עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. שלום, אחרי שבכונן samsung שקניתי לפני 4 שנים, התחילו להופיע bad sectors, החלטתי לקנות כונן חדש. מהחיפוש מהיר באינטרנט ראיתי ש Seagate ST3500320AS הוא די משתלם, אבל אחר כך ראיתי חוות דעת לא מחיאות... אשמח לשמוע איזה כונן אתם ממליצים, בסכום עד 300 ש"ח: Seagate ST3500320AS Western Digital WD5000AAKS כונןן אחר? דרך אגב האם SATA 2 דורש חיבור מיוחד או מתחבר לחיבור SATA רגיל?

    • 6 תגובות
    • 839 צפיות
  2. Started by Crash5,

    יש לי כונן קשיח של חברת Western Digital בנפח של 80 ג"ב, הגירסא שמגיעה עם חוצץ בגודל 8מ"ב. לפני מספר ימים, הדיסק הקשיח התחיל להתנהג בצורה מוזרה משהו. החלטתי שהגיע הזמן לפנות מקום במחיצה אחת, משום שנשארו כ200מ"ב פנויים בלבד מתוך ה60 ג"ב שישנם. החלתי למחוק ולמחוק קבצים אך להפתעתי נפח הדיסק התפוס והפנוי נשאר כמו שהיה ולא התפנה כלל מקום למרות מחיקות רבות שנעשו. דוגמא נוספת להתנהגות המוזרה, היא כאשר העברתי קובץ ממחיצה אחת לשנייה, גם אז לא התפנה המקום שהיה אמור להתפנות. אולי חשוב שאציין שניסיתי להריץ איחוי דיסק בעזרה התוכנה PerfectDisk אך המחשב נתקע במהלך העבודה. האם מישהו אי פעם נתקל בבעיה דומה לזו? האם יש לכם איזה שהוא רעיון מה לעשות? אשמח לשמוע כל דעה והערה, תודה.

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  3. אני זוכר שראיתי את NIKE רושם את זה איפשהו... אני מעוניין לעשות את זה בגלל שאני קונה PS3 ואני רוצה לחבר את הHD לשם (WD My Passport 250GB) תודה.

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  4. שלום רב ביום רביעי ההורים שלי טסים , ובמקרה יצא לי לראות את המבצעים החדשים של באג לחנוכה http://bug.co.il/dfpassover/ עכשיו אני מתלבט אם לקנות את ה"כונן גיבוי 1.5 טרה" האם הכונן נתון רק לגיבויים ? אי אפשר להשתמש בו ככונן לאיחסון בחיי היום יום כרגיל ? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  5. יש לי 30 קלטות וידאו שבהם קטעים שצולמו במצלמת וידאו ואני רוצה להעביר את תוכן הקלטות לדיסקים של DVD. אין לי שמץ של מושג איך עושים את זה. אשמח אם תוכלו לעזור. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  6. אני רוצה שני ארדיסקים למערך RAID בנפח של 160 ג'יגה כל אחד בממשק SATA2 16MB ובטכנולוגיית NCQ התקציב כרגע עומד על 600שח+ אם אפשר נפחים גדולים יותר גם יתקבל בברכה שאלה נוספת היא אם הבקר של הלוח שלי יהיה טוב למערך RAID מדובר בלוח ASUS COMMANDO? בתודה מראש שגב שטובי!

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  7. אם אני יכניס דיסק של 900 מגה אני יכול ליצרוב אליו ?

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  8. Started by infrequent,

    אני צריך המלצה לדיסק קשיח של 500Gb התקציב הוא 300-450 ש"ח לא חשוב לי כל כך השקט או החום רק שלא יהיה קיצוני. תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  9. Started by TaMiRn2,

    מה התנאים שמעתי שזה טוב ויעיל חשבתי למה לא זה יכול להיות נחמד בבית... אז אני רוצה לדעת מה התנאים שצריך כדי שזה יפעל...(מבחינת חומרה ותוכנה)...תודה...

  10. Started by Id0,

    אוקי אז ככה, יש לי צורב LG GCE 8160B ולאחרונה דיסקים חדשים שקניתי לא זוהו ע"י הצורב.. כלומר- דיסקים של מאקסוול ישנים נצרבים במהירות מקסימלית X16 בלי בעיות אבל דיסקים חדשים שקניתי לפני כמה ימים משני סוגים: סילבר ליין ו TAEC הצורב לא מסוגל לצרוב עליהם ובכלל, לא מזהה שיש דיסק בכונן מומלץ לי לעשות עדכון FW והאם זה יפתור לי את הבעיה? וינם נזקים בלתי הפיכים שנגרמים ע"י עדכון FW?

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  11. שלום לכולם!! נגיד ואני רוצה במחשב חדש לשים צורב sata אך לאחר הפירמוט כאשר אני עושה בוט להתקנת המערכת אני צריך לעדכן את הDriver של הsata על הלוח ואם לא הוא לא מזהה שום התקן Sata את הדבר הזה אני עושה על ידי לחיצה על f6 ואז שם את הדיסק של הדרייבר אבל אם בכלל הכונן דיסקים הוא sata אז איך הוא יזהה אותו(הלוח אם). כל זה בתנאי שאין לי floppy תודה כל המגיבים

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  12. Started by miim17,

    למישהוא יש מושג איך בנויים כל הדיסקים של הריקוברי? איך בונים אותם?

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  13. Started by ilstockman,

    קניתי מחשב חדש עם דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - ATA 150 הוא טוב ומהיר הבעיה כשהוא עובד "יותר מידי" (מוריד קבצים גדולים והאינטרנט או פותח ZIP גדול) וסתם מידי פעם יש מן רעש כזה... המחשב עובד 24/7 ואני מוריד מהאינטרנט בסביבות ה 5 GB ביום? האם זה הגורם? כי על המחשב הישן שלי גם WD אין כזה רעש... בנוסף פיצלתי אותו ל 50 ו 200 גיגה האם זה טוב? (כל מה שאני מוריד הולך לדיסק של ה 200) או כדי פשוט לשמור הכל על דיסק אחד? האם זה משפיע על מהירות הקריאה/כתיבה של הדיסק והדפרגמנטציה של הדיסק???

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  14. הייתי היום באיזו חנות,ורציתי לקנות דיסק און קי העניין שהמוכר אמר לי ש8G כן יקרא בדיוידי נייד או רגיל,ו16G לא יקרא...אני יודע שאתם מבינים פי 100 יותר ממנו,לכן השאלה אם זה נכון או לא מופנת אליכם תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  15. Started by RareAvi,

    שלום רב... אני מעוניין לרכוש כונן DVD-R ברגעים הממש ממש קרובים - בעיקר משום שאני מרגיש דיי מוגבל עם הנפחים הקטנים שמציע ה - CD-R הסטנדרטי שלי. אני פונה אליכם משום שאין לו ידע ולא הידע הבסיסי ביותר כדאי לבצע רכישה מוצלחת של כונן מסוג זה. המליצו לי בכמה אתרים כונן תומך DUAL LAYER , אז אשמח לדעת מה זה אומר ובמה זה מתבטא... שאלות נוספות הן : האם הכונן DVD-R יודע לקרוא סרטי DVD ? האם הוא יודע לקרוא CD "רגילים" ? האם הוא יכול לצרוב CD "רגילים" ? מה הפרמטרים הנ"ל מציינים ומה ההבדל בין המינוס לפלוס : DVD-R: 8X DVD+R: 16X DVD-RW: 4X DVD+RW: 4X DVD+R DL: 2.4X DVD-RAM: 5X אשמח להמלצות רציניות לגבי כוננים, אני זקוק לכונן סטנדרטי, אני משתמש רגיל (צורב לעיתים) שאלה נוספת ואחרונה …

    • 6 תגובות
    • 838 צפיות
  16. תודה לעוזרים!!!

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  17. Started by LiorP23,

    אמור להיות מיוצר בישראל מישהו מכיר אותם התנסה איתם? http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1475597

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  18. איזה צורב של DVD הכי טוב יש בשוק היום במחיר שאמרתי. שלא יהרס אחרי כמה חודשים, שיהיה טוב. ואיזה חברה הכי טובה לצורבים? מקווה שכתבתי לפי החוקים.

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  19. Started by Vatos-Locos,

    נערך: חשוב לי שהמדיות יהיו איכותיות (שיחזיקו לאורך זמן כמו שצריך, לא כמו ה TEAC שמתו לי אחרי יומיים), אבל אם זאת שלא יהיו יקרים בטירוף, במחירים סבירים (בטווח מחירים של רוב הדיסקים). כמו שאמרתי אני צריך 25 דיסקים ולא 50, עדיף מ LIRA.co.il כי יש להם מבחר נחמד, וגם משלוחים בדואר. לא אכפת לי פלוס או מינוס, אני סתם עדיפות פלוס (לא יודע למה, ככה התחשק לי, אבל מה שבא לכם אתם מחליטים), לא אכפת לי X16 או X8, גם כפול 8 מספיק לי (שוב, לבחירתכם). רב תודות! (:

    • 6 תגובות
    • 838 צפיות
  20. Started by DAVIDKI19,

    Kingston SSDNow V+100 96GB 2.5" SATAII MLC (SVP100S2/96G) Crucial M4 64GB 2,5" SATAIII MLC (CT064M4SSD2) Подробнее:http://hard.rozetka.com.ua/ssd/c80109/sort=cheap/ שניהם באותו מחיר...

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  21. Started by lior11,

    הי! אחלה פורום עם המון מידע הזמנתי כונן קשיח WD6400AAKS Western Digital והתקשו ואמרו לי שאין במלאי וגם ליבואן אין... איזה HD שווה לקחת במקום, בטווח מחירים הזה?(הHD עלה 359 כולל משלוח) תודה

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  22. Started by Cynicoren,

    שלום לכולם, שמעתי שהתחילו לייצר HD בטכנולוגיית פלאש חדשה, ז"א ללא חלקים נעים ב HD, מה שיכול להאריך את חייו בצורה משמעותית. אני צריך כונן אך לא בדחיפות. האם לדעתכם בקרוב יהיה ייצור סדרתי של כוננים אלו, או שלא כדאי לחכות ולקנות כונן רגיל כבר עכשיו ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  23. Started by isach,

    איזו גרסה של נרו תומכת ב label flash ? יש בגרסה שלי רק cover disinger , הנרו נותנים כפתורים של lable flash רק שהיא מזהה שהצורב תומך בזה? או שצריך גרסה מסויימת של נרו ?

    • 9 תגובות
    • 838 צפיות
  24. אז ככה, לפני כשבועיים שלושה קניתי כונן קשיח חדש של חברת Western Digital בנפח של 200 גיגה בייט. הוע עבד טוב ויפה עד לפני כמה ימים, כשניסיתי לגשת לקבצים בכונן לוגי שיצרתי על אותו HDD, מדובר בתקייה המכילה סרטים, וכשניסיתי להפעיל את הסרטים, שיום קודם עבדו, לא הצלחתי, וכשניסיתי להעבירם מתיקיה זזו קיבלתי הודעה שגיאה שאומרת, שהקבצים אולי בשימוש או שאין לי ההרשאה להזיז אותם. אני משתמש בגישת יחיד בWINXP שהיא כמובן אדמין. אני לא מצליח להפעיל את אותם קבצים רק בתיקיה זו ובעוד אחת הנמצאות על הכונן, אך קבצים אחרים שבתוך ההכונן אני כן מצליח להפעיל, זוהי בעיה מוזרה לגמרי שבחיים לא נתקלתי בה, ולכן אני שואל אותה פה, אולי מישהו מכיר את הבעיה, עכשיו כטראבלשוט פשוט הרצתי דיפראג וסקאן דיסק, א…

  25. חברה יש לי פלייסטיישן 2 אני רוצה לדעת איך אני צורב משחק לפלייסטיישן והוא יעבוד לי ודרך אגב יש לי את הצ'יפ אז האם אני צריך תוכנת צריבה מיוחדת ? אני מתכוון לצריבה בפורמטים (PAL,BIN,ISO,IMAG וכול שאר הסוגים האחרים יש לי צורב DVD אבל בחיים עדיין לא צרבתי איתו דיסק DVD אז תסבירו לי בצורה שאני יבין תודה !

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות

דיונים חדשים בפורומים