עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. יש לחבר שלי p 2 400MHz האם הוא יכול להוסיף צורב שיעבוד כמו שצריך ? האם לא תיהיה בעיה אם זה ? האם הוא יכול להחליף את ההרד דיסק שלו ( 8 GB) להרד דיסק חדש כמו westren digital 80 GB ? תודה

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  2. Started by solo53,

    האם גודל הבאפר בקשיח חשוב למהירות העתקה אליו כי יש לי דיסק לא חדש במיוחד מקסטור 6Y120LO לוקח לכתוב אליו המון זמן הוא לא מיתחמם במיוחד אבל הוא כמעט מלא והבעיה שאין לי לאן לגבותו כך שהייתי מפרמט מחדש מישהו ניתקל בתופעה כזאת מדובר על קובץ של גיגה אחד לא יכול לעשות דפרגמנט כי זה יקח שבוע כל הקבצים הם בערך באותו הגודל

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  3. Started by I.Robot,

    שלום. יש לי NEC3500A וDVD שקורא רק דיסקים בפורמט -(כולל -RW), האם אני יכול איכשהו לשנות את הBOOKTYPE של הDVD+RW לDVD-ROM(שאותו אין בעיה לקרוא)? האם לאחר מכן אני אוכל למחוק את הדיסק ולצרוב עליו שוב? האם יש צורך לצרוב FIRMWARE חדשה?(כרגע יש לי את הרשמית). ולבסוף, דרך איזו תוכנה אני אוכל לעשות זאת בהנחה שזה אפשרי.

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  4. Started by InFecT[0]r,

    שלום לא מזמן (4-5 חודשיים) קניתי הארדיסק WD 160GB 7200RPM 8MB JB ופיתאום היא התחיל לעשות רעש מטורף בסירוגין כאילו הוא עוד שניהה מתפוצץ זאת בעיה טכנית או משהו אחר בבקשה תעזרו לי ( האם האחריות בתוקף בנושא הזה?

    • 7 תגובות
    • 821 צפיות
  5. הבנתי שלפעמים הלוח-אם/ביוס לא תומך בכוננים קשיחים בעלי נפח גדול מאוד, ולפני שאקנה כונן קשיח בנפח של 2TB, אני מוכרח לוודא שהמחשב שלי יתמוך בנפח הזה. הלוח-אם שלי הוא: P5QPL AM האם הנפח הזה ייתמך ללא בעיות, והאם יש דרך לוודא את זה דרך הביוס, רק ליתר ביטחון? תודה רבה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  6. Started by bneli,

    חייבים דיסק מיוחד? יש לי דיסקים של רייטק דמוי תקליטים ולצורב החדש שקניתי יש אפשרות של חריטה איך אני חורט עליו שם? זה אפשרי?

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  7. שלום רב! אתמול שמתי לב שהמחיצה TEMP מפוצצת והווינדוס כתב לי שLOW MEMORY או משהו בסגנון.החלטתי לקחת את הPARTITION MAGIC 7 ולהגדיל את המחיצה (נשאר בה 2.56 מ"ב) רציתי להגדיל את המחיצה ב12 ג"ב וביצעתי את הפעולה. היא ערכה קרוב ל7 שעות!!! ולאחר מכן היה ERROR ומאז אין TEMP. רואים אותו רק דרך MAGIC PARTITION ודרך DEFRAGMENTER(בלי אות) ... עכשיו אני לא יודע מה לעשות כי על כל פעולה שאני מנסה לעשות הוא מראה לי את הארורים הבאים:2003, 2005 ו2002. הנה קישורים לשגיאות מאתר החברה: http://www.powerquest.com/support/primus/id2157.cfm http://www.powerquest.com/support/primus/id2156.cfm http://www.powerquest.com/support/primus/id2159.cfm חבר'ה אני ממש לא יודע מה לעשות יש שם הרבה מידע חשוב. C…

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  8. Started by TheReaper,

    יש לי כרגע כונן של 80גיגה ישן ואני רוצה להחליף אותו ל80גיגה ו20גיגה עכשיו אני מחפש דרך להעביר את כל מה שיש ב80 גיגה הישן לחדש (רג'יסטרי קבצים הכל...) אולי תוכנה נוחה?

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  9. Started by tovx,

    פתאום הdvd toshiba sd-r1002 לא קורא שום דיסק ומוציא הודאה בסגנון זה "אי אפשר לקרוא דיסק זה משום שאינו מאותחל" ניסיתי להתקין מחדש לא עוזר כלום הוא לא קורא שום דיסק למישהו יש מושג מה זה? תודות רבות למשיבים

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  10. Started by club_501,

    יש לי דיסק רב פעמי שקיבלתי עם הצורב צרבתי כמה קבצים כדי להעביר לחבר והדיסק לא עלה אצלו ניסיתי לעלות את הדיסק אצלי בסידי רום וגם לא עלה(למעשה הדיסק לא זוהה בכלל). רק הצורב זיהה אותו והדיסק עלה. איך אני צריך לצרוב כדי שהדיסק יעלה אצלו בסידי רום? ושוב זה דיסק CDRW תודה.

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  11. הכונן שלי הוא גם צורב שקורא הכל גם DUAL LAYER גם די וי די קיצור הכל אבל שהכנסתי דיסק 8 גיגה שאצל חבר כן עלה אצלי לא עולה חשוב להזכיר שלא ניסיתי אף פעם לעלות דיסק כזה על הכונן יש משהו שאני צריך לשנות בהגדרות אולי??

    • 6 תגובות
    • 821 צפיות
  12. Started by ksn1981,

    שלום, 1. האם SSD יכול להיות מחולק לשתי מחיצות כך שמחיצה אחת תשמש כ-SSD לכל דבר (למערכת ההפעלה למשל) והמחיצה השניה תהווה Cache ל-HDD ?י 2. האם ה-Caching (מה-SSD) יכול להיות עבור יותר מ-HDD אחד? 3. מה צריך בשביל זה? Intel SRT (הנתמכת ב-Z68/Z77) או שמא ASUS SSD Caching (או משהו דומה של חברה אחרת)? גם תשובות חלקיות יתקבלו בשמחה תודה.

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  13. הקשיח ב-IdeaPad S12 שלי מת. אני רוצה להחליף אותו, הספיקו לי ה-160 גיגה-בייט שהיו לי שם, ואני רוצה לקנות במקום שבמעמד הקניה מרכיב אותו, אני לא לגמרי בטוח ביכולת שלי להרכיב אותו בעצמי. עד 300 שקל, אם ממש משתלם אז 250 גיגה גם אוכל. אני לא מעודכן בשוק הקשיחים למחשבים ניידים (2.5"), אז אם המחיר שקבעתי לא ריאלי, תעירו בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  14. שאני מחבר את הכונן החיצוני למחשב מראה לי שעובד אבל לא מופיע במחשב שלי ישמח לעזרה תודה ויום טוב שבת שלום

  15. שלום, כבר לפני חודש ויותר יצא כונם WD חדש מסדרת Black Edition בנפח 2TB עם קאש של 64 מגה, ועדיין אין זכר לכך בחנויות. מישהו יודע מתי נראה אותו בארץ ?

  16. Started by itaigol90,

    שלום! אני מתכנן לקנות מחשב חדש. רציתי לשאול בנושא של הארד דיסק. איזה חברה מייצרת הארד דיסק SATA II שנחשב אמין כיום? תודה מראש, איתי

    • 9 תגובות
    • 821 צפיות
  17. Started by roeesnir,

    דיסק קשיח של סמסונג, דגם HXMU0250DA/G82 PCB - M7U 399 REV.01 לא איכפת לי גם לקנות את כל דיסק הקשיח.

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  18. Started by RENESANSE,

    אני רוצה לקנות צורב DVD על מנת להעביר קבצי ווידאו ממצלמה דיגיטלית למחשב ומשם לדיסק dvd ושאני אצליח לראות את הקבצים בdvd. על איזה צורב אתם ממליצים לי? כי ראיתי פה המון המלצות ושתי החברות הבולטות הן lg ו nec הבעיה שאני לא מבין כלום בזה, אין לי נסיון בצריבה לdvd ולכן את הנימוקים המקצועיים אני לא מבין. =\ עכשיו השאלה שלי היא, כאשר אני מעביר את מה שצילמתי מהווידאו למחשב את הקובץ הזה אני יכול פשוט לצרוב דיסק dvd ואני אראה את זה בdvd, או שאני צריך להגדיר משהו? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  19. Started by J0HNiE,

    לא מזמן קניתי מחשב חדש AMD athlon 3000+ 64 939 gigabyte k8ns 939 leadtek geforce 6800NU 128MB GeIL 512 (256X2) DDR 2.5-4-4-8 עכשיו מה שנשאר לי זה ההארד דיסק Maxtor ATA 40GB אני מקושי יכול להחזיק 3 משחקים על ההארד דיסק הזה שהוא כבר בן בערך 6 שנים :\ חיפשתי בfroogle אני רוצה westren degital אבל אני גם לא רוצה משהו יקר בטירוף או עם הרבה איכסון מספיק בערך 180GB משהו כזה או אפילו פחות אבל אני מחפש בארה"ב כי אני גר בארה"ב יש לי כבר חנות שקניתי אצלה מארז וספק וכל מיני דברים אני רק צריך עצות ואת השאר אני כבר יעשה ...

    • 7 תגובות
    • 821 צפיות
  20. החלטתי לפתוח דף חדש - להתקין XP מחדש, להתקין RAID1 לזוג דיסקים של 1.5T, אבל לפני זה יש לי מספר שאלות ספציפיות שלא מצאתי להם מענה במנואל והרשת. 1. האם חובה לפרמט את שני הדיסקים של 1.5T לפני התקנת הXP? 2. יש על הלוח אם שלי http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2551 זוג חיבורי GSATA סגולים. האם הם חיבורים יעודיים לבקר של ג'יגבייט לRAID? או להשתמש בבקר של אינטל ICH9R ולהתעלם מהסגולים? האם ניתן לחבר למחברים הסגולים דיסקים SATA רגילים? בהנחה שאני אשתמש בזוג הדיסקים של טרהוחצי, האם אני יכול לחבר דיסק אחד לסגול והשני לרגיל? 3. ראיתי שצריך להשתמש בדרייברים יעודיים מדיסקט פלופי. בCD של הלוח אם מופיעים בתיקיית BOOTDRV דרך להעתקה ואחרי זה ב…

    • 7 תגובות
    • 821 צפיות
  21. Started by jacobra,

    מה זה יכול להיות?

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  22. Started by Rule The Pc,

    אהן יש לי שני HD אחד 80 גיגה אחד 60 גיגה לפני חצי שנה בערך נגמר לי המקום במחיצת המדיה שלי אז עשיתי שכל HD 60 גיגה יהיה למדיה אבל עכשיו גם זה נגמר לי ויש לי בC וD גיגות שאני לא משתמש בהן עם מג'יק פרטישיין אפשר להעביר גיגות פנויות רק בין מחציות שנמצאות על אותו HD ולצערי מחיצת המדיה היא על HD משלה אז אי אפשר מה אפשר לעשות בנידון?

    • 10 תגובות
    • 821 צפיות
  23. אצלי יש רפטור אחד - WD Raptor 10K RPM SATA . מוציא 33 MB/s בסנדרה MAX3 . קצת נמוך .. ועוד אחרי פירמוט אבל אין מה לעשות. פרסמו את שלכם:

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  24. על סוגי אחסון, הבנת מיתוג והרענון של סדרת כוננים קשיחים חשובה בעולם האחסון והגיבוי - WD Red Plus מקבל במה מרכזיתלכתבה

  25. Started by avibek,

    שלום לכולם חברי הפורום. לפני מספר ימים קניתי ssd מהסוג הזה corsair force gt 120gb. והתקנתי אותו למחשב הזה(שאגב נקנה אחרי ההמלצות פה) את הכונן HDD החלפתי עם הCD-ROM וה-SSD במקום הHDD. asus n56vz Intel i7-3610QM 2.30GHz 8GB RAM 750GB 7200 RPM+120GB SSD geforce 650m 2gb השאלה שלי האם התוצאות של הבנצ'מרק מספיק טובות?וכן הוא מוגדר בביוס כ- AHCI. על פי היצרן זה אמור להיות 555 MB/S קריאה ו- 515 MB/S כתיבה. אז השאלה שלי האם יש עוד דרכים שבעזרתם ניתן לקבל את הנתונים המטורפים של היצרן? תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 821 צפיות

דיונים חדשים בפורומים