אמצעי אחסון
כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.
21,926 דיונים בפורום זה
-
היי, אוקי, הבנתי שאם אני מחבר שני הרדיסיקים ברייד 0 אז הם הופכים לאחד, עכשיוו יש לי כמה שאלות בנידון (יש לי שניים של ווסטרן 160 גיגה): אין לי בלוח אם רייד ואני מחפש כרטיס פי סי שיבצע את העבודה כהלכה המלצות? אם אני משתמש בכרטיס, האים הביוס יזהה אותו?, כלומר האים אני אוכל להפעיל במצב דוס את המחשב? מה קורה אם אני מנתק הרדיסק אחד? איך הוא ממיר בחזרה את הקבצים? נניח והמהירות קריאה של ההרדיסק שלי 20 מגה לשניה (שניהם), מה המהירות תיהיה ברייד 0? (אני יודע שזה לא מדע מדויק אבל בערך). כמה לדעתכם שווה להוציא על כרטיס רייד ביחס לביצועים הכללים שזה מוסיף? תודה רבה!!!!
-
- 7 תגובות
- 816 צפיות
-
-
את המחיצה חילקתי כשהתקנתי חלונות וויסטה,התקנתי חלונות 7 והוא לא נותן לי להכנס זה מה שהוא רושם(פרטים בתמונות) [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
היי מתכנן קניית מחשב חדש, אני רוצה לקנות דיסק SSD למערכת ההפעלה כונן של 120 GB יספיק איזה סדרה הכי מומלץ ? בזמנו שמעתי שמומלץ לקנות רק INTEL או OCZ אבל אני רואה שהיום כבר קיימים הרבה סוגים בשוק הייתי שמח להמלצה אגב ראיתי את ההודעה בתחילת הפרום עם המומלצים. הINTEL 330 הוא דיי ישן, האם הסדרה של של אינטל 520 לא טובה ? (רשום שזה פי 2 מהירות ) תודה
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
איך אני עושה ככה שההרד דיסק החדש יהיה הראשי, והשני יעבוד רק כשאני אצטרך אותו, פשוט הישן רועש יותר... אני להתקין על החדש גם וינדוס וכל המדיה וכל המשחים, וכשיהיה לחוץ בו המצב עם מקום אני אשים את שאר המדיה בדיסק השני... כך שעד אז אני לא אצטרך לשמוע את הישן פועל בכלל. או שזה לא עובד ככה והוא עובד בכל מקרה? אז כדאי פשוט להוציא אותו ולזרוק ולשים רק את החדש במחשב?
-
- 7 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום אני עומד לקנות הארדיסק חדש ורציתי לדעת האם למישהו יש סקירה לסידרה החדשה של wd - סידרת JD ? חיפשתי ולא מצאתי... תודה
-
- 3 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש לי צורב רגיל.. פעם אחת ניסיתי לצרוב על דיסק של 900 מגה והצורב שלי לא קיבל אותו. פשוט לא צרב (זה לפני הרבה זמן עם אותו צורב). היום מצאתי מדריך לשנות את ההגדרות של הצורב שלי ככה שהוא יוכל לצרוב ב900 ו800 מגה... הנה המדריך: http://reborn.atspace.com/nero%20burning%20rom%20%20guide.htm#overburn רציתי לדעת אם זה מקלקל את הצורב בכך שאני משנה את ההגדרות שלו. רציתי לדעת אם תוכלו להסתכל שניה במדריך ולהגיד לי אם כדאי לי לשנות את ההגדרות של הצורב או לא לשנות. :s05:
-
- 5 תגובות
- 816 צפיות
-
-
האם יש מוצר שהוא מארז להארד-דיסק, עם חיבור חשמל עצמאי, שמתקשר עם רשת מחשבים אלחוטית ב-wi-fi בלי להיות מחובר למחשב בעצמו?
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי דיסק קשיח חדש 500 GB של WD במחשב שלי כרגע מחובר ב SATA 250 WD כניסיתי לחבר את החדש שמתי לב שאין לו כניסה לקבל מתח כמו לישן IDE השאלה שלי היא מאיפה הוא מקבל מתח(חשמל) האם אני צריך לקנות מתאם ממתח של IDE למתח של SATA? ובכלל מה עם הג'מפרים הם לא קיימים אצלי בכלל תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אפשר לחבר HD חיצוני ולהריץ משם סרטים דרך הPS3 אם כן איך ואפשר המלצה על HD חיצוני טוב תקציב 500+
-
- 0 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות הארד דיסק בגודל 160 GB חיבור ATA עכשיו חשוב לי שההארד דיסק יהיה איכותי ולכן אם אפשר לדעת איזה חברת הארד דיסקים הכי מומלצת והאם יש ביקורת או כתבה או משהו שיכול לעניין אותי (אין לי בעיה באנגלית) אני אודה למי שיעזור לי (ד"א לפי מה שחקרתי עד עכשיו כדאי לי לקחת SEGATE או SAMSUNG)
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
יש איזשהו כונן פנימי, טוב, שקט, אולי מהיר יותר במחיר של 300 שקל אזל לי המקום על המחשב ואני חיייב אחד שיהיה לי למשחקים שיהיה לי ראש שקט מה כדאי? WD? SEAGATE? תודה לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מקבל היום מחשב חדש יחד עם הכונן SSD הראשון שלי ושמעתי כמה עובדות\מיתוסים (אין ממש איך לוודא :ם) לגבי מה להתקין וכו'. חשבתי להתקין את הווינדוס על הSSD יחד עם משחק אחד או שניים ואת כל הדברים הכבדים בכונן נפרד של 2TB (ספריות מוזיקה וסרטים, משחקים וכו') עכשיו, זה משנה אם אני מתקין את התוכנות הממוצעות (פוטושופ, דפדפן וכו') בPROGRAM FILES או שאני יכול להתקין אותם בכל תיקיה שאני רוצה? (אף פעם לא ממש התעניינתי, פשוט הייתי מתקין בתיקיית הווינדוס) ושמעתי שהזכרון בSSD הוא מוגבל גם לאחר מחיקה ושלא מומלץ להתקין עליו פיירפוקס למשל כי קבצי הCACHE יאטו אותו, זה נכון? ואם כן זה משנה איפה אני אתקין את FF? אם זה משנה הSSD הוא 128G מסדרת הMARVELL M4 של CRUCIAL
-
- 2 תגובות
- 816 צפיות
-
-
טוב אז קניתי דיסק קשיח חדש למחשב WD1200JB ( 8MB BUFFER,7200RPM( חיברתי , קינפגתי , פירמטתי , יצרתי מחיצות - הכול הלך טוב. הורדתי את התוכנה של data lifguard ואכן לפיה הדיסק תקין . אבל כול פעם שאני מכבה את המחשב הדיסק קשיח משמיע מעיין "תק" כזה ופשוט רציתי לדעת אם זה נורמלי (במיוחד אם לאנשים אחרים שגם יש את אחד הדגמים של WDXXXXJB זה גם קורה) נ.ב. לפי האתר של "ווסטרן" הרעשים הם אכן נורמליים : Normal drive sounds include: Whining noise during drive spin-up Occasional clicks during data access Hard clicks during a head park operation (shutdown or sleep mode)
-
- 7 תגובות
- 816 צפיות
-
-
אילו חברות מייצרות דיסקים טובים? ב mb700?
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
-
-
שלום רב, אני רוצה לדעת מבחינת מהירות מה משתלם יותר, ובכלל מה מומלץ יותר מבין הכוננים הללו: SUMSUNG F3 1TB - שזהו חיבור SATA2 או Barracuda 7200.12 sata 6gb/s 1TB - חיבור SATA3 דגם ST31000524AS שניהם אותו מחיר.
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
טוב, אני פותח את הת'ראד הזה כי אני לא חשבתי שלי זה יקרה תמיד שמעתי וקראתי על כך שעידכוני FIRMWARE מסוכנים, אבל לי, טכנאי מחשבים מדופלם (10 שנות נסיון)-> אין סיכוי הסיפור הולך כך : הצורב שלי OPTORITE DD0203, המצויין כדרך אגב (עד כה), ששירת אותי נאמנה כ יותר משנה ומעל 125 DVD צרובים החל לעשות בעיות. דיסק ריק אחד לא הכיר, ועל אחר ה NERO צרב כאילו כמו שצריך עד הסוף, אבל הדיסק היה רק צרוב עד האמצע. לאחר מיכן הוא צרב את אותם הנתונים על דיסק כמו שצריך. היום צרבתי שוב אך התוצאה היתה שוב דיסק "כאילו צרוב", אשר היה צרוב עד חציו. החלטתי שדי, החלטתי לנקות את העינית ולעדכן FIRMWARE. אולי יש ליכלוך או התוכנה קצת נדפקה, תאמינו או לו, זו שיטה (עדכון FIRMWARE) שעבדה לי במספ…
-
- 8 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אהלן יש לי 2 HD וסידירום וצורב אבלללללללל יש לי גם SCSI נראה לי אני יכול לחבר עוד HD? הסיבה היא שכמו שאמרתי יש לי שני HD אחד 60 אחד 80 ה60 הוא למדיה והוא נגמר לי אז מה שאני רוצה לעשות זה לקחת HD מסכן של 15 גיגה להתקין על ווינדוס ולעשות את ה80 שהוא כרגע הראשי לHD המדיה שלי ואת ה60 למשחקים והורדות אז אני יכול לחבר עוד HD? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 7 תגובות
- 815 צפיות
-
-
איזה יצרן הכי טוב מהרשימה?? 1.Transcend 2. Sandisk 3. Kingston 4. Patriot 5. Super Talent ומה המחיר בערך של זיכרון 16 GB?? תודה.
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של asus p5wdh כרגע ישנם 2 כונניםברצוני להוסיף כונן ולהמוף אותו לראשי ועחיו להוסיף מערכת חלונות, איזה פעולות אני אמור לעשות ? האם מספיק רק לחבר אותו ב sata 1 או שצריך גם לשנות עוד משהו מעבר לזה ?
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
קניתי צורב דיוידי לא מזמן ורציתי לדעת אם לדיסק דיוידי אני יכול להכניס כל חומרה שאני רוצה בנפח של 4.7 גיגה או רק סרטים?? תודה...
-
- 5 תגובות
- 815 צפיות
-
-
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16342 מעניין לקרוא, נתונים טכניים, לא לאלו שסובלים מכאבי ראש בזמן קריאת נתונים טכניים
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
משום מה החיישן כל הזמן מראה 50 מעלות ומעלה על ידי ניטור ערכי ה s.m.a.r.t אבל כשאני נוגע בכונן הוא בקושי חם! הייתכן שהחיישן הפנימי דפוק?
-
- 7 תגובות
- 815 צפיות
-
-
מה ידוע על הרד דיסק 120 maxtor 7200 rpm 8 mb באפר, איך הוא בהשואה לW.D אותו סוג ואותו מחיר 544 שח שניהם רק שWD יהיה רק בעוד כמה ימים ? תודה לעונים
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
מחכה כמה יחידות עבור גיבוי מתגלגל של כמה דברים חשובים רכישה מהארץ
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
- 1 follower
-
-
האתר Tom's Hardware Guide פרסם ביקורת חדש על הדיסק הקשיח החדש מבית HITACHI/IBM הלא הוא ה DeskStar 7K250. הובכן מדוברר בדיסק קשיח בנפח 250GB זיכרון מטמון בנפח 8MB וממשק ATA/100 הובכן הדיסק הזה מגיע די באיחור לאחר ש MAXTOR ו WESTERN DIGITAL די ממזמן הוציאו לשוק דיסקים קשיחים בנפח ובתצורה הזאת אך בבדיקות שנערכו נראה כי אומנם הדיסק של HITACHI רק עכשיו נזכר להגיע אבל הוא בהחלט לא דבר שניתן כלכך להתעלם ממנו כי נראה שהוא מצליח לעבור בביצועים את מתחריו אומנם לא בהפרשים עצומים אך בכל זאת עובר אותם דבר שיש לקחת בחשבון... לכתבה: http://www20.tomshardware.com/storage/20031001/index.html
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-


