אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
ברצוני לעשות RAID 0 למערכת הפעלה ואיני יודע איזה דיסקים לקנות ובאיזה גודל. חשוב לי מאוד השקט וכמובן המהירות. הבנתי שיש דיסקים שמתאימים יותר לRAID 0 ויש פחות. התקציב שלי הוא בסביבות ה700 ש"ח לשני הדיסקים. תוכלו בבקשה להמליץ לי איזה 2 דיסקים לקנות שיתאימו לי לדרישות...
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
מישהו מכיר את החברה הזאת? הם נמכרים ב20$ עכשיו באמאזון בשעה הקרובה...
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום נשרף לי הצורב הישן ואני רוצה להביא צורב עם LightScribe יש המלצות לדגמים מסויימים? תודה
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני אגש ישר לעניין: הצורב שלי לאחר עידכון קושחה ודריברים לא מוכן בשום פנים ואופן לצרוב דרך NERO 7 במהירות שעולה על X8. אני מדבר על צריבה של MP3/DATA או כל דבר אחר.. בבקשה תושיעו אותי מהצורב הסורר
-
- 10 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום ברשותי הרדיסק של היטאצי במהירות של 15K דגם: HUS151414VL3800 אני רוצה לחבר אותו לפי סי ככונן OS ראשי אבל חסר לי ADAPTER כזה: http://www.mcpb.com/html/sca.f80hp.68f.html מאיפה אני מוצא כזה בארץ? יש לי כרטעס סקאזי של ADAPTEC 39160 האם הוא מתאים להרדיסק?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כונן קשיח לא גדול במיוחד 160giga, אבל לא ראיתי מנפחים גדולים יותר יש לדיסקים הקשיחים 16mb cache. האם שי הבדל ביצועים משמעותי בתוצאה מהגדלת זיכרון הקאץ ? שאלה נוספת: מה זאת טכנולוגית ה - ncq והאם משיהו יכול להמליץ על כונן קשיח לא יקר וטוב.
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
הדי וי די שלי פתאום הפסיק לעבוד לא צורב ולא קורא דיסקים DVD אם הם מלאים ואם הם ריקים ...וכאשר אני רוצה לצרוב לא מאפשר לי אומר לי שהדיסק מלא אבל הדיסק ריק ...קיתי דיסקים חדשים ואין אותה בעיה ....אבל הןא קורא CD אבל לא DVD ...אוליי הצורב שלי הלך לעולמו ? החברה היא LITE-ON ... תודה ..
-
- 8 תגובות
- 794 צפיות
-
-
-
לאחרונה חבר קנה מחשב חדש I7 2600 עם 16GB זיכרון GTX560 , קיצר מחשב פצצה. הדבר היחיד שהוא לא שדרג זה הכונן HDD , הגעתי לעזור לו בהתקנות כמה תוכנות ונדהמתי לגלות כמה המחשב לא זז... נכנסתי ללוח הבקרה וראיתי שהמעבד בכלל עובד על 10% והזיכרון רק ב 1.4GB , בתוך המארז שמעתי את הHDD מנסה להדביק את כוחו האדיר של המחשב... לא נראה לי הגיוני שאנשים קונים מחשב טיל ולא משקיעים בHDD, כל תוכנה שהוא מעלה פשוט זוחלת... אני חושב שאנשים לא מעריכים מספיק את חשיבות הכוננים היום - לפי דעתי שדרוג לכונן SSD ישפר את ביצועי המחשב יותר מלעבור ממעבד QUAD ל I5 או I7 ... פשוט אנשים לא מעריכים נכון...
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
תוך כמה זמן אני אמור להעתיק דיסק של DVD שלם להרד דיסק ? משום מה, כשאני מעתיק DVD להרד-דיסק, הוא לא "מתניע" לי, הוא עובד ממש שקט וניראה לי שהמהירות איטית ממה שצריך להיות.... (לא מדובר בסרט ככה שזה לא אמור להיות הRIP LOCK, ממה שאני מבין.) זה נורמאלי השקט הזה ? (אני רוצה לשמוע את החיה שבמכונה, ואיננה.)
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג מערכת כך שתכיל מערך raid5 של 4 קשיחים. התקנת כרטיס raid איכותי הוא תמיד האופציה הטובה ביותר - אבל לצערי אין לי חריץ pci-e פנוי (לוח microATX) משהו מכיר דרך לעשות raid ולחבר את המערך בחיבור sata3 בודד בלוח האם?
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
איך הם בתור דיסקים לצריבה? שווה לקנות אותם?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
היום הייתי באופיס דיפו ומצאתי שהם הורידו את מחיר עוגת 25 הדיסקים של VERBATIM ל138ש"ח מה שאומר שיחידה עולה עכשיו 5.5 ש"ח . שווה למי שרוצה דיסקים לגם יחזיקו מעמד לאורך זמן.
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום רב קניתי HD חדש והתקנתי אותו כHD ראשי ועליו התקנתי את WIN הבעיה נוצרה כאשר נסיתי להתקין את ה-HD הישן , בביוס המחשב מזהה אותו אבל כאשר אני מנסה להגדיר אותו ב"מחשב שלי" הוא רושם כי לא ניתן בגלל שHD דינמי ו"זר" ודורש לפרמט על מנת להפוך לבסיסי. הבעיה שיש לי חומר עלוי שאני צריך, מה אפשר לעשות על מנת להתקין אותו? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 793 צפיות
-
-
חוקרי אוניברסיטת בן גוריון פיתחו דרכים יצירתיות במיוחד להוציא מידע ממחשב שנותק מהרשת, וגם דרך מעניינת להעביר אליו מידע לכתבה
-
- 8 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום, כמה הבדל יהיה מבחינת מהירות בין אם מערכת ההפעלה תהיה מתוקנת על כונן קשיח (IDE) עם 16 מגה לבין 8 מגה. אני מתכוון לקנות כונן קשיח חדש על מנת להתקין את המערכת הפעלה שם. תודה.
-
- 2 תגובות
- 793 צפיות
-
-
היום הייתי אצל חבר והוא מצא אצלו HD ישן של סיגייט. הבעיה שלו שהוא נתקע ב12% בפירמוט. האם אפשר לעשות עם זה משהו חוץ מלקבור אותו?
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי מחשב נייד Samsung 530U4B-S01IL UltraBook. המחשב בא עם דיסק קשיח 500 + 36 ssd. 90 אחוז מהזמן שהמחשב דלוק אני גולש בלינוקס, וחשבתי אולי להתקין את הלינוקס על ה 36 ssd cache שיש לי, השאלה אם אני יראה שזה לא משהו, האם אני יוכל להחזיר את הכונן הזה להיות cache שוב? תודה...
-
- 0 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום קניתי והתקנתי בהצלחה WD 500 GB AAKS בנוסף אליו מערכת ההפעלה יושבת על דיסק נפרד. מטרות (לפי סדר חשיבות): -תמונות בעיקר, הרבה עבודה גרפית על בסיס יומי. -מוזיקה, שמיעה בלבד -סרטים, צפיה בלבד שאלות (לפי סדר חשיבות): אני עובד עם SATA1, לדברי המוכר אין צורך בשום מתאם מיוחד - פשוט לחבר ולהפעיל. נכון או לא? לאחר ההתקנה, האם כדאי לחכות פרק זמן מסויים לפני תחילת העברת מידע ועבודה? האם כדאי לחלק למחיצות, או שזה לא קריטי למטרות שציינתי? ביצועים זה משני, יותר לגבי עמידות ובלאי. תודה, ויום אביך לכולנו קוב
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
קניתי מחשב עם הארד דיסק של 160 ג'יגה לא מזמן וחילקתי את ההארד דיסק למחיצות. יש לי מחיצה ראשית C: שמכילה 5 ג'יגה ועליה אני התקנתי רק windows , partition magic ודרייברים לחומרה שלי. את כל שאר הדברים אני אתקין במחיצות (לא ראשיות, אגב) D - G או D - H (לא זוכר כרגע.. אני לא כותב מהמחשב המדובר). בכל מקרה נכנסתי לC: וסימנתי את כל הקבצים (ולפני כן עשיתי "הראה קבצים מוסתרים") ובדקתי את הנפח שלהם. הנפח שלהם הוא 1.4 והנפח על פני הדיסק (size on disk) הוא 1.51. בחישוב פשוט 5 ג'יגה פחות 1.51 או 5 ג'יגה פחות 1.4 שווה ל 3.49 או ל 3.6. אבל הווינדווס מראה שיש לי רק 1.09 גי'גה פנויים. אין לי על המחשב temporary files או משהו כזה. ולא שכחתי לעשות איחוי להארד דיסק. איך אני מחזיר את המקום שנעלם…
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-
-
האם יש הבדל משמעותי במחיר בניהם ?
-
- 6 תגובות
- 793 צפיות
-
-
אהלן חברה...מקוה שזה המקום הנכון לשאול(מהנלים לא לכעוס אם טעיתי) קיבלתי מחשב חדש ואיתו הרד דיסק חדש עכשי נכנסתי לFDISK וכמובן שלא אמורות להיות לי מחיצות קיימות עכשיו אנשים אמרו לי(עד היום השתמשתי ב FDISK? להביא WIN BOOTABLE ואני לא יצטך להתעסק עם ה FDISK והמחיצות.. עזרה בבקשה?!!
-
- 2 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שלום. אני בונה מחשב HTPC, עם ספק NSK2400 בצבע כסוף. קראתי את ההשוואות לגבי צורבי DVD בפורום, אך לא מצאתי צורב מומלץ בצבע כסוף שמתאים לצבע המארז שלי. היכן ניתן להשיג צורב כסוף? מצאתי רק צורב כסוף של SONY ואני לא רוצה אותו. אשמח לעזרה בנושא. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 793 צפיות
-
-
אומנם יש לו מחשב ישן, אך לדעתי הוא עובד לעט בצורה קיצונית לכן אמרתי לו לעשות בדיקה בHD TUNE... לדעתי הוא עומד למות בקרוב מאד. מה אתם חושבים? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 793 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות H.D של 2TB עבור אחסון מידע וקבצים. מצאתי שיש גירסאות שונות של WD : ירוק, אדם, שחור. בדקתי ברשת ולא מצאתי עליהם הבדלים יותר מידי משמעותיים ממה שאני מבין... אז באתי להתייעץ איתכם כאן. 1. האם יש הבדל משמעותי בין הגירסאות של WD \ סיגייט\היטאצ'י ? 2. על איזה פרטים לשים לב יותר בקניית H.D ?
-
- 2 תגובות
- 793 צפיות
-


