עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by A.Iniesta,

    תמיד צרבתי על המהירות הנמוכה ביותר (4-8), היום עם הדיסקים החדשים והצורבים המהירים - אפשר לצרוב על מהירות גבוהה יותר מבלי לפגום בדיסק? על איזה מהירות אתם צורבים? (אנא התייחסו לכל סוגי הקבצים, וכל סוגי המדיות לצריבה בכלליות.) תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  2. Started by greenich,

    אני רוצה לצרוב הרבה דיסקים בשביל משהו לחברה שלי,קייס עם סרטים.צרבתי כבר בערך חצי מהדיסקים שרציתי במשך שבועיים בערך ורק לפני שלושה ימים בדקתי אחד מהם על הDVD.לא עבד.דיסק אחר,אותו DVD-לא עבד.DVD אחר,אותו דיסק-לא עבד.והבעיה לא הייתה ב-DVD. ככה שהבעיה היא בדיסקים,הם של TEAC על מהירות של 18X, עם 4.7GB על 120 דקות.DVD-R. אז השאלה שלי היא איזו חבילת דיסקים הכי כדאי לי לקנות?מאיזו חברה ועל כמה מהירות צריבה,שיהיו 4.7GB .מחיר זה לא בעיה. אשמח לתגובה מהירה

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  3. Started by Eliranos,

    שלום לכם, בניתי מחשב חדש עם מערך רייד 0 הכולל שני דיסקים קשיחים SATA2 בנפח 250 ג'יגה. הגדרתי הכל כיאות בביוס והתקנתי את כל הדרייברים הרלוונטיים, והמחשב כרגע מתפקד ורץ היטב עם XP. ערכתי בדיקה בתוכנה HDTACH והתוצאות שהתקבלו נראו לי קצת מוזר: Avg Read: 92mb per second Burst: 375mb per second Latency: 13ms האם התוצאות תקינות למערך המורכב אצלי? תודה מראש, אלירן.

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  4. ברשותי מחשב בעל לוח אם מסוג: GA-965P-DS3P (rev. 3.3) כרגע מותקנים בו 2 דיסקים SATA וצורב ATA. הצורב ישן, לאחרונה מסרב לצרוב במהירויות גדולות וחשבתי להשקיע פשוט בצורב חדש. אני רוצה לוודא שהלוח יתמוך בהתקנת צורב גם מסוג SATA למקרה שזו תהיה בחירתי- לא ברור לי אם העובדה שדיסקים מסוג SATA נתמכים, אז האם הדבר אומר שגם צורבים כאלו נתמכים. מישהו שמכיר את הלוח הנ"ל יכול לעזור לי? המון תודה, ורד

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  5. Started by Jack_g,

    יש לי צורב TEAC48 הוא הפסיק לקרוא דיסקים ריקים וכך גם בכלל כל דיסק של נתונים. מלא מצאתי בכלל עדכון קושחה לצורב והווינדוס תקין לחלוטין צורבים אחרים עובדים מצויין במחשב הזה. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  6. Started by Kayfun4ik,

    שלום צריך המלצה על צורב DVD שישמש ככונן CD יחיד במחשב בגדול מהירות הצריבה/קריאה לא חשובה לי רק שיחזיק כמה שיותר זמן תודה

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  7. צורב במהירות 52, משכתב במהירות 24, קורא במהירות 52בעל יכולת עבודה גבוהה. קצב העברת מידע­ 7200 kb/s, זיכרון 2MB , ממשק­ IDE,תומך במערכות windows 95,98, 2000,ME,NT,XPמתאים למדיות צריבה בתכולה :75 דק' מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  8. Started by jiddisch,

    יש לי שני דיסקים קשיחים, אחד מדגם ST3500418AS והשני מדגם WD5000AADS. אני משתמש בטכנולוגית RAID-0 SATA לצורך שיפור ביצועים. מקריאה באינטרנט הבנתי שה-WD מהסדרה הירוקה מאוד איטי, לכן אני מתלבט לקנות עוד ST ולהשבית את ה-WD. רציתי לשאול האם מדובר בשיפור משמעותי וניכר לעין? ודרך אגב אני ישמח אם מישהו יסביר לי מה ההבדל בין הירוקים לכחולים?

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  9. Started by jonkerbox,

    שלום, יש לי מחשב ישונן שאני לא משתמש בו, ואני רוצה לעשות מן מחשב הורדות שאוכל להשאיר אותו דלוק כל הזמן. הבעיה היא שהכוננן הקשיח של המחשב הוא בסה"כ 30 GB ןזה לא מספיק בשבילי. לכן אני רוצה להוסיף/להחליף כונן קשיח. אם מישהו יכול לעזור אשמח מאוד. צירפתי את מפרטי המחשב: System Specs Type of system: Desktops/Servers Bus Architecture: PCI Hard Drive Bus: Ultra ATA-66 Native OS: Windows 98/2000 CPU Type: 650MHz Intel Pentium III Memory Specs Standard Memory: 128 MB (removable) Maximum Memory: 256 MB Memory Expansion: 2 sockets Memory Comments: PC100 SDRAM DIMMs תודה רבה, JONKERBOX[br]פורסם בתאריך: 9.10.2009 בשעה 22:26:31 האם הכונן הזה מתאים?:http://www.archmemory.com/ram…

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  10. Started by UBS,

    שלום יש לי מחשב נייד עם שני כונני SSD במערך RAID0 רציתי לדעת האם אני יכול לפרמט רגיל או שנדרשת איזושהיא פעולה כדי שההתקנה החדשה של ווינדוס תדע שאכן מדובר בכוננים בRAID ולא שני כוננים נפרדים... (יכול להיות שהRAID נקבע כבר בBIOS ולא דורש מהווינדוס כלום?) תודה לעוזרים !

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  11. אני זוכר שראיתי איפשהו אפשרות לבחור בין: העדפת ביצועים (שמחייבת הוצאה בטוחה). לבין העדפת נוחות (שבכלל לא דורשת הוצאה בטוחה). השאלה איפה היתה האפשרות הזאת, איפה אני משחק בינהם, ומה זה בתכלס משנה מבחינת ביצועים וכולי... תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  12. Started by TermiNal,

    בזמן האחרון גיליתי שמתחיל להיגמר לי המקום ב40 GB שלי . הכונן שלי הוא של מקסטור ומתחבר ל ATA133. אני מתכוון ביחד עם המחשב מחול אולי להביא עוד כונן מקסטור 40 GB שמונה מ'ב קאש וכמובן חיבור לSATA. האם תיהיה בעיה לחבר ת'כוננים כי אחד ATA והשני SATA ? איך כדאי לחלק ? תווינדוס על הSATA בגלל המהירות ? שווה תכסף ? ומממ,אילו אותיות מתאימות במקרה של 2 הארד דיסקים ? והכי חשוב איך מגמפרים אותם ? ומה זה עושה הגיפור הזה ? עכשיו יש לי כונן DVD-ROM וגם צורב. איך כדאי להגידר את כולם ( Master,slave... ) כולל איך להגדיר ת'HD's ? תודה לכם.

    • 3 תגובות
    • 815 צפיות
  13. קראתי את ההודעה הזו לגבי סוג אחר של כוננים קשיחים: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=23;action=display;threadid=26709;start=0 ניסיתי למצוא באתר של IBM דרייברים עבור הכונן שלי (אני יודע שהוא מסדרת הדפוקים) כי קראתי פה בזמנו שיש עידכון שלהם שמאט את מהירות סיבוב המנוע ומשפר את אורך החיים של הכונן (אני משתמש סתם בשביל גיבויים של חומר לא חשוב כל כך). בכל מקרה, חפשתי באתר שלהם במשך שעה שלמה ולא מצאתי שום עידכון לכונן הקשיח שלי. מישהו יכול לעזור? הדגם שלו הוא: DTLA-307030 7200 RPM 30 GB תודה

    • 0 תגובות
    • 815 צפיות
  14. Started by KingAlpaca,

    אני אקדים ואומר שזאת שאלה קצת טיפשית, אבל אין לי ברירה, קניתי לי הארדיסק של מקסטור וכאשר באתי להתקין אותו שמתי לב שאין בכלל שקע לחיבור חשמל, איך אמורים לחבר את זה? תודה מראש, האידיוט.

    • 8 תגובות
    • 815 צפיות
  15. (Vista Ultimate x86, מעודכן) לא מזמן הדלקתי את המחשב, עוד לפני שהיה לי זמן להכניס את הסיסמא גיליתי מסך כחול אכזרי, המחשב לא "הספיק" אפילו לעשות את הdump - היה רשום למטה Intinalzin - בלי הg. למעלה היה רשום משהו כמו FAULT PAGE NON-PAGE משהו כזה אני לא זוכר בדיוק. עשיתי ריסטארט למחשב (ד"א קורה לי מדי פעם שיש מסך כחול בבוט) והתחברתי בהצלחה. ואז גיליתי ש... You need to format the drive (G:) before you can access it. Do you want to format it? G זה בעצם דיסק קשיח שיש לי מזה חצי שנה בערך, וכמובן שהוא כבר היה מפורמט ("מאותחל"). מה שקרה זה כאילו הכנסתי אותו לראשונה, אבל את האות שלו זה איכשהו כן זכר. צירפתי תמונה שמראה בערך מה קורה שם. ב"מחשב שלי" הוא מופיע כדיסק נשלף שאין לי גישה א…

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  16. Started by yaloner,

    שלום לכולם, אני צריך להוסיף למחשב כ-2TB לאיחסון שישמשו בעיקר לאיחסון של קבצים גדולים (וידאו בעיקר). בגלל שהמטרה היא רק איחסון ולא ממש עבודה אני חושב שכל מיני נתונים כמו מהירות וזמני גישה לא רלוונטיים לי כל כך (אני צודק ?) לכן, מה שחשוב לי (על-פי סדר חשיבות) זה: אמינות, מחיר (יחס שקל\ג'יגה) ושיהיה שקט במידת האפשר. אשמח לקבל המלצות. תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 815 צפיות
  17. הסיפור הוא כזה, דוד שלי התקשר אלי לפני איזה זמן, אמר שהצורב שלו משום מה לא צורב דיסקי DVD (מדגם Sony NEC Optiarc AD-5170A, וכמו כל אלה שמסתיימים ב-A מדובר בצורב ATA\IDE). גם Nero וגם imgBurn המשובחת לא הצליחו לצרוב איתו DVDים. פירקתי מהמחשב שלי את צורב ה-DVD שלי (Pioneer DVR-111D, גם IDE), חיברתי אצלו, והצורב שלי אצלו כן הצליח לצרוב DVDים. זה שלל בעיות במערכת ההפעלה שלו, ובמדיות שבהן הוא השתמש. השארתי לו את הצורב שלי, והוא נתן לי כסף לצורב חדש, אחרי שכנוע מצידי שזה הצורב לאור רקורד האמינות האיום ונורא של NEC ואני חושב שגם של Optiarc. קנינו לו Samsung SH-223F ב-ZigZag2000 (חנות מעולה, אגב, מוכרים ידעוניים וחביבים, ועושים את העבודה כמו שצריך) לאחר התייעצות בסטיקי פה בפור…

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  18. Started by dima79p,

    שלום רב ! האם מישהו מכיר מעביר מ ide ל s-ata ? לפי מאמרים שקראתי ב אתר של ABiT הוא מתאים לדיסקים ultra ata 100/133 IDE וללוחות עם הכנה ל SATA (לדוגמא NF7 -S) . האם זה הגיעה לארץ ו כמה זה עולה ? לדעתי זה פתנט נהדר לעבור ל SATA בלי שיהיה צורך ב דיסק קשיח SATA ולעבוד 1.5 GB.S

    • 4 תגובות
    • 815 צפיות
  19. Started by בזיק,

    אני מתכוון זהים לגמרי במפרט, כולל נפח כאשר מותר שיהיו מיצרנים שונים? או שאולי צריך שגם מס' הדגם יהיה זהה?

    • 8 תגובות
    • 815 צפיות
  20. נראה לי שאחד מההארדיסקים שלי הולכים לעולמם- איך בודקים אם הם קרובים לסוף? הם משמיעים רעש בטירוף. באמצעות תוכנה שבודקת אותם? תקשיבו יש לי כונן אחד של 250 ואחד של 200 ג'יגה, אז יש שם חומר ממש חשוב ואני רוצה כבר לדעת מה קורה עם זה. נראה לי יש תוכנות איחוי או משהו כזה, אך אף פעם לא התענייתי. האם כדי לבדוק באמצעות הדרך הזאת? והאם כדי להתמיד עם האיחוי?(או איך שלא קוראים לזה) תודה מראש. .swg

    • 6 תגובות
    • 815 צפיות
  21. לפי מה שהבנתי הכי מומלץ היום לקנות זה 160 GB , SATA , 8MB BUFFER נכון?

    • 2 תגובות
    • 815 צפיות
  22. Started by a1a1a1a,

    אני בתהליך של קניית מחשב, לקחתי הארד דיסק של 640 של WD. יש לי לוח אם תומך (GA-MA770-UD3 Rev.2) כדי לי לקחת 2 כוננים של 320 או של 250 ולעשות מערך RAID? אני צריך כוננים מיוחדים בשביל זה? זה יתן לי שיפור משמעותי?

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  23. העתקתי מהמצלמה קובץ ומחקתי מהמצלמה ואז פתאום הקובץ נמחק מהמחשב האם יש תקווה לשחזר אותו? Recover My Files לא עזרה

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  24. יש לי 2 הארד דיסקים: אחד SP2504C והשני WD2500JS (שניהם 250GB) אני יכול ליצור מהם כונן RAID אם אני אחבר את שניהם ביחד? ואם כן - האם המהירות תהיה כפולה, ולגבי המקום האם יהיה לי 250GB עדיין משניהם (במקום 500GB)? בנוסף, איך אני מגדיר אותם כ RAID והאם הקבצים שהיו לי עליהם יילכו לאיבוד (יש לי פחות מ-250GB סה"כ בשניהם יחד)

    • 5 תגובות
    • 814 צפיות
  25. Started by kipi25,

    שלום, אני מתכנן מערכת חדשה (מבוססת קונרו), ואני מעוניין ב HD קטן (80GB) למערכת הפעלה + תוכנות. יש לי כרגע HD 200GB DIAMODMAX 10 SATA, שאותו אני מוסיף ככונן אחסון בלבד + PAGEFILE על המחיצה הראשונה שלו. תמליצו לי בבקשה על HD 80GB שישמש אותי לצרכים הנ"ל...

    • 10 תגובות
    • 814 צפיות

דיונים חדשים בפורומים