עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום. כידוע עלויות השילוח של מדיות מארהב הם יקרות וככל שמזמינים כמות מדיות גדולה יותר כך עלויות השילוח משפיעות על המחיר למדיה . ישנה הזדמנות לרכוש לפחות 200 יחידות של חברת PIODATA שהיא חברת בת של פיוניר והמדיות הם של RITEK G05 הטובות בעולם במהירות של *8. המחיר ייצא סביב ה 6.4 ש"ח למדיה כולל שילוח ומע"מ ומכס (אם לא ייעצר במכס אז %17 פחות במחיר כ 5.4 ש"ח) , כאשר מתוך ה 200 אני לוקח 100 . מחפש שותף ל100 הנוספות .

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  2. יש לי הארדיסק של 40 גיגה. אני רוצה להוסיף הארדיסק חדש. איך אני יכול לחבר אותו ככה שהוא יתווסף כעוד כונן במחשב? (אם בכלל) סליחה על הבורות, תמיר.

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  3. השתמשתי בכבל IDE של הצורב וחיברתי גם לכונן החדש שהוספתי... חיברתי לחשמל הכל... לא ניתקתי שום דבר, לאחר שהדלקתי את המחשב הצורב לא עבד וזה מוזר כי לא ניתקתי שום כבל.. מה יכולה להיות הבעיה? שהשתמשתי בכבל IDE אחד לשתי כוננים ?

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  4. הכוונה: האם כונן קשיח א' חייב להיות מאותה החברה ואותו הדגם של כונן קשיח ב'? יש לי Samsung F1 1TB 103UJ ואני מעוניין לקנות קשיח נוסף של טרה, וההתלבטות היא האם לקנות עוד אחד מאותו הדגם או ללכת על F3 החדש, או אפילו על המודל "הירוק", 5200 RPM. תודה

    • 4 תגובות
    • 795 צפיות
  5. שלום, הבנתי שמדובר פחות או יותר באותו היצרן. אם ככה, מה ההבדל בין ה- C400 של מיקרון ל-M4 של Crucial שמצדיק את המחיר הגבוה יותר של המיקרון ? את ה-Crucial אפשר להשיג גם יותר בזול (למשל כאן). ההפרש באחוזים די משמעותי מול החנות הראשונה. האם יכול להיות שבמחיר הזול אני מקבל גרסה ישנה יותר? משלוח מספק מפוקפק? משהו אחר לשים לב אליו או שאפשר להזמין מכל חנות ללא חשש? תודה ושיהיה לכולם יום מצויין.

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  6. עד היום היה לי במחשב הארד דיסק אחד של 250 גיגה, היום הוספתי עוד דיסק של 1TB והחלטתי לעשות פורמט. במסך הכחול לפני עליית וינדוס, כשהמחשב עושה פורמט לכרטיסים לפני התקנה, ארכה כשעתיים וחצי ועכשיו הוא עושה פורמט לדיסק של ה250 והיא עכשיו באמצע אחרי כחצי שעה, אני רוצה לציין שאת הדיסק ששוקל 250 גיגה הגדרתי את כולו לוינדוס. מה הבעיה?

  7. Started by freerider,

    קניתי השבוע צורב DVD Nec 3540A ובכל הצריבות מתרוקן הבאפר (תמונה מצורפת) כרגע אני עוד מנסה לצרוב במהירות X8 וכבר המחשב לא סוחב, מה ייקרה במהירות X16 ? הצורב (סלייב) וה-HD (מאסטר) מחוברים על אותו כבל IDE CD מחובר על כבל IDE לבד ככה בדיוק היה מחובר קודם הצורב ה"רגיל" ולא הייתה בעיה עם הבאפר אגב, מה המשמעות של התוצאה הזאת (תמונה שניה) ? זה טוב ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  8. Started by SEangel,

    האם לעוד מישהו יש בעיות קריאה עם ה2500? למרות שמבחינת צריבה אין איתו בעיות (צרב כ60 מדיות פורטיס ורק 2 נדפקו (חלקם נצרבו X6)), הוא כל הזמן נתקע בקריאה עד עכשיו לא היתה לי בעיה כי היה לי כונן DVD נוסף (PIONEER 114) (זצ"ל) שהצליח לקרוא כל מה שהנק לא יכל (שריטות קלות ואפילו טביעות אצבעות) אך מאחר והוא החזיר את נשמתו לבוראו, הNEC הפך לכונן יחיד האם הבעיה היא בכונן הספציפי שלי או בעיה כללית בכונני נק? האם למישהו יש פתרון?

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  9. אני מעוניין לקנות כונן חיצוני, הוא ישמש בעיקר לסטרימינג והשימוש המשני שלו יהיה לגיבויים. הוא יתחבר ל- סטרימר (Popcorn C200) באמצעות USB2. מחיר 400 - 550 ש"ח. על מה אתם ממליצים? תודה.

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  10. קניתי לא מזמן כונן קומבו של LG צרבתי מידע על מדיה שקניתי באופיס דיפו , הרוב זה קבצי avi שהכנסתי את המדיות לכונן ה combo שלי הוא טען במשך הרבה זמן , ה autorun לא עבד ונתן לי הודעת שגיאה (מצ"ב תמונה) בסוף הצלחתי לגשת לדיסק דרך מקש ימני > open הפעלתי את קבצי ה AVI חלק מהקבצים נתקעו (הכונן טוען והסרט נתקע) ניסיתי להריץ את הדיסקים אצל dvd rom LG של חבר שלי , גם שם הם טענו הרבה זמן והייתי צריך לגשת אליהם שהרצתי את הקבצים כל הסרטים נתקעו. הדיסקים עובדים חלק בכוננים אחרים ודיסקים אחרים רצים בלי בעיה אצלי. למה זה קורה? מה עושים? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  11. Started by g_s,

    בזמן שאני מנסה להרכיב מחשב חדש נתקלתי בכונן הזה http://digma.co.il/shop/product_info.php?products_id=1454&osCsid=662ce5a690e152292402b45c0af1e194 הכונן הוא SATA 2 ורציתי לדעת כמה הבדל בביצועים יש ביינו לבין הSATA הרגיל... תודה

    • 4 תגובות
    • 795 צפיות
  12. Started by m1ke,

    כן, יש עדין כאלה עם מחשבים ישנים ) אני צריך הארדיסק IDE למחשב ישן של אבא שלי. ראיתי בזאפ את זה:http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=574284 אבל אולי יש כאן מישהו שיוכל לעזור לי להגיע לבחירה טובה יותר? תודה.

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  13. מה ההבדל בין הצריבה במינוס לפלוס כלומר איך אני יודע איזה מכשיר כן יכול לקרוא את הדיסקים וגם תגידו אני יכול לצרוב על דיסק dvd קבצים בפורמט של vcd אבל בקיבולת של 4.7 גיגה

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  14. שלום אני עדיין משתמש בתקן הישן ATA 100 היה לי דיסק קשיח של WD של 40 גיגה 8 באפר ו 7200 היום התקנתי בנוסף אליו עוד אחד של 160 גיגה עם אותם נתונים אני לא רואה אותו כשאני לוחץ על המחשב שלי , אך ב HARDWARE MANEGER אני כן רואה ששניהם מזוהים? מה יכולה להיות הבעיה? אגב גם בביוס שניהם מזוהים אחד מאסטר ואחד סלייב באותו צאנל

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  15. שלום לכולם יש לי שאלה שצצה לי לאחר שראיתי תגובות לגבי SATA וההתקנה שלו, במיוחד בפורום של ה - FAQ. לי יש SATA 120GB לוח אם ASUS-P4P800 deluxe כמובן עם חיבור ל SATA הכל הותקן וחובר ועובד פיקס כמו שצריך (טפו טפו טפו ;D ) לאחר שראיתי את התגובות, איך רואים אם באמת יש SATA? בהתקנה של מע' ההפעלה זוהה לי מיד שיש HD והגודל שלו. כשנכנס ל Device Manager יש זיהוי של HD אבל אין אינדיקציה של SATA אז ייתכן שלא מותקן אצלי טוב???? או שיש מקום אחר שניתן לראות אשמח לשמוע את תגובתכם תודה!

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  16. Started by 00Amir,

    אני רוצה לחבר מערך RAID 0 לכונני הפעלה שלי כל הזמן מדברים על זה שאם כונן אחד נופל אז הלך כל המידע. במשך כל התקופה שיש לי מחשב שזה בערך מתקופת ה 286 בחיים לא נפל לי הHDD. למה בכלל שיקרה לו משהו ? בגלל בעיות מתח? קצרים? מה זה בכלל "כונן שנפל" ? האם הכונן נהרס לגמרי או שרק הקבצים שעליו? אפשר לפרמט ולהתחיל מחדש? או לזרוק לפח? יש לי עדיין כוננים עתיקים - אני מדבר על כונני 6gb שעדיין עובדים. מה הסיכוי שיפלו לי הכונני SSD?

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  17. אורח אורי כרמי
    Started by אורח אורי כרמי,

    ה-Sandisk Ultra II הינו SSD המציע נפחים מכובדים עבור תג מחיר נמוך. איך הוא עושה את זה, ואיך הוא עובד? לכתבה: http://hwzone.co.il/יותר-נפח-פחות-כסף-כונן-ה-sandisk-ultra-ii-בביקורת/

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  18. Started by SmurFin,

    קניתי ארדיסק חדש לא מזמן, אחרי הרבה זמן הבנתי שהוא הסיבה לשריקה במחשב מאיזה סיבה זה קורה ומה יש לעשות לפני שאני זורק אותו בחנות כי לא בא לי לפרמט שוב ולהתקין

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  19. היי למומחים, המטרה: רכישת דיסק קשיח חיצוני בנפח 2T. חשוב לי: שיהיה שליף במקרה חירום, USB 3.0. תקציב: 800 ש"ח. אפשר להגיע מקסימום ל- 1,000 ש"ח עבור משהו טוב. צורך: גיבוי. קראתי קצת חומר באתר בנושא, והבנתי שישנה חלופה של קניית דיסק חיצוני רגיל (פנימי) + מארז חיצוני, והרכבה לבד. הייתי מעוניין לקבל הצעות גם בכיוון הזה. כמו כן, ניגשתי היום ל- KSP, והם המליצו לי לא ללכת על החלופה של מארז + דיסק, ובנוסף אמרו לי שבכלל לא כדאי לי לקנות דיסק של 2T, כי הם קורסים הרבה. האם יש משהו בדבריהם? אני צריך דיסק של 2T, ולמען הסדר הטוב לא בא לי לקנות שניים נפרדים. משיטוט באינטרנט הבנתי גם כי דיסקים חיצוניים של WD קורסים די הרבה, ואני מחפש משהו יציב וטוב שישמור על המידע שלי כמה שיותר טוב…

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש ברשותי צורב נק 3500A העניין הוא שהדיסק הראשון שצרבתי על מדיית 4.7 DVD-R*4 עם נרו ויזן אקספרס הקיבולת של שני הסרטים שצרבתי הם 3.5 גיגה והוא מורה לי על זמן של 4 שעות!!!! נראה לי מטורף!האם הזמן הוא סביר? ןלמה שאני מנסה להעביר קבצים מסוימים של וידאו עם קידוד AC3 התוכנה פשוט נתקעת?

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  21. Started by Radeon38,

    שלום במצב הנוכחי יש לי מערך רייד של 2X36 רפטורים ראיתי בטרייד זון כונן של 15K סלד של סיגייט ואני רוצה לדעת האם יהיה שיפור בביצועים אם אני אחליף את הרפטורים כמערך רייד בכונן בודד במהירות גבוהה יותר או שבכלל עדיף להמתין לכונני SSD.חשוב לציין שהכונן לא הכי זול.

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  22. Started by edi17,

    שלום לכולם! ברשותי הארד דיסק 60 ג'יגה שמחולק לשתי מחיצות: 1. 35 ג'יגה - עליו קיים כל המידע 2. 25 ג'יגה - עליו מותקן וינדוס + תוכנות היום הוספתי הארד דיסק נוסף של 40 ג'יגה. אשמח מאוד אם תעייצו לי מה כדאי לעשות? חלק אומרים לי לפרמט את הדיסק של ה- 60 ג'יגה ולהפוך אותו להארדיסק של הורדות בלבד ומשחקים ואת ה- 40 ג'יגה לחלק לשתי מחיצות שבאחת מהן תהייה מערכת הפעלה ובשניה כל התוכנות! אשמח מאוד לשמוע רעיונות, הצעות וכדומה! בתודה רבה, אדי

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  23. כאשר אני מתקין Win XP SP2 על RAID 0 בלוח ABIT IP35 Pro ההתקנה מצליחה והמחשב עובד היטב. אבל כאשר הוספתי את הדיסק השלישי והמרתי את RAID 0 ל RAID 5 מופיעה לי ההודעה הבאה: STOP: c0000221 unknown hard error \systemroot\system32\ntdll.dll מה הפיתרון? עזרה בבקשה...

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  24. אהלן, נניח ויש לי SSD אחד שעליו מותקנת המערכת הפעלה וכל התכנות. בנוסף יש לי HDD שעליו יש לי את כל ההורדות\התקנות וכ"ו.. אני עובד לרוב עם תכנות כדוגמת 3DMAX\אפטר אפקטס. בזמן העבודה התכנה עצמה תותקן על הSSD אך הקבצי פרויקטים נמצאים על הHDD. האם תוספת של SSD נוסף ישפיע בצורה ניכרת על העבודה? זאת אומרת, אם נניח בתוכנת 3DMAX הקבצים שאני עובד עליהם יהיו על כונן SSD נוסף האם תהיה השפעה על העבודה מאשר שהקבצים שאני עובד עליהם יהיו על הHDD (אני מאמין שינויי יהיה קיים אך השאלה אם שינוי משמעותי ששווה את המחיר). תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 794 צפיות
  25. שלום, אני צריך מידע על הארד דיסקים מסוג פייבר (fiber hard drive), הכוונה למידע כללי כאילו יתרונות חסרונות וכאלה..אם תוכלו להפנות אותי באתרים באנגלית גם יהיה טוב.. תודה

    • 0 תגובות
    • 794 צפיות

דיונים חדשים בפורומים