עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by club_501,

    DOK של sandisk לא מזוהה ע"י וינדוס XP SDUFD2AB-128

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  2. יש לי אפשרות במארז לשים את ההארד דיסקים או במאוזן או במאונך. באופן עקרוני, מאז ומעולם עבדתי עם הארד דיסק במאוזן ושמרתי עליו מכל משמר כי לאבד מידע זה סיפור מהתחת (חוץ מלפטופ שלקחתי לטיולי שטח, זה משום מה מחזיק יופי אבל גם אין שם מידע קריטי). בכל מקרה, השאלה שלי היא האם יש סיכון בלהתקין אותם על הצד?

    • 5 תגובות
    • 836 צפיות
  3. שלום , אז ככה ... התפנה לי HD -IDE שהיתי רוצה להשתמש בו בתור HD נייד על מנת להעביר קבצים ביתר נוחות מה גם שאני עוסק בתור טכנאי מחשבים כך שזה יהיה לי מאוד שימושי ולכן אני מחפש גם משהו איכותי האם יש לכם המלצות כל שהם ? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 836 צפיות
  4. Started by bad-sector,

    יש איזה שהיא דרך לבדוק הרדיסק על כל הבתים שלו? חוץ מ SISOFT שבודקת את המהירות שלו, וסורק הדיסק הדפ*ק של ווינדוז אני לא מכיר אף תוכנה... ויש לי הרדיסק 60GB שאני חייב לבדוק אם הוא עובד... יש איזה שהיא תוכנה שכזו?

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  5. Started by lipa,

    במחשב שלי הם לא מופיעים , בלוח הבקרה/מערכת/מנהל ההתקנים , הם מסומנים עם סימן קריאה הסרתי אותם , עשיתי הפעלה מחדש , אותו דבר , החלפתי קבל IDE , לא עזר

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  6. רכשתי כבל USB ל IDE/SATA שמגיע גם עם ספק (שנאי) שמתחבר ל HD. אני מעוניין לעבוד עם HD חיצונית למחשב (ובעתיד עם צורב DVD) 1. האם ניתן לעשות חיבור וניתוק חם? (כלומר לחבר/לנתק תוך כדי עבודה על מחשב פועל בלי לכבות אותו לשם כך) 2. האם ישנה עדיפות לחיבור וניתוק קר (כשמחשב כבוי) על פני חם? (או אולי זה בכלל מזיק לנתק אותו לאחר הכיבוי) 3. מה סדר הפעולות שצריך לעשות בחיבור (קודם חשמל ואח"כ USB או להיפך) ? 4. מה סדר הפעולת שצריך לעשות בניתוק ? 5. האם כשHD מחובר רק לחשמל ורץ (שומעים שהוא עובד) המחט זזה? כלומר ניתוק יגרום לנזק כמו בהפסקת חשמל או כיבוי כפוי של מחשב? 6. הדברים שונים בעת עבודה עם HD מבוסס חיבור SATA? תודה לעונים, טל

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  7. Started by דובי770,

    אני מחפש HD למחשב נייד. הגודל 320GB יספיק. מה שהכי חשוב לי זה שהוא יהיה כמה שיותר עמיד לנפילות. כן, אני יודע שאסור לתת למחשב ליפול אבל מה לעשות והמשתמשים במחשב מפילים הרבה פעמים בלי כוונה את המחשב. עד עכשיו היה להם הארדדיסק רגיל והוא שרד שנתיים אבל מת מנפילה לפני חודש. מהי המלצתכם? התקציב- 200-400 ש"ח מחפש בשלב זה SSD כי זה יחסית יקר לנפחים אלו

  8. לפתע, קריאה וכתיבה מהדיסק הקשיח התבצעה בצורה איטית להחריד (3000KB לשניה). הדיסק קשיח חדש, 103SJ , טרה, 600 גיגה פנוים. סגרתי את כל התהליכים היכולים לגרום לבעיות, לא עזר. כיביתי את המחשב, ניתקתי את אחד ההרד-דיסקים, הדלקתי את המחשב, הכל עובד פיקס. יש למישהו השערה מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  9. שלום! אני מעוניים לרכוש הארד דיסק 160 ג'יגה והלוח שלי לא תומך ב SATA רק בIDE. האם שווה לי לרכוש הארד דיסק ide או לרכוש SATA ואז לקנות גם בקר וכך לא יהיו לי בעיות בעתיד לגבי תמיכה ב SATA.

    • 4 תגובות
    • 836 צפיות
  10. Started by Forest14,

    ברשותי 2 דיסקים (לא זהים לחלוטין) של WD בגודל שווה של 320 גיגה ודיסק נוסף, לא מפורמט של 1 טרהבייט של סמסונג המערכת כוללת MB של ASUS מסוג P5QPRO ומעבד Q9400 עם 4 גיגה זיכרון DDR2 כרגע מע' ההפעלה היא ויסטה אולטימייט 32 אני מתכוון לעבור לויסטה 64 השאלה אם כדאי להעביר את כל החומר מ2 הדיסקים לגדול ולהפוך אותם לRAID ואז לשים עליהם את הWINDOWS ? (לעומת להעלות את הWIDOWS על הסמסונג וזהו) הכדאיות כאן מתבטאת במהירות שאשיג ובאמינות שאאבד. כמוכן, הבנתי שבלוח הספציפי של ASUS יש אפשרות לרייד משלו, לא ברור לי.

    • 8 תגובות
    • 836 צפיות
  11. Started by nore0,

    תודה

    • 9 תגובות
    • 836 צפיות
  12. Started by OutRaGe,

    היי רציתי לשאול אם אפשר לחבר הארד דיסק SATA ו-IDE באותו מחשב אם לא אז נסתדר אם כן יש בעיה שהוינדווס לא מזהה את ההארד דיסק SATA: בביוס הוא מזוהה וגם ישר שחיברתי אותו הוא העלה אפשרות לרייד שבד"כ הוא לא מעלה בוינדווס לא בדיווייס מנג'ר לא במחשב שלי ולא בשום מקום רואים את ההארד דיסק.. מה יכולה להיות הבעיה ? תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 836 צפיות
  13. דגם הדיסק: WD2500KS מספר שאלות ברשותכם: 1. האם לדעתכם הקניה כדאית או שיש אלטרנטיבות טובות יותר? (מחיר 139 דולר) 2. ברשותי לוח אם של אינטל d865gbv. האם אזדקק לדיסקט כדי להתקין xp על ה- sata? עשיתי חיפוש בפורום וקראתי שבלוחות אינטל לא צריך דיסקט. אם כך אני אצטרך ללחוץ על F6 בהתקנה או לא??? 3. בגדול הייתי מעוניינת להתחמק מביצוע התקנה של חלונות מחדש. הייתי מעדיפה לבצע ghost מהדיסק הישן ide 40gb . ברשותי ghost 2005. האם אוכל לבצע ghost כרגיל או שאהיה חייבת להתקין הכל מחדש? אם אין תמיכה של ghost מה דעתכם על acrosid true image 9 - האם הוא ידע לבצע את העבודה? תודה רבה :-*

    • 8 תגובות
    • 836 צפיות
  14. Started by shlomishlomi,

    יש לי מחשב שמחובר אליו דיסק קשיח בחיבור SATA ואני רוצה לקנות דיסק קשיח חדש שהוא SATA 2 (של WD AAKS 500GB) השאלה שלי האם הוא יעבוד? יש לי לוח אם של MSI 865PE Neo2...

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  15. Started by ofir_16,

    שלום לכולם. קניתי לפני כמה ימים מדיה לצריבה של Verbatim DVD-R X16. בתוכנה Dvd Identifier ראיתי שרשומים הפרטים הבאים: ID: MCC 03RG20 Manufacturer Name: Mitsubishi Chemical Corp הנתונים האלה בסדר? כי רשום ששם היצרן הוא מיצובישי למרות שהמדיה היא של וורבטים....האם הדיסקים שקניתי הם טובים??? תודה.

    • 2 תגובות
    • 835 צפיות
  16. יש לי שני HD 1.HUA721050KLA330 HITACHI 2.WD3200AAKS על איזה מבינהם כדי לי להתקין את מערכת ההפעלה מבחינת מהירות ? אם אפשר הסבר כדי להבין למה זה יהיה נחמד תודה לעונים בברכה ארז

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  17. הנ''ל

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות
  18. Started by YinnoN,

    היי (-: יש לי צורב DVD חיצוני די ישן, נראה לי של LG. אם אני קונה דיסק DVD D/L של verbatim אני יכול לצרוב עליו עם האפשרות לדואל לייר או שאני צריך צורב מיוחד בשביל זה ? תודה (-:

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  19. שלום חברים בעבר שאלתי כאן לגבי חיבור של HDD נוסף ללפטופ במקום כונן אופטי דגם מתאים למחשב שלי לא מצאתי חיפשתי קצת ומצאתי את התמונה הזו כמו שאפשר לראות יש בקר מסויים בתוך ההתקן אני חייב בקר כלשהו או שאני יכול להתקין ישירות HDD נוסף? מישהו יודע מהו הבקר הנל? אני לא חושב על שום סיבה שבגללה אצטרך להוסיף בקר כזה. אני מחבר SATA ל SATA

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  20. שלום, אני מעוניין לקנות כונן קשיח 320GB בגודל 3.5" ולהלביש אותו במארז חיצוני. לצורך העניין, מדובר בכונן- WD3200aaks (חשבתי לקחת את ה-KS הזול יותר, אבל לא מצאתי אותו בזול יותר...) החיבור צריך להיות USB2 (מחשב בן שלוש - אין FireWire ובטח לא eSATA). האם אתם יכולים להמליץ על מארז טוב (ולא מצ'וקמק) שיחזיק את הכונן כמו שצריך בסביבות 150-250 שקל ? האם יש כל מיני עניינים אחרים שצריך לתת עליהם את הדעת מעבר להשחלת הכונן למארז? תודה רבה,

    • 5 תגובות
    • 835 צפיות
  21. Started by omrit,

    שלום, אני רוצה לקנות DOK בנפח של 2GB. אני מתלבט אם לקחת אחד שתומך U3 או לא.... הם באותו מחיר, אני מדבר על ה sandisk cruzer אני יודע מה זה אומר אבל חשבתי לשמוע תגובות של אנשים שבאמת ניסו להשתמש בזה...

    • 5 תגובות
    • 835 צפיות
  22. Started by ShOw-Time,

    קניתי היום הארדיסק חדש של seagate,500GB וקניתי גם כרטיס PCI עם חיבוריי SATA כי החיבורים על הלוח שלי כולם תפוסים אז התקנתי את הכרטיס PCI והמחשב מזהה אותו והכל בסדר,אבל כשאני מחבר אליו את ההארדסיקק כלום לא קורה! כמובן שההארדיסק מחובר כמו שצריך,גם במתח, אפילו בביוס הוא לא מזוהה,מה הבעיה פה?

    • 5 תגובות
    • 835 צפיות
  23. הזמנתי תדגם Westren Digital WD5000AADS 3.5" 500GB SATA2 32MB במחיר טוב וכו בגלל שהוא שקט ולא מתחמם הרבה עכשיו רציתי לשמוע מה אתם אומרים

    • 3 תגובות
    • 835 צפיות
  24. Started by 8-Ball,

    תגידו מה אתם אומרים על הצורב הזה? חוץ מהעובדה שהוא X8 ויש כבר X16...? יש אותו בזיגזג ב470 שקל (צבע שחור).. למי שיודע, יתרונות? חסרונת?

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  25. Started by new1,

    שלום רב, חזרתי מטיול מחו"ל ומחצית מהתמונות שהיו על הזיכרון של המצלמה - נמחקו האם יש תוכנת שחזור טובה שיודעת לפתור את הבעיה? תודה

    • 1 תגובה
    • 835 צפיות

דיונים חדשים בפורומים