עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. מדובר בפיוניר אם זה משנה..

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  2. היה לי הרדיסק: Samsung 160gb ATA133 8mb SpinPoint P80 קניתי את ההרדיסק מכוון שטמפרטורה נמוכה ושקט חשובים לי, וההרדיסק ענה על הציפיות. שלחתי אותו למעבדה עקב בד קלסטרים, ובמקומו הציעו לי: Maxtor 160gb ATA133 8mb DiamondMax10 אני יודע שמבחינת שקט וטמפרטורה הסמסונג עדיף בהרבה, השאלה אם מבחינת ביצועים ואמינות המקסטור נותן שיפור ניכר ושווה להתפשר עליו, או לעמוד על שלי לקבל הרדיסק זהה למה שקניתי (דבר שיכול לקחת שבועיים בערך לפי מה שאומר הטכנאי). רב תודות!

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  3. חשוב לי שיהיה בגודל 2.5" כי אני מתכוון לנייד אותו. התקציב נכון לעכשיו הוא 500 ש"ח פלוס מינוס. מצאתי את זה בזאפ (זה הדיסק הכי זול). איך זה? http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=767649 תודה רבה, ערן.

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  4. Started by zekit,

    תגידו הארד דיסק חיצוני יכול להיות פיתרון טוב לאיכסון וניגון (במחשב) של סרטים? או שיהיו קרטועים? במחשב יש חיבור USB 2 והתקציב שלי הוא עד 700 שקל... השמח גם לקבל המלצה

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  5. אני מתלבט אם לקנות HD בנפח 160GB או 120GB.. ההבדל עד כמה שראיתי הוא 90 שקלים, שלדעתי זה לא הרבה בכלל בשביל 40GB (שזה גודל הHD הנוכחי שלי).. כרגע אני לא רואה את עצמי ממלא גם עוד 40 ג'יגה, אבל עוד 5 שנים אולי.. השאלה היא, האם מחסום ה137GB יפריע לי? אני משתמש ב WinXP SP1 שהבנתי שיש שם תמיכה ב 48bit addressing.. אני בכל אופן מתכוון לעשות partitioning ככה שלא תהיה אף מחיצה גדולה מ137GB, האם זה יפתור את הבעיה? אני מעתיק לכאן נתונים מAIDA32 במקרה שגרסת הBIOS או chipset משנה.. תודה רבה מראש... עריכה: שכחתי לציין שאני רוצה לקנות HD של WD, ורק עכשיו ראיתי במקרה באתר שלהם את זה: http://support.wdc.com/download/#dlgtools וה feature האחרון שרשום מטפל בבעיה הזאת.. מישה…

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  6. Started by vid170,

    האם מורגש הבדל בעבודת עריכה או כל פעולה אחרת באופן רציני?

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  7. Started by sofix4,

    וגם צורב CD וקורא CD?

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  8. Started by HiTiT,

    שלום, חברה אני ממש נמצא לפני הקנייה. קראתי הרבה תגובות טובות על ה SAMSUNG HD501LJ ופחות תגובות בכללי על ה-ST3500320AS. אני בעיקרון רוצה כונן ללא "פשלות", אמין ושקט. (המהירות היא עניין של שנייה פלוס שניה מינוס, לא?) אני מתלבט בין 2 כוננים אלו בגלל 2 דברים 5 שנות אחריות לעומת 3 שנות אחריות. ו32MB באפר לעומת 16MB. מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  9. Started by roncohe4,

    היי יש ברשותי דיסק קשיח חיצוני של סמסונג. זה הדיסק: http://www.novocom.co.il/index.php?content=product&pid=490&cid=55&bid=0&tid=73 יש לי אותו כ-9 חודשים בערך. שמתי לב לאחרונה שכשהוא עובד הוא עושה רעשי נקישה כאלו, נוקש קלות ממש.... יש עליו עדיין אחריות. מה אתם אומרים? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  10. בזמן האחרון התחלתי ליתפוס "גלים" של מהירויות מתוכנה שציפיתי ממנה למהירויות כאלו הכי פחות (מדובר על הפרד כמובן) ומצד שני עלי ליצרוב את מה שאני מוריד על מנת לפנות מקום בHD ועל מנת להעביר את המדיה ממחשב אחד שלי לאחר. איני רוצה להפסיק את פעילות הפרד או פעילות דומה לכך מישום שזה יעלה לי ביוקר מבחינת המהירות. לכן שאלתי היא, האם ניתן ליצרוב מידע כלשהו בזמן שהמחשב עסוק בפעילות אחרת כגון פרד פתוח אשר מוריד וכו'? והאם הדבר לא יגרום לבעיות קריאה או בעיות כלשהן עם הדיסק הניצרב? Thank You

    • 7 תגובות
    • 812 צפיות
  11. Started by Holography,

    עדיפות לממשק eSATA ללא חיבור חיצוני לחשמל

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  12. שלום לכולם הייתי רוצה לקבל עזרה לגבי כבל סקאזי שאני לא מכיר להלן התמונה שלו האם מדובר בחיבור 1) 68-pin for LVD SCSI או 2)68-pin VHDCI for LVD ואיזה חיבור נקבה יש לחיבור זה, איך הוא נקרא ? אשמח לקבל עזרה תודה רבה אמיר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  13. Started by ankond,

    בוקר טוב לכולם. לפני כמה ימים התעסקתי עם חיבורי הIDE שלי במחשב אבל רק עם ה 60/100 לא נגעתי ב33 שמתחבר לfloppy, אחרי יומיים שמתי לב שהמנורה של הfloppy כל הזמן דולקת, מהרגע שאני מדליק את המחשב ועד שאני מכבה אותו... הכנסתי דיסקט ניסיתי להיכנס אליו והוא אומר לי שאין דיסקט בכונן, ככה זה עם כל דיסקט... החלפתי כמה חיבורי 33 ואותו סיפור עם כל אחד מהם, עד ששמתי את החיבור של הפנטיום 1, שלי, אז המנורה הפסיקה לדלוק. עכשיו כשאני שם דיסקט הוא אומר לי כזה דבר: A:\ is not accessible no id mark was found on the floppy disk ככה הוא אומר לי עם 4 מתוך 5 דיסקטים, דיסקט חמישי הוא כן הצליח להפעיל אותו נורמלי. כמובן שניסיתי להחליף floppy אותו סיפור, הבעייה לא בזה. בקיצור אני כבר התייאשתי אני לא …

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  14. שלום לכולם מחר אני הולך לקנות את הצורב DVD-RW LG GSA-H12A רציתי לשאול איך הצורב הזה האם יש אותו למישהו ? ראיתי פה בהודעה הראשונה שפירסמו השוואת על צרובים וראיתי אותו אחד רק DVD-RW LG GSA-H10A המוכר אמר לי שזה אותו דבר רק ה-H12 מהירות יותר גבוהה מישהו מכיר? חברה מצטער זה טיפה לחוץ לי אם אפשר בבקשה תשובה מהירה לפני מחר!! כי לא ראיתי אותו נמכר בזפ!!

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  15. Started by DARK-SPIRIT,

    היי. אני מעוניין לקנות דיסק קשיח חדש 500GB מהיר ושקט, [glow=white,2,300]חשוב שיהיה מאוד שקט[/glow] תקציב 450¤ אשמח לקבל המלצות תודה.

    • 5 תגובות
    • 812 צפיות
  16. מאז שעברתי לACHI בגלל הSSD עולה לי הביוס שלו וזה מעכב את העלייה ובנוסף לזה גם עולה לי הביוס של הבקר SATA 3 ששמתי ועוד יותר מעכב את העלייה של המחשב.האם ניתן איכשהו להמהיר את העלייה של המחשב?

    • 0 תגובות
    • 812 צפיות
  17. Started by alexrebiner,

    מוגדרים לי באייפון 2 חשבונות דוא"ל. בבדיקה של מקום האחסון בפלאפון ראיתי שהדוא"ל תופס כ- 9 GB. האם זה תקין ?

  18. יש לי לוח אם של אסוס דגם: Asus P4v8x-x בעל בקר SATA1. מה הגודל המקסימלי של דיסק קשיח שאני יכול לחבר ? אפשר לקבל המלצה לדיסק קריר בטווח מחירים עד 600 ש"ח ? כל עזרה תתקבל בברכה לצערי הכונן הקשיח שלי התחיל לתקתק אז לפני שהוא שובק אני רוצה להעביר את כל החומר לדיסק קשיח חדש.

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  19. Started by Royz,

    שלום. אני רוצה לצרוב דיסק של 8.5 GB אבל אין לי מושג אם הצורב שלי תומך באפשרות של dual layer. יש לי: NEC DVD_RW ND-4550A

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  20. Started by oneworld21,

    שלום לכולם בחרתי לוח למחשב לצורכי גרפיקה P5ND2 SLI DELUXE של ASUS אני צריך מעל 1TB לחבר לו ברייד לשמירה על הנתונים הבעיה שרשום שם NVIDIA® MCP-04 Southbridge supports NVRAID - 2 x Ultra DMA 133/100/66/33 - 4 x Serial ATA 3 Gb/s - NVRAID: RAID0, 1, 0+1, 5, and JBOD span cross Serial ATA and Parallel ATA drives - Supports multi-RAID - Supports up to 8 drives for RAID function לפי מה שהבנתי אני יכול לחבר מקסימום 4 התקני SATA ואני רוצה לחבר 6 של 200GB כדי לא לבזבז יותר מידי נפח דיסק (כי רייד 5 מנצל הארד דיסק אחד לניצול מידע) במקום 4 של 400GB ואז אני יבזבז HD של 400 GB השאלות שלי הם: האם יש דרך טובה (אולי בקר SCSI או SATA) לעשות זאת ואם כן מה עדיף לי? אילו בקרים אתם ממליצים לי…

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  21. Started by Thunder-Head,

    ההארדיסק SATA שקניתי לא מזמן היה מג'ומפר על Disable Spread Spectrum Clocking. יש גם אפשרות לג'מפר את ההארדיסק שיהיה PM2. קודם כל מה אלה הדברים האלה אם מישהו יודע, והאם אני צריך לשנות את הג'אמפר או פשוט לא לגעת ולהשאיר אותו איך שזה ?

    • 4 תגובות
    • 812 צפיות
  22. Started by puGs,

    שלום לכולם. ברצוני למצוא הארדיסק חיצוני למשפחה שלי, הדרישות הן כמובן אמינות אריכות ימים ומקום אחסון. הכונן ישמש בתור גיבוי לקבצים של המשפחה (לצערנו אין כבר מקום על ההארדיסקים הפנימיים) כך שאיבוד המידע עלול להיות קריטי. רצוי שהנפח יהיה 500 GB ומעלה ובמחיר שפוי. תודה רבה רבה מראש!

  23. Started by lee.,

    קניתי מחשב חדש להורים, עם כונן SSD 120GB בלבד (במחשב היום הם משתמשים אולי ב60-70 אחרי 5 שנים שהוא אצלם). אני מתכנן להתקין בו WIN7, office2010 וכמה תוכנות רגילות לפתיחת PDF, סרטים, מוזיקה וכו' התלבטתי אם בכלל כדאי לי לחלק את הדיסק למחיצות, כי עד היום, כדי שמשהו יגיע למחיצה D, אני הייתי צריך להגיע וכחלק מפעולות ה"שימור" הפשוטות להעביר את התמונות, והמסמכים לשם ולייצר להם קישור. הם לא השתמשו בזה. נראה לי שעדיף לעשות את זה בעיקר לצורך אפשרות פירמוט עתידית, ומאחר וWIN7 מאפשר להזיז מסמכים בברירת מחדל לכונן אחר. השאלות הן ככה: א. כמה מקום כדאי להשאיר למערכת ההפעלה והתוכנות? ב. אחד השימושים העיקריים בנפח אכסון משתנה זה אאוטלוק עם אין סוף אימיילים מסוג FW.. האם ניתן לומר לתוכנה לשמ…

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  24. מתי לעזעזל יהיו HD שלא יאטו את העברת קבצים בין USB לHD במחשב שאני מעביר במקביל לדוגמא שאני מכניס את הפלאס USB שלי למחשב כדי להעביר שירים כדי לשמוע במערכת באוטו ואני מעביר במקביל כמה תיקיות באותו זמן זה מאט את ההעברה פי 50,אם אני מעביר תיקיה תיקיה זה לוקח 2 דק' ולא 25 דק'. יש תקווה שהקטע הזה יפתר ?

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות
  25. אהלן, מה המשמעות של נפח הCACHE בהארד דיסקים ? איך זה משפיע על ביצועים ועל אילו ביצועים זה משפיע ?

    • 2 תגובות
    • 812 צפיות

דיונים חדשים בפורומים