אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם, עברתי על הנעוץ אבל לא מצאתי המלצה קונקרטית לכונן חיצוני כלשהו. הכונן ישמש לגיבוי בלבד, ולא אמור לצאת מתחומי הבית. תרחיש השימוש הוא שמידי פעם אני אחבר אותו למחשב אגבה את המסמכים ואניח לו לשכח בשקט ליד המחשב ולנוח. חשוב לי בנוסף כי יתמוך בLCD, כלומר שאם הLCD יצליח להריץ סרט מUSB אז שגם יצליח להריץ מהכונן. התקציב הוא 400 ש"ח, אין לי מושג מהם הנפחים שאפשר לקנות במחיר זה. שאלה לא קשורה לנושא: אם אקנה את הכונן הפנימי של ה2TB שהמלצם, בהנחה שיש לי SATA אחד פנוי אין בעיה לחבר אותו למחשב, נכון? במידה ואין, איזה כונן עדיף שהוינדוס וכל שאר התוכנות ירוצו עליו הHD204UI או הDisk Drive ST3500320AS ATA Device (500 GB, 7200 RPM, SATA-II) שיש לי עכשיו? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות כונן חיצוני, הוא ישמש בעיקר לסטרימינג והשימוש המשני שלו יהיה לגיבויים. הוא יתחבר ל- סטרימר (Popcorn C200) באמצעות USB2. מחיר 400 - 550 ש"ח. על מה אתם ממליצים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 795 צפיות
-
-
אני מחפש הרד דיסק חיצוני גדול 2 או 3 Tb ומהיר 7200 בלי לקרוע את הכיס. יש כזה דבר? ישמש בעיקר לאיחסון מדיה (אני כמעט כל יומיים אני מעביר תיקיות גדולות במיוחד 10-20 גיגה)
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש כונן שיהיה מהיר קצת ועדיף שיהיה 3.5 מתפשר גם ל2.5 אני חשבתי על my book או על My Passport כי אני רוצה מארז חיצוני שיהיה בינוני כזה לא גדול ולא קטן מעוצב כי הוא יהיה גלוי על השולחן
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש כונן חיצוני נייד עד 250 GB, עם חיבור IDE תודה,
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
-
-
אני מחפש כונן חיצוני לגיבוי וכו' בתקציב של 400-500 ש"ח. הוא לא יעזוב הרבה את הבית, אז גודל ומשקל לא כ"כ משנים לי. הנפח צריך להיות מינימום 500GB (לא נראה לי שיש 1.5/2TB בתקציב הזה, אז ההעדפה היא כמובן ל-1TB). בת'כלס הכי חשוב לי שהוא יהיה מהיר ונוח, הכי PLUG AND PLAY שאפשר. כמובן אמינות זה מקום ראשון, אבל זה נראה לי ברור מאליו. יש אפשרות לקנות בחו"ל ולייבא לארץ דרך קרובת משפחה שבאה לבקר, אם הפרשי המחירים ביחס לנפח הזיכרון משמעותיים מאוד. זהו בסה"כ. אני צריך לדעת עד היום בערב מה הכי כדאי לקנות, אבא שלי משום מה מאוד לחוץ על זה ואני לא רוצה לפספס את ההזדמנות שיהיה לי דיסק קשיח חיצוני שעליו אני יוכל לשים את כל התיקיות של המשפחה במקום שישבו לי על המחשב ויתפסו לי 80GB על פארש.…
-
- 20 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכל באי הפורום (: אני מחפש כונן חיצוני, אני מחפש כונן בנפח של 1TB, והוא יפעל תמיד(יהיה מחובר לראוטר ומשותף עם כל הבית).. אני רוצה כונן איכותי שלא ישרף לי ויאבדו לי על הנתונים שעבדתי עלייהם שנים רבות חשוב שיהיה של חברה מוכרת ואיכותית (: התקציב שלי : 500 שקלים תודה לכם, מני חן. (:
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
אהלן חברה אני מחפש כונן חיצנו של טרה בתחום ה 500 שקל נכנסתי היום לאופיס דיפו וראיתי כמה אפשריות שכוללות בינהן: http://www.seagate.com/www/en-us/products/external/expansion/expansion_desktop/ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=731757 ועוד כונן של verbatim נראה לי שהמליצו לי עליו בנתיים הכי אהבתי את הסייגייט, מבחינת עיצוב, ונוחות(הבנתי שלא צריך להתקין שום תוכנה, פשוט לחבר ולהעביר קבצים) אבל אני גם יודע שבזמן האחרון היו בעיות עם סייגיט של קריסת הדיסק וכו' אני יודע שזה משהו שאפשר לתקן בעדכון קשוחה, אבל אני לא בטוח שאני רוצה להסתבך עם זה, איך אני יכול לדעת אם הדיסק הזה הוא אחד מהבעייתים או לא? אשמח אם תמליצו לי על דיסקים נוספים של טרה בתחום ה 500 שקל תודה רבה דביר
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש כונן חיצוני עד מחיר 650 שקל, כמו בכותרת, 750-1000 ג'יגה וחשוב חיבור firewire או esata. בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
-
אחרי שחפרתי קצת בחיפוש אחר כונן קשיח מכאני הכי טוב שקיים היום (משדרג את ה1TB ל-6TB), שגם יהיה מהיר וגם אמיד. הגעתי למסקנה שאני רוצה את ה-WD BLACK. גיליתי שיצא גרסה חדשה שלו לא מזמן שאין עליה כמעט אינפורמציה ברשת פרט למפרט טכני. דגם: WD6003FZBX מה אתם אומרים? רצוי או שיש לכם משהו אחר להמליץ? אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא (:
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחי נוסע לאילת השבוע. צריך כונן 1T עדיף 2.5" כמובן מ- KSP. מה מבין הבאים הכי עדיף: http://ksp.co.il/?select=.1033..146..371..489..691.&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=&maxprice= המטרה לחסוך אבל חשוב שיהיה כונן עמיד ובעיקר מהיר!!. דבר נוסף: אין לי USB3 במחשב אלא רק חיבור ESATA, האם יש קומבינה לתאם בין ESATA ל- USB3 (עם ה- ESATA אני עובד בכונן אחר ומעביר על 80M/S)? אם לא אז אשמח להמלצה לבקר USB3 כמה שיותר זול מ- KSP גם.
-
- 31 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני מחפש כונן נייד בנפח של 2TB ומעלה, הגודל עצמו לא משנה לי (ליד המחשב יש מקור מתח פנוי). הכונן עצמו ישמש ככונן גיבוי תמידי של קבצים גדולים (סרטים,משחקים),ועריכות (פוטושופ,סוני וגאס). התקציב הוא עד 600 ש"ח ואם יש משהו יותר משתלם אז עד 650 ש"ח. הכונן לא יתחבר בLAN רק דרך USB. למחשבים שלי יש USB3 אז עדיפות ליציאה זו. הקנייה תתבצע בTMS או בKSP (חנויות שקרובות אליי הביתה). יש לי התלבטות בין זה http://ksp.co.il/?uin=13384 לזה http://ksp.co.il/?select=.1033..146..489..373.&list=1&sort=2&glist=1&uin=19811&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 תודה אנשים,
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אבא שלי קנה לפני כחודש מחשב נייד של דל vostro 3550, הוא מחפש כונן נייד חזק מהיר ואיכותי בתקציב של 400-500 שקל, מה מומלץ בטווח מחירים הזה? כמה GB? האם עדיף אולי לקנות מארז לכונן וכונן בנפרד? עדיפות לeSATA? USB3.0? תודה.
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום חברים , ראיתי בגלריית המודים את המוד של nebula ורציתי לדעת מאיפה אני יכול להשיג כונן סידי כמו שבתמונה .. אם תשימו לב זה כונן ממש שטוח . [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, משהו בסגנון http://www.seagate.com/www/en-us/products/consumer_electronics/ee25_series/EE25_Series_5400.2/ נפח לא ממש משנה, 40 גיגה זה די והותר, התקציב גם לא הכי משנה, אבל עדיף שיהיה ריאלי, לצערי להזמין מחו"ל לא מהווה אפשרות, תודה... עריכה: שחכתי לציין שחייב להיות PATA (הלפטופ תומך רק בתקן ATA-6)....
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. ההארד דיסק שלי של סיגייט קרס לו ועכשיו אני צריך עבורו מחליף אני רוצה הארד דיסק פנימי של 2TB ההארד דיסק ישמש לאחסון של מדיה ואני גם אעשה לו מחיצה של כ50GB שישמש להרצת הוינדוס התקציב הוא 500 ש"ח. אם יש צורך אפשר להרחיב קצת ל600. אבל מאוד הייתי מעדיף דווקא לרדת כמה שיותר תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 902 צפיות
-
-
מכיוון שאני כבר כמה חודשים עם אובונטו שמותקן על DOK, אני צריך די בדחיפות קשיח חדש במקום זה שהלך. אין לי שום בעייה להזמין מחו"ל (יש מי שישלח לי מארה"ב למשל) ולכן חשבתי אולי לקנות כונן SSD שאפילו יחסוך לי קצת בזמן סוללה. מאחר והנפח לא הכי חשוב לי (מתכנן קניית כונן חיצוני בכל מקרה), חשבתי על ה-M4 שמצאתי במחיר מצויין: http://www.buy.com/prod/crucial-m4-64gb-2-5-sata-iii-solid-state-drive-ssd-ct064m4ssd2/221150371.html האם אתה מכירים משהו זול יותר? אולי קשיח 500GB במחיר ממש טוב?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש כונן פנימי בנפח של 2TB או אפילו 1TB למערכת הפעלה + אחסון ושאלה קטנה, יש לי כרגע לוח אם שתומך ב SATA2 בעתיד הקרוב (כמה חודשים) אני מתכוון להחליף מחשב ל SATA3 זה אפשרי לקנות עכשיו SATA3 שיעבוד לי על המחשב ב SATA2 ללא פגיעה רצינית בביצועים (ביצועים של SATA2)
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
3.5 אינץ הכי גדול שיש. משהו שאני יוכל להכניס אליו את כל הכוננים וזה יהיה אם יציאת sata אחת ושזה יעשה שכולם יהיו אותו כונן
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
אני צריך כונן קשיח 500 GB שיהיה כמה שיותר טוב. אני לא יודע אם אתם זקוקים למפרט אבל בכול זאת: AMD ATHLON 64X2 3800+ 1 GB לוח אם אני לא זוכר איזה בדיוק nvidia nF4 seiris 7800gtX2 של leadtech. וכול זה דחוס ב ANTECH P160 ועוד שאלה אחת: מה משפיע על הקירור והשקט במחשב. אני יודע שהמאווררים של המארז, קירור למעבד, קירור לכ.מסך אבל מה עוד?
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להזמין כונן קשיח נוסף למחשב שלי, היות והנוכחי שלי לא מספיק לי. רציתי לקנות כונן קשיח לפני כמה חודשים אבל בדיוק התחילה עליית מחירים נוראית ואני מרושש מדי בשביל זה, רציתי לדעת אם המחירים חזרו להיות "שפויים"? אם כן, אשמח לקבל המלצה לכונן קשיח בתקציב של עד 500 ש"ח, אפשר להתגמש עד 600. אני מעדיף שיהיה 1T זיכרון, אבל אם התקציב מחניק, אוכל להתפשר ולקחת פחות זיכרון - העיקר שהכונן לא יהיה באיכות ירודה. אגב, אם זה רלוונטי הכונן הקשיח הנוכחי שלי הוא של WD מחובר בSATA ללוח אם עם 500 ג'יגה זיכרון עם 7200 RPM ו16M cahche. תודה לכל העוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש כונן קשיח "גנרי" לצורך עבודה/אחסון/גיבוי ללא צרכים סופר מיוחדים (אני עובד על המחשב, אבל לא כל שניה חשובה לי). מה אני מחפש: נפח: לפחות 2TB כונן פנימי. SSD/HDD: האמת לא יודע, אני חושב שעדיף SSD; אבל אם יש משמעותית יותר נפח אז HDD. אמינות: חשוב. עדיף שיהיה שקט ככל האפשר. מחיר: רגיש; אבל אם יש משהו ששווה את העוד אקסטה מוכן לשלם עוד 100-150 ש"ח. לוח אם: ASRock Fatal1ty-Z87-Killer זהו זה, תודה לכל העונים.
-
- 14 תגובות
- 2.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חבר'ה, אני מקווה בזמן הקרוב להחליף את הכונן קשיח שלי לגודל של 160-200 GB. אני מחפש את הכי זול , אבל שלא יהיה זבל , שיעבוד טוב עם איזה 7200RPM (לא כמו אצלי עכשיו עם ה40 גיגה ) תקציב: לא יותר מ450 . תודה ויום טוב.
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
ראיתי בזאפ שהמחירים די זולים וכדאי אולי ללכת על כונן 500 גיגה, אך לא ראיתי שם דירוגים מתאימים לכוננים כאלו. מצד שני, יש שם כונן של 320 גיגה ש- 7 אנשים מאוד מרוצים ממנו. הנה הכונן: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=574283 אשמח לשמוע חוות דעת אם הכונן אכן טוב, אמין ולא מאוד מרעיש :-) ואם יש כונן של 500 גיגה(עד 300 ש"ח) ששווה לקנותו במקום. בנוסף, ראיתי למשל את הכונן הזה: http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=403169 הוא בעל אותה קיבולת כמו הכונן מהלינק הראשון, במה הוא טוב יותר שמחירו גבוה יותר בהרבה? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-


