עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by L1ron,

    http://img850.imageshack.us/img850/8611/unledjc.jpg הארד דיסק חדש נקנה לפני חודשיים , (כל המחשב חדש ..)

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  2. איך אפשר לאחד מחיצה שהיא extended (שיצרתי בטעות כשהייתי בן 10) עם מחיצה נורמלית שהיא הבסיס של אותה הextended ? עריכה: לא משנה, פתרתי את זה לבדי. ומשום מה, אי אפשר למחוק פה את ההודעה שלי...

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  3. שלום לכולם יש לי התלבטות בין 2 זכרונות ניידים שאני מעונין לקנות, והם USB SanDisk Cruzer Micro U3 8GB אשר נראה כך: לבין USB SanDisk Cruzer Contour 8GB אשר נראה כך: המיקרו הרגיל עולה 199 שקל ואילו האחר עולה 279 שקל. בהתחלה רציתי לקנות את הזול(ורציתי להשתמש בחצי מהזכרון בשביל הוויסטה בוסט) אבל אחרי זה אחי (אשר יודע בפורום בכינוי "אור כהן") אומר לי שזה עובד רק בדגם Contour המעוצב והיקר. האם מה שהוא אמר זה נכון ובאמת זה עובד רק בדגם המעוצב? כמו כן האם יש נתונים יותר טובים (חוץ מהמראה) למשל מהירות תעבורה יותר גבוהה וכו'? בברכה Play

    • 9 תגובות
    • 801 צפיות
  4. Started by nistelroy,

    NEC 3500A DVD±RW x16 Dual x2 or Lite-on 1633 x16 Dual x2 (soft) רק מי שיודע בבקשה

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  5. אני צריך לאבא שלי לחיבור לרכב שיפעל הHDD 2.5 שהכנסתי למארז חיצוני. חוץ ממחשב הוא לא מזוהה ע"י שום דבר, לא הרכב, ולא המערכת אצלו בחדר. אני ממש ממש ממש לא סומך על dok וחוץ מזה יש בתיקייה שלו יותר מ80GB של מוסיקה.

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  6. Started by SOLIDUS SNAKE,

    האם הוא השקעה טובה במהירויות של 48\16. פן נוסף הוא הרעש שלו האם מישהו שמע או יודע

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  7. Started by hck,

    היי! לפני שכולם קופצים עלי - כבר חיפשתי בפורום ולא מצאתי פתרון לבעיה שלי. אז ככה: קניתי כונן קשיח של MAXTOR 120GB SATA. את הכונן הישן (MAXTOR 80GB ATA133) ניתקתי, חיברתי את החדש לSATA, פירמטתי, והתקנתי את הווינדוס. הבעיה היא, שעכשיו אני רוצה לחבר שוב את הכונן הישן, וכשאני עושה זאת הוא מזהה אותו ככונן הראשי, מחפש את הווינדוס, ומכיוון שהוא לא מוצא ווינדוס המחשב נתקע. מישהו יודע מה הפתרון?

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  8. Started by davidpc,

    קניתי היום הארד דיסק 2 טרה בייט . כרגע המחשב לא מצליך לזהות. גם בביוס לא מראה.

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  9. אני רוצה לפרמט את המחשב אבל לפני אני רוצה לצרוב כמה תקיות יש לי דיסקים שכתוב עליהם cd-r80 min plus extra 20 min 700mb 900 עכשיו השאלה שלי היא האם הדיסקים הם 900MB ??? ואיך אני צורב על דיסק כזה ??? יש לי Nero Express 5 5 9 9

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  10. איזה דיסקים לצריבה לCD רגיל הכי מומלץ היום במחיר זול אבל טוב ? תודה

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  11. באחד המחשבים בבית ההארדיסק (נראה לי, ממש לא בטוח) התחיל לעשות בעכיות הוינדוס לוקח לו שנים לעלות, וכשהוא עולה אז לפעמים הוא עובד ממש מהר ולפעמים נתקע לכמה שניות, הטמפרטורות מעולות, ההארדיסק הוא 120GB של WD IDE בן כבר לפחות 3... עם איזה תוכנה הכי טוב לבדוק האם זה הוא ? כי הוא לא עושה תיקתוקים או משהו בסגנון... HDTACH הראתה ביצועים טובים בהתחלה ואז הכל ירד ל-0 והמחשב קפא עד שלא סגרתי אותה... אשמח לעזרה מהירה...

    • 8 תגובות
    • 800 צפיות
  12. Started by Check_Point,

    שלום. יש לי כרטיס זיכרון 256mb מסוג CF של חברת SanDisk, מחובר למצלמה Canon A70. אתמול הסתכלתי באפשרויות, ולהפתעתי גיליתי, כי נפח הכרטיס הוא כ - 244 mb. פירמטתי את הכרטיס דרך המצלמה, אך ללא הואיל. נפח הכרטיס נשאר זהה. חבר שלי אמר שזה סביר שזה יקרה (לדוגמא: דיסקים קשיחים), אך ברצוני לדעת אם אם זה נכון, או שעליי לממש את האחריות של הכרטיס זיכרון ? תודה

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  13. Started by 114508534,

    ניסיתי היום לצרוב 5 דיסקים DVD ואחד אחרי השני הם נכשלו בצריבה , נסיתי דיסק CD רגיל לצרוב וצרב ללא בעיה הצורב חדש של חברת פיונר משמומלץ פה בסטיקי עד עכשיו לא היו שום בעיות אצלי 3 שבועות דיסקים של חברת VANGUARD גם כן עד עכשיו נצרבו ללא בעיות מה הבעיה צורב או הדיסקים ?

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  14. Started by giliboy,

    רציתי לדעת אם הלוח שלי עובד בsataI הוא יעבוד עם הרדיסק ב ?sataII אם כן חשבתי ללכת על ההרדסיק הבא: Seagate ST3320620AS הצעות על הרדיסקים אחרים יתקבלו בברכה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  15. מה ההבדל בניהם הרי אין בעיה שגם C וגם D יהיו PRIMARY ...

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  16. Started by amit16114,

    זה המחיר הכי זול שראיתי להארדיסק הזה. לפי מה שהבנתי הוא מורכב משתי פלטות של 320 ג'יגה כל אחת. מישהו כאן ראה את זה?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  17. Started by KL-xXx,

    שלום לכולם עשיתי בפעם ראשונה RAID 0 לשני HD של 250GB כל אחד והשארתי אותם ככונן אחד ©. א. כשהתקנתי WINDOWS 7, אז בתחילת ההתקנה (כשבוחרים על איזה כונן להתקין) נאמר לי ש-WINDOWS לוקחת 100GB לקיבצי מערכת ועושה מזה כונן. לא הבנתי למה ואיפה הוא, כשב-WINDOWS אני לא רואה אותו? ב. דבר המוזר עוד יותר, שאותו הכונן עם RAID 0 ב-WINDOWS אני רואה בעל קיבולת של 500GB ולא של 250GB כפי שציפיתי. למה? תודה

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  18. שלומות, בבעלותי WD 200GB SATA, נקרש מ KSP, כאמור כל הזמן הטמפ שלו הייתה מאוד גבוה.. הוא תמיד על 50 מעלות... שזה נראה לי גבוה מאוד להרדיסק.. עכשיו לא מזמן שמעתי שישנה תופעה שגילו ש KSP מוכרים הרדיסקים משופצים וכמדומני בהרדיסק שלי מתחת זה כזה הציפו מלוכלך ונראה כיאילו הוא קצת "נמס" כזה... שאלתי היא כזו האם ישנה דרך שאוכל לגלות אם ההרידסק שלי אכן ממוחזר \ משופץ ולא באמת חדש? במידה וכן מה אכול לעשות וכיצד אפנה ל KSP עם האחריות בכל מקרה אני מריח משהו מסריח עם הסחורה שלהם, ואני מקווה שאני לא הולך להריח בזמן הקרוב את הריח השרוף של ההרדיסק שלי ! בכל מקרה אשמח לעזרה אם יש איזה ברקוד מיוחד לממוחזרים או משהו שאוכל לגלות תודה וחג סוכות שמח

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  19. חשבתי על מדיות של ורבטים! אבל יש עדיפות למדיות של + או -? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  20. לאחר שהמערכת נפלה לי (הדיסק הקשיח מת לי) ניסיתי להתקין את ה-WinXP על דיסק חדש, לאחר שהוצאתי את הישן כמובן. אלא מה, בזמן התקנת WinXP למערכת שבה הדיסקים מוגדרים כ AHCI יש להכניס דיסקט דריוור בזמן ההתקנה וגיליתי כי כונן הדיסקטים שלי כנראה תקול או שכבל המתח דפוק. האם ניתן להשתמש בכונן דיסקטים חיצוני (USB) בזמן התקנת WinXP? האם תוכנת ההתקנה תזהה אותו כ A וכונן דיסקטים תקין?

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  21. אני מתכוון לרכוש זוג כונני SAMSUNG בנפחים של 160 ו 320, האם נתקלתם בבעיות שהם בקשיחים של החברה?

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  22. מה דעתכם על דיסק חיצוני 250GB של WD גודל 2.5?

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  23. שלום לכם! מחר אני מקבל את ההארד החדש WD 80GB 8Mb Buffer ההארד שיש לי עכשיו הוא Maxtor 40 GB 2Mb Buffer אני רוצה להתקין את הווינדוס מחדש על ההארד החדש מכיוון שאמרו לי שיהיה שיפור דיי משמעותי בגלל שהבאפר יותר גדול! אני מתלבט כמה מחיצו לעשות...כמה להקדיש לווינדוס...כמה לכל דבר אחר! והכי חשוב איך...! Fdisk או PartitionMagic Pro 7.0 מה יותר כדאי?! איפה יהיו פחות בעיות? וחוץ מזה תזכירו לי בבקשה איך עושים Fdisk כי כבר המון זמן לא עשיתי! נ.ב המערכת מבוססת XP! בתודה Anas-Nanas

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  24. Started by Devil Servant,

    המבצע הזה שווה? http://www.bigcomputers.co.il/Product.asp?Pid=DVD_RSL&Cat2Cat1ID=5392&Cat2ID=7550&aff=Zap〈=he מהירות 8... למרות שבמילא מה שאני צורב מצריך מהירות איטית ביותר,אבל עדיין... יש משהו שווה יותר בזול?

  25. הפעם מדובר בכוננים מכניים / קשיחים. https://www.youtube.com/watch?v=9cPr4M44Rec לידיעתכם.

דיונים חדשים בפורומים