מי שרוצה לקבל לו חשבון יירשם מה זה GMAIL? חשבון דואל בנפח גיגה שנמצא בשלב בטא מבית Goo…

  19. Started by iyehuda,

    קניתי חבילה של 50 מתוכם 3 התקלפו לי נראה לי שאני חוזר לסילבר ליין או לוורבטים היותר זולים חבילה של 50 ב 50 ש"ח

    • 9 תגובות
    • 787 צפיות
  20. שלום. תכונות כמו ה AS SSD Benchmarks, ודומותיה, מציגות 4 נתונים: Sequential Read + Write 4K 4K-6Thrd Access Times השאלה שלי היא זאת: כצרכן מן השורה (פה אני מתכוון לאדם ששימושו העיקרי במחשב הוא שימוש של גלישה, עיבוד תמלילים, צפייה בווידאו, ושאר ירקות), איזה מן הנתונים הללו צריך לעניין אותי יותר, ואיזה פחות? זאת אני שואל משום שנהגתי להסתכל על נתוני ה Sequential Read/Write, אך חבר זרק לי באוויר שנתונים אלה פחות חשובים מה 4K למשתמש הביתי. אשמח לשמוע את דעתכם תודה

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  21. כרגע ערכתי מספר שינויים בדיסק הקשיח החדש שלי - היו לי 2 מחיצות, אחת בשם G של 26GB ואחת בשם D של 50GB, החלטתי לקחת 18GB מ-G ולהעביר אותם ל-D, כך שב-G יהיה 8GB וב-D יהיה 68GB. עם זאת, קבעתי ש-G יהיה Primary ו-D יהיה Logical (זה היה הפוך) והגדרתי את G כ-Active. כל זה עם התוכנה PartiotinMagic 8. נראה כי כל התהליך עבר בהצחלה (העברה של 18GB ל-D), אבל אחרי שהגדרתי Primary, Logical, Active - אני לא רואה את מחיצה D ב-Windows. האם ישנה דרך לתקן זאת? חשוב לציין שאני מעדיף לא לפרמט מחיצה זו, נמצאים בה קבצים חשובים. :'(

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  22. Started by grove,

    שלום לכולם רציתי לשאול את דעתכם המלומדת איזה דגם מומלץ לקנות בנפחים קטנים 160 250 320 SATA שהוא בעל ביצועים גבוהים יחסית ויספק בתור דיסק SYSTEM למערכת הפעלה וכמה תוכנות כמובן שמיותר לציין שאני מחפש גם משהו עם אמינות WD? SEAGATE? דגמים תודה וסליחה על החפירה

    • 6 תגובות
    • 787 צפיות
  23. Started by MadGhost,

    מישהו יודע איפה אפשר לקנות את הגומי הזה שמבודד רעשים וויברציות מהדיסק קשיח ? כל הגומיות שהגיעו עם המארז שלי(6A19) התקשו, ומתפוררות במגע עם הבורג... ובלי גומיות כאלה אני לא יכול לחבר את הכונן...

    • 1 תגובה
    • 787 צפיות
  24. Started by MtAk,

    שלום! יש לי שאלה אני קונה מחשב חדש בלוח-אם שלי יש 6 חיבורי sata. אם אני שם 2 צורבי די-וי-די + 1 כונן די-וי-די שכולם עובדים על sata, ז"א אני נשאר רק אם 3 חיבורי sata לדיסקים הקשיחים האם ישנה אפשרות לחבר עוד דיסקים קשיחים או שאני יהיה מוקבל רק ל -3?? תודה על עזרתכם!

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  25. חשבתי על זה לשניה שהזכרון FLASH, שהבנתי שהוא ללא חלקים נעים, מהיר יותר? אני מבין שהוא גם יקר בהרבה יותר, השאלה אם קיים בכלל דבר כזה/האם הוא משתלם להפקה בכלל?

    • 8 תגובות
    • 787 צפיות

דיונים חדשים בפורומים