אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
מחפש תוכנת סריקה (כמובן לתקן TWAIN), עבור מ"ה WinXP שתתמוך בחיבור SCSI. אם מישהו זוכר - משהו בסגנון VistaScan. הכלי שמגיע עם XP די עלוב. מכירים ?
-
- 1 תגובה
- 801 צפיות
-
-
בחלק ממפרטי המחשב, ראיתי שיש כאלו ששמים את מערכת ההפעלה על דיסק ניפרד. למה זה טוב ? האם יש דרישות מיוחדות מדיסק קשיח למטרה זו ?
-
- 8 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שאלה בכותרת 1. http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspramatgan&uin=7280 2. http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspramatgan&uin=9230 איזה מהם עדיף? טנקס -עריכה- אשמח לתשובה מהירה לפני רכישה כבר מחר.
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי 2 כוננים ראו מפרט בצד הכונן הנוכחי שלי הוא ה320 וקניתי את הטרה אתמול מה המערך האופטמלי לכוננים ? האם כדאי לבצע רייד 0?כמה זה משפיע על הביצועים (אשמח להסבר קצר איך זה משפיע) האם יש אפשרות להתקין את הWIN 7 ULT X64 על הכונן של הטרה ואז להעביר את כל התוכנות והמשחקים שמותקנים בויסטה X64 לכונן הזה עם הWIN 7 ?
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
היי, יש ברשותי SSD 250GB ועוד כונן מכני בגודל 1TB. נכון להיום אני מנצל רק 100GB מה SSD. חשבתי לחלק את הכונן ה SSD למחיצות כך שתיהיה לי מחיצה בגודל של 30GB ואז אני אשתמש בה כדי ליצור SRT intel לכונן המכני ובכך לשפר את הביצועים שלו. מה אתם אומרים? יעיל? מומלץ?
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי DVD ואין לי בדיוק דרך לחבר אותו לטלויזיה ואני רוצה לחבר אותו למחשב אמרו לי שיש אפשרות כזאת אפשר קצת פרטים על הדבר הזה?? תודה! =]
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש (היה?) לי צורב Liteon בן פחות משנה שקניתי בפלונטר. הסיפור הוא שהצורב היה בחוץ ובאותו הזמן הייתה גם רגל בדיוק באותו המקום, אני לא בטוח שהוא נשבר, יכול להיות שהוא רק יצא מהמסילה. פלונטר, כידוע, פשטה רגל ובכלל האחריות תכסה נזק כזה? אם כן, איך אני אמור לנסות לנצל אותה?
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי את הצורב הזה sh-s223f בחיבור SATA וכשאני מנסה לצרוב בOVERBURN דרך נרו אני מקבל את ההודעה הבאה: could not perform start of Disc-at-once הפעלתי את האפשרות לOB בתוכנה מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום.קניתי היום כונן נייד של ViPower מסדרת saturn הדגם הוא 3528T עכשיו,שאני מחבר אותו למחשב הוא מזהה אותו בתור mass storage device ובהוראות כתוב שזה אמור להופיע במחשב שלי בתור כונן נייד אבל זה לא מופיע כתוב שם גם ללכת לניהול מערכת או משהו כזה אבל זה גם לא שם... אז מה לעשות? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
בהמשך להודעה קודמת בנדון http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=351810.0 טכנאי סידר לי את הרייד לרייד 1 (מראה ) לאור ניסיון העבר הלא טוב אני מנסה לוודא שאכן המחשב שלי כרגע ברייד 1 (למיטב הבנתי גם ברייד 0 וגם ב-1 אראה רק דיסק 1 במחשב שלי או בניהול הדיסקים ) נכנסתי לבקר הרייד בשלב הפוסט וגם מקריאת האמור שם לא ברור לי באיזה רייד אני נמצא, אני מצזף צילום של מסך זה בקובץ המצורף, אשמח אם מישהו יעזור שאדע בוודאות [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם, נתקלתי במוצר הנל: http://pkparis.surinternet.com/epages/box23967.sf/fr_FR/?ObjectPath=/Shops/box23967/Products/100304 כאחסון נוסף למקבוק שברשותי, שכרגע עם כונן 128גיגה שמלא כמעט עד תום. מה דעתכם על שימוש בהתקן הנל כאחסון קבוע, מאחר ואני גם ככה מרבית הפעמים עם USB אחד פנוי. מה ניתן לצפות מבחינת ביצועים בפועל ממנו, והאם יהיה אפשר לעבוד איתו בנוחות מול VM של פרללס או מול ספריית תמונות של אפרצ'ור לדוגמה?
-
- 0 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום, יש לי כרגע הארדיסק של מקסטור - 40GB, ואני רוצה לקנות הארד דיסק נוסף של 80 או 120 GB ... רציתי לדעת כמה דברים - - האם יש הגבלה מסוימת על כמות הזיכרון שהמחשב שלי יכול להחזיק? אם כן איך אני בודק כמה היא ? - מה אתם אומרים על הארדיסקים של מקסטור? אם אני קונה אני כנראה קונה של מקסטור שוב, כי הקודם לא עושה בעיות .. תודה.
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה רכשתי כונן קשיח של 250 ג'יגה, והוא עובד בנוסף עם דיסק נוסף של 160 שיש לי. ה250 החליף דיסק ישן של 80 ג'יגה שעדיין נמצא ברשותי. יש לי במחשב רק 2 בקרי SATA (כניסות על הלוח אם, וגם הביוס נראה לי מוגבל בעניין). האם יש דרך לעקוף את העניין כך שבכל זאת אני אוכל להשתמש בדיסק של ה80 ג'יגה? אפילו אם יש מתאם בין IDE לSATA שדרכו אני אוכל לחבר את הכונן, קיים דבר כזה? אם אין אפשרות כזאת, כנראה שהאופציה היחידה שלי היא למכור את הכונן הזה. יש מעוניינים במקרה ולא ימצא לי פיתרון?
-
- 3 תגובות
- 801 צפיות
-
-
בדיוק סיימתי להרכיב מפרט חדש, וברשותי זוג HDD 250 של WD ב-RAID. עד כמה שיצא לי להבין לא בדיוק ניתן לקבל אינדיקציה לטמפ' שלהם, אני צודק? תודה
-
- 5 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום אני כבר הרבה זמן חושב על פתרון אחסון טוב ולא יקר, חשבתי לקנות כונן חיצוני 2 טרה.. אבל מה יקרה כשאני יצטרך עוד? אני לא רוצה להתקע עם כמה כוננים וכמה ספקי כוח בשבילם, לכן מצאתי את הפתרון הזה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=7385 פה אני יכול לשים עכשיו כונן קשיח 2 טרה רגיל שיש לו 3 שנות אחריות לעומת 2 בכוננים חיצוניים שקונים וכשיגמר המקום אני יוסיף עוד כונן.. אפילו של יותר מ 2 טרה מה אתם אומרים על הרעיון ? נכון שאין פה יציאת רשת או Esata זה בגלל שלא כזה חשובה לי המהירות חיבור בהשוואה למחיר הגבוה של Enclosure עם היציאות הנ"ל,
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אני אמור לקנות BLU RAY אבל אני לא יודע אם הבלו ראי יפעיל לי את הדיסקים של HD כאילו הם באיכות יותר טוב הסרטים
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי צורב Nec ND3540... ויש לו הגנת Region חומרתית. איך אני מוריד אותה ? ( אני יודע שתוכנתית אפשר להשתמש ב - AnyDVD, אני מדבר על החומרתית )
-
- 10 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אני מתכנון במוד שלי הקרוב לשים כונן אופטי בזוית מסויימת ( באיוזר ה 15-25 מעלות עם ציר האיקס אם נקרא לזה ככה ) אך הכונן יהיה מקובע ומחוזק למקומו האם ניתן להפעיל את הכונן בצורה בטוה שלא תפגום בו ? הכונן האופטי הוא צורב DVD ועוד כונן אחד שהוא CD ROM רגיל ........ שאלה נוספת : האם ניתן להציב דיסק קשיח על צידו ולהפעילו כשהוא מקובע למקומו ?
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
מישהו יודע ? אני בלחץ של גי'גות ואני רוצה להשקיע כבר ב16 מגה קאש
-
- 3 תגובות
- 801 צפיות
-
-
קניתי כונן חיצוני בנפח 500 גי'גה של MAXTOR ורציתי לדעת אם מכשירי DVD אמורים לזהות אותו ולהציג את התכנים ברגע שמחברים בינהם בUSB? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 801 צפיות
-
-
השאלה בכותרת... יש הבדל?
-
- 3 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום. האם דיסקים של DVD מחברת TDK הכי טובים לצריבת משחקים לסוני? איזה עוד מומלצים? ואיזה פורמט כי ראיתי כמה .. DVD-R וכאלה..???? תודה רבה לכולם.
-
- 5 תגובות
- 801 צפיות
-
-
האם החיבור שונה פיזית או שזה רק עידכון חומרה? ז"א, האם אפשר לחבר תומכי SATA2 לחיבור SATA1? האם יש אפשרות לשדרג לוחות אם תומכי SATA1 ל- SATA2? בתודה מראש, אסף.
-
- 3 תגובות
- 801 צפיות
-
-
יש לי לוח אם שתומך במערך RAID... כאמור יש לי 2HDD X500GB.. שתיהם של WD.. אבל מדגם שונה (בניגוד למה שרשום בחתימה.. ) האם אני יכול ליצור מהם מערך RAID? ואיך אני עושה את זה? פשוט משנה ב BIOS את האופציה של ה RAID? או שצריך לעשות עוד משו?
-
- 7 תגובות
- 801 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להוסיף דיסק קשיח למחשב שלי, אבל אין לי חיבורי חשמל פנויים. ניסיתי להפריד את אחד החיבורים הקיימים ולשים כבל מפצל מתח במקום, אבל הם פשוט לא נרדים. הנה תמונה: כל המחשב מלא בכאלה חיבורים, אבל אי אפשר להפריד אותם. יש משהו שאפשר לעשות בקשר לזה??
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-


