עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by bad-sector,

    הראשונה היא שיש שאני לא מצליח לצרוב SVCD, הוא תמיד טוען שאין מקום... הוא מראה שהדיסק 800 מגה אחרי ENCODING הוא הופך אותו ל 1.4GB, אני לא מצליח לצרוב עם זה... השנייה היא שיש סרטים שאני צורב והדיבוב לא תואם את הסרט... מה יכולות להיות הבעיות האלה?

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  2. Started by swampfrog,

    היתי רוצה לדעת מה בדיוק זה אוזר אם יש לך 8mb cache מה הם הם אושות והאם זה דבר הכרכי שיהיה לך?

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  3. Started by Polk,

    ההרדיסק שלי מחולק לשתי מחיצות. למה כשאני מעתיק איזה קובץ גדול ממחיצה אחת לשניה, ואחרי זה משווה את הגדלים שלהם, ה-SIZE שלהם יוצא אותו הדבר, אבל ה-SIZE ON DISK יוצא קטן בכמה ביטים בהעתק מאשר בקובץ המקורי? כשאני מעביר מהארדיסק אחד להארדיסק אחר שיש לי, זה לא קורה. היכן אובדים הביטים האלה?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  4. Started by Oded-M,

    שלום רב=יש לי בעיה עם דיסק קשיח שמני במחשב .כאשר 2 הדיסקים מוצתקנים המחשב אינו עולה בכלל ברגע שאני מנתק את הדיסק השני המחשב עולה רגיל . הוא רושם לי DISK DRIVE ERR. BOOT FROM CD האם למישהו יש מושג איך פותרים בעיה זו.ניסתי לבדוק הגדרות ביוס והכל עובד טוב. תודה מקרב לב עודד

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  5. Started by The Rock,

    שלום, יש לי כונן של 120 ג'יגה וכונן של 40 ג'יגה, השאלה שלי היא איך כדאי לי לארגן את המחיצות (מבחינת מערכת הפעלה) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  6. הוא לא תמיד שורק, רק כשאני מכניס את המשחק ו-10 דקות אחרי זה.. זו שריקה ממש ממש מעצבנת (כמו אזעקת היתוש) וזה מחרפן אותי.. מישהו יודע אולי למה זה קורה?

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  7. בבקשה המלצו לי על צורב DVD שצריך להיות : :D1. טוב לצריכים ביתיים (צריבת סרטיים משפחתיים, גיבויים , אוליח גם התעקת סרטים DVD...) ;)2. הצריבה שתיהיה מקובלת על כל DVD PLAYERS שנמצאים בשוק (שמעתי שאתה צורב אבל לא תמיד הדיסק מתקבל בכל מכשיר) ;D3. לקבל לצריבה גם דיסקים זולים (שמעתי שיש צורבים שמוכנים לעבוד רק עם דיסקים מסויימים יקרים) :-X4. להית במחיר סביר (ראיתי שמחירים מתחילים מ-400 ש"ח ואולי הוא מספיק טוב ? בעיקרון אין לי הגבלת כסף אבל לא בא לי לזרוק כסף אם לא צריך) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  8. אם הוא עולה טיפה יותר אז זה בסדר כי אינ מכיר יבואן ואולי הוא יציע לי מחיר יותר זול

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  9. מבחינת מהירות איך אני מגדיר בביוס ששני ה-HD יעבדו ב-RAID 0 ? והאם ה-HD צריכים להיות זהים מבחינת סוג וגודל ? והאם יש הבדל משמעותי בביצועים אם שני ה-HD הם SATA ועובדים ב-RAID ?

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  10. Started by DaniDin,

    החלטתי לבדוק את המהירות של הצורב שלי בתוכנת nero info tools ושם הוא מראה לי שמהירות קריאת הצורב היא 40 והצורב שלי הוא 48 , בDVD שהמהירות שלו 48 הוא מראה נכון 48. גם בתוכנה של פלקסור טולס זה מראה כך, עידכנתי את הביוס של הצורב ולא עזר, החלפתי את הצורב וגם לא עזר. השאלה האם זה צריך להיות כך?

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  11. ??? מדיה פלייר כותב: Windows Media Player cannot play the DVD because a problem occurred with digital copyright protection. פאוור DVD כותב: DVD-Video playback graph could not be built due to insufficient decoders. אני מדבר על ניגון - מה זה?

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  12. שלום, ברשותי דיסק קשיח של 2 טרה ועל אף שנשאר המון מקום הוא מראה לי את הדיסק בצבע אדום (שכן הוא מחשב את המקום באחוזים). האם זה לא יזיק אם אני אוסיף לשם קבצים? תודה לעונים

  13. Started by iakovl,

    כמו שאתם יודעים או לא, כבר הרבה זמן אני מנסה לכתוב מאמר/מדריך על NAS ואחרי יותר מדי דחיות וסיפורים אחרים אני מעביר להילוך גבוהה ומתכוון להיכנס לנושאים שלא היו קודם כמו UNRAID וWHS באופן נרחב יותר אבל! בשביל שהמאמר/מדריך הזה יהיה ברמה גבוהה יותר אני צריך משתמשים שיש להם NAS כזה או אחר (מסחרי, בנוי לבד וכו'...) בשביל ליצר השוואות, קבלת מידע ועוד' מי שיכול ורוצה לסייע בנושא אנא שלחו לי הודעה פרטית על מנת שנוכל להמשיך את הנושא משם לגבי השאר שאינם יכולים לסייע יותר מדי, אודה אם תוכלו לומר איזה NAS יש לכם בשביל לקבל מושג לגבי התפוצה של נושא הNAS בארץ

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  14. יש לי ארדיסק מסוג seagate ST3750330AS עכשיו לפי מה שהבנתי הדגם הזה עשה בעיות ולא חשבתי לעשות את העדכון תוכנה שלו כי הכל היה מותקן לי על כונן אחד עכשיו רציתי לדעת איזה עדכון אני צריך להוריד ואך אני יכול לשחזר את הקבצים? חברתי אותו למחשב של אחי עכשיו אין לי אפשרות להכנס לכונן אבל זה מראה לי שעדיין הקבצים נמצאים שם, בארך כל המוזיקה שהספתי כל החיים שם חח זה מה שזה מראה לי אי אפשר לעשות כולם מעבר לזה, גם אין אפשרות להכנס לכונן או לסייר אחרי עדכון של בDOS עם דיסק זה מה שרשום לי בתוכנה של סאגטה

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  15. ואיך אני יודע שמה שאני קונה זה לא מזוייף כי שמעתי שיש הרבה זיופים בתחום הזה. http://www.lira.co.il/site/viewProduct.php?pid=136&cat=1 ואיך המחיר?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  16. http://us.lge.com/AboutUs.do?myAction=detail&boardType=press&forwardPage=pressdetail&categoryId=0000000002&seq=255

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  17. חשוב שיהיה מהיר ושקט ובעל נפח של 2gb ומעלה. כמה חשוב והכרחי סוג החיבור? ( FW / USB2 / USB 3 \ ethernet ) הייתם ממליצים לרכוש בחו"ל? תודה למשיבים

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  18. יש תקווה להפעיל את הכונן קשיח הזה על מחשב 600Mhz? אני מחפש כונן בעל נפח גדול שיעבוד על מחשב ישן.

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  19. Started by mikilz,

    שלום, הזמנתי את הצורב הנ"ל כחלק מהזמנת מחשב, היום הגיע המחשב עם כל רכיביו והאריזות של הרכיבים בנפרד. רק הצורב הגיע ללא אריזה או דיסק התקנה, בנוסף לא רשום samsung בפאנל הקדמי. על גב הצורב ישנה מדבקה התואמת למדבקה המופיעה בסקירה של המוצר באחד האתרים. האם לעוד מישהו זה הגיע ככה או שיכול להיות שזה מזויף? ראיתי באחד האתרים שיש דבר כזה BULK וזה אומר שהמוצר מגיע ללא אריזה, באתר בו הזמנתי לא היה רשום שום דבר כזה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  20. Started by Garbil,

    שלום, רציתי לבדוק את מהירות ה BURST של ה HD שלי ושמעתי שקיים כלי בווינדוס שיכול להציג לי אותה, אודה אם תגידו לי איפה הוא נמצא, תודה. אני רוצה לבדוק דרכו בגלל שהורדתי את HD-TECH ושם קיבלתי 121, אבל יש לי ATA, אני אמור לקבל פחות מ 100, לא? :-\

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  21. Started by idan1,

    שלום לכולם, אני קרוב מאוד לרכישת מחשב חדש ואני מתלבט בין שני צורבי DVD: Samsung DVD-RW S183L X18 LightScribe SATA / Lite-On 20A1P DVD-RW Dual Layer X20 או צורב,לא שחור, אחר: http://tms.co.il/index.php?cPath=86_70_92 אין לי צורך ב-LS. מה עדיף לדעתכם? תודה מראש לעוזרים

  22. Started by etay93,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות dok חדש של 16gb אבל יש הרבה חברות וקשה לבדוק מי הטובה ביותר (מבחינות קריאה\כתיבה וכו'). בעיקרון חשבתי לקנות מksp , יש המלצות לחברה מסוימת ? עד עכשיו השתמשתי ב4gb של sandisk דגם ה blade cruzer אבל לפי מה שראיתי הוא לא נחשב מי יודע מה, קיצור אני ישמח לעזרה והמלצה. עדיף לא usb 3 כי זה מכפיל את המחיר. תודה .

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  23. הוא ניקנה לפני כחצי שנה מFOXPC. תמונה: http://i25.tinypic.com/maktn9.jpg ERROR SCAN: הכל תקין HEALTH: הכל תקין מה עושים במצב כזה?

    • 3 תגובות
    • 799 צפיות
  24. Started by epichorus,

    הגרסא הנוכחית שלי הנה 1.00 ראיתי שהגרסא האחרונה הנתנת להורדה היא 1.02 . האם יש טעם וצורך ממשי לעדכן? מה ההבדלים והשיפורים ששונו ?

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  25. Started by Alexkmr,

    מאתמול בלילה אני לא מצליח לגשת להרדיסק שלי. הוא עדיין מופיע אבל אין אפשרות לגשת אליו. עשיתי לו סריקה בHDTUNE וזה התוצאות: *בטעות עצרתי בסוף אבל עשיתי עוד סריקה שממשיכה רק מהקטע שהפסקתי. יש אפשרות לתקן אותו,לגשת אל הקבצים?

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות

דיונים חדשים בפורומים