עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמצעי אחסון

כוננים קשיחים, צורבים, דיסקים, דיסקטים, DOKs, טייפים לגיבוי, אמצעים להעברת נתונים... הכל כאן.

  1. Started by okarmi,

    שלום לכולם, בהמשך לשאלה הנפוצה על כך שה Win מזהה כונן Sata חדש בהתקנה. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=39042.msg731247 הייתי מבקש לקבל הסבר קצת יותר מפורט. אני מחליף היום HD לWD2500KS. Sata2 אם אני לא טועה. הHD חדש וריק. אני רוצה להתקין עליו WinXP כאשר יש לי דיסק של SP2 מדצמבר האחרון. לוח האם הוא של Asrock - P4i65G. אם אני מבין נכון, אני אמור להתקל בבעיה. 1. איפה אני מוצא את הדרייבר המבוקש? 2. האם הBIOS ידע אוטומטית לנסות לעשות Boot מהCD במידה והHD חדש או שאני צריך להגיד לו לעשות משם Boot? תודה!

    • 8 תגובות
    • 841 צפיות
  2. היי חברים הוירוס : לוחץ דאבל קליק על הכונן הקשיח ועולה לי חלון" פתח באמצעות" ... אגב אותו דבר יש לי גם בדיסק U3 שיש לי כבר חודש וחצי אני עם איזה וירוס מסריח ימח שמו ... שלא רוצה להימחק לי מהמחשב יש לי במחשב 2 מחיצות C,D כונן ב פירמטתי הבעיה נפתרה ! אחרי התקנת וינדוס .. כונן D שבו אני שומר הכל ... לא נפתח לי בדאבל קליק רק שאני לוחץ על התיקיות למעלה ואני רואה את התיקיות מצד שמאל רק אז אני יכול לראות את תוכן התיקיה !!! אמרו לי שאני צריך למחוק איזה קובץ מסויים במצב בתוח שהוא קובץ מוסתר !!! קיצר מישהו יודע על מה אני מדבר ? http://picasaweb.google.com/orenhara...86491521289682

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  3. Started by Markis,

    שלום במחשב שיש בו דיסק קשיח 250 ג'גה של מקסטור המורכב על כרטיס מתאם מ-pci ל-sata ומחולק ל- c+d הרכבתי דיסק חדש של wd 250 ג'גה גם הוא סאטא וחיברתי אותו לאותו מתאם. השתמשתי בתוכנה של wd שנקראת Data Lifeguard Tools 11.2 for Windows מהאתר שלהם שטיפלה באופן אוטומטי בהכנת הדיסק והעתיקה עליו באופן מלא את הדיסק הישן (וחילקה אותו לתתי דיסקים בדיוק כמו הישן) ובסוף שאלה אותי אם אני רוצה שהדיסק החדש יהיה boot disk (משהו בסגנון) והכוונה שהמחשב יאותחל ממנו ועניתי שכן, ועשיתי רסטארט כפי שנתבקשתי. עכשיו בווינדוז אני רואה את כל הדיסקים, וב- disk managment כתוב כך: הדיסק הישן נשאר c+d לגבי c כתוב שהוא system הדיסק החדש מכונה g+h ולגבי g כתוב שהוא avtive 1. מאיזה דיסק נעשה ה-boot בפועל ? 2.…

    • 9 תגובות
    • 841 צפיות
  4. ??? אם כן אז לוקח לצרוב דיסק שלם באיזה חצי שעה?!?! ואם זה Dual Layer אז שעה?

    • 11 תגובות
    • 841 צפיות
  5. Started by dorish,

    אז ככה אני קונה מחשב חדש בהרבה כסף אז אני חושב שהכי כדי להשקיע בדברים שישארו שנים כמו מסך VP930B שהוא מסך יקר אבל ישאר שנים במארז מעוד יקר שישאר שנים בספק וכו" אז הרדיסק הוא גם דבר שישאר שנים ואת המעבד וכרטיס המסך אני תמיד יחליף אז ככה אני הבנתי שעל RAPTOR יש 5 שנים אחריות שזה מעוד חשוב הוא 74GB שזה מספיק לי הוא עולה 990 שזה לא נורא ולא בשמיים השאלה שלי איזה חברה הכי ממולצאת חשוב לי השקט והאם לא הולך לצאת איזה משהוא חדש בתחום ששווה לחכות אליו (מה שממש לא נראה לי) והאם אני מחבר אותו רגיל או שזה מסובך ללוח אם החדש שלי (עוד לא קניתי אם זה משנה משהוא בלוח שאני צריך לדעת לפני שאני יקנה) וזהו אם יש לכם משהוא שאני צריך לדעת חוץ מזה אז תודה ואני לא יודע אם זה קשור אבל אני רוצה גם…

    • 8 תגובות
    • 841 צפיות
  6. ערב טוב ושבת שלום, יש לי שאלה שלא מובנת לי - אם כי נשמעת אפשרית. אני מעוניין למפות כונן לוקאלי לכונן רשת - הכונן ישב במחשב שכרגע משמש כשרת וכתחנת עבודה, במחשב לוקאלי יישבו דיסק מ"ה ודיסק רשת. האם ניתן ליצור מצב של DMZ בכונן לוקאלי שמופה לכונן רשת? הסיבה היא שאני מתקן מחשבים בביתי ולאחרונה נוצר מצב בו אני עובד על מספר מחשבים בו זמנית, והרעיון הוא שאשתמש בכונן רשת כדי למשוך ממנו קבצים ודרייברים, הבעיה שכל מחשב שאחבר לרשת פנימית זורק וירוסים בצורה מטורפת (כן,גם היום בעידן האנטי וירוסים החינמיים יש משתמשים שאינם מתקינים תוכנה כלשהי שתגן עליהם). אני רוצה לבלום כמה שאפשר את אפשרות הוירוסים בשרת... אשמח אם אקבל תשובה! תודה!

    • 7 תגובות
    • 841 צפיות
  7. שלום כשאני רוצה להתקין את הווינדאוז על הSATA אני יוצר דיסקט עם הדרייברים,השאלה שלי היא על איזה דרייבר יש יותר עדיפות? אני מדבר על הדרייברים שבאים על הדיסק של EPOX 8RDA3+ בינתיים עשיתי לי דיסקט עם דרייברים של 3112 זה בסדר? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות
  8. פרמטתי את המחשב, ופרמטתי רק מחיצה אחת, זאת שבה אני מתקין את הווינדוס. אחרי הפרמוט והתקנת הוינדוס, הוא לא מראה לי את 2 המחיצות שלא נגעתי בהן. מישהו יודע למה?? תודה.

    • 4 תגובות
    • 841 צפיות
  9. אני רוצה ליקנות הארד דיסקד (SSD) והתקציב שלי עומד עד 800 חנוק מישהן יכול להמליץ לי יש לי 12 GG זיכרון 2000MHZ אם זה חשוב טוב לא משנה לענייננו מישהו יכול להמליץ לי על כונן בתקציב הזה ואני משחק המון ואני חושב ש60 יספיק מה אתם אומרים וגם איפהה להתקין את זה במערכת או למישחקים והאם יהיה שיפור ניכר?תודה ועמכם הסליחה אשמח לתשובות בהקדם האפשרי

  10. דגמי ה-3D Xpoint שגרמו לכונני ה-SSD באשר הם להחוויר עשויים להיות זמינים בקרוב גם עם נפח של טרה-בייט ו-1.5 טרה-בייט - לאלו שמוכנים להשקיע (ממש) הרבה בביצועים הכי טובים שיש לכתבה

  11. Started by Itzik 007,

    היום קניתי HD חדש של WD - 80G 7200 RPM 8MB IDE... כרכע יש לי במחשב WD 40G 5400 כפריימרי ועוד WD 30G 5400 כסקונדרי [הוא ריק]. אני רוצה שהדיסק החדש יהיה הפריימרי + שכל המידע שיש לי על ה40G יעבור אליו... יש דרך לעשות את זה? [אני מבין גם שמכיוון שיש רק 2 חיבורים בכבל ה30G לא יהיה מחובר] אפשר להעתיק הכל כולל הווינדוס והקבצים בלי איזו תוכנה? אם זה לא אפשרי - אפשר לעשות שבכל HD תהיה התקנה של ווינדוס ובגלל שה80G הוא הפריימקי אני תמיד אגיע אליו? תודה

    • 12 תגובות
    • 841 צפיות
  12. יש לי שני הארדיסקים אחד עבר מחיקת MBR ולא מופיע לי כלל מחיצות אני צריך לעשות מחיצות חדשות ולשחזר והשני התקנתי על ההארדיסק וינדוס בטעות עכשיו מנסיון שלכם מהי תוכנת השחזור הטובה ביותר שיכולה להציל לי את החומר ? אני משתמש בעיקרון ב RECOVER MY FILE אבל היא לא מי יודע מה.. מישהו יש לי נסיון עם תוכנה טובה ?

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות
  13. סליחה על הבורות... ותודה מראש למגיבים.

    • 6 תגובות
    • 841 צפיות
  14. Started by KL-xXx,

    היי! השעלה שלי היא: איזה צורב עדיף באותו מכיר משני אלה: 1. Plextor PX-760A IDE/ATAPI שהוא X18 2. Plextor PX-755SA SATA שהוא X16 אני קונה אותם מארצות הברית ב-50$

    • 7 תגובות
    • 841 צפיות
  15. Started by Ashand,

    איזה HD כדאי לקנות למטרת איחסון/ספריית סרטים מוסיקה תמונות האם WD Caviar Green or WD Caviar Black

    • 4 תגובות
    • 841 צפיות
  16. מתי יוצא כונן DVD שיהיה אפשר לצרוב עליו עד 40 ג'יגה בלוריי משהו כזה?

    • 5 תגובות
    • 841 צפיות
  17. ציטוט מביקורת באתר זאפ: "אם אתם רוצים לשמור עליו תריצו אותו יום יומיים בלי לעבוד איתו כלל, מנסיון וגם ממאמרים שקראתי זה מאריך את החיים שלו ומונע כל מיני תקלות שעלולות לקרות אם תחברו וישר תתחילו "לקרוע" אותו- ממש לא מומלץ!" מישהו יכול לאשר את זה? זה הגיוני? או שאין לו מושג על מה הוא מדבר ?:-)

    • 6 תגובות
    • 841 צפיות
  18. Started by avz,

    יש לי תוכנה ישנה חשובה שמותקנת על שלושה דיסקטים פלופי 1.44 אני רוצה להעביר את התוכנה למדיה אחרת, תקליטור או דיסק און קי. לשם כך אני זקוק לכונן מתאים. זה יכול להיות כונן ישן מהסוג שמתחבר עם כבל שטוח 34 פין (השגתי מחשב ישן שיש לו קונקטור לפלופי) או חדש יותר עם חיבור USB. אם יש כאן למישהו כונן תקין כזה למכירה או להשאלה, אשמח מאד. לחילופין - אם מכירים מעבדה/מכון שיכול להעתיק את הדיסקטים, אשמח לשמוע.

  19. להשאיר HD חיצוני מחובר למחשב 24 שעות ביממה זה לא בריא או שזה בסדר ?

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  20. Started by y_a_n_i_k,

    יש מה לעשות בעניין? או שזהו? נשאר רק לזרוק לפח?

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות
  21. Started by barry,

    היי שאלה פשוטה שאני חייב לדעת לפני קניה.יש לי SSD M4 128G ואני רוצה לקנות INTEL 330 120G עכשיו אני לא רוצה שיהיה לי 2 מחיצות של 120 אני מעדיף אחת של 240 ככהשאלה שלי RAID 0 בין שניהם? יהיה אפשרי בצורה מלאה? כלומר יהיה לי שילוב מלא של 2 ה SSD או שבגלל הגודל הנוסף של ה M4 יהיה לי שיולב של 2X120 ועוד כוננן לא מוגדר של 8G?תודה רבה.שאלה נוספת פחות קריטית יש לי לוח עם H77 הבקר יכול להתמודד עם 2 RAID במקביל? יש לי כבר RAID 0 על 2X500G HDD מכני תודה.

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות
  22. והאם המדיות האלו הם משני הצדדים או שהם פשוט שני שכבות?

    • 3 תגובות
    • 841 צפיות
  23. Started by M1SH,

    אהלן יש לוח MSI 865PE Neo2-PS M ואני רוצה להביא H.D חדש כי הישן נדפק לי היה לי 120GB ואני מחפס משהו קצת יותר גדול במסגרת התקציב שיהיה אמין ולא ירעיש בתודה מראש M1SH

    • 2 תגובות
    • 841 צפיות
  24. Started by spektor,

    האם אפשר להשתמש ב תוכנה ccleaner ב SSd תודה

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  25. לא מצליח לקרוא USB 1 ? ואם כן יש דרך להתמודד עם זה , ( להתקין תוכנה או משהו כזה )

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות

דיונים חדשים בפורומים