עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by noam-r,

    קניתי מחשב חדש עם דיסק קשיח WD 80Gb 7200rpm ATA100 8MB Buffer ואני רוצה לחלק אותו למחיצות אני מתלבט באיזה גודל לעשות כל מחיצה אני חשביתי על 30 50 או 20 60 המחשב ישמש למשחקים גלישה באינטרנט ושמיעת מוזיקה אני הולך להתקין עליו winXP ואופיס XP אם מישהוא יודע מה יהיה הכי יעיל שיגיב...

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  2. Started by Kremer,

    יש לי בעיה עם הצורב שלי. שאני מכניס אליו דיסק ריק של DVD הוא לא מזהה אותו ותוקע את המחשב. הבעיה חדשה וקרתה רק בזמן האחרון. מה אני יכול לעשות בשביל לסדר את זה? אם אני מכניס דיסק CD ריק אז הא מזוהה ללא כל בעיה. בנוסף אם אני מכניס דיסק DVD עפ מידע לוקח לצורב המון זמן לקרא אותו.

    • 7 תגובות
    • 799 צפיות
  3. Started by yair1920,

    מה היתרונות של SATA2 והאם באמת רואים הבדל משמעותי בביצועים? השאלה שלי נובעת מתוך בעיה... האם לבחור בלוח אם (ל-AMD) בעל SLI אך ללא SATA2 או הפוך עם SATA2 אך ללא SLI תודה!

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות
  4. http://www.cdfreaks.com/article/180/1

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  5. Started by Yaron-Cohen,

    או סגייט 160 NCQ או WD 200GB JD??? לעבודה של 24/7 עם OC ולמשחקים??

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  6. שלום. אז ככה, אני לפני שידרוג כללי של המחשב שלי והחלק היחיד שנשאר לי הוא הצורב. בגלל שאני כב מחוץ לתחום המחשבים כבר כמה שנים, אין לי מושג אם צורב SATA יתאים למערכת שלי המערכת שלי היא: A64 3000+ ASUS K8V-SE Deluxe Sapphire X1600PRO 512MB AGP Twinmos 512MB DDR400MHZ מה שאני מחפש הוא צורב טוב ויעיל שיתאים ללוח האם שלי, טווח המחירים שלי נע בין 150-250 שקלים אני בנאדם שלא מתפשר על איכות, ולכן אני מחפש צורב שמבחינת עלות/ביצועים/איכות יתאים לי תודה מראש,Visual_boy

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  7. Started by katkato,

    הבנתי שצריך או לוח שמאפשר את זה או לקנות בקר בנפרד hgigabyte_ma_790gp-ds4h זה הלוח אם שלי ... הוא תומך ? ו מה ההבדל בין בקרי RAID למינהם ...הבנתי שיש כמה סוגים 1 0 ? עוד ? באיזה RAID הלוח שלי תומך במידה וכן ואיך בדיוק אני עושה את זה ? פשוט שם עוד הארד דיסק?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  8. Started by aeea,

    אני עכשי לפי שדרוג לויסטה ורציתי באותה הזמנותלארגן מחדש את הארד דיסק שלי. יש לי 200 ג'יגה, לכמה מחיצות מומלץ לחלק וכמה ג'יגה צריכה המחיצה של ויסטה. דבר אחרון, בהתקנה של ויסטה יש אפשרת לחלק את הכוננים מחדש כמו באקס פי?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  9. האם יש חנויות באינטרנט ששם אני יוכל למצוא ועוד שאלה האם כל צורב מתחבר למחשב נייד או שיש למשל הבדל בין מחשבים של HP ל COMPAC

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  10. Started by |אלירן|,

    יש לי 500 שקל לקנות כונן קשיח כרגע אני משתמש ב 120GB Driver Description WDC WD1200BB-00DWA0 זה מה שיש לי כרגע עכשיו בתאכלס אני ממש מפסוט ממנו למרות שהייתי מעדיף משהו יותר מהיר ועכשיו אני נותן תכונן קשיח הזה ויש לי היזדמנות לקנות אחר עכשיו אני לא רוצה ביותר מידי כסף כרגע יש לי הצעה לקנות WD 160GB ב 300 שקל אבל זה הכי זול יענו והכי פשוט גם...עכשיו אני רוצה לדעת מה ההבדל בינו לבין כנון קשיח סתם דוגמא של 160GB שעולה יותר והאם כדי להשקיע ומה שחשוב להזכיר אן לי כונן SATA אלה IDE רגיל תודה רבה לממליצים..ומי שממליץ אני אשמח על הדגם הסצפצי והמחיר כמובן. ודבר נוסף משהו מכיר תוכנה טובה לעשות IMAGAE לכול הכונן? ושאפשר לפתוח אותה ישירות על כונן קשיח חדש אם כן תגידו תודה.

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  11. Started by X7-007,

    אני רואה את ה SSD החדשים מעוניין לקנות אחד על מה אתם ממליצים ? אפשר להגיד שאלו הכי מהירים נכון ? Corsair Force Series GT 240GB SSD Sata III MLC 2.5'' Retail CSSD-F240GBGT-BK Sandisk Extreme 2.5'' 240GB SSD SATA III Retail SDSSDX-240G-G25 Intel 180GB SSD 520 Series Sata III 2.5'' SSDSC2CW180A3K5 Retail SSDSC2CW180A3K5 מבחינת המספרים שהם רושמים ב IOPS כלומר אין לי בעייה של השקע 1500 בערך על SSD שיהיה מעולה מכל הבחינות, גם מקום גם ביצועים למשחקים וכו' אני אתכנן אולי מערך RAID0 אז אולי אני אקנה עוד אחד, השאלה אם כדאי לקחת אחד יקר ומהיר או 2 במחיר של 1, שאלה מאוד קשה כי בסופו של דבר יהיה יותר מקום אם אני אקח 2 אבל הביצועים יהיו יותר טובים בהשוואה לאחד. ואם אפשרי לרכוש או…

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  12. שלום לא מזמן קיבלתי צורב DVD וכאשר שמתי אותו היה לי כבר צורב רגיל..כרגע יש לי זוג צורבים על המחשב. מאז ששמתי את הצורב החדש הישן הפסיק לצרוב ונתקע ב5 אחוז. אז אני רוצה עכשיו לצרוב עם החדש ואני לא יכול כי נרו ככל הנראה מתייחסת רק אל הישן.. מה אני יכול לעשות? תודה

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות
  13. Started by zakalka,

    חייב למצוא. אם יש למשהו seagate st3500320as. תודיעו לי, בבקשה. אני חייב למצוא חלק ממנו בשביל להוציא חומר.

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  14. Started by MATOK,

    אני מעוניין לקנות הארד דיסק נייד כמה שיותר קטן מבחינת הגודל החיצוני. תכולה : 20-40 GB הצעות....?

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  15. Started by Belgia,

    אני זקוק לעוד נפח לאיחסון במחשב ולשם כך אני נזקק להארד דיסק חדש(פנימי). התקציב שלי הוא 320 ש"ח גג,אבל הייתי מעדיף למצוא הארד דיסק בכ250 ש"ח (גם על חשבון נפח). הסתכלתי קצת על המחירים,ותקנו אותי אם אני טועה אבל הארד דיסק של 500 ג'יגה נראה כאופצייה הטובה ביותר מבחינת תקציב (משום שהמחירים של 200-300 ג'יגה ל-500 הם כמעט זהים,אם כי לא הבנתי איך זה יכול להיות...). הסתכלתי באשכול הנעוץ וראיתי את שני הדגמים ב-ZAP. שמתי לב לכך שה410AS הוא מסוג SATA 1 והוא יקר יותר מה418AS שהוא מסוג SATA 2 כך שלא הבנתי אם יש בכלל איזשהו יתרון ל410AS - ממה שאני רואה הוא גם יותר יקר וגם בעל ממשק ישן... קישור לזאפ לכונני 500GB : http://www2.zap.co.il/models.aspx?Sog=C-HardDrive&DB141821=141823&…

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  16. אוקיי ההבדלים במחירים הם 20-80 שקל זה ממש לא ביג דיל איזה חברה הכי מהירה אמינה וטובה תודה לכם עוד שאלה קטנה: האם כדאי לקנות גם כונן DVD וגם צורב DVD או שזה לא הכרחי.. רציתי לקבל תשובה הגיונית .. לא הבנתי פעם קודמת.. א) האם העינית נהרס בצורב רגיל! תענו לי על זה בבקשה... ב) האם בצורב DVD היא לא נהרסת! תודה

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  17. היי אנשיםםם יש לי דיסק קשיח ישן מהמחשב הקודם.. 40GB..EIDE.. אממ ואני רוצה להשתמש בו בתור כונן לגיבוי.. אז חשבתי לקנות מין התקן נשלף כזה.. שאני לא יצטרך כל הזמן לפרק את המארז ולחבר את הדיסק.. מישהו יכול להמליץ לי על מגירות כאלה? לדיסק קשיח נשלף.. אתם יודעים כמו שיש לשרתים.. שמעתי שצריך לזה כרטיס SCSI? זה נכון? תודה..

    • 8 תגובות
    • 799 צפיות
  18. Started by jacobra,

    בלי קשר למחיר.

    • 10 תגובות
    • 799 צפיות
  19. Started by generalA,

    ברשותי Disk On Key שאינו באחריות. המתחבר ישירות לחיבור ה- USB במחשב ללא צורך בכבל. בטעות נתתי מכה למכשיר ושברתי את המחבר מהכרטיס אך ראיתי שהכרטיס לא ניזוק לאחר שפתחתי אותו ובדקתי. אני יודע להלחים מעולה. איפה אני משיג מחבר כזה ??? בדקתי באריהב יש לו מספר רחב ביותר של סוגים אבל חלקם לא מראה תמונה ע"מ לבחור. יש אולי חנות מקוונת אחרת לבדוק שכוללת תמונות של המחברים ?? בבקשה בלי עצות סתמיות כמו א. אבן או סימטת המוסיקה. רק חנויות מקוונות בעלות תמונה בלבד של המחברים אפילו אם צריך להגיע אליהם ע"מ לקנות. תודה אנשים !!

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  20. Started by ColdRiot,

    יש לי Dok של סאנדיסק בנפח של 16 GB . ועכשיו נשבר לי החיבור של ה USB ונשאר לי רק הצ'יפ .. ובכל זאת אני לא רוצה לקנות חדש תהייתי אם אני יוכל להלחים את החיבור USB לצ'יפ בלי לגרום נזק ? ואם כן ,אז תוכלו להמליץ לי על חנות תיקונים בצפון ?(זולה כמובן :-\)

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  21. שלום. אני מתבלט האם מערך 0 raid יתן ביצועים טובים יותר עם 2 דיסקים של 40gb 7200rpm 2mb. מאשר דיסק אחד של 80gb 7200 8mg? בנוסף במידה ואני אתקין מערך מה תצורת החיבור האופטימלית? ide 0: master: 40gb slave: none ide 1: master: 40gb slave: none או: ide 0: master: 40gb slave: 40gb ide 1: master: none slave: none תודה מראש לכל העוזרים! עריכה: ה-80 הוא דיסק שעובד כבר למעלה מ-3 שנים לעומת ה-40 שעדיין בתולים.

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  22. Started by kipi25,

    שלום, כחלק ממחשב חדש שאני קונה, חשבתי לקנות את הצורב הנ"ל, לאחר שנחשפתי למוניטין המצויין של NEC. השאלה שלי נוגעת לדגם הספציפי הזה: שמעתי שיש בעיות עם הדגם הזה, והוא לא מומלץ כרגע, עם גרסאות הקושחה הנוכחיות. האם זה נכון? ואם כן, איזה צורב מומלץ לקנות במקומו?

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  23. ואם כן , האם הם יעבדו במהיריות הרגילות , או שהם יתקעו אחד את השני ?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  24. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם האם יש מדריך לשימוש בתוכנה הנ"ל - אני צריך ליצור קובץ אימאג' יש שני דיסקים: המקורי עם מערכת הפעלה WIN 2000 ואני צריך לעשות ממנו אימאג' כדי שאוכל להעביר אותו לכמה דיסקים אחרים שיושבים במחשבים עם אותה קונפיגורציית חומרה וגם כגיבוי שאם נדפק הווינדוס אז יש גיבוי ואין צורך להתקין הכל מחדש. אשמח אם תעזרו לי בהקדם.

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  25. Started by שמואלל,

    שלום, יש לי צורב dvd ודיסקים של dvd silver line אכשיו אני מנסה לצרוב 4.7 גיגה וזה לא נותן לי למה?דרך אגב הדיסקים -DVD http://img255.imageshack.us/img255/9059/dddfd0.jpg

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות

דיונים חדשים בפורומים