עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by yonatanph,

    גיסי קנה MAC חדש והוא רוצה לקנות כונן חיצוני לגיבויים. חבר שלו המליץ לו על הכונן http://www.rocstor.com/Products/rocpro-800av.html אבל עד כמה שהבנתי זה עולה כ1300 שח' בארץ מחיר שנראה לי קצת (מאוד) גבוה, אבל הידע שלי במקים שואף לאפס כך שיכול להיות שאני טועה. דבר ראשון רציתי לשאול האם מישהו מכיר את הכונן הספציפי הזה ומה דעתו עליו. כמו כן, האם כונן למק צריך איזשהו יחס שונה מכונן לPC רגיל - יש בעיות תאימות כלשהי עם הכוננים הרגילים של הPC? האם יש לכם אולי המלצות אחרות לכונני גיבוי למק (שעובדים עם הTIME MACHINE). התקציב לא מוגדר בשלב הזה - הוא אכן שיקול אבל לא שיקול יחיד והבחירה תעשה לפי מכלול שיקולים לכן בשלב זה אני משאיר את האפשרויות פתוחות.

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  2. עדיפות ל2.5 אינצ׳ כי השימוש לראיית סרטים וסדרות עד 720p ולכן המהירות שלו תספיק. נפח 500 ג׳יגה. תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  3. Started by omerbar,

    אהלן חברים, רציתי לדעת איזה כונני SSD טובים יש היום במחיר של עד 500 שקלים להחליף את הכונן boot שיש לי עכשיו(הוא גם ssd פשוט הוא התמלא מהר מאוד כי הוא רק 120gb), אני ישאיר את הכונן עצמו למטרות אחסון אבל אני צריך משהו גדול יותר. הלוח אם שלי הוא זה: כאן אין לי בעיה להזמין מחו"ל.. חשבתי על הכונן הבא: https://www.newegg.com/global/il/Product/Product.aspx?Item=N82E16820147593 אני מחפש בעיקר ביצועים אבל עדיף שהוא יגיע עם לפחות 240+ gb נ.ב אני מעדיף M.2 כי כרגע הכונן boot שלי הוא SATA רגיל והסלוט של הM.2 בלוח האם יושב בודד וריק... תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by darkman,

    אז ככה יש לי בערך 300-400 שקל אני רוצה 512 MB על ממה ללכת 1)על הכי זול>יותר MB 2)על מותג? ואם מישהו קנה ומרוצה שיגיב תודה.

    • 4 תגובות
    • 823 צפיות
  5. תקציב שלי הוא 250-300 שקל - לא יכול לחרוג מהתקציב הזה. לא מתחת ל-80 ג'יגה

    • 4 תגובות
    • 753 צפיות
  6. Started by BandiT,

    שלום, אני מחפש לרכוש HD חיצוני בגודל 2.5" שיעבוד ללא חיבור לחשמל. חיבור USB 3.0 נפח 1T ומעלה. מחפש דיסק שיתן לי תמורה הכי טובה לכסף בהתאם למאפיינים הנ"ל... תודה.

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  7. Started by Pythagoras,

    שלום חברים.. אני מעוניין לרכוש HD חיצוני, 500 GB ומעלה לגיבוי בעיקר של תמונות, סרטים וכדומה.. מה אתם ממליצים? והאם אפשר הסבר קטן כי מעט הסתבכתי עם כל האותיות הקטנות, 2.5 , 3.5 ... מה ההבדל? בנוסף, האם מספיק חיבור USB2 או שיש צורך במשהו אחר? ובמה בעצם יותר טוב חיבור SATA או FIREWIRE מ USB (אם בכלל).. בנוסף ומעט Off topic אבל אם כבר אני קונה כונן חיצוני הייתי מעוניין לחבר אותו איכשהוא ל PS3 שלי, האם זה ניתן? תודה לכם על העזרה

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  8. 1. הכי חשוב לי שהוא אמין מבחינת תקלות. 2. לאחר מכן, חשובה לי האחריות (שתהיה מחנות אמינה וכמה שיותר שנים). 3. כמובן אני מעדיף דיסק כמה שיותר מהיר, אך לא אם זה מייקר בהרבה את המחיר. 4. נפח רצוי מינימום 2TB. 4. שהמחיר יהיה כדאי בייחס לנפח. 5. לא חשוב לי אם הוא פנימי או חיצוני. 6. כן חשוב לי, שאם הוא חיצוני, הוא יהיה ללא כבל חשמל (אלא רק USB). לכאורה הדגם WD5000AVCS הכי משתלם שמצאתי - פנימי, 2TB, של WD, ב 340 ש"ח אבל נראה לי שזו טעות (או רמאות) והדגם הזה באמת רק 500GB. האם אני צודק? http://olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22979241 אח"כ מצאתי את הדגם WDBAAU0030HBK - חיצוני, 3TB, של WD, אבל USB 2, ב 564 ש"ח 2 החנויות הללו הן אותה החנות ולא מצויין כלום לגבי …

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by p_uriel,

    שלום, מחפש המלצה לכונן קשיח IDE: חשוב לי שיהיה שקט (מאד שקט...), מהיר, ואמין בנפח מקסימלי שאפשר. המטרה: לאחסן סרטים, מוזיקה על מנת לשלוף מהסטרימר. מהו הכונן הגדול ביותר ל IDE? (ההמלצות בסטיקי מתייחסות ל SATA) תודה.

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by duk4u,

    יש לי מערכת ישנה עם USB 2 כך שכונן נייד מגביל אותי, לכן הוא צריך להיות עם חיבור לחשמל. מעדיף עם חיבור USB 3 שישמש אותי הלאה, אשמח להמלצה על רכישה משתלמת. בתודה מראש, אשמח לתגובות...

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. שלום, חשוב שהכונן יגיע עם שלט , בסכום של כ 400 שקל. הכונן ישמש לגיבוי חומר מהמחשב האישי ובעיקר לצפייה בסרטים,סדרות על ידי חיבור ישיר לטלויזיה. לכן חשוב שיגיע עם חיבור איכותי לטלויזיה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  12. Started by cha_had,

    שלום לכולם, שמי חיים, אני מעוניין לרכוש כונן SSD בנפח של 120-128GB, מכל מיני סקירות שערכתי באינטרנט נשארתי עם יותר שאלות מתשובות מכיוון ששמתי לב שלכל SSD מצויינים נתוני מהירות כתיבה/קריאה שלא משתנים יותר מדי בהתאם למחירים- ועלן כן לדעתי הם לא משקפים את המציאות. גם בנצ'מרקים לא מובנים היטב. המטרה שלי היא אחת: לרכוש במחיר סביר את הכונן הכי מהיר נכון ל-1 לספטמבר 2014. השימושים העיקריים שלי הם: פתיחת תוכנות וכו' חילוץ רארים גדולים (של משחקים וסרטי 1080P). והדבר הכי חשוב: אני משתמש במנהלי הורדות חיצוני (IDM וכו'), ושמתי לב לדבר הבא: כשאני מוריד קבצים בסדר גודל של כמה מאות מגה לכמה ג'יגות, כשההורדה מסתיימת למעשה, מתחילה טעינה של הקובץ מחדש (כאילו העברה פיזית למחשב)- וזה לוקח …

    • 0 תגובות
    • 874 צפיות
  13. שלום רב, יש לי שני הארד-דיסקים במחשב. הראשון - wd שבו מותקנת מערה"פ - sata השני - maxtor ide לאחרונה המחשב שלי קפא מס' פעמים. הבעיה היתה בכונן קשיח maxtor שלא תמיד זוהה ע"י המחשב (בדקתי בביוס). ברגע שהוצאתי את הכונן קשיח maxtor המחשב פעל בצורה תקינה. לאחרונה החלטתי לחבר אותו שוב ולבצע בו בדיקות. נכון לעכשיו המחשב תמיד מזהה אותו ואינו נתקע אך כמובן אינני רגוע. שני הכוננים יושבים יחסית צמודים אחד לשני ולמרות זה - הטמ' של הwd היא 38 והטמ' של הmaxtor היא על 48!!! (לפי תוכנת HDDlife). בהנחה שהIDE שעל הלוח אם תקין וגם הכבל IDE תקין - מה יכולה להיות הבעיה ואם איזו תוכנה אתם ממליצים שאני אבדוק את הmaxtor ? או אולי לא שווה לי בכלל להסתכן ועדיף לקנות hd חדש ? תודה מראש, דודו.

    • 5 תגובות
    • 708 צפיות
  14. שלום לכולם, יש לי בבית על המחשב תמונות וקיבצי וידאו ומסמכים שאני רוצה לגבות באופן דחוף, מדובר בתמונות של הילדים וכל מיני קבצים שאספתי במהלך שנים רבות (הכי חשוב התמונות והוידאו כמובן - כי את זה אי אפשר לשחזר). מחפש פיתרון שפוי (צריבה לDVD מתבצעת, אבל זה לא מספיק מסודר וגם קצת מסורבל כי צריך לפחות חמישה לגיבוי מלא, ותמיד החשש שאחד ישרט). בנוסף לפתרון איחסון קבוע (הרד דיסק חיצוני וכאלה), אני רוצה שהקבצים יהיו על שתי המחשבים שלי באופן קבוע (משוכפלים) בעבר השתמשתי ב FolderShare, ואז בעקבות תקלה שלי (וטפשות מטורפת של התוכנה) כמעט אבד לי הכל (במזל הצלחתי לשחזר את הרוב המוחלט בעזרת תוכנה שסרקה את הקבצים המחוקים). האם יש תוכנה דומה מומלצת שאפשר להגדיר בה שלא תמחק לעולם, רק תוסיף,…

    • 5 תגובות
    • 824 צפיות
  15. חשוב לי שהוא יהיה שקט, הצורב שיש לי כרגע יותר מדי רועש אפילו שרק צופים ב - DVD. מישהו חיפש במיוחד צורב שקט ומצא?

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  16. אני יודע שכבר נידונו מספר שרשורים בנושא זה לאחרונה אבל אני עדיין מעוניין להעלות את השרשור שלי כי לא מצאתי את התשובה המתאימה לנתונים שלי.. הנתונים: אני מחפש כונן אמין- (אמינות הכי חשובה לי) גודל זכרון- לפחות 1 טרה, (אם נכנס למחיר גם יותר אז בשמחה..) גודל פיזי- לא חשוב לי ה"מיניטוריות", מבחינתי הכונן יעמוד על השולחן ליד המחשב הנייח ומדי פעם יטולטל מפה לשם, כך שמבחינתי 2.5" זה גודל סבבה, אך במידה ויש כונן שעומד בשאר התנאים והוא 3.5" אז גם זה טוב.. עדיף ללא חיבור מתח בנוסף לחיבור הUSB. כמובן שמדובר בחיבור USB2 - אין לי USB3 במחשב ולא יהיה בקרוב.. אך אם יש חיבור Esata זו יכולה להיות תוספת נחמדה ביותר! (למרות שאאלץ להכנס להוצאה נוספת ולקנות כרטיס למחשב) -אגב, בלוח האם שלי יש ת…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. הכונן הזה נראה לי טוב [חיפשתי הלוך ושוב בזאפ]- http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=217&language=en למטרת גיבוי עשרות גי'גה של וידאו, תמונות וקבצים שונים. שווה לקנות אותו ? מה יתרונות \ חסרונות?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום לכולם, יש לי בבית כבר אמצעי גיבוי חיצוניים לצרכי הגיבוי שלי, אבל מה שמלחיץ אותי זה אובדן גמור גם של בדיסקים במחשב וגם של הדיסקים לגיבוי החיצוניים שלי. מה שחשבתי לעשות הוא לשים כונן NAS בבית של ההורים שלי ולגבות לשם. האם זו בעיה? כל הכונני NAS שראיתי באינטרנט מדברים על גיבוי מרכזי בבית, ולא כגיבוי למרחוק. האם יש לכם המלצות על דגמים ספציפיים? מה אני צריך לחפש? אני לא מחפש משהו מאוד משוכלל ויקר, אפילו לא צריך RAID, רק מספיק מקום לאיכסון (נניח 2-3 ג׳יגה (סליחה, זאת טעות, אמור להיות פה טרה)) ושיגיע עם תוכנת גיבוי כלשהיא. אני מניח שאצטרך להוסיף ליחידה עוד כונן או 2 אדומים של WD. האם זה חייב להיות הדגם האדום או שזה רק משהו שיווקי של WD? בקיצור, שאלתי הרבה שאלות ואני אשמח לע…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by ex_,

    היי, טוב עושה רושם שהכונן החיצוני שיש לי כרגע עומד למות ויש עליו חומר חשוב מאוד אני מחפש בדחיפות כונן חיצוני 80-120 ג'יגה והכי חשוב שיהיה אמין אין לי כל כך מושג בתחום אז תודה על ההמלצות.

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  20. Started by gooz,

    איך הווסטרן דיגיטאל? יש סמסונג יש מקסטור אממ יש סי גייט ועוד כמה... על מה אתם ממליצים ? צריך משהו אמין שיחזיק כמו שצריך :] יש לי AMD 2800 epox 8RDA3+ 512 פנימי DDR ספק של HEC 400 וזה נראה כל מה שצריכים לדעת תודה

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. שלום! מחפש הארדיסק 2TB עד 800 ש"ח עם אופציה לחריגה אם זה ממש משתלם. כמובן לצורכי משחקים וכל שאר השימושים אינטרנט וזה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום רב, אני לא בטוח ששאלות בנוגע לסטרימרים זה כאן אבל אנסה את מזלי ,אני מחפש שמתחבר לטלוויזיה ומאפשר צפייה בתכנים כגון סרטים סדרות וכו'.כזה שיהיה קל לתפעל גם עבור אנשים שלא מתעסקים בטכנולוגיה יום - יום (אמא שלי).התקציב - עד 500 ש"ח רצוי כמה שפחותתודה רבה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. הדיסקים המומלצים בשרשור הנעוץ למעלה מתייחסים בעיקר למהירות הכונן. אני מחפש המלצות על כונן שמיועד לאחסון של תמונות שאני מצלם והעיבודים שלהן - מה שחשוב לי הוא קודם כל אורך חיים ואמינות מול מחיר (כי זה אומר לקנות שניים - אחד למחשב ואחד לגיבוי) . האם תוכלו להמליץ על כוננים בנפח 2-3 טרה למטרות אלו? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. מחפש הרד דיסק בטווח נפחים 320 +/- לוח האם שלי: Gigabyte GA-965P-DS3 Intel P965 LGA 775 מארז : Compucase 6A21 Black&Blue 400Watt המלצות? (אם אפשר לא יותר מ 250 ש)

    • 8 תגובות
    • 872 צפיות
  25. Started by odi,

    חשוב שיהיה אמין . אני מעדיף אחד ללא חיבור לחשמל אבל לא על חשבון אמינות. תודה למשיבים.

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות

דיונים חדשים בפורומים