עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by trxman,

    שלום לכולם! הכותרת מדברת בעד עצמה תודה רבה!:}

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  2. Started by amit1242,

    אהלן קניתי בKSP את ה640GB של WD אבל הוא לא עובד אני יכול להוסיף 35 שקל ולקבל את ה750 של סיגייט השאלה היא אם כל הכשלים והתקלות שהיו שווה לקנות עכשיו.. מה אתם אומרים? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  3. אני יודע שטמפרטורת העבודה שלו (או של כל דיסק של WD) הוא עד 55 מעלות. עכשיו שלי נע בין 45 ל-55 מעלות במנוחה ובמאמץ בהתאמה , עכשיו לשאלה ,על כמה עומד ה-H.D שלכם? (אני רוצה לדעת אם זה נורמאלי שבמאמץ הוא מגיע ל-ABSOLUTE MAXIMUM שלו). תודה. (דרך אגב ,התקנתי עליו את מערכת ההפעלה [XP PRO] ומורגש שינוי לטובה בביצועים, בעיקר בבוט)

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  4. Started by repero,

    חבר שלי שאל אותי אם אני רוצה לקנות ממנו את ה SSD שלו כי הוא רוצה לקנות אחד יותר גדול, מדובר ב SSD של 50 גיגה של חברת OWC. הוא אמר לי של SSD יש 450 BAD BLOCKS אבל מעולם לא חווה בעיות או תקלות מכל סוג שהוא, אני יודע שטוב זה לא אבל האם זה אומר משהו על הכונן ועל אורך החיים הצפוי שלו ? זה הכונן : http://eshop.macsales.com/shop/SSD/OWC/Mercury_Extreme_Pro_RE

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  5. הוצאתי את ה HD מהמחשב הנייד,יש לו חיבור IDE ,איך אני מגבה ממנו את הDATA ? יש אפשרות להכניס אותו למחשב DESKTOP ? או שזה לא יתאים. הלוח אם של הנייד שלי מת אז ככה שממנו אי אפשר

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  6. Started by loading,

    קראתי את התהליך של עדכון הקושחה לקשיח שצויין בכותרת, הבעיה היא שזה לא ממש ברור. האם ניתן בדרך שלהם לבצע את העדכון על מחשב נייד? אם כן איך עושים את זה אם זה מוחק הכל? אם אני מחבר את הקשיח למחשב שולחני בתור קשיח משני, האם המחיקה תהיה רק ל-SSD או גם לקשיח הראשי? Updating the firmware from the toolbox is not supported when Windows is running off the drive you are trying to update. WARNING: This is NOT a Destructive Flash for firmware version 1.4 and newer. This is a Destructive Flash for firmware version 1.3 & 1.4RC, back up all data on SSD. Proceeding with this update will result in complete loss of data on the SSD. WARNING: This is a two step firmware update pro…

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  7. Started by leornadav,

    הלכתי היום ל tms בירושלים בשביל לקנות כונן dvd slim בשביל מחשב נייח,אך לא היה לי כבל בשבילו,מצאתי כמה כבלים ב ebay מישהו יודע אם הם בסדר,לפי דעתי כן אבל אני מעוניין לקבל חוות דעת נוספת. http://www.ebay.com/itm/New-18-SATA-7P-6P-13Pin-SATA-Power-Data-Cable-HTPC-Cable-for-Slim-DVD-Adapter-/300916766223?pt=US_Drive_Bay_Caddies&hash=item461009760f http://www.ebay.com/itm/12-7mm-13-7-6-Pin-Slimline-SATA-Cable-for-Slim-SATA-DVD-Drive-2p-power-cable-/130940041782?pt=US_Drive_Cables_dapters&hash=item1e7ca27a36 http://www.ebay.com/itm/7-pin-4-Pin-SATA-Power-Data-Serial-ATA-NOTEBOOK-P…

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  8. Started by TomB,

    קיים כזה דבר? כמה עולה? עריכה: אני יודע שזה קיים ועולה בערך 10$ בחו"ל. הבעיה - לא מוצא שום מקום שמוכר את זה בארץ... יש למישהו שמץ של מושג?

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  9. שלום , מצאתי את הצורב הבא: ‏SH-S223F DVD±RW x22 White Sata‎ , מחיר : 115 ש"ח אני צריך צורב ל: צריבת dvd dual layer + multisession צריבת cd קריאת dvd קריאת cd עמיד למשך 3 שנים (לא כמו ה NEC שיש לי עכשיו ) זה בסדר? יש משהו אחר שמומלץ? (קראתי את האשכול על הצורבים , אל תפנו אותי לשם בבקשה) תודה!

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  10. Started by e-d-a,

    ההארד דיסק שהוא יושב בצורה הרגילה שלו המולקס ממש מול החלון וזה מגעיל אז אני רוצה להפוך אותו בצורה כזאת שהמולקס יהיה בצד השני של המארז האם זה יכול להרוס אותו כליל או במשך הזמן?

    • 6 תגובות
    • 822 צפיות
  11. שלום, כשהדיסק הקשיח עובד חזק אז הוא משמיע רעשיי "גירגור" שכאלו... עד כמה שזכור לי שקניתי את הדיסק הקשיח (לפני 4 שנים לערך) הוא לא היה משמיע קולות כלשהם. האם זה תקין?, האם זה אומר משהו על מצבו של הדיסק הקשיח? מדובר ב Maxtor 6Y080M0 80 GB

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  12. ^ איך ניתו לשחזר את אותם הקבצים האבודים? ואיך אפשר לתקן את אלו שהתקלקלו בעקבות ההתנתקות. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  13. Started by x-boy_24,

    שלום אני רוצה לעשות היום פורמט למחשב ואין לי כוח לצרוב את כל מה שיש לי על דיסקים , ושוכב אצלי בבית הארד דיסק של 80 גיגה שלא בשימוש השאלה שלי האם אפשר לחבר אותו למחשב ולהעביר אליו קבצים ולנתק אותו , ואחרי הפורמט לחבר אותו שוב ושירה את כל מה שהעברתי ? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  14. היי, בסוף הלכתי על מקסטור,הנה כמה שאלות לפני שאני קופץ להתקנה של הווינ כמו דביל: 1.אני רוצה לבדוק שלא קיבלתי אותו עם סקטורים פגומים יש תכנה טובה של היצרן שעושה זאת? 2.לKSP ה!$#@@#! לא היה כבל 80 גידים ATA133 משום מה(אפילו מפצל מולקס לא היה להם),אז האם זה בסדר להשתמש בנוכחי שלי שנותן כרגע 66 ATA אני לא זוכר(תגידו לי גם איך אני בודק את זה...),ומאיפה אני קונה אחד בזול? 3.אני לא יודע למה אבל הג'אמפר שלו מוזר נורא!אני רוצה להגדיר אותו כמאסטר אבל לא מבין גרוש מהשירטוט שיש עליו(לא קיבלתי חוברת או משהו),אפשר עזרה בבקשה? 4.הלכתי על MAXTOR diamondmax 9 80 giga 8 mb buffer 7200 rpm ATA 133,איך אני בודק שזה אכן זה(לבדוק שיש לו שמונה באפר וכו,...)?מה אתם אומרים עליו(עלה 440)? 5.…

    • 5 תגובות
    • 822 צפיות
  15. רכשתי לפני כמצה ימים צורב שנאמר לי שהוא מדגם LG אך לא רשום את המהירות שלו עליו ושום דבר אשר יוכיח לי שהוא באמת LG ולא זיוף(יש עליו סמל של LG במגירה שנפתחת אבל חוץ מזה אין שום מהירות ושום כלום 1.)הדגם הוא GCE-8527B האם הצורב הוא 52X24X52 כמו שהובטח לי? 2.)האם ניתן לעדכן לו גרסת FIRMWARE ואיפה בדיוק? 3.)כמה עולה לעדכן לו גרסה? 4.)האם הוא זיוף או לא? 5.)רכשתי אותו במחיר של 150ש"ח האם זה יקר מדיי בשביל הצורב הזה? 6.) איך הוא באופן כללי למי שצורב הרבה? תודה מראש לכל העונים!!

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  16. Started by sofix4,

    היום קיבלתי את הצורב LG GSA H30N (חיבור Sata), התקנתי אותו והפעלתי את המחשב והוא זיהה אותו. כשבאתי לצרוב, הכנסתי דיסק DVD חדש לכונן, פתחתי את הנרו ובחרתי מה אני רוצה לצרוב (הכנתי דיסק ניסיון של שני ג'יגה וחצי), לחצתי NEXT וקיבלתי הודעת שגיאה כזאת (מצורף קובץ). חוץ מזה, אחרי שאני לוחץ על הכפתור (לא משנה איזה) לוקח לפחות 5 דקות עד שהצורב מתחיל לצרוב (בזמן הזה התוכנה נתקעה). גם כשאני מכניס לצורב דיסק צרוב לוקח לו די הרבה זמן לזהות את הדיסק ולפתוח אותו. נ.ב המפרט שלי: פנטיום 4 2.6 ג'יגה הרץ', 512 מגה זיכרון, לוח אם Asus p4s800D עם חלונות XP. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  17. שלום לכולם! הסיפור הוא כזה, יש לי הארד דיסק 500GB שהיה מחולק לשתי מחיצות (PARTITION), עוד HD של 1TB וHD של 160GB שעליו יושבת המערכת הפעלה חלונות 7. הורדתי תוכנה שנקראת PARTITION WIZARD ורציתי לאחד את שתי המחיצות. הגדרתי הכל כמו שצריך והתוכנה התחילה לעבוד. על ההתחלה היא אמרה שמכיוון שיש תוכנות שמשתמשות בקבצים על הHD (מוזיקה) היא רוצה לאתחל ולסיים את העבודה לפני עלייה של חלונות. כשהשתמשתי בתוכנה על מנת להגדיר אות למחיצה אחרת התוכנה עשתה את אותו הדבר, כלומר איתחלה את המחשב וסיימה את העבודה ללא תקלות. הפעם, לעומת זאת, אחרי האיתחול התוכנה התחילה לעבוד אבל המחשב משום מה נכבה אחריכמה דקות בזמן הפעולה. עכשיו מה שאני רואה ה את המחיצה עם המידע עם אות אבל הFILE SYSTEM שלה מוגדר…

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  18. Started by lover323,

    אני רוצה לקנות דיסק קשיח מהיר ואמין בגודל של 80-120 GB ואני לא יודע במה לבחור (Maxtor, W.D, Seagate ,IBM) התקציב שלי מוקבל אבל אם מדובר בהפרשים לא גדולים אז אני מוכן להשקיע בשביל לקבל מוצר איכותי ומהיר.

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  19. Started by ma4351,

    ראיתי בכמה מקומות שאנשים אומרים שההארדיסקים של סיגייט של 500 ג'יגה לא טובים ובכלל שwd יותר טובים מseagate מה אתם אומרים זה נכון? אני מתלבט איזה לקנות..

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  20. Started by SpLAsH,

    על איזה צורב DVD הייתם ממליצים היום? מה דעתכם על הצורב הזה: http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1706891 ובכלל, אשמח אם תוכלו להסביר לי על הפרטים הטכניים, כמו מה זה DVD-RAM ומה זה DUAL LAYER. תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 822 צפיות
  21. Started by xgamer,

    שלום, יש לי כונן קשיח של 80GB, הוא משמש כ SLAVE - לאחסון נטו. מדי פעם שאני כותב אליו דברים, מופיע לי הודעת פופ-אפ של ווינדוס שאומר שלא ניתן לכתוב לנתיב הזה. עשיתי פורמט וסריקת שגיאות לדיסק, לא עזר במשהו. איך ניתן למפות באמת את החלקים הלא טובים בדיסק, ופשוט אם לא ניתן לתקן אותם, אז לוותר עליהם, שלא תהיה אפש' לכתוב עליהם. אשמח לעזרה, תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  22. קניתי אתהלוח ASUS P5N-E SLI עשיתי RAID 0 עם 3 HDD של 250GB 16MB SATA2 של סייגייט בדקתי את הביצועים בHDTUNE והוא מראה 118MB/S האם זה טוב?

    • 9 תגובות
    • 822 צפיות
  23. Started by adirze,

    שלום, רציתי לשאול איך ההארדיסק הזה samsung HD103UJ הבנתי שהוא בנוי על טכנלוגיה חדשה אם אפשר לקרוא לזה ככה. הינה קישור לדף מהאתר של סאמסונג: http://www.samsung.com/global/business/hdd/productmodel.do?group=72&type=61&subtype=63&model_cd=249&ppmi=1155# איך הוא בהשוואה למתחרים seagate ו-WD? תודה.

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  24. Started by יואבה,

    שלום אc מעוניין לקנות HD של 1TB (לשימוש רגיל, הורדות, קבצים וכו' - לא גיימינג). ראיתי את 2 האופציות הבאות שהן מומלצות: http://ksp.co.il/?uin=14740 - seagate barracuda SataIII http://ksp.co.il/?uin=11651 - WD caviar blue על איזה הייתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  25. Started by mechubar,

    בהמלצות הפורום מופיע כונן 2 טרה HD204UI , אבל הוא עם 5400RPM השאלה שלי היא, האם אין כונן דומה של 7200RPM במחיר קרוב? או שזה לא משמעותי. על הכונן צפויים להיות סרטי HD, אולי משחקים וכו'. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות

דיונים חדשים בפורומים