אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם מקווה שזה הפורום המתאים כי פשוט לא ידעתי לאיפה זה מתאים : אז ככה החלטתי שאני קונה צורב חדש אבל אני צריך תעזרה שלכם ... אז ככה איזה צורב אתם ממליצים לי לקנות כי אין לי ממש מושג בזה האמת שרציתי לקנות של sony בקיצור חברים תנו הצעות לצרוב סוס ללא בעיות וכו' אשמח לקבל הצעות תודה רבה .
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אז ככה, חיפשתי בכל האתר, וגם בפורומים פה (וגם באתרים אחרים), ואפילו קראתי את רוב הת'רד הראשון פה שמשווה בין 3 צורבי DVD אבל בכל זאת אני לא בדיוק הבנתי את ההבדל בין הפלוס למינוס ואם סוני הוא טוב יותר מLG או לא. אז אני בא ושואל אחת ולתמיד: על אילו צורבי DVD אתם ממליצים ומאילו אתם ממליצים להתרחק? איזה חברות נחשבות יותר טובות בשוק? אני אשמח לקבל תגובות של כמה אנשים שהתנסו עם כמה צורבים. בתודה רבה, דורון
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף עוד דיסק קשיח למחשב, יש לי כבלים והכל. צריך התקנה מיוחדת בDOS או ווינדוס בשביל שהמחשב יזהה את הדיסק קשיח הנוסף?
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-
-
צרבתי איזה סרט ומשום מה כשאני רואה אותו ב-DVD אני לא רואה אותו עם תרגום ,אבל שאני רואה אותו המחשב אני רואה אם תרגום. יש למישהו פה איזה רעיון שיכול להסביר לי מה קרה?
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי דיסק DVD של אירוע משפחתי זה העותק של דוד שלי . עכשיו אני קניתי צורב DVD ואני רוצה לשכפל אותו. קניתי נרו דיגיטל ושם כאשר באתי לעשות אימייג למחשב הוא אמר לי שהדי וי די מוגן? מה עושים? חוץ ממלכת לחנות כי זה לא די וי די רגיל שהשכרתי ואני רוצה לשכפל אותו. האם משיהו מכיר תוכנה שמתגברת על הנושא הזה?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
הנ"ל ישמש לשמירת פרוייקטים מוזיקליים. זקוק להמלצה גם למארז חיצוני מתאים, עדיף אחד בממשק Firewire (גם 800)
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים יש לי כרגע הארד דיסק 300 ג'יגה, מותקן על מחשב גיימרים, הוא אצלי כבר 3 שנים ואני חושש מקריסה ואיבוד כל החומר שעליו, לכן החלטתי לקנות הארד דיסק חדש. קיבלתי המלצה מאיש מחשבים על ה 1 טרה של טושיבה 64 ביט 7,200 RPM ומחר אני אמור לקבלו. אני רוצה להעתיק את כל הקבצים מהישן לחדש, אפשר לכלול 1. בפנים גם את הווינדוס? 2. האם אפשר אח"כ להשתמש בישן כגיבוי קבוע לחדש בלי שזה יאט את המהירות? 3. האם אני צריך לתת תשומת לב לחיבורים קיימים (נראה לי SATA 2) כמו בכרטיסי זיכרון? 4. האם זה משנה שהמהירויות והכל שונה בין ההארד דיסקים בכדי שיעברו באותו המחשב? תודה לכולם!!!!
-
- 0 תגובות
- 794 צפיות
-
-
היי חברה, יש למחשב הנייד של אמא שלי צורב שמתאים בשבילי לצרוב משחקי 360, אבל ממה שאני יודע בשביל לצרוב משחקים לאקסבוקס 360 צריך לעדכן את הכונן לfirmware החדש ביותר, קוראים לכונן: HL-DT-ST DVD+-RW GSA-U20N אבל אין מושג של איזה יצרן זה ואני לא מצליח למצוא לו עדכון לפירמוור חדשני... תעזרו בבקשה? (: תודה.
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
איפה אפשר להשיג דיסקים של TY חוץ מLIRA וCOMP-IL? כבר נמאס לי מהמדיות של LG המעפן שיש לי עכשיו אני רוצה לצרוב רק על דיסקים איכותיים מעכשיו. אם אין בשום מקום אחר חוץ מלירה וCOMP-IL אז הVERBATIM יהיה גם בחירה טובה? תודה
-
- 4 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום, החלטתי לשדרג את ההארד דיסק שלי והבאתי כונן של 500 ג'יגה (במחשב שלי יש שני כוננים של 80 והכונן של ה-500 יבוא במקום אחד מהם, זה שעליו לא מותקנת מערכת הפעלה) השאלה שלי היא איך אני יכול להעביר מידע מהכונן הישן אל הכונן הזה?
-
- 4 תגובות
- 794 צפיות
-
-
http://officedepot.co.il/catalog/catalogSku.do;jsessionid=000055NHn2oFXI36tmAZqfA02hn:12bbi68k5?id=4081501&pr=QJ5&N=2 31485 ולמה ההבדל הענק במחיר בינו לבין האחרים כמו ווסטרן למשל?
-
- 4 תגובות
- 794 צפיות
-
-
יש לי דיסק שהכונן שלי לא מצליח לקרוא. הוא מצליח לקרוא דיסקים אחרים וגם DVD, אבל דווקא את זה שאני צריך הוא לא. בדקתי את הדיסק במחשב אחר והוא עובד יופי. למה זה קורה?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
-
שלום רב, יש ברשותי כונן קשיח מסוג Samsung F3 HD103SJ 1TB כבר קרוב לשנתיים לאחרונה שמתי לב כאשר אני מפעיל תוכנות,משחקים סרטים וכו' אני שומע רעש מאוד מוזר וחזק שמגיע מתוח המארז וככל הנראה מהארד דיסק שלי. לשם כך רציתי לבדוק ולראות האם יש בעייה מסויימת והשתמשתי בתוכנה בשם : HD Tune לאחר הבדיקה קיבלתי הודעה אשר מראה שיש נזק של כ0.2%, והודעת אזהרה של Current Pending Sector שאין לי כל כך מושג מה זה אומר, עכשיו השאלה שלי היא האם צריך להחליף את הכונן? ואם תוכלו לתת לי המלצה לכונן קשיח פנימי, עיקר השימוש הוא למשחקים וסרטים תמונות: תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
זו הפעם הראשונה שלי > שאני מנסה לגבות את אחד מהדיקים DVD שלי שלב ראשון המרתי את הקבצים = והעתקתי למחשב בעזרת תוכנת >>DVD Decrypter (אגב ישנה תוכנה מומלצת יותר ? ) >>> לתיקיה ששוקלת 7.5 G בשלב הבא אני מנסה לצרוב למדיה >> ששוקלת 4.5 >>> לא זכור לי שראיתי בחנות מדיות גדולות יותר >>> האם אני טועה? בקיצור אני לא מצליח >>> קראתי את המדריכים >> ולא ממש מצאתי תשובות מי עוזר לי ? 1. איזו תוכנת גיבוי מהDVD המקורי להשתמש ? 2. איך ליצרוב למדיה DVD בגודל 4.5 G>>> האם אפשרי ? THX
-
- 9 תגובות
- 794 צפיות
-
-
הרעש הזה לפעמים בא בלי קשר, לפעמים שומעים אותו כמה פעמים ולפעמים פעם אחת. יכול להיות שזה הספק שגורם לHD לרעשים האלו? שמירת יעד בשם. http://members.lycos.co.uk/idanhidan/sound.wav תגבירו כדי לשמוע. למי שלא עובד ההורדה בפיירפוקס שיוריד בIE, גודל הקובץ 1.3MB, תודה.
-
- 7 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אלה לגבי כונן slot load.השאלה שלי היא האם אני יכול להתקין את הכונן אנכית? למי שלא יודע זה כונן ללא מגירה.
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
היי חברה יש לי 3 כוננים c d f ויש לי דיסק קשיח של 250 ג'יגה, בסי 46 ג'יגה בדי 93 ג'יגה ובאף גם 93 ג'יגה ביחד זה 232 ג'יגה, עכשיו השאלה לאן נעלמו שאר ה18 ג'יגה? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
יש לי בלוח,בחיבורים האחוריים חיבור של SATA חיצוני. עכשיו השאלה היא איך מחברים לו חשמל,הרי אם עשו חיבור כזה בטח יש איזושהיא דרך לחבר לו חשמל בקלות,אולי מישהו פה יודע איך? בטוח יש איזה פיתרון חוץ מלקחת כבל ישירות מהספק,כי אחרת זה סתם לא יעיל... תודה מראש. הלוח רשום למטה...
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום כיום, אני בעלים של כונן קשיח מתוצרת Maxtor, בנפח של 40GB, ואני עובד עם מחיצה אחת בלבד (הכי נוח לי). לדאבוני, נגמר המקום על כונני הנפלא, ואני חושב על קניית כונן חדש (80G/120G) שאלתי היא: האם יש דרך, לאחר שאקנה את הכונן החדש, לחבר את 2 הכוננים למחיצה אחת? האם זה גורם לנזק כלשהו?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
עשיתי כבר הזמנה אבל אמרתי למוכר שיעצור תהזמנה אמרתי לתכנאי שיביא לי תאר דיסק של סמסונג הF1 עכשיו כזה הוא הסתקל במחשב הוא אמר שלא רשום F1 אבל רשום אר דיסק של סמסונג 500GB עכשיו השאלה שלי יש דגמים של סמסונג שהם לא F1 שהם בלי F1 יענו פחות טובים ? כי אני מפחד שהוא יבוא לי אר דיסק של סמסונג בלי F1 הוא אמר שהוא היבדוק לי את זה ... הוא אמר לי שהוא לא יודע עם זה F1 כי לא רשום ושמעתי שיש גם F3 מה האבדלים גדולים קטנים ? יש F3 500GB ? עם כן באיזה אתר ?
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-
-
היי.. דיברתם פה מתישהו על מאפיינים של הצורב כמו נגיד בדגם שלו יש כל מיני אותיות בסוף.. S ו-ל K או משהו כזה.. מה הן אומרות..? האם יש דגם אחד של צורב שהוא יותר טוב מהאחר?
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
שלום יש לי כונן 160 GB של סאמסונג... אני לא יודע... מאז ששמתי אותו פשוט מורגשת איטיות בכל אפליקציה כבדה שאני מפעיל.. ההארדיסק "חושב " המון... עם רעש חזק... ועד שהמחשב שלי זז ויוצא מההלם 3600xp+ לוקח לו זמן.... זה קורה לי במיוחד שאני משחק Wow זה קורה לי גם באמצע המשחק ואז המשחק נתקע למשך כמה שניות ושוב חוזר לעצמו... אני זוכר במדיוק שלא היה לי את הבעיה הזאת לפני כן... עשיתי defrag עם diskeeper כמה וכמה פעמים ועדיין אין שיפור.. זה כאילו ההארדיסק מתאמץ יתר על המידה... יש דרך לתקן או לבדוק דבר כזה ?? :\ זה ממש טריד
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-
-
צרבתי סרט מdvd על dvd ולמרות שהוא עובד נהדר בכונן של המחשב, כשאני שם אותו ב dvd בסלון, הוא לא עובד (אומר לי "disc error" משהו) יש לי toshiba Sd200e (ומנסיון הוא קורא Cd-romים צרובים). ייתכן שהבעיה נגרמת בגלל שצרבתי על dvd רב פעמי? (dvd+rw) אם הבעיה ב DVD שלי, מה ניתן לעשות כדי שהוא יקרא צרובים? תודה
-
- 3 תגובות
- 794 צפיות
-
-
שלום חברים, אשמח לדעת למה בתמונות באתרים השונים חלק מהדיסקים 3.5 מופיעים "על הצד" וחלק במאונך ? האם ניתן לרכוש הרדיסק "על הצד" ולאכסן אותו במאונך ? תודה
-
- 5 תגובות
- 794 צפיות
-


