עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by shaymor26,

    במסגרת התקציב של סביבות ה500 ש"ח איזה SSD בנפח 120GB ישתלם לי יותר לרכוש ? g.skill phoenixhttp://ksp.co.il/?uin=16723 או אינטל 330 http://ksp.co.il/?uin=15533

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  2. הטכנולוגיה החדשנית שתאפשר להקטין עוד יותר את האלמנטים המגנטיים שבעזרתם נשמר מידע בכוננים מכאניים תהיה מוכנה לפעולה רק בעוד כמה שנים כוננים מכאניים אולי מאבדים מההילה החיובית שלהם עם כל יום שעובר (ומביא איתו מחירים נמוכים יותר ויותר עבור כונני SSD מהירים הרבה, הרבה יותר), אך בסופו של דבר הם עדיין כאן איתנו וכנראה לא ילכו לשום מקום בעשור הקרוב לפחות – בתור אמצעי האפקטיבי ביותר לאחסון "קר" של מספר גדול של תמונות, מסמכים או קבצי וידאו. אי לכך ובהתאם לזאת, אנחנו ממשיכים לעקוב ולהחזיק אצבעות להתפחויות טכנולוגיות שיוכלו לספק לנו כוננים מכאניים משתלמים וטובים יותר – וכעת מתקבל מידע על כך שאחת מהטכנולוגיות המבטיחות ביותר בתחום, ה-HAMR עליה כבר סיפרנו לכם כמה פעמים בשנים …

    • 0 תגובות
    • 826 צפיות
  3. Started by Tal555,

    יש ל צורב NEC חדש 3550 והוא לא מקבל דיסקים של DVD של חברה מעפנה אבל עדיין... למה הוא לא מקבל?!?!?!?! עשיתי לו firmware מ1.04 ל1.05 וזה עדיין לא עזר... דרך אגב החברה של הדיסקים היא TAROKO .. משהו כזה... בקיצור אני מעוצבן רצח כי אני יודע שצורב של LG היה מקבל את הדיסקים האלו

    • 9 תגובות
    • 826 צפיות
  4. Started by L1ron,

    אני מנסה לעשות לפי המדריך את ההרשמה לתוכנה החינמית, אך כשאני מגיע לדף ההרשמה שבאתר אני מזין את הפרטים שלי,ווידיתי כמה וכמה פעמים שאלו הפרטים הנכונים ולסרת כל ספק נסיתי פעם עם אותיוית קטנות עם אותיות גדולות,את הארץ הנכונה ונסיתי עם V על הקוביה וגם בלי.. אבל כל פעם זה אומר לי: כמו בתמונה .. http://img709.imageshack.us/img709/7748/asgs.jpg פשוט אחרי שאני לוחץ Sumbit זה מנקה את תיבת הארץ ומראה את זה, אני מבין שהכוונה היא בשגיאה לכל מה שמסומן בכוכבית ..אבל מיליתי הכל אז מה הקטע?

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  5. Started by elad-k1,

    שלום רציתי לדעת איך החברה של הדיסק קשיח שהחברה שלו זה hitachi .. אם זה טוב זה יותר טוב מווסטרן דיגיטל

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  6. אפשר בבקשה תרשים של חיבור 2 צורבים , צורב DVD וכונן קשיח אחד. תודה

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות
  7. שלום כולם קניתי מחשב נייד של asus a8sr לא מזמן והיום אני מנסה להשתמש ב LightScribe שלו והוא כותב לי בתוכנה של הלייט סקריב no LightScribe drives found אני לא יודע מה לעשות עם זה אשמח לעזרה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  8. Started by TUCG,

    טוב, אני רוצה לקנות צורב DVD כי לכל החבר'ה יש וזה מביך להיות עדיין עם צורב CD רגיל. אבל הפעם האחרונה שקראתי משהו על צורבי דיוידי הייתה כשהם עלו לפחות 1500 ש"ח. ועכשיו אני מבולבל לחלוטין ככל שאני קורא יותר. שיש מלא פורמטי צריבה ורוב הצורבים תומכים רק באחד או שניים. נשמע ממש בעייתי. בכל אופן, מישהו יכול לתת סקירה קצרה על העניין ולהמליץ על צורב טוב וזול, זה יהיה נחמד.

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  9. האם ה-bitsetting מופעל כברירת מחדל ב-LG או שצריך להפעיל אותו ואיך?

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות
  10. אהלן, למי שלא ראה KSP פרסמו יופי של מבצע על הVertex 2 בפייסבוק - 890 ש"ח ל128GB. שזה בהחלט שווה, אך השאלה אם כדאי ללכת על כונן מהדור ה2 (עם SATA2) או אפילו להתפשר על הגודל וללכת על הM4 של Crucial שאני שומע עליו רק דברים טובים (אבל לא מצליח למצוא אותו בארץ בגרסאת ה128GB :-\ ).

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות
  11. Started by koby058,

    אני קונה אותו בנוסף ל-120 גיגה שלי לכן אין לי בעיה של מקום אני מתכוון לשים עליו את ה-windos מכיון שהוא מהיר יותר כמובן אין לי בעיה של תקציב לכן השוואות מחירים מיותרות כאן בנוסף לדעתכם, רציתי לדעת אם אין בעיה עם זה שהארד דיסק אחד הוא sata והשני הוא ide רגיל??????

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  12. למטרות השתקה וקירור של דיסקים...

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  13. שלום לכולם... ברשותי מחשב עם לוח Asus P2GDC Deluxe ואני משתמש ב2 כוננים קשיחים Maxtor 160GB SATA במערך RAID 0. לאחרונה ניסיתי להתקין את הווינדוס החדש (Vista) אבל לא כל כך אהבתי אותו... כנראה שנגעתי בדרייברים של הRAID בזמן ההתקנה ומאז יש לי שגיאה מסויימת באחד הדיסקים בכל פעם שאני מאתחל. התקנתי בחזרה את הXP שהיה לי וניסיתי שם את כל הדרייברים של הRAID שיש לי בדיסקט (יש 3 או 4) אבל זה לא עזר וגם אני בכלל לא בטוח שזה יכול לעזור כי זה משהו יותר פנימי וקשור לBIOS. הבעיה היא שכל הווינדוס XP החדש שהתקנתי עכשיו עבד דפוק בהתחלה (לדעתי זה רק בגלל זה, כי המחשב עצמו מאוד חזק ומעולם לא עשה בעיות) וכלום כמעט לא רצה לפעול, הכל נתקע, המנהל משימות לא הצליח לסגור תוכנות תקועות, לא הצלחתי לה…

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  14. שלום וברכה, קניתי כונן נייד של WD והגיעה איתו בתוך המכשיר עצמו תוכנות. צריך להתקין אותם? מה הם עושות? קראתי פעם שכדאי שבפעם הראשונה כדאי לפרמט את הכונן הנייד, זה נכון? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  15. Started by HazardManiac,

    לא ידעתי איפה בדיוק לפתוח על הנושא הזה אשכול אז בבקשה להעביר אם זה לא קשור לכאן. אני רוצה לקנות SSD מחו"ל ומכיוון שsandisk זו חברה ישראלית רציתי לדעת אם אני יכול לקנות SSD מחו"ל אם אחריות יצרן(במקרה הזה sandisk) ולממש את האחריות בחנויות שלהם בארץ במקום יצרנים אחרים שצריך לשלוח את המוצר בחזרה לחו"ל על מנת לקבל תיקון. מי שיודע מאוד יעזור לי

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות
  16. בכל הדיסקים הקשיחים יש למעלה 4 תבריגים אני סקרן לדעת למה הם משמשים

    • 5 תגובות
    • 825 צפיות
  17. Started by זאק,

    יש לי מחשב חדש והוספתי כונן של טרה בייט והוא מזוהה בביוס אבל כשאני נכנס למחשב שלי אני לא רואה אותו... :s05:

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  18. Started by Clint Eastwood,

    רכשתי מפרט חדש ובוא שתי כוננים של סמסונג F3 500G. בהפעלה ורק בהפעלה של המחשב נשמעת מן "צוואחה" קטנה מהם. תקין? ולאחר בדיקה- זה בטוח מהם

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  19. קודם כל בוקר טוב. עכשיו לעניין,יש לי הארד דיסק של Maxtor 40GB Ultra ATA/133 7200RPM (לפי EVEREST) עכשיו,הוא מחובר אצלי למחשב ב USB (קבוע!) עם החיבור הזה למי שמכיר : http://www.lamir.co.il/fullscreen.asp?Product=1062&Picture=1 כפי שאתם רואים יש לו מן ספק כוח משלו,עכשיו מה שאני רוצה לשאול,היות והארד דיסק מקבל זרם קבוע (גם כשהמחשב שלי מכובה) האם זה מסוכן בצורה קריטית? או שמה אין השפעה בכלל? אשמח לתשובה. תודה רבה ויום טוב

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  20. Started by ccc,

    דבר ראשון, יש לי כרגע ברקודה 500 ג"ב 32 מגה, ומכיוון שאני לא מצליח למצוא עוד אחד כזה באיזור מגורי, חשבתי ללכת על הדגמים של ה16 ג'יגה. קיימים 3 באותו מחיר בערך של 250 ש"ח. 1. http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=2954 סמסונג 500 ג'יגה 2. הWD המקביל, המכיל 16 מגה 3. סיגייט ברקודה עם 16 מגה האם יש עדיף מביניהם ?

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  21. Started by JBar,

    היי, ה HD שלי שבק, ואני מחפש אחד חדש. אמה-מה? יש סיכוי לא קטן שאני אחליט לשדרג את המחשב שלי קומפלט בשנה הקרובה, ולכן אני רוצה אחד שיתאים גם לישן וגם לחדש. אני מניח ש HD בתקנים החדשים (SATA3) מגיעים עם backward compliance, אבל מעדיף להיות בטוח... מבחינת מקום, 500-1000 גיגה יספיקו. שימושים: בעיקר גיימינג. את המחשב שלי קניתי לפני 4 שנים (לאחר המלצות בפורום מפרטים), ונראה לי שלוח האם היה GA-X48-DS4 Gigabyte תודה! ~ יונתן

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  22. Started by SOLIDUS SNAKE,

    אתמול ניסיתי לצרוב שני דיסקים ובשניהם NERO רשם WRITE ERROR. ניסיתי לצרוב דיסק נוסף היום והוא אכן צרב אותו עד הסוף אך בקריאה של הקובץ היתה בעיה והקריאה לא הצליחה. האם למישהו קרה דבר דומה ומה בדיוק התקלה.

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  23. יש לי דיסק שכתוב עליו 800MB 90 דקות... שאני מכניס אותו NERO מזהה אותו כ700MB וגם סתם שאני עומד על האיקון של הצורב במחשב שלי הוא כותב גם 700MB מה קרה פה?

    • 5 תגובות
    • 825 צפיות
  24. שלום, יש לי לוח אם ASUS P5PL2 יש לי הגדרה שמופיעה ב-BIOS בנושא דיסק קשיח שאומרת: DATA TRANSFER 32 BIT = Enableq/Disabla הכונן שלי סיגייט ברקודה 32 500GB. אז בעצם כמה ביט הכונן שלי? מה אני צריך להגדיר ?

    • 1 תגובה
    • 825 צפיות

דיונים חדשים בפורומים